- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Negeer die gast gewoon zeg. Bah, tegen zoiets moet je niet eens meer in willen gaan.
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
Pas je teksten nou aan, gescheld mag absoluut niet(het is maar een tip hoor!). Ik geef jou ook de tip dat je wel Langs de Lijn kan luisteren( www.nederland.fm). Ik zou zeggen, doe er iets mee. Als je het niet doet, dan zien we je niet meer terug binnenkort denk ik.
Overigens heb ik ook een seizoenkaart en ben ik nog voor een nietszeggend oefenpotje in januari nog helemaal naar Hamburg mee gereisd. Tsjah 
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Negeer die gast gewoon zeg. Bah, tegen zoiets moet je niet eens meer in willen gaan.
Iemand die het snapt, maar dat posten ik al. Als je niet wilt discuseren, waarom reageren?
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Hoe speelt PSV en Utreg?
Op een grasveld in een stadion met een bal, die rond is overigens. Oh ja ze spelen ook nog eens 11 tegen 11.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Pas je teksten nou aan, gescheld mag absoluut niet(het is maar een tip hoor!). Ik geef jou ook de tip dat je wel Langs de Lijn kan luisteren( www.nederland.fm). Ik zou zeggen, doe er iets mee. Als je het niet doet, dan zien we je niet meer terug binnenkort denk ik. Overigens heb ik ook een seizoenkaart en ben ik nog voor een nietszeggend oefenpotje in januari nog helemaal naar Hamburg mee gereisd. Tsjah
Daar heb ik gewoon respect voor. Een echte supporter, waarvan er weinig zijn op forums. Trouwens kankeren is geen scheld woord. kankeren = zeiken
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
Daarom zou ik maar oppassen met wat je zegt als je niemand kent hier op het forum, zitten genoeg mensen met een seizoenkaart hier of mensen die regelmatig duels bezoeken van hun club.
Overigens is dat wel een erg onbeschaafde vorm van het woord zeiken zeg.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Het humor niveau is hier wel treurig bij sommige mensen.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Daarom zou ik maar oppassen met wat je zegt als je niemand kent hier op het forum, zitten genoeg mensen met een seizoenkaart hier of mensen die regelmatig duels bezoeken van hun club. Overigens is dat wel een erg onbeschaafde vorm van het woord zeiken zeg.
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
Harde woorden van de Boer:
De Boer weigerde zich vast te houden aan de mogelijkheid dat PSV en FC Twente zich net als Ajax zouden verslikken. Na de 3-2 nederlaag in Den Haag was de Ajax-trainer duidelijk.
'Het hangt aan een heel zijden draadje', zei De Boer tegen Eredivisie Live. 'We zijn afhankelijk van anderen, maar ik ga er niet meer vanuit. We moeten voor onszelf spelen, maar ik heb er weinig hoop op.'
De Boer maakte zich vooral boos over de manier waarop Ajax de doelpunten weggaf. 'Van binnen kook ik. Als je zo kinderlijk drie goals weggeeft en niet het besef hebt om ten koste van alles goals te voorkomen, dan is dat zeer teleurstellend.'
De oud-international kon er eigenlijk met zijn hoofd niet bij. 'We hebben blijkbaar toch met kinderen te maken. Ik weet niet of ze het besef hebben wat ze hebben laten liggen', zei De Boer.
mikey
-
- 29036 berichten
- 5195 stemmen
Hey Chunky, ga even een boek lezen of een wandeling maken.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Hey Chunky, ga even een boek lezen of een wandeling maken.
Ja, wat kan je hier opzeggen.
trouwens PSV staat voor.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Zoals gewoonlijk zegt de Boer alleen maar zinnige dingen. Wat een verademing na de pet. Dat is het enige waar je je als ajacied in deze dagen maar aan vast moet houden, dat het de komende twee, drie jaar met de visie van Cruijff en de Boer aan het roer weer goed zou kunnen komen.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ja, wat kan je hier opzeggen.
trouwens PSV staat voor.
Ja, jij bent een echt supporter, blij zijn als je zogenaamde club achter staat.
En dan raar vinden dat niemand je serieus neemt hier (en het hele leven waarschijnlijk).
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
Zoals gewoonlijk zegt de Boer alleen maar zinnige dingen. Wat een verademing na de pet. Dat is het enige waar je je als ajacied in deze dagen maar aan vast moet houden, dat het de komende twee, drie jaar met de visie van Cruijff en de Boer aan het roer weer goed zou kunnen komen.
