• 17.551 nieuwsartikelen
  • 182.897 films
  • 12.627 series
  • 34.958 seizoenen
  • 658.252 acteurs
  • 200.659 gebruikers
  • 9.484.224 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Belgie-Turkije lijkt me leuk. Als Canvas het weer uitzendt en Nederland op dat moment niet speelt, dan ga ik het zeker kijken.

Turkije won de eerste wedstrijd, maar nu staat er een heel ander (aanvallend) Belgie. Wordt spannend

Miron

• 744 berichten
  • 74 stemmen

Zaterdag de wedstrijd van het seizoen!

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

Euh... je vond het toch triest dat mensen lachten om blessures van Ajacieden?

Paalhaas

• 1584 berichten
  • 2592 stemmen

timbo_ schreef:

Heb alleen tweede helft gezien maar heb me prima geamuseerd. Leuke pot met een geweldige Afellay en ook Sneijder was een genot om te zien. Verdedigend was het trouwens

Bij Sneijder ging nochtans niet heel veel goed. Bij z'n goal had-ie ook veel geluk nodig. Dan vond ik Van der Vaart er veel positiever uitspringen. Afellay speelde misschien wel z'n beste interland tot nu toe. Zijn techniek wordt alsmaar beter, als-ie zo doorgaat staat-ie dalijk gewoon in de basis bij Barcelona.

En Ruud -held van beroep- van Nistelrooy ook een goaltje meegepikt.

Ruud (wel een lucky goal trouwens, hij werd van richting veranderd)

Wel drama trouwens hoe Van der Wiel die bal op de achterlijn uitspeelt. Als hij hem direct speelt loopt Van Nistelrooy zo zijn tweede binnen maar meneer moet de bal weer een halve minuut bij zich houden.

Erg jammer inderdaad, Ruud stond echt zo vrij als een vogeltje.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

Paalhaas schreef:

Afellay speelde misschien wel z'n beste interland tot nu toe. Zijn techniek wordt alsmaar beter, als-ie zo doorgaat staat-ie dalijk gewoon in de basis bij Barcelona.

Het is nu Robben voor Kuijt ipv Afellay. Tegen sterke tegenstanders, met een vaak opkomende back (zoals Brazilië) mag Kuijt spelen.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Euh... je vond het toch triest dat mensen lachten om blessures van Ajacieden?

Ik lach ook niet om zijn blessure, maar om zijn timing. Eerst weken geschorst zijn en als je weer bijna mee mag doen geblesseerd raken.

Vind Toivonen ook de meest walgelijke Eredivisie speler, dus medelijden heb ik niet. Maar ik wens hem geen blessure toe hoor.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Karma is a bitch Ola .

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

iemand een samenvatting van de wedstrijd van gister?

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Vind Toivonen ook de meest walgelijke Eredivisie speler, dus medelijden heb ik niet. Maar ik wens hem geen blessure toe hoor.

Klopt. Suarez is weg.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Gister was het alles behalve goed, wel leuk. Het is toch duidelijk geworden dat Nederland gewoon tegen betere landen met van Bommel en de Jong moet gaan spelen. De verdediging kan het namelijk niet in hun eentje. Ik denk ook dat van Marwijk hiervoor gaat kiezen. Waar ik mij wel aan stoor, is dat mensen zeggen dat Nederland geen talenten heeft. Wat vinden jullie hiervan?

Op het doel heb je Krul die is goed. Je hebt ook nog wat keepers die dit jaar zijn doorgebroken. Zoals een Cillisen (spel ik het goed)? Ook kunnen Steek en Vorm nog 10 jaar mee.

In de verdediging heb je Bruma. Een toptalent, dat het inzich heeft om een grote speler te worden. De Vrij vind ik ook een erg goed talent, vd Wiel presteerd even wat minder en gelijk zeggen mensen dat hij slecht is. Hij is volgens mij ook nog maar 22 en heeft veel potentie. En op linksback heb je die van Aanholt, wat ook een goed talen moet zijn. Verder heb je nog een Pieters die gewoon nog erg jong is.

Bij de verdedigende middenvelders heeft Nederland 3 grote talenten. Strootman, Fer en Toornstra. Ik vind dat echt goede talenten.

