- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
The Oceanic Six
-
- 60494 berichten
- 4103 stemmen
Ajaxfans.net - 'Van Gaal en Adriaanse willen Ajax gaan leiden'
Cruijff, Van Gaal en Adriaanse wat zou dat heerlijk zijn. Het zal natuurlijk nooit zover komen, maar het is wel grappig dat VD Boog dit niet zou zien zitten.
van Gaal wil AD worden. Dan zou vd Boog sowieso zijn baan kwijt zijn. Als Vd Boog zichzelf had willen redden, dan had hij alles rondom Cruijff tactischer aan moeten passen.
PS: Ik heb echt zin vanavond in Nederland-Hongarije 
Niet gedacht dat ik een kwalificatiepotje nog eens zo boeiend vooraf zou vinden. Ben benieuwd naar het nieuwe droomvoetbal van onze jongens.
rep_robert
-
- 27557 berichten
- 4175 stemmen
Heb er zowaar ook zin in. Nederland speelt echt aantrekkelijk voetbal hoor. Snap dat azijnpissen niet zo
Zelfs otherfool moet toegeven dat na het WK het Nederlands elftal toch leuke potjes speelt.
The Oceanic Six
-
- 60494 berichten
- 4103 stemmen
Heb er zowaar ook zin in. Nederland speelt echt aantrekkelijk voetbal hoor. Snap dat azijnpissen niet zo
Zelfs otherfool moet toegeven dat na het WK het Nederlands elftal toch leuke potjes speelt.
Het gaat hem meer om Nigel he...
Die overigens enorm sterk speelde en ..jaja.. zelfs niet 1 overtreding in heel de wedstrijd heeft gemaakt 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Kan me altijd nauwelijks opladen voor die kwalificatieduels. Heb er vanavond ook weer weinig zin. De vraag is niet of maar met hoeveel je wint. Nee, ik kijk vooral uit naar zaterdag.
The Oceanic Six
-
- 60494 berichten
- 4103 stemmen
Kan me altijd nauwelijks opladen voor die kwalificatieduels. Heb er vanavond ook weer weinig zin. De vraag is niet of maar met hoeveel je wint. Nee, ik kijk vooral uit naar zaterdag.
Toch leuk als je nationale ploeg tegenstanders van het veld blaast? Helemaal in een duel dat ergens over gaat..
Ik heb weer minder zin in de competitie dit weekend. Sinds ADO ben ik wat depressed. Doe maar een winst voor PSV of een gelijkspelletje zaterdag. Ik denk dat een gelijkspel het beste is. Als Ajax dan wint van Heracles, dan hebben ze ieder geval plek 2 weer in eigen hand en is PSV nog een beetje in het zicht voor zover er nog titelkansen zijn.
rep_robert
-
- 27557 berichten
- 4175 stemmen
Zucht, ik mis deze tijden bij Ajax
Zoals vorig jaar bijvoorbeeld hehe.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Maar bij VI zei geloof ik Gijpie dat de Jong en Vaartje beter functioneert dan Bommel Vaartje.
Ik zie het liefst toch Vaartje en Bommel op die plekken hoor.
The Oceanic Six
-
- 60494 berichten
- 4103 stemmen
Misschien is de Jong wel beter als v Bommel. Alleen is Mark wel wat slimmer en heeft hij meer ervaring. Mij maakt het weinig uit, al zou ik niet meer met v Bommel en de Jong spelen vanaf de 1e minuut. vd Vaart naast 1 van hen is wel een uitstekend idee gebleken. Het gaat nu allemaal veel sneller en er wordt veel beter gevoetbald.
rep_robert
-
- 27557 berichten
- 4175 stemmen
Ik vind v Bommel niet eens zo goed hoor. Nigel is toch vele malen beter. Ze hadden echt wel gelijk bij VI.
The Oceanic Six
-
- 60494 berichten
- 4103 stemmen
Van Bommel heeft sinds zijn Oranje rentree nog niet teleurgesteld, dus ik geef hem graag het voordeel van de twijfel. Hij is wel een echte leider en weet precies wanneer hij een smerige overtreding moet maken en wanneer niet.
Toch heerlijk, dat je voor de twee controlerende posities 3 wereldspelers daarvoor hebt?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
En dan te bedenken dat we zeg de tijd voor Bassie zelden met 2 verdedigende middenvelders speelden. Is echt iets van de laatste 5 jaar of zo of niet?
rep_robert
-
- 27557 berichten
- 4175 stemmen
v Bommel is helemaal niet slim, die pakt echt veel domme rode kaarten hoor. Vooral met zijn ervaring, laatst nog in zijn 2e match voor Milan.
The Oceanic Six
-
- 60494 berichten
- 4103 stemmen
Kan gebeuren, maar hij pakt juist heel weinig kaarten. Op het WK heeft hij echt enorm veel kleine overtredingen gemaakt, soms ook harde, maar bijna nooit officieel bestraft. Daar is hij gewoon een meester in.
rep_robert
-
- 27557 berichten
- 4175 stemmen
Al hadden Nigel en v Bommel ook vaker meer geluk dan wijsheid met een kaartloze wedstrijd op het WK 
The Oceanic Six
-
- 60494 berichten
- 4103 stemmen
Toegeven;

