- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
The Oceanic Six
-
- 60494 berichten
- 4103 stemmen
Best wel ja, een wedstrijd met inzet, itt de wedstrijd van Nederland.
Beetje ploeg redt het eerst op kwaliteit. Overigens, niks mis met de Oranje inzet.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Xavi
.
Ben je je bank aan het witten NW 
The Oceanic Six
-
- 60494 berichten
- 4103 stemmen
Xavi
.
Ha, voetbalt Spanje toch op dat knollenveld van Litouwen? Schijnt echt dramatisch te zijn wat ik vooraf hoorde.
rep_robert
-
- 27557 berichten
- 4175 stemmen
Pff, Belgie speelt ook ja. Verschrikkelijk die Belgische zender, geluid uit stadion volledig weggefilterd. Reden om gelijk te zappen!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ha, voetbalt Spanje toch op dat knollenveld van Litouwen? Schijnt echt dramatisch te zijn wat ik vooraf hoorde.
Het veld is wel heel dramatisch. Knollenveld dekt de lading wel maar voetballen moeten ze
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ben je je bank aan het witten NW
Nog niet, maar wel een work in progress als Xavi zo door gaat
.
The Oceanic Six
-
- 60494 berichten
- 4103 stemmen
Het veld is wel heel dramatisch. Knollenveld dekt de lading wel maar voetballen moeten ze
.
Achjo, Litouwen uit...gewoon 0-1 of 0-2 winnen, inpakken en niet meer aan denken 
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Ik denk dat Van Nistelrooij er de 2e helft inkomt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Achjo, Litouwen uit...gewoon 0-1 of 0-2 winnen, inpakken en niet meer aan denken
Uiteraard. Sowieso strontvervelend als er maar één voetballende ploeg is. Niet om aan te gluren eigenlijk. Blijven doorzetten.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Pingel voor de Belgen!
Volleybal, gekheid!
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Welnee. Net of Feyenoorders massaal kaarten voor Oranje gaan kopen als het in Rotterdam gespeeld wordt en Gio daar dag dag mag zeggen.
En....1-0
Lijkt me gewoon logisch dat Gio veel liever afscheid had genomen in de Kuip. Zoals Reinbo zegt.
The Oceanic Six
-
- 60494 berichten
- 4103 stemmen
Kijk nu even een klein kwartiertje Belgie. Zag net Simons 2-1 maken van 11 meter.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Smerige overtreding op van Persie, zeg. Was minstens een gele kaart. Van Persie had een paar geniale momenten, jammer dat Kuijt zo waardeloos speelt. Die bal van Persie op Kuijt had natuurlijk de 2-0 moeten zijn.
Sneijder voetbalt tegen zichzelf, zit niet goed in de wedstrijd. En dan een beetje tegen de scheidsrechter lopen vloegen als de bal afgepakt wordt. Blijft een naar ventje. Maar hij is een speler die straks in 1 moment de wedstrijd kan beslissen.
Krijg wel weer
- neigingen van die SBS-commentator.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Lijkt me gewoon logisch dat Gio veel liever afscheid had genomen in de Kuip. Zoals Reinbo zegt.
Ik vraag me af waarom. Of het Gio interesseerd waar de oranje supporters vandaan komen. Een oranje supporter = een oranje supporter. Net als dat het stadion niks uit maakt.
rep_robert
-
- 27557 berichten
- 4175 stemmen
Ach ja, als je niet van Azerbeidsjan of zo wint dan verdien je het ook niet om door te gaan. Gaat wel een dikke uitslag worden dit.
rep_robert
-
- 27557 berichten
- 4175 stemmen
Ik vraag me af waarom. Of het Gio interesseerd waar de oranje supporters vandaan komen. Een oranje supporter = een oranje supporter. Net als dat het stadion niks uit maakt.
Inderdaad, in de badKuip neemt ie afscheid van Feyenoord. Zie de link tussen Oranje en de Kuip niet echt.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Puur omdat het zijn stadion is. Verder is het ook niet zo boeiend, maar als ik Feyenoorder ben, lijkt het me fijner om afscheid te nemen in de Kuip, dan in het stadion van je "aartsvijand".
Overigens, laten we stoppen met de Arena een stadion te noemen. 
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Scrimmage! Belgen dicht bij de Vorentscheidung!
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Puur omdat het zijn stadion is. Verder is het ook niet zo boeiend, maar als ik Feyenoorder ben, lijkt het me fijner om afscheid te nemen in de Kuip, dan in het stadion van je "aartsvijand".
Ik ook zou als geboren Rotterdammer veel iever in Rotterdam gehuldigd worden.
rep_robert
-
- 27557 berichten
- 4175 stemmen
Ik vind dat hele neppe afscheid nemen sowieso al scheinheilig bij het nationale elftal, vooral als het pas zo laat gebeurd. Maar Oranje en Club moet je wel kunnen scheiden als profsporter. Kan hem echt geen reet schelen waar het gebeurd lijkt me.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Scrimmage! Belgen dicht bij de Vorentscheidung!
Heb je de kleuren een beetje door elkaar geschud otherfool?
M.a.w.: ben je overgestapt van de Duitse boys naar den Belgen?
The Oceanic Six
-
- 60494 berichten
- 4103 stemmen
Zo is dat. Wat een bullshit dat zelfs om dit weer getwist moet worden vanuit een supportershart.
rep_robert
-
- 27557 berichten
- 4175 stemmen
Belgen spelen ook Traumfussbal of zo denk ik 
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Turkije heeft trouwens gewonnen met 2-0 van Oostenrijk. Geen Hiddink bij Ajax dus 
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Lol, wat kan dat die jongen nou schelen. Alsof er niet een mogelijkheid is geweest het afgelopen jaar dat in de Kuip te doen. Verplicht nummertje voor Bronckhorst, die is blij dat het er weer op zit.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Heb je de kleuren een beetje door elkaar geschud otherfool?
M.a.w.: ben je overgestapt van de Duitse boys naar den Belgen?
Beter een goede buur dan een verre vriend was het toch?
Ik vind het leuk voor de Belgen en de Mannschaft is aan het oefenen, dus de keus is snel gemaakt. Ik heb de hoop op mijn Hongaren maar opgegeven...
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Nogmaals: het is allemaal niet zo boeiend en uiteraard zal hij dat vreselijke stadion allang uit zijn geheugen hebben gewist en er verder geen seconde over wakker liggen.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen

Wel gevoel hebben voor de buren, maar niet voor het land waar je zelf in woont.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Moest hij wel helemaal voor naar Amsterdam rijden, in de Kuip had hij gewoon thuis nog kunnen eten. Verder zal het me ook worst wezen wat van Bronckhorst denkt. Ik had het mooier gevonden als het in de kuip was geweest.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.