• 17.551 nieuwsartikelen
  • 182.897 films
  • 12.627 series
  • 34.958 seizoenen
  • 658.251 acteurs
  • 200.658 gebruikers
  • 9.484.115 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ouch!

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Piet is een beetje een verzuurde oude man geworden de laatste jaren. Helemaal nadat hij met pensioen is gegaan, wat misschien een beetje tegen zijn zin was. Zijn mening vind ik niet zo boeiend. Ben meer benieuwd wat Sjaak Swart van dit alles vind. Heb zijn mening nog niet gelezen.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Ben benieuwd of Overmars een bij ajax gaat werken. De meeste mensen zijn verschrikkelijk enthousiast over hem.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Denk niet dat hij Go Ahead wil verlaten, zijn liefde. Neem aan dat je GAE en Ajax niet allebei kan doen. Maar ik zou Overmars wel graag bij Ajax zien. Intelligente jongen, ook geslaagd in het zakenleven.

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

Aflevering 13 met een om verschillende redenen interessante speler in maatpak:

Fontein: chaos zal Ajax goed doen.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Was Fontein algemeen directeur? Ik dacht dat hij commercieel directeur bij Ajax was...

Nja, ik zal het wel fout hebben. Is alweer jaren terug.

Fontein heeft trouwens met Aegon en Adidas enorm goede deals gemaakt, financieel gezien.

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

Een commerciële man, ja, maar hij was wel degelijk AD bij Ajax. De ballen verstand van voetbal, maar in die functie wel een soort uithangbord van de club. Foute uitstraling dus, terwijl die deals inderdaad niet misselijk waren. Bovendien een alom gerespecteerd en succesvol zakenman. Met de komst van het rapport Coronel (!) was het einde oefening voor Fontein. Wie het laatst lacht...

Vascago

• 4798 berichten
  • 3634 stemmen

Zometeen maar even de stad in om wat te eten en dan richting Veste om bij Cinestar maar eens een paar grolschjes op het terras te pakken. Voor het eerst dit jaar. Eindelijk Hopelijk wordt het na afloop van de wedstrijd nog veel gezelliger (als we de koppositie hebben overgenomen)

Maak d'r mooie dag van

Quido

• 14650 berichten
  • 6151 stemmen

Steek, Vertonghen, Toby en Greg zijn er morgen niet bij. Dat wordt een armoedige opstelling ... Zie je het al voor je? Verhoeven; Anita, Ooijer, Oleguer, Blind; Enoh, De Jong, Eriksen; Sulejmani, HaMdaoui en Ebecilio.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Heracles op echt gras. Ik zie het niet gebeuren.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Quido schreef:

Steek, Vertonghen, Toby en Greg zijn er morgen niet bij. Dat wordt een armoedige opstelling ... Zie je het al voor je? Verhoeven; Anita, Ooijer, Oleguer, Blind; Enoh, De Jong, Eriksen; Sulejmani, HaMdaoui en Ebecilio.

Rampzalig inderdaad, liefst 3 van de 4 verdedigers afwezig. Goddank speelt Ajax thuis, nog 1 meevaller. Ik hoop trouwens dat Ebecilio op de bank moet en dat Ozbiliz gaat spelen. Maar dit gaat nog knap lastig worden. Ajax mist een halve ploeg, Heracles in vorm...

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Vascago schreef:

Zometeen maar even de stad in om wat te eten en dan richting Veste om bij Cinestar maar eens een paar grolschjes op het terras te pakken. Voor het eerst dit jaar. Eindelijk Hopelijk wordt het na afloop van de wedstrijd nog veel gezelliger (als we de koppositie hebben overgenomen)

Maak d'r mooie dag van

Geniet ervan zou ik zeggen (alhoewel.. Cinestar?? Wat voor ballentent is dat?!)

Hopelijk blijft het gelijk

Quido

• 14650 berichten
  • 6151 stemmen

Dat Man Utd heeft echt geluk. Eerst trapt Gibson na, de scheids ziet het en geeft slechts geel. Net haalt Vidic een doorgebroken speler neer en krijgt ie ook slechts geel. Ze staan overigens met 2-0 achter tegen West Ham, twee (terechte) penalties. Zul je zien dat ze het in de tweede helft nog recht breien.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3634 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Geniet ervan zou ik zeggen (alhoewel.. Cinestar?? Wat voor ballentent is dat?!)

