• 17.551 nieuwsartikelen
  • 182.897 films
  • 12.627 series
  • 34.956 seizoenen
  • 658.251 acteurs
  • 200.658 gebruikers
  • 9.484.077 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Chucky92 schreef:

Mij maakt het niet uit wat Utreg doet, kom al sinds mijn 12e bij Utreg. Maar als PSV wint is 020 zowiezo geen kampioen. En Utreg heb de play offs toch wel. 020 geen kampioen en Utreg europees, dat is mijn goede seizoen

Een echte Utrecht-fan.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Ajax was echt niet best.

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Wat een drama weer, zeg. Niet te geloven. Vond Ajax bij vlagen niet slecht spelen.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Jij gaat elke thuiswedstrijd van 020? Ik wel van Utreg 6 jaar en dan noem jij mij geen supporter?

rep_robert

• 27556 berichten
  • 4175 stemmen

The Almighty schreef:

(quote)

Ik heb altijd het idee dat de hekel voor Ajax groter is dan de liefde voor Utrecht bij 'Utrecht-fans'.

Hetzelfde geldt voor 'Feyenoord-fans'. Ik vind het dan ook geen echte supporters.

Of ADO, de gehele match alleen maar met Verhoeven bezig geweest en voor de rest niks. Anti is niks mis mee, hoort bij rivaliteit. Maar je eigen club komt altijd op de eerste plek en dat was toch triest vandaag, vooral omdat er ook geen Ajax publiek bij was. Bij Utrecht-Ajax hoorde je gelukkig veel meer pro eigen club songs dan vandaag.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Dat van Ado over verhoeven is gewoon humor. Ze kunnen toch beter pizza roepen dan k**ker jood?

jordandejong

• 4775 berichten
  • 1433 stemmen

Verdomme 1-0 voor Roda.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Zou je woorden even aanpassen als ik jou was, dit(scheldwoorden) wordt hier niet op prijs gesteld hehe

Als ik hem was zou ik sowieso al zijn woorden aanpassen. Echt Nederlands is het namelijk allemaal niet.

rep_robert

• 27556 berichten
  • 4175 stemmen

Chucky92 schreef:

Dat van Ado over verhoeven is gewoon humor. Ze kunnen toch beter pizza roepen dan k**ker jood?

De tijd dat het humor was ligt al weer een paar jaar achter onsen origineel is het echt al helemaal niet (vooral als je ook ongeveer de 20e club bent die het zingt). Als je 80 minuten stil bent en alleen af en toe "Pizza" zingt is gewoon triest en zielig. Dan heb je gewoon 0,0 niveau als publiek.

Je eigen ploeg kan de steun veel beter gebruiken want die hadden het gewoon heel lastig vanmiddag.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Hoe laag leg jij de lat?

Ze speelden gewoon behoorlijk. Iedereen had vooraf verwacht dat Ajax gigantisch teruggedrongen zou worden. Ajax speelde niet super, maar het was wel aardig. Je had gewoon vandaag moeten winnen, had makkelijk gekund.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Chucky92 schreef:

Jij gaat elke thuiswedstrijd van 020? Ik wel van Utreg 6 jaar en dan noem jij mij geen supporter?

Ah, ben jij er ook weer? Ajax verliest en de vliegen komen weer op de stroop af..

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

@happie

Zit op playstation, beetje moeilijk type niet?

@rep rob

Het is natuurlijk ook bedoeld om verhoeven uit zijn concentratie te halen.

rep_robert

• 27556 berichten
  • 4175 stemmen

Eens met A&L, vind maar is meer ploegen die 90 minuten lang kunnen domineren en op balbezit kunnen spelen in Den Haag dit seizoen. De kansen en goals komen dan vanzelf wel. Alleen als je dan 3x zo staat te blunderen achterin dan roep je het over jezelf af.

rep_robert

• 27556 berichten
  • 4175 stemmen

Chucky92 schreef:

@happie

@rep rob

Het is natuurlijk ook bedoeld om verhoeven uit zijn concentratie te halen.

Oke, dan is het terecht om jezelf tot het nulpunt te verlagen

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)
Ah, ben jij er ook weer? Ajax verliest en de vliegen komen weer op de stroop af..