Dit was duidelijk een overtreding. Zelfs wel geel denk ik.

rep_robert
-
- 27557 berichten
- 4175 stemmen
Is geen bewuste overtreding, Nigel kijkt niet eens, is een gevoelsvoetballer hahahaha.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Toch leuk als je nationale ploeg tegenstanders van het veld blaast? Helemaal in een duel dat ergens over gaat..
Is inderdaad leuk maar heb gewoon niet zo'n passie voor het Nederlands Elftal. Natuurlijk hoop ik altijd dat ze winnen, zeker op EK''s en WK''s, maar echt helemaal meeleven en kapot zijn na een nederlaag doe ik al niet meer sinds 1998.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Sinds 1983 al niet meer.....Wat was ik toen teleurgesteld na de 12- 1 van Spanje. Al baalde ik wel flink van de verloren wk finale. Weer dat Spanje, eerst omkoping, nu doping. 
Toegeven;
(afbeelding)
Dit was duidelijk een overtreding. Zelfs wel geel denk ik.
Maar je ziet ook duidelijk dat die Spanjaard 'm mijn zijn vuisten voor zijn bek wou stompen. Ik hou het op zelfverdediging.
rep_robert
-
- 27557 berichten
- 4175 stemmen
Inderdaad, kijk die agressieve houding van die Spanjaard met zijn Mohammed Ali vuisten. Kijk nu is naar de armen van Nigel, duidelijk dat hij zichzelf beschermt tegen die vreselijke tirannie van die Spanjaard.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Had echt een microfoon bij moeten hangen. Van die stukjes kraakbeen die door elkaar gerammeld worden.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Schijnt dat die Spanjaard Nigel's noppen gebroken had. Sabotage! Lafaards.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Misschien is de Jong wel beter als v Bommel.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Doe maar een winst voor PSV of een gelijkspelletje zaterdag. Ik denk dat een gelijkspel het beste is. Als Ajax dan wint van Heracles, dan hebben ze ieder geval plek 2 weer in eigen hand en is PSV nog een beetje in het zicht voor zover er nog titelkansen zijn.
Juist niet. Je staat in principe 7 punten achter op PSV, want hun doelsaldo is beter. Op Twente sta je 5 punten achter, maar voordeel is dat je nog thuis tegen Twente moet spelen. Als PSV wint, moet PSV nog 3x verliezen, voordat je ze in kan halen. Dat zie ik niet gebeuren. Dus hoop ik dat Twente wint.
Ik denk niet dat Ajax nog kampioen zal worden, maar zeg nooit nooit
.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Van Bommel is op dit moment de man met ervaring, tactisch inzicht & slimheid, misschien doet hij voetbaltechnisch iets onder voor De Jong, maar ik denk niet dat Van Marwijk Van Bommel passeert.
rep_robert
-
- 27557 berichten
- 4175 stemmen
Nounounou. Van Bommel is gewoon een harde werker. Beetje overdreven reacties allemaal hoor 
The Oceanic Six
-
- 60494 berichten
- 4103 stemmen
Ik denk het niet. Ik denk dat hij wel beter dan van Bommel kan zijn.
Ik zei al eerder dat ik de als-dan fout nog wel eens maak. Lekker belangrijk.
Opstelling Oranje voor Hongarije straks:

rep_robert
-
- 27557 berichten
- 4175 stemmen
Wat een bullshit hee in die vorbeschouwing, we gaan hier gewoon overheen walsen. 'Waken voor overschatting' blablablabla. 'Hongerije laat zich niet slachten na die 2 nederlagen', waarin ze overigens niets hebben klaargespeeld. Sjongejonge
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Ik vind v Bommel niet eens zo goed hoor. Nigel is toch vele malen beter. Ze hadden echt wel gelijk bij VI.
De Jong zal de komende jaren beter worden, maar op het afgelopen W.K. was van Bommel één van de betere spelers, die Oranje beter maakte. Dat zal Nigel nooit kunnen. Maar hedendaags heb je meer aan de Jong (samen met Sneijder en v/d Vaart op het middenveld) dan aan van Bommel, die het af moet leggen tegen Sneijder en v/d Vaart. Nigel is een prima stofzuiger. Meteen de bal afleveren, dan is er niks aan de hand. Alleen dan is hij nuttig.
The Oceanic Six
-
- 60494 berichten
- 4103 stemmen
Wat een bullshit hee in die vorbeschouwing, we gaan hier gewoon overheen walsen. 'Waken voor overschatting' blablablabla. 'Hongerije laat zich niet slachten na die 2 nederlagen', waarin ze overigens niets hebben klaargespeeld. Sjongejonge
Je moet wat in zo'n voorbeschouwing.
Lekker duo trouwens, Koeman en van Basten. Beide zijn zouteloze analisten.
Ik hoop dat die Hongarijen uit irritatie niet rond gaan schoppen.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Ik zei al eerder dat ik de als-dan fout nog wel eens maak. Lekker belangrijk.
Mijn wijze lessen hebben weinig geholpen. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.