- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Ze speelden gewoon behoorlijk. Iedereen had vooraf verwacht dat Ajax gigantisch teruggedrongen zou worden. Ajax speelde niet super, maar het was wel aardig. Je had gewoon vandaag moeten winnen, had makkelijk gekund.
Eens. Het was beter dan tegen Spartak. Alleen de verdediging (met name van der Wiel) en de doelman waren zeer zwak vandaag.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Ik ga darten kijken, lekker even hersenloos wat pijltjes in het bord zien worden
Want kijken naar PSV is ook geen pretje verder.
Veel plezier
Zal in ieder geval leuker zijn dan naar PSV kijken. Maarja ik ben bang dat PSV scoort.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Eens. Het was beter dan tegen Spartak. Alleen de verdediging (met name van der Wiel) en de doelman waren zeer zwak vandaag.
Ik denk dat Van der Wiel zat te denken aan een liedje van Lil'Wayne ofsow, hij was in ieder geval niet bij de les.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Hoop dat kai trouwens vanmiddag heeft gezien waarom oa Robert en ik zo klaar met die vd Wiel zijn. Talent is niet genoeg. Jongen lijkt zo simpel als gras en zo ongeconcentreerd als de neter. Daarnaast is zijn voetbal ook enorm voorspelbaar geworden.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Ik denk dat Van der Wiel zat te denken aan een liedje van Lil'Wayne ofsow, hij was in ieder geval niet bij de les.
In de tweede seizoenshelft vorig jaar, toen ajax zo goed draaide, deed hij het heel goed. Nu het allemaal was wankel is, oogt hij heel erg onzeker. Ben bang dat het een rode draad in zijn carriere gaat worden.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Hoop dat kai trouwens vanmiddag heeft gezien waarom oa Robert en ik zo klaar met die vd Wiel zijn. Talent is niet genoeg. Jongen lijkt zo simpel als gras en zo ongeconcentreerd als de neter. Daarnaast is zijn voetbal ook enorm voorspelbaar geworden.
Ik kan jullie dit seizoen alleen maar gelijk geven. Toch ga ik wel deels met Kai mee dat bij een jonge speler het niet hebben van vakantie van de zomer wel een factor zou kunnen zijn. Neemt niet weg dat de Boer komende maanden wel wat aan zijn mentaliteit mag sleutelen.
Het is wel eeuwig zonde, want ik had Ajax bij winst nog kampioen zien worden.
Met een fatsoelijke spits is het toch wel wat makkelijker voetballen trouwens. We hebben wel erg weinig scorend vermogen op deze manier.
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
HAHAHA MARCUS BERG
Op een leeg doel missen en de paal raken. Die gast is het echt verleerd hoor.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Ik kan jullie dit seizoen alleen maar gelijk geven. Toch ga ik wel deels met Kai mee dat bij zo'n jong speler het niet hebben van vakantie van de zomer wel een factor zou kunnen zijn. Neemt niet weg dat de Boer komende maanden wel wat aan zijn mentaliteit mag sleutelen.
Met een fatsoelijke spits is het toch wel wat makkelijker voetballen trouwens. We hebben wel erg weinig scorend vermogen op deze manier.
El Hamdaoui is een zak hooi, maar de Boer moet hem toch maar weer erbij halen. Dit werkt nu ook niet. Bij winst had ik Ajax inderdaad nog kansen gegeven. Nu is het even de wedstrijden van vandaag afwachten verder, maar waarschijnlijk raakt de titel ver uit zicht. Als PSV wint moeten we eigenlijk 7 punten goed gaan maken (6 en hun doelsaldo).
En vd Wiel is enorm talentvol, daarom is dit ook zo kut. Hij kan beter. Verhoeven en Enoh kunnen bv nu niet beter, dan verwijt ik minder. Maar spelers die goed zijn en zo vaak door de ondergrens zakken, bah.
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1433 stemmen
Twente voor bij Excelsior. Goal van Janssen.
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
Ik kan jullie dit seizoen alleen maar gelijk geven. Toch ga ik wel deels met Kai mee dat bij een jonge speler het niet hebben van vakantie van de zomer wel een factor zou kunnen zijn. Neemt niet weg dat de Boer komende maanden wel wat aan zijn mentaliteit mag sleutelen.
Wat is vakantie dan man met de mooie naam
? Wij werken ons de pleuris en gaan naar school voor een paar duizend euro per jaar en we worden scheel van de rekeningen die op onze deurmat ploffen. Van der Wiel traint 1 of 2 keer per dag een uurtje en speelt tot aan maart op donderdag avond en in het weekend een potje voetbal. Zo'n iemand verdient meer dan een miljoen. Het is maar in hoeverre je ook echt vakantie nodig hebt. Ik noem het gebrek aan mentaliteit en zich meer met de verkeerde dingen bezig houden. Niks mis mee hoor, alleen moet je niet arrogant gaan doen en in Ajax 1 spelen. Dat doet hij wel. Want hij leeft gewoon niet voor zijn sport en is altijd afwezig in zn koppie.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Ongelofelijk inderdaad. Die jongen toont helemaal niet werklust. En dat terwijl dit een belangrijke wedstrijd was, want als je dit won dan had je heel veel kans op de titel.
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1433 stemmen
Makkelijk gegeven strafschop voor Roda.
Mulder
Penaltykiller!
