- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
rep_robert
-
- 27554 berichten
- 4175 stemmen
Ik vind Ancelotti en Benitez dan ook geen toptrainers.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Ancelotti won met Milan als coach 2x de CL en pakte vorig jaar nog de titel. Vind hem sowieso wel een topcoach. Beetje degelijk qua stijl alleen, niet mijn stijl. Zoals Mourinho ook niet mijn stijl is.
Benitez is natuurlijk een lachertje. Die heeft er bijna overal een zootje van gemaakt.
rep_robert
-
- 27554 berichten
- 4175 stemmen
Weet niet, als ik die Italianen altijd zo in het buitenland aan het werk zie werkt dat op mijn lachspieren.En ook die Milanese elftallen waren gewoon goed, meer het werk van de fantastische spelers.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nou ja, nu doe je net of je het trainerschap gewoon op kan doeken. De ene trainer kan gewoon veel meer met topmateriaal dan de ander.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Haha, A&L hij blijft leuk, maar het is alweer oud nieuws volgens mij, heb 'm al ergens gezien op tv.
rep_robert
-
- 27554 berichten
- 4175 stemmen
Was deze ook al gepost? Hilarische reclame stunt haha. Vooral Yepes op 30 seconden is erg leuk haha.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Haha, A&L hij blijft leuk, maar het is alweer oud nieuws volgens mij, heb al ergens gezien op tv.
Ja tuurlijk is dat een ouder filmpje. Ik postte hem omdat de discussie over Ancelotti ging.
De man heeft ieder geval gevoel voor humor
Lijkt me een symphatieke man, itt bv Mancini van Man City.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Hehe. wat een prachtige discussie over Inter, Real & Barca. De tijd zal het leren wie dit jaar de cup met de grote oren pakt, maar een ding is zeker, niets is zeker in de voetballerij
.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Ja tuurlijk is dat een ouder filmpje. Ik postte hem omdat de discussie over Ancelotti ging.
De man heeft ieder geval gevoel voor humor
Lijkt me een symphatieke man, itt bv Mancini van Man City.
Ben ik met je eens, hij kent zijn meerdere in deze oudere dame en ziet de humor er wel van in
. Sympathieke vent inderdaad.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Benitez is natuurlijk een lachertje. Die heeft er bijna overal een zootje van gemaakt.
Hij heeft het beter gedaan dan veel andere coaches. Twee keer landskampioen geworden met Valencia en de Uefa cup gewonnen. De CL en de FA cup gepakt bij Liverpool, waar er genoeg trainers zijn geweest, die minder prijzen pakten na de jaren 80. Hij is geen wereldtrainer, maar hem een lachertje noemen is ook wat overdreven.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Hij heeft het beter gedaan dan veel andere coaches. Twee keer landskampioen geworden met Valencia en de Uefa cup gewonnen. De CL en de FA cup gepakt bij Liverpool, waar er genoeg trainers zijn geweest, die minder prijzen pakten na de jaren 80. Hij is geen wereldtrainer, maar hem een lachertje noemen is ook wat overdreven.
Zijn werk bij Valencia was goed, maar daarna? Heeft een gigantisch bedrag mogen investeren in 5 jaar Liverpool. 2x de CL finale spelen (en 1 winnen) was goed, maar vergeet niet dat hij ook een paar keer zeer zwak geeindigd is in de competitie. Toen ze in 2005 de CL wonnen werd Everton 4e en Liverpool 5e. Toen heeft de UEFA Liverpool als titelhouder toch maar toegelaten in de CL, ondanks dat Engeland dat jaar dan 5 CL (hoofdtoernooi en voorronde) tickets had. Nogal bizar.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Zijn werk bij Valencia was goed, maar daarna? Heeft een gigantisch bedrag mogen investeren in 5 jaar Liverpool. 2x de CL finale spelen (en 1 winnen) was goed, maar vergeet niet dat hij ook een paar keer zeer zwak geeindigd is in de competitie. Toen ze in 2005 de CL wonnen werd Everton 4e en Liverpool 5e. Toen heeft de UEFA Liverpool als titelhouder toch maar toegelaten in de CL, ondanks dat Engeland dat jaar dan 5 CL (hoofdtoernooi en voorronde) tickets had. Nogal bizar.
