- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Ik moet zeggen dat ik VfB Stuttgart niet goed ken, maar die zijn geloof ik drie jaar terug nog kampioen geworden in Duitsland. Oke, nu draaien ze klote, maar dan nog. Ik zie Bouhlarouz gerust bij Ajax, PSV of Twente in de basis staan hoor..
Is Boulahrouz trouwens geen rechtsback? Dacht dat hij bij Oranje zit als vervanger voor vd Wiel. In dat geval zou het misschien een optie voor Twente zijn. Die hebben dan wel Cornelisse, maar moet zeggen dat ik blij ben dat die weg is. Veelste traag.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
(iedereen vind Lukaku een supertalent, waarom C niet? Heeft meer bewezen dan Lukaku, door onder andere op zijn 18e veel te scoren bij een slecht draaiend Feyenoord en door op elk jeugdtoernooi topscoorder te zijn).
Ben het met veel in je post niet eens maar deze springt er wel uit. Vergeleken met wat Lukaku vorig seizoen allemaal heeft laten zien is Castaignos natuurlijk nog een B-junior
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Ben het met veel in je post niet eens maar deze springt er wel uit. Vergeleken met wat Lukaku vorig seizoen allemaal heeft laten zien is Castaignos natuurlijk nog een B-junior
Nou topscoorder in zo'n kut competitie met 15 doelpunten en dan nog bij de beste club. Zet Castagnouis erneer en hij schiet er ook 15 in.
schram101
-
- 16758 berichten
- 2370 stemmen
Als we met 1 echte controleur gaan spelen en Heitinga (die denkt bij de beste 10 verdedigers van de wereld te horen... tss) dalijk helemaal niet meer aan spelen toe komt bij zijn club heb je wel een bikkel nodig achterin..
Bouhla heeft wel laten zien een bikkel te zijn (wedstrijd tegen Portugal..
)
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Nog even over Lukaku en Castaignos. Volgens mij ben ik de enige in de wereld, die vind dat beiden even veel talent heeft. Lukaku is 17 en Castaignos een half jaar 18. Lukaku speelt bij de beste club in België en scoort 15 keer. Castaignos speelt bij (op dit moment) een middenmoter en heeft tot nu toe 11 keer gescoord. De Nederlandse competitie is in het algemeen beter dan België (dus de top ontloopt elkaar misschien niet maar de rest van de competitie denk ik wel). Dan is het toch knapper van Castaignos die bijna nooit een normale bal krijgt om te scoren, om er nu al 11 in te leggen bij een middenmoter dan voor Lukaku die er 15 scoort en ballen kan krijgen van Boussafa?
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Nou topscoorder in zo'n kut competitie met 15 doelpunten en dan nog bij de beste club. Zet Castagnouis erneer en hij schiet er ook 15 in.
Doe nu niet alsof er in België makkelijker gescoord kan worden dan in Nederland. Waarom konden mensen als Björn Vleminckx en Bryan Ruiz die in Nederland aan de lopende band scoren in België maar weinig doelpunten maken?
Onzin om te roepen dat Castaignos er zomaar 15 inschiet. Dat kan je pas zeggen als hij er daadwerkelijk heeft gespeeld.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Doe nu niet alsof er in België makkelijker gescoord kan worden dan in Nederland. Waarom konden mensen als Björn Vleminckx en Bryan Ruiz die in Nederland aan de lopende band scoren in België maar weinig doelpunten maken?
Onzin om te roepen dat Castaignos er zomaar 15 inschiet. Dat kan je pas zeggen als hij er daadwerkelijk heeft gespeeld.
Belgische competitie doet wel degelijk aardig onder. Weet je zelf ook wel.
Vleminckx is in NL pas doorgebroken en Ruiz is ook gegroeid. Dat heet jezelf als speler ontwikkelen. Als men Vleminckx in Brugge goed gebruikt, dan maakt hij er daar 25.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Eredivisie is iets beter, al scheelt het echt niet zo veel denk ik.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Nog even over Lukaku en Castaignos. Volgens mij ben ik de enige in de wereld, die vind dat beiden even veel talent heeft. Lukaku is 17 en Castaignos een half jaar 18. Lukaku speelt bij de beste club in België en scoort 15 keer. Castaignos speelt bij (op dit moment) een middenmoter en heeft tot nu toe 11 keer gescoord. De Nederlandse competitie is in het algemeen beter dan België (dus de top ontloopt elkaar misschien niet maar de rest van de competitie denk ik wel). Dan is het toch knapper van Castaignos die bijna nooit een normale bal krijgt om te scoren, om er nu al 11 in te leggen bij een middenmoter dan voor Lukaku die er 15 scoort en ballen kan krijgen van Boussafa?
