• 17.551 nieuwsartikelen
  • 182.897 films
  • 12.627 series
  • 34.956 seizoenen
  • 658.251 acteurs
  • 200.656 gebruikers
  • 9.484.034 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

rep_robert

• 27555 berichten
  • 4175 stemmen

v.d. Wiel.......... ik probeer kalm te blijven.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

Nee joh, laat jezelf maar gaan. Toe maar.

rep_robert

• 27555 berichten
  • 4175 stemmen

Nee, heb al een waarschuwing van Knisper gekregen laatst Maar die vd Wiel is toch echt een zak hooi hoor. Helemaal niets aan de hand en dan die bal zo belachelijk weg proberen te schieten.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

Ik weet het niet, ik heb het niet gezien. Maar die v/d Wiel wordt inderdaad wel schromelijk overschat.

rep_robert

• 27555 berichten
  • 4175 stemmen

Behoorlijk. Hij heeft in het verleden wel vaker van dit soort lachwekkende fouten gemaakt. Kan me nog bij Sparta uit herinneren toen we 4-0 verloren.

Kwam een hele slechte voorzet van Verhoek die vd Wiel makkelijk kon aannemen en evt. daarna wegrossen. Ipv dat probeert hij hem in een keer uit de lucht te schieten, raakt hem verkeerd waardoor de bal richting het eigen doel verdwijnt en volgens mij Bulykin op de lat kopt en in de rebound Kubik via het hoofd van Alderweireld de keeper klopt met een kopbal.

Alderweireld stond daarna ook niet best te verdedigen, maar als je opeens zo'n bal tegen krijgt door een ploeggenoot ben je als verdediger vaak gewoon geklopt.

Quido

• 14650 berichten
  • 6151 stemmen

Wat een slappe hap bij ons achterin. Hoeveel fouten en slap ingrijpen er aan dat doelpunt vooraf gaan, onbegrijpelijk. En het meest trieste is dat het de afgelopen 6 jaar ofzo eigenlijk geen trainer gelukt is dat eruit te krijgen.

rep_robert

• 27555 berichten
  • 4175 stemmen

Tsjah, persoonlijke fouten zijn persoonlijke fouten. Kan je als trainer uiteindelijk ook weinig aan doen uiteindelijk. Behalve een speler wisselen, alleen wat heb je nu op de bank zitten...

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

Gooi Ooijer er gewoon in!

rep_robert

• 27555 berichten
  • 4175 stemmen

Als rechtsback?

Overigens mooi voorbeeldje van Enoh, nu ik dit zo zie is het eigenlijk niet zo goed. Een bal aannemen op de helft met de tegenstander met de rug naar de goal toe, waardoor het tempo er volledig uit verdwijnt. Hmmm

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ik mag hopen dat De Boer El Hamdaoui morgen weer op de de rails krijgt.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

happie schreef:

Toen die Rus binnenkwam zat Raineri er en die werd binnen een jaar eruit gewipt. Wat iedereen wel verwacht had. Mourinho had ook een veel betere selectie tot zijn beschikking, dan Raineri. Na Mourinho hebben ze ook nog de FA cup (met Hiddink) en de Premier League (met Ancelotti) gewonnen. Dus andere trainers kunnen ook kampioen worden met Chelsea.

Chelsea was zoveel sterker met Mourinho. Kijk naar Chelsea met Mourinho en Chelsea na Mourinho. Je moet blind zijn als je het verschil niet ziet.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Alles gaat veel te sloom, Ajax begint goed. We hebben veel meer balbezit, maar ADO heeft uiteindelijk de best kansen. We hebben dan wel veel balbezit maar het gaat allemaal zo traag, ja zo win je het niet nee. En over Van der Wiel: meteen verkopen! Wat speelt die gozer toch dramatisch de laatste tijd.

rep_robert

• 27555 berichten
  • 4175 stemmen

Mourinho is natuurlijk ook een betere coach dan Ancelotti, die ik maar een prutser vind.

rep_robert

• 27555 berichten
  • 4175 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

En over Van der Wiel: meteen verkopen! Wat speelt die gozer toch dramatisch de laatste tijd.

Wel langer dan de laatste tijd hoor.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Grappig balafpakkertje die Enoh, maar totaal ongeschikt voor dit niveau. Voetballend totaal eredivisie onwaardig.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

Mourinho is natuurlijk ook een betere coach dan Ancelotti, die ik maar een prutser vind.

Ik vind Ancelotti ook maar niets, ook al heeft hij prijzen gepakt. Hij is geen trainer die een ploeg beter kan maken. Mannen als Mourinho, Van Gaal en waarschijnlijk ook Hiddink kunnen dat wel.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Ajax heeft de bal, maar het tempo is veelste laag. V/d Wiel moet natuurlijk die bal gewoon wegknallen, maar wat Anita doet is ook niet goed te praten. En Enoh is gewoon te licht voor dit niveau.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Chelsea was zoveel sterker met Mourinho. Kijk naar Chelsea met Mourinho en Chelsea na Mourinho. Je moet blind zijn als je het verschil niet ziet.