Hij heeft het natuurlijk niet werelds gedaan bij Liverpool, maar daar zijn maar weinig trainers in geslaagd de laatste 25 jaar ofzo. Het ging me erom, dat je hem een lachertje noemde, dat vond ik een tikkeltje overdreven. Heeft toch de nodige prijzen gepakt. Dat hij Mourinho opvolgde bij Inter was natuurlijk ook niet slim van hem, maar wel dapper. Vervolgens lag iedere nederlaag van hem onder een vergrootglas.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
De overhyping van Mourinho hier is natuurlijk ook overdreven. Hij heeft het fantastisch gedaan bij Porto met een Uefa cup en een CL, dat zouden maar weinig trainers kunnen met dat materiaal. Hetzelfde geld voor de CL winst met Inter, dat heeft hij natuurlijk ook wel goed gedaan. Grotendeels ook door een goede Sneijder, Eto'o en Cambiasso. Iedereen was op het juiste moment goed. Maar kampioen worden met Inter en Chelsea is natuurlijk niet zo bijzonder. Zeker niet bij chelsea met dat materiaal. Hij heeft immers ook nooit met Chelsea de CL gewonnen.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Waarom verloren ze die eerste wedstrijd geheel kansloos met 5-0 dan. Of gold die regel een paar maanden geleden niet?
Beetje jammer dat sommige mensen altijd maar blijven verwijzen naar die 5-0, begint een beetje een dooddoener te worden. Alsof het vanaf nu altijd 5-0 gaat worden. Alsof PSV vanaf nu altijd 10-0 gaat winnen tegen Feyenoord, alsof Utrecht vanaf nu altijd 3-0 gaat winnen tegen Ajax, alsof .... Je snapt mijn punt wel.
En als je gelijk hebt en als het zo is dat Mourinho bij Real niet het spel mag spelen dat hij wil, dan zou hij zo snel mogelijk moeten vertrekken.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Hij heeft immers ook nooit met Chelsea de CL gewonnen.
Het ontslaan van The Special One is de grootste blunder uit de geschiedenis van Chelsea.
rep_robert
-
- 27554 berichten
- 4175 stemmen
Beetje jammer dat sommige mensen altijd maar blijven verwijzen naar die 5-0, begint een beetje een dooddoener te worden. Alsof het vanaf nu altijd 5-0 gaat worden. Alsof PSV vanaf nu altijd 10-0 gaat winnen tegen Feyenoord, alsof Utrecht vanaf nu altijd 3-0 gaat winnen tegen Ajax, alsof .... Je snapt mijn punt wel.
En als je gelijk hebt en als het zo is dat Mourinho bij Real niet het spel mag spelen dat hij wil, dan zou hij zo snel mogelijk moeten vertrekken.
Tsjah, wij verwijzen naar die 5-0, de meest recente krachtmeting. Zo raar is dat overigens niet. Real was op dat moment ook erg in vorm, dus eigenlijk vind ik dat argument niet gelden. Overigens had ik al verwacht dat dit argument zou komen, 'hij zit er nog niet lang genoeg'. Tsjah, we zullen zien.
Ik vind het verder maar een naar mannetje wat zich totaal niet weet te beheersen daar op de bank. Bijzonder onsportieve man met vieze en nare trekjes. Dat is ook de reden waarom ik er helemaal niets mee heb, als hij zich nou wat normaler had gedragen in het verleden kon ik hem meer waarderen. Maar zo'n arrogante kwal als dat ie is is gewoon verschrikkelijk. Soms snap ik de logica hier op MovieMeter niet meer hoor. Dan wil ik ook niets meer horen over de hoofdstedelijke arrogantie 
Over het Mourinho spelletje, het zou toch afschuwelijk zijn als een club als Real Madrid rond de eigen 16 meter gaat hangen en catenachio voetbal gaat spelen? Denk dat zoiets botst met de clubcultuur, ik denk ook meer vanuit dat perspectief. Denk dat het publiek en de Spaanse media dat niet pikt wanneer Real zo gaat spelen. Dus Mourinho moet wel een ander spelletje gaan spelen dan dat ie normaal doet. Ik ben benieuwd.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Dan zal je ook wel een hekel aan Van Gaal hebben.
rep_robert
-
- 27554 berichten
- 4175 stemmen
Ondanks zijn succesjaren bij Ajax heb ik eigenlijk totaal niets met die vent nee(al heb ik nog wel een handtekening van hem uit '97). Hij zet zichzelf ook eerder voor schut tegenwoordig dan dat ie arrogant overkomt 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Dat is waar. 