Nee want Lukaku is veel meer dan alleen een afmaker. Hij is bijzonder balvast, zorgt er steeds weer voor dat de rest van het team bij kan sluiten. Hij laat anderen ook nog beter voetballen. Totaal onvergelijkbaar met wat Castaignos voor Feyenoord betekent.
Wordt sowieso vaak wat te makkelijk over dergelijke kwaliteiten heengestapt.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Eredivisie is iets beter, al scheelt het echt niet zo veel denk ik.
Spelers die vanuit Belgie hierheen komen zeggen het zelf. Zie Ajax/PSV/Twente allemaal aardig sterk in Europa. Zie de nationale ploeg.
Maar ik ga die discussie niet weer voeren. Als Nomak denkt dat het niet zo is, dan mag dat.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Belgische competitie doet wel degelijk aardig onder. Weet je zelf ook wel.
Wat ik wel weet is dat er in België moeilijker gescoord wordt dan in Nederland.
Vleminckx is in NL pas doorgebroken en Ruiz is ook gegroeid. Dat heet jezelf als speler ontwikkelen. Als men Vleminckx in Brugge goed gebruikt, dan maakt hij er daar 25.
Zie Ajax/PSV/Twente allemaal aardig sterk in Europa. Zie de nationale ploeg.
Wat de nationale ploeg ermee te maken heeft begrijp ik al helemaal niet. Want van beide nationale ploegen spelen er maar bitter weinig spelers in de Belgische competitie en Eredivisie.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Je zou ook dit topic eens door kunnen lezen met berichten van de laatste week.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Als je bij Stuttgart niet slaagt, denk ik ook niet dat die bij een topclub in Nederland zou slagen. Misschien een subtopper als Utrecht, Groningen, AZ etc
Bij Stuttgart word hij niet vaak opgesteld, dat probleem had hij bij Sevilla ook. Het vreemde is dat hij het daarvoor wel goed heeft gedaan bij HSV. Daar was hij een ijzersterk koppel met van Buyten.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Is zo'n smiley gebruiken nu je enige manier om je punt te maken? Het is nog steeds wachten tot je eens een reactie met meer dan 3 zinnen gaat plaatsen.
PS: 
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Lukaku is voetballend duidelijk beter dan Castaignos.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Binnen 10 minuten komt er een persverklaring van Ajax. Cruijff heeft overigens vertraging, dus die is op weg naar de ArenA.
Kans is groot dat Coronel zo zijn vertrek bekend maakt.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Ze zijn er al snel uit in de Arena. De winnaar: Cruijff
Bestuur en RvC van Ajax stappen op.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Live uitzending hier:
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Staat er niks bij over Boog?
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Staat er niks bij over Boog?
Nee. Maar die zal ook wel vertrekken. Ik luister nu via de link die ik hier net postte live de persconferentie. Coronel nu aan het woord.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Ja ben ook aan het luisteren. Ik benieuwd wat volgt.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Kijken of Randcrimineel Rikkie nu nog durft te blijven zitten...
Je zou ook dit topic eens door kunnen lezen met berichten van de laatste week.
Het is natuurlijk ook wel een beetje verwarrend dat je jarenlang Van den Boog ophemelt om opeens in deze weken een 180 graden te maken...
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Lukaku is voetballend duidelijk beter dan Castaignos.
Achja, Inzaghi kon ook niet voetballen maar is wel een van de besten spitsen ooit.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Achja, Inzaghi kon ook niet voetballen maar is wel een van de besten spitsen ooit.
Daar heb je zeker een punt. Ze zijn allebei nog jong. Dus laat ze zich eerst maar lekker doorontwikkelen.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Peter R de Vries, Viggo Waas en papa Barend. over ajax bij Dwdd.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Bedroevend dat op ajax.nl de stream er nu al 3x uitgeknald is. Amateuristisch.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Ja had ik ook last van. Ik ben er maar mee opgehouden.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Wat een huilerd, die Coronel. Zit nu al 3 kwartier te janken over Cruijff en iedereen. Zelfkritiek kent hij alleen niet.
kos
-
- 46825 berichten
- 8952 stemmen
Ik lach me rot om al dat volk dat zich massaal bij de neus laat nemen door zo'n figuur als Cruijff, hahah.
En dan Barcelona als referentiekader nemen. Die media die steeds geforceerd proberen te bewijzen dat Cruijff het succes van Barcelona heeft veroorzaakt zijn dezelfde als diegen die zeggen dat Vleminckx nu zoveel scoort door Kluivert.
. Onnozelaars.
Cruijff gaat niets dan ellende brengen, alles wat hij wil weet iedereen al lang en de directies al helemaal maar is niet implementeerbaar en voor de lange termijn geschikt voor een club als Ajax die zich financieel moet behelpen in een internationale markt.
Conclusie: 7 jaar frustratie die culmineert in de grootste blinde clubfout ooit.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.