Vorig jaar onder Ancelottie 103 doelpunten gescoord en een doelsaldo van +71. Dat is inderdaad ook een zeer zwakke prestatie van Chelsea.

rep_robert

• 27555 berichten
  • 4175 stemmen

happie schreef:

(quote)

Vorig jaar onder Ancelottie 103 doelpunten gescoord en een doelsaldo van +71. Dat is inderdaad ook een zeer zwakke prestatie van Chelsea.

Maar maakt hij de boel ook beter? Ik heb juist het idee dat het bergafwaarts gaat onder hem.

rep_robert

• 27555 berichten
  • 4175 stemmen

Wat een sfeerloze bedoening overigens bij ADO, vandaag wel heel erg. Het enige lawaai wat ze maken is Pizza zingen als Verhoeven de bal heeft.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Maar maakt hij de boel ook beter? Ik heb juist het idee dat het bergafwaarts gaat onder hem.

Vorig jaar deden ze het veel beter dan het jaar ervoor en dit jaar doen ze ook nog mee. Welliswaar 6 verliespunten meer, maar de Engelse competitie is zo sterk. Mourinho werd ook niet ieder jaar kampioen. Het was eerder onder Mourinho waarmee een dalende lijn was ingezet. Zulke ploegen, als Chelsea, Inter en Barca hoef je niet veel aan te doen als trainer. Daar zit zoveel kwaliteit in.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

happie schreef:

Teletekstsupporter.

Ik bedoel maar, PSV dit seizoen 71 doelpunten (meeste van de Eredivisie), doelsaldo +45 (beste van de Eredivisie).

Dat moet wel flitsend voetbal zijn als je enkel naar de cijfers kijkt. En toch is er zoveel kritiek op de ploeg van Rutten?

Kijk naar het Chelsea van Mourinho, die werden overtuigend kampioen en waren steeds een grote kanshebber voor de Champions League. Ik durf nu geen cent in te zetten op winst voor Chelsea. Vergeet vooral niet dat de concurrentie een paar jaar geleden ook nog eens stukken sterker was dan nu. Manchester United is na het vertrek van Ronaldo ook niet meer de ploeg van een paar jaar geleden.

rep_robert

• 27555 berichten
  • 4175 stemmen

Nu we het toch over teletekst hebben. Ajax gewoon 67% balbezit in Den Haag, belachelijk veel en er wordt niets mee gedaan.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

Tja, alleen als je 100% balbezit hebt, hoef je niet bang te zijn voor een tegendoelpunt.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Maar gelukkig vimden jullie Ajacieden mooi voetbal en veel balbezit belangrijker dan het resultaat.

rep_robert

• 27555 berichten
  • 4175 stemmen

Nergens aangegeven dat het goed is, er wordt te weinig mee gedaan en dat is ergerlijk.

Poeff, wat een kans voor Eriksen.

rep_robert

• 27555 berichten
  • 4175 stemmen

Castillion erin voor Cvitanich. Ik ben benieuwd. Dario doet goed zijn best en is een fanatiek mannetje. Alleen hij komt gewoon te kort voor het Ajax niveau.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Teletekstsupporter.

Ik bedoel maar, PSV dit seizoen 71 doelpunten (meeste van de Eredivisie), doelsaldo +45 (beste van de Eredivisie).

Dat moet wel flitsend voetbal zijn als je enkel naar de cijfers kijkt. En toch is er zoveel kritiek op de ploeg van Rutten?

Kijk naar het Chelsea van Mourinho, die werden overtuigend kampioen en waren steeds een grote kanshebber voor de Champions League. Ik durf nu geen cent in te zetten op winst voor Chelsea. Vergeet vooral niet dat de concurrentie een paar jaar geleden ook nog eens stukken sterker was dan nu. Manchester United is na het vertrek van Ronaldo ook niet meer de ploeg van een paar jaar geleden.

Het United met Ronaldo was ook een wisselvallige ploeg. Chelsea en PSV zijn natuurlijk ook niet te vergelijken.

rep_robert

• 27555 berichten
  • 4175 stemmen

Wat een super vrije bal en een geweldige variant. Heerlijk poeier(108km per uur) van Jantje

Lekker bluffen door de lengte van Ooijer erin te gooien bij een vrije bal en hem dan kort nemen.

Quido

• 14650 berichten
  • 6151 stemmen

Vrije trap voor niks, en dan weer allerlei verdedigernde fouten en een blunder van Verhoeven. Sowieso belachelijk dat Ajax na die 1-1 niet erover ging, maar Ado weer liet voetballen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.