Dan wil ik ook niets meer horen over de hoofdstedelijke arrogantie
Als je al jaren geen prijzen pakt terwijl je wel de grootste club van het land bent en met veruit het hoogste budget werkt, dan is de arrogantie misplaatst en niet goed te praten.
rep_robert
-
- 27554 berichten
- 4175 stemmen
Tsjah, ik gaf het maar als grappig voorbeeldje. Vind dat arrogantie argumentje altijd zo overdreven.
Alleen omdat we onszelf de beste vinden, maar daar is niets verkeerd mee lijkt me. Voor jou zal een andere club de beste en de mooiste zijn. Het is maar hoe je zoiets interpreteert.
Kan me nog wel zo´n mooi doekje van PSV herinneren bij PSV-Ajax een paar jaar geleden. "Eindhoven, voetbalhoofdstad". Vervolgens met 1-5 de boot in tegen Ajax, erg mooi dagje was dat hehe.
rep_robert
-
- 27554 berichten
- 4175 stemmen
Wel een vette actie tijdens de wedstrijd gewoon
Vanaf 1:09 begint het grapje 
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Ajax gaat het in Den Haag doen met Castillion en Lukoki in de selectie..
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Het is alleen een beetje vervelend dat alleen die eerste wedstrijd erbij wordt gepakt. Inter was in Barcelona gewoon een laffe ploeg wat eigenlijk meer tegengoals had moeten krijgen. Waarom plakken Otherfool en jij die verslagen niet dan 
Omdat er mensen hier beweerden dat Inter eerste wedstrijd niet de betere was. Ga dan natuurlijk niet over de tweede wedstrijd beginnen.
Verder ben ik het overigens ook met de Barca fans eens dat Barca in Barcelona nog prima orde op zaken had kunnen stellen en daar gewoon de betere was. Maar snap eigenlijk niet waarom mensen het zo moeilijk vinden om toe te geven dat Inter één wedstrijd een stuk beter was dan Barcelona.
Quido
-
- 14650 berichten
- 6151 stemmen
Omdat er mensen hier beweerden dat Inter eerste wedstrijd niet de betere was. Ga dan natuurlijk niet over de tweede wedstrijd beginnen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Nee, die buitenspelgoal werd er pas later bijgehaald. Was overigens inderdaad gewoon buitenspel.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Het ging er om dat sommigen Mourinho de enige trainer die Barca kan verslaan noemen. En dan is het heel terecht (en ook leuk hehe) om even te verwijzen naar de 5-0.
Als mensen gaat beweren dat Been de enige is die PSV zou kunnen verslaan, dan verwijzen we ook met graagte naar de 10-0.
Mourinho is een topcoach, zoals van Gaal, Ferguson, Guardiola en Wenger dat ook zijn. De Mourinho hype is alleen enorm overdreven. Hij heeft niks meer dan van Gaal gepresteerd. Ja, hij verzilverde 2 CL finales, van Gaal won er maar 1 maar speelde er 3.
Mourinho is een topper, maar buiten Porto heeft hij niks opzienbarends gedaan. Mocht bij Chelsea een half miljard investeren en won er 2 landstitels mee. Wauw. Dat was elke coach denk ik gelukt. Kampioen worden met Inter idem. Inter was voor hem geloof ik al 4 jaar kampioen. De CL winnen met Inter was behoorlijk netjes, maar Inter heeft natuurlijk wel een selectie vol wereldspelers he. Sneijder, Etoo, Zanetti, Maicon, Cambiasso, Milito..daar staat nogal wat.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Verschil is wel dat Mourinho arrogant mag zijn zolang hij weet te presteren.
Als je al jaren geen prijzen pakt terwijl je wel de grootste club van het land bent en met veruit het hoogste budget werkt, dan is de arrogantie misplaatst en niet goed te praten.
Doet Real Madrid ook en die winnen ook zeer weinig prijzen. Maar het maakt ze nog wel met afstand de grootste en beste club van Spanje.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
De Barcelona hype is juist enorm overdreven. Bijna iedereen loopt massaal achter die club aan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.