- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Heerlijk dat maandje sport1 gratis zeg.
Milaan begon ook lekker aanvallend en agressief. Appelvlaai zo in de basis bij Barca stond in beeld, ben benieuwd.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3457 stemmen
Wat is er in godsnaam in Tilburg gebeurd? 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
En in Heerenveen. 2-0 voor en het toch maar weer weggeven. Je komt ogen te kort vanavond.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
En wanneer zal Jans ontslagen worden?
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Die is inderdaad wel erg hard van zijn voetstuk(je) gelazerd.
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1433 stemmen
Een toekomstig Inter spits moet zoeentje inderdaad maken.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vooral als je zo nonchalant op de keeper afgaat
/
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dank je Swerts. non-valeur. Terecht rood.
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1433 stemmen
Rood voor Swerts... Is er zelf ook van geschrokken, zie je aan hem.
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
Jemig, wat mistte Robinho(wist niet eens dat hij terug was bij Milan) een 6000% procent kans zeg. Niet normaal. Hele dag geen voetbal gevolgd. Heb mn gratis maandabbonementje maar geactieveerd bij Sport1.nl. Zit nu Milan-Inter te kijken en daaronder heb ik Villareal-Barca aan staan.
Jammer van Twente, had liever op gelijkspelletje gehoopt. Aan de andere kant liever Twente kampioen dan PSV.
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
Dank je Swerts. non-valeur. Terecht rood.
Wat doe je thuis? Of is het dodelijk saai op de tribune? 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat doe je thuis? Of is het dodelijk saai op de tribune?
Ziek zijn
. Ja, ik weet het, jij bent een keer heel ziek zelfs naar het stadion geweest. Ik zit hier echt niet voor de lol als we ballenmeisjes hebben in het stadion
.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Ziek zijn
. Ja, ik weet het, jij bent een keer heel ziek zelfs naar het stadion geweest. Ik zit hier echt niet voor de lol als we ballenmeisjes hebben in het stadion
.
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
Ach, laatst was ik ook niet heen gegaan ja
Snap jou beredenering eigenlijk niet echt. Wie gaat er uberhaupt voor de lol naar de Kuip? Behalve als Ajax er weer is een bekerfinale speelt 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nu kun je de playoffs helemaal wel vergetn als Feyenoord zijnde. Heerenveen verliest, Graafschap verliest, Heerenveen verliest en NEC en Heracles gaan morgen verliezen. Was de kans geweest.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ach, laatst was ik ook niet heen gegaan ja
Snap jou beredenering eigenlijk niet echt. Wie gaat er uberhaupt voor de lol naar de Kuip? Behalve als Ajax er weer is een bekerfinale speelt
Pijnlijk maar waar, lang geleden dat ik echt voor mijn lol naar de Kuip ging
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nu je het zegt. Moet toch creatiever worden qua excuses
.
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
Penalty Milan, gezien de vele giga kansen zal deze ook wel mis gaan. Seedorf gaat em nemen. oh oh
Hmm toch Cassano. Pff, die prutser. Toen hij met zn arrogante kop in het veld kwam misgunde ik hem enige vorm van succes al. Kijk dat poephoofd zeg.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2278 stemmen
Twente.
Als het Ajax niet meer wordt, dan liever Twente dan PSV. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Real, Inter en PSV die verliezen. Morgen moet Ajax winnen en dan is het een perfect voetbalweekend.
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1433 stemmen
Volgens de eerste berichten heeft Martens een vleeswond van circa vijftien centimeter opgelopen.
Erg pijnlijk,.
Wel mooi dat toen Martens op de brancard afgevoerd werd een applaus kreeg van de Feyenoord suporters.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wel mooi dat toen Martens op de brancard afgevoerd werd een applaus kreeg van de Feyenoord suporters.
O was dat voor Martens? Dacht voor Swerts
.
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
Hoezo speelde Swerts eigenlijk weer, hij was laatst toch gepasseerd?
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1433 stemmen
Hoezo speelde Swerts eigenlijk weer, hij was laatst toch gepasseerd?
Doordat Fer 2 weken geleden dramatisch speelde in de wedstrijd waarin hij een basisplaats kreeg, daardoor is Leerdam weer vooruit geschoven naam het middenveld en moet Swerts dus weer rechtsback spelen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die Blom is toch wel een scheids met ballen. Weer toegeven dat ie fout zat en komt dan ook erg oprecht over
.
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1433 stemmen
Ik ga nu slapen, sta dan om kwart over vier op, zet mijn computer aan en ga La Galaxy tegen Philadelphia Union kijken. Velen zullen me voor gek verklaren, maar ik wil zo'n wedstrijd uit de MLS wel eens een keer volledig zien.
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
Doordat Fer 2 weken geleden dramatisch speelde in de wedstrijd waarin hij een basisplaats kreeg, daardoor is Leerdam weer vooruit geschoven naam het middenveld en moet Swerts dus weer rechtsback spelen.
Swerts speelt keer op keer dramatisch en staat er telkens wel weer in. Die Been handelt wel logisch 
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
Is dit overigens Studio sport of is dit studio 20 minuten aan interviews over 1 wedstrijd??????????????
Ik wil die samenvattingen zien!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.