• 17.551 nieuwsartikelen
  • 182.950 films
  • 12.632 series
  • 34.966 seizoenen
  • 658.264 acteurs
  • 200.667 gebruikers
  • 9.484.950 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

jordandejong

• 4775 berichten
  • 1433 stemmen

Dit is inderdaad heel triest. De meest sympathieke vond ik toch die van VVV Venlo.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3634 stemmen

Tering. Wat een diep trieste gast zeg

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Dit moet toch best pijnlijk zijn voor alle supporters in Nederland, maar ook zeker voor die van Heracles. Lijkt meer op mijn man is klusser of zo.

rep_robert

• 27557 berichten
  • 4175 stemmen

Ik volg echt niks van deze aflevering man, zit met een half oog te kijken. Doe mij maar echte mafkezen ipv deze wannabe gozer. Dit is allemaal niet zo interessant verder.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

rep_robert schreef:

Doe mij maar echte mafkezen ipv deze wannabe gozer.

Eens.

schram101

• 16758 berichten
  • 2370 stemmen

Er zitten toch alleen maar mafkezen in dat programma?

rep_robert

• 27557 berichten
  • 4175 stemmen

Ik vind deze man wel meevallen. Het leuke is dat die mensen zichzelf echt belachelijk maken de hele tijd. Dat doet deze gozer niet

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Volgende week komen ze bij mij als diehardfan van Erica76

schram101

• 16758 berichten
  • 2370 stemmen

rep_robert schreef:

Het leuke is dat die mensen zichzelf echt belachelijk maken de hele tijd.

Haha, eigenlijk is het vrij zielig ja..

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

De mensen die aan dit soort programma's mee doen, doen dat natuurlijk allemaal uit eigen-geilerij. Ik heb -op het werk- Voetbalfans ook aan staan, maar krijg het maar zijdelings mee. Dit is ook weer zo'n gast die entertainer is toch? Oftewel, zo'n C-artiest, die een beetje reclame voor zichzelf probeert te maken. Met voetbal en fans heeft het beiden in ieder geval weinig van doen!

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Was niet Dries zelf hoor pruim.

schram101

• 16758 berichten
  • 2370 stemmen

HAha, inderdaad. Over mediageil gesproken

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Hehe. Nee, dat had ik in de gaten, maar voor wat ik een beetje mee kreeg, leek me dit nou exact zo'n gast die in buurtclubs de toch al slechte liedjes van Dries Roelvink zowaar nog slechter weet te laten klinken en dit programnma wilde gebruiken om nog meer buurthuizen en kantines zover te krijgen hem te boeken voor een optreden. Of zit ik daarmee mis?

rep_robert

• 27557 berichten
  • 4175 stemmen

Dat is natuurlijk het allerkansloost. Een imitator van Dries Roelfink, die gast zelf is al behoorlijk triest haha.

The Oceanic Six

• 60494 berichten
  • 4103 stemmen

Roelvink, met een v!

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Ben Raul liefhebber maar irriteer me weer mateloos aan die overdreven verheerlijking door Leo Driessen in voice over.

"Spanje won voor het eerste het EK. Maar voor veel mensen mistte er iets: Raul"

Net alsof heel Spanje in rouw was toen ze EK wonnen omdat Raul er niet bij was.

rep_robert

• 27557 berichten
  • 4175 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Roelvink, met een v!

Sorry Ik weet dat je een groot fan bent van Dries Roelfink Hoop dat ik nu niet tegen een zere teen aan stoot.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik vind Raul een goede voetballer, maar verder ook redelijk kleurloos en saai. Wel een echte clubman. Jammer dat hij zijn carrière nu waarschijnlijk beëindigt in Duitsland, maar ook wel weer te begrijpen aangezien hij nu nog aan het ballen komt en niet bij een concurrent in Spanje wou spelen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

timbo_ schreef:

Ben Raul liefhebber maar irriteer me weer mateloos aan die overdreven verheerlijking door Leo Driessen in voice over.

"Spanje won voor het eerste het EK. Maar voor veel mensen mistte er iets: Raul"

Net alsof heel Spanje in rouw was toen ze EK wonnen omdat Raul er niet bij was.

Nee, dat niet, al vond het leeuwendeel van de natie het wel een schande dat hij er niet bij was. Hij is meer dan een voetballer, hij is een legende, en de belichaming van hoe een voetballer hoort te zijn. Ik had 'm er ook het liefst bij gehad. Had 'm dit gegund.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

moviemafketel schreef:

Ik vind Raul een goede voetballer, maar verder ook redelijk kleurloos en saai. Wel een echte clubman. Jammer dat hij zijn carrière nu waarschijnlijk beëindigt in Duitsland, maar ook wel weer te begrijpen aangezien hij nu nog aan het ballen komt en niet bij een concurrent in Spanje wou spelen.

Gewoon een hele normale jongen. Spannende dingen zegt ie niet maar zo hoort een goede voetballer te zijn. Bescheiden en groots in daden. Dit heeft Messi ook bvb.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

(quote)

Johan Derksen lijkt me niet een man die dat doet

Hij is wel erg goed op dreef, moet ik zeggen.

Johan "onafhankelijke journalistiek bestaat niet" Derksen, doet dat natuurlijk wel. Derksen heeft ook weleens gezegd dat hij in het verleden vaker (positief) over AZ mocht schrijven, in verband met de sponsoring bijvoorbeeld.

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Jij hield toch zo van mafkezen rep_robert? Best behoorlijk mafkezerig dit!

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Je zal toch maar dood in zo'n kist liggen en van boven meekijken. Als een soort pop heen en weer geklutst worden. Vreemde wereld leven we toch in haha.

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Ik wens mijn voetbalvrienden nu al veel succes met mijn zware vadsige dode lichaam het stadion in te jonassen!

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ze zetten jou gewoon effies tijdelijk in de businessclass naast de bittergarnituur.

rep_robert

• 27557 berichten
  • 4175 stemmen

Pruim schreef:

Ik wens mijn voetbalvrienden nu al veel succes met mijn zware vadsige dode lichaam het stadion in te jonassen!

Amen to that. Zullen ze op 410 bij mij ook niet fijn vinden haha.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ajaxfans.net - 'Van Gaal en Adriaanse willen Ajax gaan leiden'

Cruijff, Van Gaal en Adriaanse wat zou dat heerlijk zijn. Het zal natuurlijk nooit zover komen, maar het is wel grappig dat VD Boog dit niet zou zien zitten.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2278 stemmen

Zou een ideaal moment zijn voor Cruijff en Van Gaal om zich te verzoenen. Maar ik denk dat dit te mooi is om waar te zijn. Bovendien is er een grote kans dat Cruijff en Van Gaal dan alsnog gaan botsen.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Ook wel genoemd 'utopie'

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.