Misschien wel, maar ik zou dan maar wel in de jeugd kijken of er enkele bikkels met mentaliteit rondlopen(middenvelder van 2 meter?) en desnoods maar wat minder talent. Want je mist gewoon power op sommige momenten.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Kan de Boer ook weinig verwijten, behalve dat hij met Cvitanich begon. Die moet naar jong Ajax joh. Maar verder doet hij het naar behoren. Hij zal ook enorm teleurgesteld zijn dat hij Emanuelson en Suarez verloor en niks terugkreeg. En nu ook Stekelenburg weg. Kwalitatief vang je 4 van die spelers niet op.
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
Wat een gigantische kans weer voor Berg hehe, die kan echt niet scoren. Kan het wel 100x zeggen denk ik.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Waarom ben jij dan voor ajax? Elke fan van ajax, die buiten N Holland woont is volgens mij voor ajax , omdat ajax de grootste club van Holland is.
Lol. Vroeger volgde ik niet zoveel het Nederlands voetbal. Ik volg het Nederlands voetbal ongeveer sinds het seizoen 2004/2005. En ik ben steeds voor Ajax geweest, ondanks de vele jaren zonder titel, ondanks dat iedereen hier voor PSV is. Denk jij dan dat ik voor Ajax ben omdat dat de grootste club van Nederland is? Hou toch op joh.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Wat trekt Ajax dan aan? Waarom voor een club zijn die niks presteerd de afgelopen 10 jaar en 5000 km verder op is.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Jij bent volgens mij gehandicapt. Moeilijk he, iets snappen. Ik haat Ajax (en vooral door types zoals jij). Dat arrogante en scheinheilige publiek. Dus er zijn 2 mogelijkheden:
1. Ajax kampioen en Utreg play offs.
2. Ajax geen kampioen en Utreg play offs.
Dan ga ik toch voor het 2e. Utreg gaat namelijk gewoon play offs spelen
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Omdat ik bij de wedstrijden van PSV bijna altijd in slaap viel en niet echt zo'n supportersgevoel had bij PSV. Ajax boeide mij meer en als Ajax een keer verloor was ik echt pisnijdig. Ik had en heb een beter gevoel bij Ajax. Gewoon een kwesie van gevoel meer niet.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Omdat ik bij de wedstrijden van PSV bijna altijd in slaap viel en niet echt zo'n supportersgevoel had bij PSV. Ajax boeide mij meer en als Ajax een keer verloor was ik echt pisnijdig. Ik had en heb een beter gevoel bij Ajax. Gewoon een kwesie van gevoel meer niet.
Ok dat kan. Vind gewoon raar dat 70% van de mensen voor Ajax is.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Jij bent volgens mij gehandicapt. Moeilijk he, iets snappen. Ik haat Ajax (en vooral door types zoals jij). Dat arrogante en scheinheilige publiek. Dus er zijn 2 mogelijkheden:
1. Ajax kampioen en Utreg play offs.
2. Ajax geen kampioen en Utreg play offs.
Dan ga ik toch voor het 2e. Utreg gaat namelijk gewoon play offs spelen
Niet alleen een teletekstsupporter, maar ook nog een nepsupporter dus. En jij bent de enige met een handicap hier, want een dergelijk laag IQ mag je zo toch wel noemen.
Mensen die hun leven met haat vullen zijn trouwens sowieso minderwaardig.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Dat is eigenlijk niet zo raar. Je ziet dat nu ook bij ADO, ze spelen beter en er is opeens meer belangstelling en het stadion staat weer vol. Mensen zijn denk ik sneller supporter van een club die beter presteert 
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
Vorm die is echt in vorm, staat een heerlijke pot te keepen. Die pakt echt extreem veel ballen. Laat maar lekker spelen voor Nederland(al heb ik geen idee tegen wie we moeten).
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
2x tegen het altijd lastige Hongarije.
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
2 keer? Kwalificatie wedstrijden? 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Yep, brave Bert heeft dat zo met zijn conculega'suit de poule bedacht.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
PSV en Twente winnen denk ik zoals het er nu uitziet. Of terwijl je hebt de titel verspeeld... Echt om moe van te worden jaar in jaar uit. Ongelofelijk.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Jij doet net of jij mij kent. Ik heb het alleen over voetbal en jij gaat gelijk zeggen dat ik mijn leven met haat vul.
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
Twente wint sowieso. Vooral omdat Ramstein met een rode kaart van het veld af was gegaan. Hij stribbelde ook niet tegen trouwens, hij zong keihard 'ICH WILL'.
PSV staat nog 1-0 en Utrecht is echt onthutsend zwak, die lijken alleen bepaalde wedstrijden te kunnen excelleren. Makkie voor PSV tegen dit drama elftal en ligt vooral aan Vorm dat het nog maar 1-0 is.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.