In de aanval heeft Nederland ook een hoop talent. Wat denk je alleen al van Nijland, v Wolfswinkel en Castagnois (iedereen vind Lukaku een supertalent, waarom C niet? Heeft meer bewezen dan Lukaku, door onder andere op zijn 18e veel te scoren bij een slecht draaiend Feyenoord en door op elk jeugdtoernooi topscoorder te zijn).

Ook heeft Nederlande de broertjes de Jong nog, de Guzman nog en kunnen Affelay en Elia ook nog een lange tijd mee. En wie weet wie er over 3 jaar opeens opstaan als talent. Ik vind dat Nederland echt veel talent heeft.

kos

• 46825 berichten
  • 8952 stemmen

Zondag om 10 uur 's ochtends verzamelen voor een ritje van 20 minuten .

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

kos schreef:

Zondag om 10 uur 's ochtends verzamelen voor een ritje van 20 minuten .

lol

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Chucky92 schreef:

Gister was het alles behalve goed, wel leuk. Het is toch duidelijk geworden dat Nederland gewoon tegen betere landen met van Bommel en de Jong moet gaan spelen. De verdediging kan het namelijk niet in hun eentje. Ik denk ook dat van Marwijk hiervoor gaat kiezen. Waar ik mij wel aan stoor, is dat mensen zeggen dat Nederland geen talenten heeft. Wat vinden jullie hiervan?

Op het doel heb je Krul die is goed. Je hebt ook nog wat keepers die dit jaar zijn doorgebroken. Zoals een Cillisen (spel ik het goed)? Ook kunnen Steek en Vorm nog 10 jaar mee.

In de verdediging heb je Bruma. Een toptalent, dat het inzich heeft om een grote speler te worden. De Vrij vind ik ook een erg goed talent, vd Wiel presteerd even wat minder en gelijk zeggen mensen dat hij slecht is. Hij is volgens mij ook nog maar 22 en heeft veel potentie. En op linksback heb je die van Aanholt, wat ook een goed talen moet zijn. Verder heb je nog een Pieters die gewoon nog erg jong is.

Bij de verdedigende middenvelders heeft Nederland 3 grote talenten. Strootman, Fer en Toornstra. Ik vind dat echt goede talenten.

In de aanval heeft Nederland ook een hoop talent. Wat denk je alleen al van Nijland, v Wolfswinkel en Castagnois (iedereen vind Lukaku een supertalent, waarom C niet? Heeft meer bewezen dan Lukaku, door onder andere op zijn 18e veel te scoren bij een slecht draaiend Feyenoord en door op elk jeugdtoernooi topscoorder te zijn).

Ook heeft Nederlande de broertjes de Jong nog, de Guzman nog en kunnen Affelay en Elia ook nog een lange tijd mee. En wie weet wie er over 3 jaar opeens opstaan als talent. Ik vind dat Nederland echt veel talent heeft.

Volledig mee eens, nu ik het zo lees, komt het WK over 3 jaar juist op een goed moment, dan is onze verdediging ook top (beter dan nu). Middenveld en aanval kan ook nog wel 3 jaar mee.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Over 3 jaar is Mathijsen denk ik geen international meer. En dat is toch wel een erg belangrijke schakel gebleken. Voorlopig is er niemand die hem kan vervangen. Ik hoop dat Bruma een goede wordt, wie weet dan. Vlaar mist dat niveau, Boulahrouz idem.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Over 3 jaar is Mathijsen denk ik geen international meer. En dat is toch wel een erg belangrijke schakel gebleken. Voorlopig is er niemand die hem kan vervangen. Ik hoop dat Bruma een goede wordt, wie weet dan. Vlaar mist dat niveau, Boulahrouz idem.

Het hangt aan een paar dingen af of Mathijsen nog wel international is over 3 jaar. Hij is dan 33 jaar, volgens mij is van Bommel nu 34. Hij moet natuurlijk wel lichaamelijk nog meekunnen, het hangt ervan af bij welke club hij speelt en hij moet natuurlijk zelf wel willen. Volgens mij werd Italië in 2006 wereldkampioen met alleen maar oude spelers (kan het verkeerd hebben hoor).

