• 17.551 nieuwsartikelen
  • 182.897 films
  • 12.627 series
  • 34.958 seizoenen
  • 658.251 acteurs
  • 200.658 gebruikers
  • 9.484.115 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Jij doet net of jij mij kent. Ik heb het alleen over voetbal en jij gaat gelijk zeggen dat ik mijn leven met haat vul.

Je hebt het al de hele middag over je haat tegen ajacieden, dus ook nu praat je weer onzin.

Ik ga er trouwens mee ophouden nu (zoals jij al twee uur geleden zei te doen), want de hoop op ooit 1 zinnige post van jouw kant zal ijdel blijken.

jordandejong

• 4775 berichten
  • 1433 stemmen

Eigendoelpunt van Biseswar....

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)
Je hebt het al de hele middag over je haat tegen ajacieden, dus ook nu praat je weer onzin. Ik ga er trouwens mee ophouden nu (zoals jij al twee uur geleden zei te doen), want de hoop op ooit 1 zinnige post van jouw kant zal ijdel blijken.

Het is zondag, dus voetbal dag. Gek he dat op een voetbal dag over voetbal wordt gepraat

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

rep_robert schreef:

Twente wint sowieso. Vooral omdat Ramstein met een rode kaart van het veld af was gegaan. Hij stribbelde ook niet tegen trouwens, hij zong keihard 'ICH WILL'.

.

Volgens mij zei hij juist "BUECK DICH" tegen de scheids. Ik maakte daar uit op dat ie het er niet erg mee eens was

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2376 stemmen

Dag titel. dag Europa League, dat was het dan alweer.

Mooie voetbalweek. NAC bestaat nog en die ajacieden zijn ook weer even stil.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3313 stemmen

Toch altijd weer peentjes zweten in de slotfase bij een 1-0 voorsprong. Maar een prima weekend is het .

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Weer een heerlijk smerige goal van Suarez vandaag. Vanaf de achterlijn keihard in de korte hoek. Die Engelse keepers die kennen hem natuurlijk nog niet zo goed .

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Prima weekend. Die 8e plek geloofde ik toch al nooit in. Thuis van PSV winnen is het enige dat Feyenoord nog te doen staat.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Mooi weekend, Ado bedankt.

rep_robert

• 27556 berichten
  • 4175 stemmen

Reinbo schreef:

Prima weekend. Die 8e plek geloofde ik toch al nooit in. Thuis van PSV winnen is het enige dat Feyenoord nog te doen staat.

3-0 verliezen kan je toch onmogelijk een prima weekend vinden(uitslag Ajax daargelaten)?

rep_robert

• 27556 berichten
  • 4175 stemmen

Belachelijk amateuristisch van Twente dit hoor. Vind eigenlijk dat ze gestraft moeten worden vanwege domheid . Met het donkerblauwe uittenue richting Rotterdam gaan terwijl je weet dat zwart het thuistenue van Excelsior is. Nu moet Excelsior thuis in het uittenue spelen omdat ze bij Twente een steekje los hebben zitten in de bovenkamer.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

3-0 verliezen kan je toch onmogelijk een prima weekend vinden(uitslag Ajax daargelaten)?

Ach, 3-0 verliezen in een uitwedstrijd is business as usual dit seizoen. Dus kan 'm er wel bij hebben.

rep_robert

• 27556 berichten
  • 4175 stemmen

Wel een mooie eigen goal van Biseswar, dat kan gewoon niet meer onbewust zijn zo knap was die in de hoek geschoten.

rep_robert

• 27556 berichten
  • 4175 stemmen

Wat een laffe man is die Rutten toch. Durft nog steeds niet te zeggen dat Ajax gezien is. Denkt ie nog steeds dat ie de underdog is?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ajax heeft natuurlijk wel het makkelijkste programma.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

Kansloos in Kerkrade, zoals verwacht. In Utrecht zal er ook niet gewonnen worden. PSV zal ook er lastig worden, de rest moet gewonnen worden (inclusief de wedstrijd tegen AZ).

