• 17.551 nieuwsartikelen
  • 182.897 films
  • 12.627 series
  • 34.956 seizoenen
  • 658.251 acteurs
  • 200.656 gebruikers
  • 9.484.034 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

rep_robert

• 27556 berichten
  • 4175 stemmen

Zucht, wat doen ze bij die (overigens belachelijk zwaar onterechte) vrije trap van ADO. Slaat nergens meer op dit. Bah, vieze nasmaak ga ik aan deze wedstrijd over houden. Verhoeven ook zwak gekeept

Zwaar niets aan de hand wedstrijdje(geen uitgespeelde kans tegen gekregen) en gewoon 2-1 achter staan door persoonlijke fouten.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Oh oh Verhoeven.

Ben benieuwd of er nog mensen blijven roepen, dat hij een betere keeper is dan Isaksson e.d.

rep_robert

• 27556 berichten
  • 4175 stemmen

Die scheidsrechter heeft het niet meer in de hand, geeft belachelijke vrije ballen weg nu.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Verhoeven is een aanfluiting.

rep_robert

• 27556 berichten
  • 4175 stemmen

Weet je wat het is, het is nooit echt heel sterk of heel zwak gekeept(geen echte blunders). Alleen het zijn gewoon ballen die Stekelenburg altijd wel heeft en dat is wat ons gewoon de nek omdraait op dit moment.

Ajax volkomen terecht op 1-1 en zoals zo vaak wanneer Ajax scoort raken ze gewoon volledig de weg kwijt erna. Keer op keer weer en altijd in dit soort wedstrijden. Hoe moe kan je hier van worden zeg?

Quido

• 14650 berichten
  • 6151 stemmen

Naast al die persoonlijke fouten heb je het gewoon aan jezelf te wijten. Tempo is veel te laag, en op het moment dat je de wedstrijd volledig over kunt nemen (na de 1-1) besluiten ze om ADO voor het eerst in de wedstrijd maar de bal te gunnen. Zo help je ze zelf weer in het zadel.

Verhoeven had die bal gewoon moeten hebben, rep.

Edit: 2-2, en zorg nu dat je wél die bal in de ploeg blijft houden.

Edit 2: dat wordt hem niet dus, weer geef je het daarna bijna meteen uit handen door slap gedoe achterin. Ongelooflijk.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

AdO

rep_robert

• 27556 berichten
  • 4175 stemmen

2-2 JAAAAAAAAAAAA heerlijk ERIKSEN>

rep_robert

• 27556 berichten
  • 4175 stemmen

Verkeerde timing

rep_robert

• 27556 berichten
  • 4175 stemmen

Die speler sprong wel behoorlijk dom op voor Sulejmani hahaha

rep_robert

• 27556 berichten
  • 4175 stemmen

Oke, credits voor Verhoeven nu. Prachtige reflex uit die ADO corner. Niet veel keepers hebben zo'n bal.

Quido

• 14650 berichten
  • 6151 stemmen

Wat een kneuzen-defensie hebben wij toch.

rep_robert

• 27556 berichten
  • 4175 stemmen

Jemig, weer uit een corner. OOOOOO Hoe kan toch elke corner van ADO gevaarlijk zijn. Wat is dit toch belachelijk allemaal. Ik kan wel janken. Wat een gigantisch gepruts. Ik word nu weer pislauw hiervan.

Wat zijn we toch waardeloos in standaard situaties. Dit slaat helemaal nergens meer op man.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

ADO weet wel goed de vinger op de zere plek te leggen en meteen alle hoop op een overwinning de grond in te boren door zulke snelle tegentreffers te maken.

rep_robert

• 27556 berichten
  • 4175 stemmen

Daar ging een stoel in mijn kamer. Ik word echt helemaal gek hier, even afkoelen op MovieMeter

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Mooie pot aan het scoreverloop te zien.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

De scheids doet het ook weer geweldig. Tjonge wat sukkels kom je 2 keer gelijk en dan geef je het zo weg.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Het is ook zeker wel een leuke wedstrijd.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Had niet anders verwacht dat onze mooi weer voetballers weer eens overlopen zouden worden op de zondag half 1 ...

Zeer triest, EL weg, kampioenschap weg ....

Maar weer eens de pijlen richten op volgens seizoen

Quido

• 14650 berichten
  • 6151 stemmen

gizmo_o schreef:

ADO weet wel goed de vinger op de zere plek te leggen en meteen alle hoop op een overwinning de grond in te boren door zulke snelle tegentreffers te maken.

Die maken ze niet, die krijgen ze cadeau ...

rep_robert

• 27556 berichten
  • 4175 stemmen

Ik ga liever kansloos de boot in tegen Utrecht dan deze manier uit corners, vrije trappen en blunders verliezen.

rep_robert

• 27556 berichten
  • 4175 stemmen

mikoz schreef:

Had niet anders verwacht dat onze mooi weer voetballers weer eens overlopen zouden worden op de zondag half 1 ...

Zeer triest, EL weg, kampioenschap weg ....

Maar weer eens de pijlen richten op volgens seizoen

We zijn geen moment overlopen man, dit is gewoon een belachelijke nederlaag door 3 belachelijke momenten. Geen uitgespeelde kans tegen gehad.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3457 stemmen

Gekke wedstrijd met een fantastisch resultaat

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Heerlijk dit, weer geen titel voor 020.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

As Feyenoord, Twente en PSV (omdat het tegen Utrecht is) winnen is het ene top weekend. Daarna mag PSv uitglijden zodat Twente Kampioen wordt.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Ongelooflijk dit. Meer heb ik eigenlijk niet te zeggen. Speelt Ajax eens goed en krijgen ze kansen, weten ze elke keer zichzelf de wedstrijd uit te werken door zo simpel goals weg te geven. Na de 1-1 meteen 2-1. Na de 2-2 meteen 3-2. Schaam je diep. Ik ben flink chagrijnig. Titel is aardig uit zicht na deze domme nederlaag.

Kut van der Wiel ook. Niks aan de hand bij 0-0 en dan hij...

maxcomthrilla

• 15588 berichten
  • 2882 stemmen

Oh Oh Den Haag, mooie stad achter de duinen!

Chucky92

• 1688 berichten
  • 378 stemmen

Mij maakt het niet uit wat Utreg doet, kom al sinds mijn 12e bij Utreg. Maar als PSV wint is 020 zowiezo geen kampioen. En Utreg heb de play offs toch wel. 020 geen kampioen en Utreg europees, dat is mijn goede seizoen

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Tjonge, tjonge, heb je zoveel balbezit en doe je er zo weinig mee. Dan heb je 3 standaardsituaties waarbij je zit te slapen. Verhoeven had de 2e goal natuurlijk moeten houden. V/d Wiel zit weer te slapen bij de 3e goal. Des te zuurder als je ziet dat de vrije trap waaruit de 2-1 komt, geen vrije trap was. In een week geef je alles weg, ongelofelijk.

Quido

• 14650 berichten
  • 6151 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Speelt Ajax eens goed

Hoe laag leg jij de lat?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.