En wie weet hoe ver Bruma over 3 jaar is. Hij is dan 22. En wie weet dat Douglas nog Nederlander wordt. Volgens mij is die kans redelijk aanwezig. Is ook een goede verdediging.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

34 lijkt me nog we kunnen. 22 is nog veel te jong voor het centrum. Weet niet of Vlaar het niet aankan, zou wel snel naar het buitenland moeten om beter te worden. En heel blijven.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Reinbo schreef:

34 lijkt me nog we kunnen. 22 is nog veel te jong voor het centrum. Weet niet of Vlaar het niet aankan, zou wel snel naar het buitenland moeten om beter te worden. En heel blijven.

22 is jong, maar Douglas is ook nog maar 23 en speelt ook erg goed.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Reinbo schreef:

Vlaar heeft die kwaliteiten niet eens om in de basis van Oranje te mogen spelen. Veel te traag, veel te weinig inzicht. Heeft ook gewoon bijna geen enkele internationale ervaring. Zoveel heeft hij niet Europees gespeeld.

Ik denk niet dat Mathijsen over 3 jaar nog international is. Die stopt er na EK 2012 denk ik mee. Samen met van Bommel. De rest kan gelukkig nog jaren mee. Van Bommel is te vervangen (de Jong), maar Mathijsen is op dit moment moeilijk.

PS:

Update 17:29 uur - Cruijff laat gezicht ook zien bij ledenraadvergadering Ajax

Johan Cruiff zal woensdagavond ook acte de présence geven bij de ledenraadvergadering van Ajax. Het was volgens De Telegraaf lange tijd onzeker of de legendarische nummer 14 zelf ook de vergadering zou bijwonen, waarin wordt gestemd over de plannen van het technisch platform waar hij voorzitter van is. Inmiddels zou zeker zijn dat Cruijff ook komt opdagen bij de vergadering.

Johan

Ben zeer benieuwd of hij het vanavond al wint. Zou fijn zijn.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Je was toch vd Boog fan?

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Je zou ook dit topic eens door kunnen lezen met berichten van de laatste week.

schram101

• 16758 berichten
  • 2370 stemmen

Het wordt gewoon tijd dat Bouhlarouz eens een paar stappen terug doet en in de top van de Eredivisie komt voetballen.. De kwaliteiten heeft ie gewoon!

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Maduro is trouwens ook nog een optie om Mathijsen eventueel te vervangen. Speelt volgens mij regelmatig bij Valencia.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Vlaar heeft die kwaliteiten niet eens om in de basis van Oranje te mogen spelen. Veel te traag, veel te weinig inzicht. Heeft ook gewoon bijna geen enkele internationale ervaring. Zoveel heeft

Daarom zeg ik ook dat hij dan wel direct naar het buitenland moet. Werder Bremen of Newcastle of zo.. En van daar carriere maken.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

schram101 schreef:

Het wordt gewoon tijd dat Bouhlarouz eens een paar stappen terug doet en in de top van de Eredivisie komt voetballen.. De kwaliteiten heeft ie gewoon!

Als je bij Stuttgart niet slaagt, denk ik ook niet dat die bij een topclub in Nederland zou slagen. Misschien een subtopper als Utrecht, Groningen, AZ etc

schram101

• 16758 berichten
  • 2370 stemmen

Maduro is een goede inderdaad. maar speelt die niet op het middenveld bij Valencia?

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

schram101 schreef:

Maduro is een goede inderdaad. maar speelt die niet op het middenveld bij Valencia?

Volgens mij speelt die of verdedigende middenvelder of centraal achterin.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ben zeer benieuwd of hij het vanavond al wint. Zou fijn zijn.

Lijkt me ook leuk, lekker stuurloos.... Ben erg benieuwd, vond witteboorden crimineel vd Boog juist wel passen bij dat Skybox volk.

schram101

• 16758 berichten
  • 2370 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Als je bij Stuttgart niet slaagt, denk ik ook niet dat die bij een topclub in Nederland zou slagen. Misschien een subtopper als Utrecht, Groningen, AZ etc

Ik moet zeggen dat ik VfB Stuttgart niet goed ken, maar die zijn geloof ik drie jaar terug nog kampioen geworden in Duitsland. Oke, nu draaien ze klote, maar dan nog. Ik zie Bouhlarouz gerust bij Ajax, PSV of Twente in de basis staan hoor..

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.