Hopelijk blijft het gelijk

Cinestar is de grootste bioscoop van Twente. Of van heel Overijssel, dat weet ik niet zeker. Op de begane grond zitten een stuk of wat eetgelegenheden en 2 kroegen. Altijd gezellig op wedstrijddagen. Jij ook veel plezier maar hopelijk wordt het toch een overwinning voor ons

rep_robert

• 27556 berichten
  • 4175 stemmen

Krijg een beetje het Grolsch café idee onder de Pathé in op de ArenA boulevard Orbit Op zich gezellig, maar komen de ietwat "beschaafdere" mensen. Ik zou liever in een supportershome zitten.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

2-2 nu, 2x Rooney.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

2-3, penalty weer Wayne Rooney.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Wel klasse van United om met een veredelde B ploeg zonder oa Scholes en Sar een 2-0 om te zetten in 2-4

Zo wordt je kampioen.

kos

• 46825 berichten
  • 8952 stemmen

Wat een be-la-che-lijke penalty zeg. Schandalig gewoon. En dan ben je als West Ham dus zomaar de wedstrijd kwijt.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

Wat een be-la-che-lijke penalty zeg. Schandalig gewoon. En dan ben je als West Ham dus zomaar de wedstrijd kwijt.

Haha, bedoel je de 2-3? Zag net de beelden, 100% pingel joh. Geen twijfel zelfs over mogelijk.

Robben zet Bayern 10 minuten voor tijd trouwens op 1-0 tegen de nr laatst, Gladbach.

kos

• 46825 berichten
  • 8952 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Haha, bedoel je de 2-3? Zag net de beelden, 100% pingel joh. Geen twijfel zelfs over mogelijk.

Kom nou toch, hoe kan dat nou hands zijn? Hij beweegt zn arm niet eens, hangt gewoon langs zn lichaam. Slaat werkelijk nergens om. Ben benieuwd naar reacties in Match of the Day vanavond.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

(quote)

Kom nou toch, hoe kan dat nou hands zijn? Hij beweegt zn arm niet eens, hangt gewoon langs zn lichaam. Slaat werkelijk nergens om. Ben benieuwd naar reacties in Match of the Day vanavond.

Nou, nee. Zijn hand zat niet tegen zijn lichaam aan. Sport1 commentator vond het ook duidelijk hands.

Overigens is de wedstrijd niet daardoor weggegeven. Dat deed WHU zelf door een 2-0 voorsprong te verspelen.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Van der Wiel mist ook duel met Heracles

Gregory van der Wiel kan zondag in de Amsterdam ArenA niet in actie komen voor Ajax vanwege een blessure. Trainer Frank de Boer heeft als vervanger Ruben Ligeon aangewezen in de selectie van de Amsterdamse club.

De vleugelverdediger raakte zaterdag geblesseerd tijdens de laatste training van Ajax in de aanloop naar het duel tegen de ploeg uit Almelo. Omdat rechtsback Bruno Silva ook niet inzetbaar is door een blessure is Ligeon de vervanger van de Oranje-international.

Frank de Boer kan zondag tevens geen beroep doen op Maarten Stekelenburg, Jan Vertonghen, Toby Alderweireld en Rasmus Lindgren. Mounir El Hamdaoui maakt wel weer deel uit van de selectie nadat de problemen waren uitgesproken tussen hem en de oefenmeester.

Verdomme... Anita rechtsback zou ik zeggen.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Ooijer-Oleguer-Blind-Anita

Anita-Ooijer-Oleguer-Blind

Kies maar...

Het zal wel de 2e optie worden. Ieder geval knap kut. Tegen Groningen zijn vd Wiel en Vertonghen er tenminste weer bij. Wel dom van Vertonghen achteraf, geel en dan geschorst zijn doordat hij tekeer ging tegen de scheids.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

Jemig, zelfs de verdediging van Feyenoord is beter (met Martins Indi voor de Cler).

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Goedzo, picknick achter de kiezen, ik eis topvoetbal!

Ruiz begint nog op de bank. De basisopstellingen:

FC Twente Mihaylov; Rosales, Wisgerhof, Bengtsson, Buysse; Brama, Landzaat, Janssen; Bajrami, De Jong, Chadli.

PSV Isaksson; Manolev, Marcelo, Bouma, Pieters; Hutchinson, Bakkal, Engelaar; Lens, Berg, Dzsudzsák.

Ik gok op een gelijkspel.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Ik ook. 1-1.

Vroege 0-1 PSV, maar ze drukken niet door en brengen Twente terug in hun spel. Vlak voor tijd valt de 1-1.

Ik denk dat ik dat voor Ajax ook de beste uitslag wint, al is elke uitslag eigenlijk wel oke.

Quido

• 14650 berichten
  • 6151 stemmen

Smerig weer. Dat was gewoon een rode kaart en pingel.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Van mij mogen die videobeelden nog even wegblijven

Wel bijzonder jammer dat Bakkal en/of Berg die kansen niet afmaken. Want zoveel ga je er niet krijgen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.