Ado uit altijd lastig:)

rep_robert

• 27556 berichten
  • 4175 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Ado uit altijd lastig:)

zo 31/10 ADO Den Haag FC Utrecht 1-0 Eredivisie

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)
Oke, dan is het terecht om jezelf tot het nulpunt te verlagen

Wat ben jij een aansteller. Nee die joden zijn heilig. Zingen over DiTo of over de oorlog

rep_robert

• 27556 berichten
  • 4175 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Wat ben jij een aansteller. Nee die joden zijn heilig. Zingen over DiTo of over de oorlog

Ik zeg toch dat ik niks tegen wat anti-songs heb(mits het binnen de grenzen blijft, liever ludieke songs). Alleen ik ben nog meer pro-eigen club en ik vind dat de anti-songs nooit de overhand moeten hebben, want dan verlaag je jezelf echt tot het allerlaagste. Wat is er nou de lol aan om de tegenstanders 90 minuten lang uit te schelden?

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Gelukkig doet 020 dat nooit want 020 heb geen sfeer. Ja af en toe die idiooten van 410 die zich ultras noemen

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Serieus, van alle users in dit topic ben je echt altijd de persoon die 0,0 toevoegt. Kan je niet wat anders gaan doen dan dit getrol? Je komt zo over als een trieste hooligan zeg, hou op.

rep_robert

• 27556 berichten
  • 4175 stemmen

Utrecht defensie oogt heel wankel vandaag, dit PSV gaat vandaag niet verliezen als dit zo doorgaat.

jordandejong

• 4775 berichten
  • 1433 stemmen

Blom fluit de hele wedstrijd hier dood.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

rep_robert schreef:

Utrecht defensie oogt heel wankel vandaag, dit PSV gaat vandaag niet verliezen als dit zo doorgaat.

Kijk je nog? Ik heb uit irritatie alles uitgezet. Zie de uitslagen straks wel. Als PSV en Twente niet winnen zou dat meegenomen zijn, maar die 2 gaan wel winnen en dan wordt het extreem lastig. Moet Twente-PSV maar ieder geval gelijk worden.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)
Serieus, van alle users in dit topic ben je echt altijd de persoon die 0,0 toevoegt. Kan je niet wat anders gaan doen dan dit getrol? Je komt zo over als een trieste hooligan zeg, hou op.

Omdat ik het mooi vind dat 020 geen kampioen wordt krijg ik gelijk 3 man over mij heen. Dat is lekker volwassen. Sommige moeten leren tegen hun verlies te kunnen

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Omdat ik het mooi vind dat 020 geen kampioen wordt krijg ik gelijk 3 man over mij heen. Dat is lekker volwassen. Sommige moeten leren tegen hun verlies te kunnen

Sommige moeten leren naar hun eigen club te kijken.

Wat doe je hier eigenlijk ? je eigen club is nu aan het spelen ga dat lekker kijken joh.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Chucky92 schreef:

@happie

Neem aan dat er op de playstation ook een volledig alfabet zit.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

rep_robert schreef:

Utreg defensie is matig. Cornelisse is traag, Nesu wisselvallig, Vmans komt te kort, Wuytens goed en Vorm is matig.

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

@zappie, niet alle woorden.

@mikoz, geen stream.

rep_robert

• 27556 berichten
  • 4175 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Kijk je nog? Ik heb uit irritatie alles uitgezet. Zie de uitslagen straks wel. Als PSV en Twente niet winnen zou dat meegenomen zijn, maar die 2 gaan wel winnen en dan wordt het extreem lastig. Moet Twente-PSV maar ieder geval gelijk worden.

Ik ga darten kijken, lekker even hersenloos wat pijltjes in het bord gegooid zien worden Want kijken naar PSV is ook geen pretje verder.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Chucky92 schreef:

(quote)

Log je je nu speciaal in op Moviemeter vandaag om ons dit te melden?

Zolang je steeds termen als 020 enzo gebruikt kan ik je niet eens serieus nemen. Te treurig voor woorden, dat postgedrag van je. Hoop dat de moderators wat aan dit troll gedrag doen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.