- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Theo Janssen
Wat een prachtige goal!!!
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Als Ajax wint is het 5 punten achter op Twente en 3 op PSV. Je weet het nooit he...
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
PSV mist vanavond stootkracht.
Je mist stootkracht als je geen kansen krijgt. Als je ze mist mis je scorend vermogen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Als Ajax wint is het 5 punten achter op Twente en 3 op PSV. Je weet het nooit he...
5 punten op Twente is te veel. 3 op PSV is nog wel goed te maken.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Je mist stootkracht als je geen kansen krijgt. Als je ze mist mis je scorend vermogen.
2e helft dwong PSV helemaal niks af.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3313 stemmen
Schitterende goal, het is niet anders. Nu hopen op het scenario dat Ajax nog tweede kan worden als ze in hun laatste wedstrijd van Twente winnen en dat PSV op die manier kampioen wordt. Dat zou wel leuk zijn.
En Berg gewoon nooit meer opstellen, maar dat moest al een aantal wedstrijden geleden niet meer.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
5 punten op Twente is te veel. 3 op PSV is nog wel goed te maken.
Juist niet. Ajax speelt nog tegen Twente, dus bij 1x meer puntverlies van Twente ligt dat open.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Voor alle drie geldt dat alle wedstrijden winnen volstaat.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Spelbeeld omgegooid, Twente heer en meester in de 2e helft. Ruiz tjongejonge wat een klasbak, dat zoiets rondloopt in de eredivisie. Gewoon een terechte pingel, handjes thuis!
En dan die kool van Janssen, tja, toen kon je me opvegen 
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Voor alle drie geldt dat alle wedstrijden winnen volstaat.
Welnee. Als Ajax alles wint worden ze geen kampioen. De concurrentie moet toch een inzinking krijgen.
Momenteel zou ik een 2e plek al super vinden. Wordt nog extreem lastig door dit resultaat.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Welnee. Als Ajax alles wint worden ze geen kampioen.
95% zeker van wel.
Quido
-
- 14650 berichten
- 6151 stemmen
Haha, Engelaar die meteen over de scheids zit te zeuren en zegt dat ie de wedstrijd beslist heeft met het geven van die pingel.
Als ie hem al na 7 minuten op de stip had gelegd en Lens rood had gegeven (wat had gemoeten), dan was het nog veel erger geweest voor PSV.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
5 en 3 punten!
Scheelt wel dat het nog zwaar wordt voor Twente en PSV op papier.
Ajax zal het ook nog lastig krijgen met deze ploeg, zeker zonder Steekie en Alderweireld.
Zal de programma's zo nog eens posten.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Haha, Engelaar die over de scheids zit te zeuren en zegt dat ie de wedstrijd beslist heeft met het geven van die pingel.
Ik heb Engelaar nog nooit over een verdiende nederlaag horen praten. Irritante vent.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
vr 8-4 20.45 PSV - SC Heerenveen
za 16-4 20.45 Heracles Almelo - PSV
zo 24-4 14.30 Feyenoord - PSV
zo 1-5 14.30 PSV - Vitesse
zo 15-5 14.30 FC Groningen - PSV
FC TWENTE
10-04-2011 (Zo) FC Twente - Roda JC Kerkrade
17-04-2011 (Zo) De Graafschap - FC Twente
22-04-2011 (Vr) ADO Den Haag - FC Twente
01-05-2011 (Zo) FC Twente - Willem II
15-05-2011 (Zo) Ajax - FC Twente
AJAX
03-04-2011 AFC Ajax - Heracles Almelo
10-04-2011 AFC Ajax - FC Groningen
17-04-2011 NEC - AFC Ajax
24-04-2011 AFC Ajax - Excelsior
01-05-2011 SC Heerenveen - AFC Ajax
15-05-2011 AFC Ajax - FC Twente
Voila.
Quido
-
- 14650 berichten
- 6151 stemmen
Ajax haalt dat nooit meer in. Morgen wordt al lastig zat, uit tegen NEC en Heerenveen en thuis tegen Twente wordt ook billenknijpen. Buiten dat zou PSV dan nog in twee wedstrijden punten moeten laten liggen, wat ik ook niet zie gebeuren. Maar wat mij betreft zou Twente ook de verdiende kampioen zijn.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
5 en 3 punten!
Scheelt wel dat het nog zwaar wordt voor Twente en PSV op papier.
Ajax zal het ook nog lastig krijgen met deze ploeg, zeker zonder Steekie en Alderweireld.
Zal de programma's zo nog eens posten.
2 en 3 punten, want Ajax wint van FCT dan. Op PSV is het zelfs 4 punten rekening houdend met het doelsaldo. Dit was de meest gunstige uitslag, wanneer je kampioen wilt worden.
1-0 AC 
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Haha AC Milan in een minuut 1-0 voor op Inter 
kos
-
- 46825 berichten
- 8952 stemmen
Ellendige pot van Real zeg, niet te geloven.
Het missen van tegelijkertijd Benzema, Kaka, Higuain, C. Ronaldo, Marcelo én Xabi Alonso was helaas wat teveel van het goede, al hadden ze natuurlijk alsnog moeten winnen en waren ze ook minimaal 5 keer sterker. Helaas.
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1433 stemmen
Wat een heerlijk tempo tot nu toe in Feyenoord-Az!
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Wie is die verslaggever op Sport1? Wat een irritante commentator zeg.
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1433 stemmen
De Vrij geeft Sightorson gewoon een panna. Wat een gozer 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zelfs als ik een keer niet in het stadion zet speelt die Swerts kut. Toch wel met afstand de slechtste speler van de eredivisie.
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1433 stemmen
Zelfs als ik een keer niet in het stadion zet speelt die Swerts kut. Toch wel met afstand de slechtste speler van de eredivisie.
In vergelijking met zijn vorige wedstrijden speelt hij nu eigenlijk nog redelijk. Dat zegt genoeg denk ik
.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
typisch Arsenal om het weer weg te geven als het er om gaat. Het wordt tijd dat ze clown Wenger eens aan de straat zetten. ie heeft goedbeschouwd dramatisch gepresteerd de laatste jaren. Mentaal laat Arsenal het keer op keer liggen.
Leuke meeslepende derby. Good old Clarence is toch weer een genot om naar te kijken! Commentator is Emile Schelvis. Vind hem altijd wel goed juist en Italie kenner bij uitstek.
Prachtgoal van The en dan straks nog het toetje met Villareal tegen Barca. Soms is voetbal toch een leuk spelletje.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.