- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
Een polonaise bij Belgie op de tribune, elke keer als ik er langs zap gebeurt er wel iets achterlijks daar. Vreemd volk.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Verdediging was echt bijzonder zwak. Tijd voor de Vrij. 
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Een polonaise bij Belgie op de tribune
4-1! Viva Belgica!
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Affelay en vooral vd Vaart spelen wel ziekelijk goed, itt de verdediging.
Afellay moest ook nog telkens achter die rechtsback aan, die telkens opkwam. Heeft een goede wedstrijd gespeeld, idd.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Tijd voor de Vrij.
Niet te overdrijven. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Heb alleen tweede helft gezien maar heb me prima geamuseerd. Leuke pot met een geweldige Afellay en ook Sneijder was een genot om te zien. Verdedigend was het trouwens dramatisch.
En Ruud -held van beroep- van Nistelrooy ook een goaltje meegepikt.
Wel drama trouwens hoe Van der Wiel die bal op de achterlijn uitspeelt. Als hij hem direct speelt loopt Van Nistelrooy zo zijn tweede binnen maar meneer moet de bal weer een halve minuut bij zich houden.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dirk is eerlijk, Van Basten had gelogen..... Tekenend.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
3 juni, schrijf in jullie agenda: België - Turkije, om het echie!
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Dirk is eerlijk, Van Basten had gelogen..... Tekenend.
Inderdaad. De ene is een goede, de andere een legendarische vedette. Had het ook wel grappig gevonden als Dirk had beweerd dat het een bewussie was.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
3 juni, schrijf in jullie agenda: België - Turkije, om het echie!
Dat lijkt me wel een fijne wedstrijd (waarin België het net niet gaat redden).
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Belgie-Turkije lijkt me leuk. Als Canvas het weer uitzendt en Nederland op dat moment niet speelt, dan ga ik het zeker kijken.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3313 stemmen
Vooral de tweede helft was leuk vandaag. Met allemaal mooie en soms wat lucky goals.
Asaharo
-
- 1042 berichten
- 624 stemmen
Jaaaaaa, eindelijk leeft de nationale ploeg nog eens.
Goeie wissel hazard, wou zich echt bewijzen. Van Buyten was weer dramatisch, jammer toch hoor, heeft volgens mij totaal geen vertrouwen meer in zijn eigen spel.
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
Pablo Montes Suarez werd geboren op 5 februari 1991 en werd 20 jaar. RSC Anderlecht wil hierbij haar medeleven betuigen aan de familie en vrienden van Pablo bij het dragen van dit verlies.
Iemand die meer over hem(zijn leven, heeft ie nog een beetje gevoetbald?) kan vertellen? Enorm treurig nieuws dit.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Bah vervelende ziekte en zo jong nog. RIP
Asaharo
-
- 1042 berichten
- 624 stemmen
RIP Pablo Suarez, dit is wel erg triestig.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Voor de liefhebbers: Derksen schuift zo aan bij P&W.
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
Ga zo gelijk kijken! Heb VI weer gekeken vanmiddag 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Leuk voor de Belgen, zie ze liever dan de Turken op het EK, maar de weg is nog lang...
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Mooiste aan Derksen in dergelijke programma's is dat hij altijd zo heerlijk inconsequent is. Hij verwijt anderen vaak dat ze niet over voetbal moeten praten omdat ze er geen verstand van hebben maar zometeen zal hij ongetwijfeld ook wel weer wat te melden heeft over Libie en heel veel meer.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ik zei al eerder dat ik de als-dan fout nog wel eens maak. Lekker belangrijk.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Die CDA vrouw heeft aan weinig mensen zo'n hekel als aan Derksen. Iedere keer dat ze in beeld komt zie je dat ze zich mateloos irriteert.
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
Daarom stem ik ook geen CDA. Voelt wel raar zo'n voetbalpraatje in zo'n programma hoor, dat dan weer wel 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
van Halst is een prima kerel vind ik, nooit gesnapt dat Derksen hem niks vindt.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Is dat wat? Ik ken hem niet.
Dit jaar topscorer. Maakte in de eerste 12 wedstrijden 14 doelpunten, maar is toen een poos geblesseerd uitgevallen.
eRCee
-
- 13454 berichten
- 1982 stemmen
Afellay moest ook nog telkens achter die rechtsback aan, die telkens opkwam. Heeft een goede wedstrijd gespeeld, idd.
Die derde (?) goal was echt briljant van Ibi. Vond hem ook heel goed. Lijkt zich weer verder te ontwikkelen bij Barca.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Dit jaar topscorer. Maakte in de eerste 12 wedstrijden 14 doelpunten, maar is toen een poos geblesseerd uitgevallen.
Dat is een keurig moyenne. Zonde dat zo'n jongen dan weer geblesseerd raakt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.