- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Ik hoop dat die Hongarijen uit irritatie niet rond gaan schoppen.
Dat moet zijn Hongaren.

Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Is inderdaad leuk maar heb gewoon niet zo'n passie voor het Nederlands Elftal. Natuurlijk hoop ik altijd dat ze winnen, zeker op EK''s en WK''s, maar echt helemaal meeleven en kapot zijn na een nederlaag doe ik al niet meer sinds 1998.
Toen zat ik stuk, na de penaltyreek tegen Brazilië. Mijn favoriete toernooi ooit. Geweldig Oranje. Maar ik ben nog steeds enorm fanatiek voor Oranje op toernooien.
Maar zoals toen zal het nooit meer worden.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wat een bullshit hee in die vorbeschouwing, we gaan hier gewoon overheen walsen. 'Waken voor overschatting' blablablabla. 'Hongerije laat zich niet slachten na die 2 nederlagen', waarin ze overigens niets hebben klaargespeeld. Sjongejonge
Dat heet downplayen. Je kan beter zeggen dat het lastig wordt en dan een mooie wedstrijd krijgen dan omgekeerd. Ik zou er erg blij van worden als Oranje er weer overheen walst, maar verwacht het niet. Een wat saaie 3-0 wordt het.
The Oceanic Six
-
- 60494 berichten
- 4103 stemmen
Mooi afscheid van Gio 
Ook leuk dat hij bij de volksliederen en het handjes schudden gewoon blijft staan 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Jochie was leuk, maar ondanks dat er mooi gezongen werd, had het eigenlijk in De Kuip moeten zijn.
The Oceanic Six
-
- 60494 berichten
- 4103 stemmen
Vind ik niet. Hij neemt afscheid van Oranjesupporters, niet Feyenoordsupporters. De ArenA is net zo Oranje als de Kuip.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Oranje krijgt wederom erg veel ruimte op het middenveld om de bal aan te nemen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
De ArenA is net zo Oranje als de Kuip.
Zit toch wel een verschil qua voetbalsfeer tussen. Zie Ajacieden ook liever afscheid nemen in de Arena dan ik de Kuip en psv-ers in Eindhoven. Dat voelt toch veel meer als thuis voor die spelers. Weet ook zeker dat het applaus in de Kuip twee keer zo lang zou duren en voor een Ajacied een stuk korter.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Nou, hopen dat die Belgen er een paar inschoppen. Die gekke Ciman staat er gewoon weer in dus dat worden weer wat Manolevjes in het kwadraat...
En weer geen Hazard, maar Jelle Vossen. Tja...
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Veel plezier met de belgen, wij staan al op 1-0 
The Oceanic Six
-
- 60494 berichten
- 4103 stemmen
Zit toch wel een verschil qua voetbalsfeer tussen. Zie Ajacieden ook liever afscheid nemen in de Arena dan ik de Kuip en psv-ers in Eindhoven. Dat voelt toch veel meer als thuis voor die spelers. Weet ook zeker dat het applaus in de Kuip twee keer zo lang zou duren en voor een Ajacied een stuk korter.
Welnee. Net of Feyenoorders massaal kaarten voor Oranje gaan kopen als het in Rotterdam gespeeld wordt en Gio daar dag dag mag zeggen.
En....1-0 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Denk absoluut dat dat het geval zou zijn, al waren het maar Rotterdamse relaties van de sponsoren die nu Amsterdamse relaties hebben uitgenodigd. Denk dat minstens een derde lokaal publiek is.
The Oceanic Six
-
- 60494 berichten
- 4103 stemmen
Wat blijven die Hongaren lomperikken zeg. Anti team.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Chadli op de lat!
Houd jij ons op de hoogte van het reilen en zeilen van onze Zuiderburen OF!
The Oceanic Six
-
- 60494 berichten
- 4103 stemmen
Chadli op de lat!
Zeer interessant, het wedstrijdverloop van Belgie-Azerbeidzjan 
Nederland speelt trouwens aardig, maar niet zo goed als vrijdag.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Schiet die dombo de bal weer weg... Gelukkig is de scheids hier wel normaal.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Waarom schiet Van Persie nu weer na het fluitsignaal, nu was het overduidelijk dat hij het hoorde...
Onderhond
-
- 87710 berichten
- 13117 stemmen
Zeer interessant, het wedstrijdverloop van Belgie-Azerbeidzjan
Best wel ja, een wedstrijd met inzet, itt de wedstrijd van Nederland.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Chadli op de lat!
Tja, je moet het ergens mee doen... 
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Goal Jan Verdomme!
Wel 2x van richting veranderd, maar ach...
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Tsjonge jonge, wat een mietjes zijn het soms ook he, als ie wil gaan liggen moet ie naar bed gaan.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Binnen!
1-1!
Domper voor de Zuiderburen.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Binnen!
1-1!
wow zo snel, das jammer voor Belgie, maar goed nog ruim de tijd om het recht te zetten.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.