En dan toch 2-0... Feyenoord speelt beter, Roda creert vrijwel niks maar staat wel met 2-0 voor.
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
Die kale scheids is wel erg tegen utrecht lijkt het. Elke corner voor Utrecht fluit hij af voor duwen en trekken, lekker consequent. Dat terwijl er nauwelijks iets gebeurt.
Ben benieuwd, nu weer een corner voor Utrecht
Nou vooruit, hij liet de corner door gaan 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Wat is vakantie dan kai? Wij werken ons de pleuris en gaan naar school voor een paar duizend euro per jaar en we worden scheel van de rekeningen die op onze deurmat ploffen. Van der Wiel traint 1 of 2 keer per dag een uurtje en speelt tot aan maart op donderdag avond en in het weekend een potje voetbal. Zo'n iemand verdient meer dan een miljoen. Het is maar in hoeverre je ook echt vakantie nodig hebt. Ik noem het gebrek aan mentaliteit en zich meer met de verkeerde dingen bezig houden. Niks mis mee hoor, alleen moet je niet arrogant gaan doen en in Ajax 1 spelen. Dat doet hij wel. Want hij leeft gewoon niet voor zijn sport en is altijd afwezig in zn koppie.
Je hebt deels natuurlijk gelijk, naamgenoot. Alleen moet je niet onderschatten wat er allemaal op je af komt als je opeens vanuit Haarlem de pannen van het dak speelt bij Ajax, een WK finale speelt , 15 miljoen waard bent en in verband wordt gebracht met Barcelona en Arsenal. Psychisch is dat een stuk belastender dan naar school gaan. Daar komt bij dat van der Wiel zo ongeveer het zelfde IQ heeft als chucky en erg vatbaar is voor little Waynes en dat soort badgasten. Als de Boer daar goed mee omgaat en hij de komende zomer even lekker een paar weken zijn zinnen kan verzetten, dan denk ik dat van der Wiel weer terug op niveau kan komen en goud waard kan zijn, zowel letterlijk als figuurlijk.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Nee joh. Vd Wiel lekker verkopen en dat geld investeren in meerdere posities.
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
Hoow, ik zei kai, ik bedoelde jou natuurlijk 
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
Je hebt deels natuurlijk gelijk, naamgenoot. Alleen moet je niet onderschatten wat er allemaal op je af komt als je opeens vanuit Haarlem de pannen van het dak speelt bij Ajax, een WK finale speelt , 15 miljoen waard bent en in verband wordt gebracht met Barcelona en Arsenal. Psychisch is dat een stuk belastender dan naar school gaan. Daar komt bij dat van der Wiel zo ongeveer het zelfde IQ heeft als chucky en erg vatbaar is voor little Waynes en dat soort badgasten. Als de Boer daar goed mee omgaat en hij de komende zomer even lekker een paar weken zijn zinnen kan verzetten, dan denk ik dat van der Wiel weer terug op niveau kan komen en goud waard kan zijn, zowel letterlijk als figuurlijk.
Misschien wel, al heb ik niet echt het idee dat al die dingen die hij nu al heeft bereikt de oorzaak zijn van zijn slechte spel. Meer dat gedoe met die rappers met tattoo's en zo 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3313 stemmen
HAHAHA MARCUS BERG
Op een leeg doel missen en de paal raken. Die gast is het echt verleerd hoor.
Echt ongelofelijk dat hij deze wedstrijd opgesteld is. Vertrouwen geven, ok, maar eens is de maat vol.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Hoe speelt PSV en Utreg?
Jij noemt jezelf toch zo'n geweldige supporter en je geeft af op anderen.....Waarom zit je nu dan niet in Eindhoven?
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
PSV moet Nijland een keer een kans geven. Met Zeefuik en Berg wordt je ook geen kampioen.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Misschien omdat het PSV uitvak kut is en omdat ik geen geld heb om naar alle uitwedstrijden te gaan.
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
Jij noemt jezelf toch zo'n geweldige supporter en je geeft af op anderen.....Waarom zit je nu dan niet in Eindhoven?
Het leukste is dat ie geen weet heeft van het wedstrijdverloop hehe 
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
Haha, Hadouir weer met zijn typische vrije balletje van 30 meter in de kruising.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
chucky is een ouderwetse teletekstsupporter. En dan wat van anderen zeggen 
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Jaja jullie beginnen weer. Jullie kijken waarschijnlijk alle thuiswedstrijden van de joden op internet. Maar ik hoef mij niet te verdedigen, ga al ruim 6 jaar elke thuiswedstrijd na Utreg en af en toe uit. Durf te zeggen dat 98% van de mensen hier dat niet doet
rep_robert
-
- 27556 berichten
- 4175 stemmen
Ik kan gelukkig altijd het live twitter verslag van Ajaxlife lezen(bij oefenduels of zo
) of anders heb je nog altijd Langs de Lijn om het te volgen ja 
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
En jullie lopen te kankeren dat ik meer inhoudelijk moet reageren. Dus ik stopte met die discussie en hopa de twee gloryhunters beginnen weer.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Met jouw IQ moet je geen moeilijke termen gebruiken chucky. Je kan een supporter van een ploeg die voor het zevende jaar op rij geen kampioen wordt toch moeilijk een gloryhunter noemen.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
En nee ik hoef niet precies de wedstrijdverloop te weten. Vroeg mij alleen af hoe de wedstrijd is.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.