Mooie troost dat Ajax defintief is afgehaakt voor de titel.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ben ik nog niet zo zeker van PSV moet nog naar Twente en Twente naar A'dam Maar de kans is wel klein aan het worden.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Ajax lijkt me toch wel afgehaakt hoor. Plek 2 is misschien nog mogelijk. Is ook eigen schuld. Elke keer falen als je moet winnen (PSV uit, vandaag bv), dan vraag je er ook om.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

Als ze vandaag hadden gewonnen, had ik ze nog een grote kans gegeven. Denk niet dat PSV én Twente zoveel punten gaan verspelen. En ik zie Ajax ook nog wel punten verspelen, als ze spelen zoals de laatste wedstrijden.

jordandejong

• 4775 berichten
  • 1433 stemmen

Rangers in de verlenging maakt 2-1 in de League Cup finale, leuk wedstrijdje.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Als ze vandaag hadden gewonnen, had ik ze nog een grote kans gegeven. Denk niet dat PSV én Twente zoveel punten gaan verspelen. En ik zie Ajax ook nog wel punten verspelen, als ze spelen zoals de laatste wedstrijden.

Vandaag was cruciaal. Als je ADO uit had gewonnen, dan had je juist goede kansen gehad gezien alle programma's. Maar nu sta je meen ik 6 punt en 5 punt achter. Dat lijkt me teveel met niet al te veel wedstrijden meer. Verlies van Stekelenburg laat zich wel enorm voelen.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

Hoe keepte Verhoeven eigenlijk? (lees: hoeveel blunders/fouten?)

rep_robert

• 27556 berichten
  • 4175 stemmen

Bj de 1-2 keepte hij niet overtuigend. Steek had hem wel denk ik. Voor de rest heeft hij 1 prima bal gepakt(kopbal uit die corner vlak voor de 3-2) en voor de rest heeft hij eigenlijk niks te doen gehad op die twee goals na waar hij niets aan kon doen.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Hoe keepte Verhoeven eigenlijk? (lees: hoeveel blunders/fouten?)

Had een paar goede momenten. 1-0 kon hij niks aan doen, 2-1 en 3-2 ook niet echt. Maakt alleen geen zekere indruk. Vandaag schutterde de achterhoede enorm. Als je ziet dat ADO gewoon bij de 3-2 tot twee keer toe de bal kan krijgen om hem in te werken, sja.

rep_robert

• 27556 berichten
  • 4175 stemmen

Hij liet die bal wel erg lullig onder zich door glippen bij dat schot van Immers hoor, geen blunder maar een echt goede keeper heeft hem wel. Voor de rest eens. Eerder belachelijk hoeveel ruimte ze bij die vrije bal en die corner kregen om te schieten. Over het eerste doelpunt wil ik niet meer eens praten.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Knappe goal van Suarez.

@ Robert, da's waar. Kon beter, maar een blunder is me een te groot woord. Maar dit komt gewoon doordat onze 2 Belgen faalden en omdat vd Wiel de mentaliteit en concentratie van een oud wijf heeft.

rep_robert

• 27556 berichten
  • 4175 stemmen

Lekkere goal, niet heel sterk gekeept dat wel natuurlijk. Speelt gewoon nog n het Ajax uittenue ja

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Geweldige aankoop van Liverpool. Denk dat een hoop topclubs nu wel even na gaan denken nu ze Suarez ook in Engeland zien schitteren. Clubs als Arsenal, Chelsea en Man Utd hadden hem ook goed kunnen gebruiken.

jordandejong

• 4775 berichten
  • 1433 stemmen

Rangers hebben de cup. Erg leuk potje..

Quido

• 14650 berichten
  • 6151 stemmen

Reinbo schreef:

Ajax heeft natuurlijk wel het makkelijkste programma.

Thuis tegen ADO, NEC en Utrecht leken op papier ook 100% overwinningen, maar Ajax is zo wisselvallig dat het van iedereen kan winnen of verliezen. Vraag me serieus af of iemand er echt nog in gelooft, want dat zou nergens op slaan. Gelukkig windt De Boer er geen doekjes om. Hopelijk krijgt hij wel jaren de kans om iets op te bouwen, want dat is nodig.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.