• 17.551 nieuwsartikelen
  • 182.897 films
  • 12.627 series
  • 34.956 seizoenen
  • 658.250 acteurs
  • 200.656 gebruikers
  • 9.483.945 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

moviemafketel schreef:

Inter thuis maakte een zuivere buitenspel-goal inderdaad.

De man van twee assists kon nu ook zelf juichen en maakte op randje buitenspel het verschil twee doelpunten (3-1).

Ook al niet waar dus. Werkelijk alles wordt er bij gesleept, maar Inter was gewoon een paar klassen beter. Om in de return heroïsch overeind te blijven.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik heb die pot ook gezien fool en was duidelijk buitenspel hoe bewieoorkt je mening over the special one dan ook is.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Noem mij 1 bron die zegt dat het buitenspel was. Ik heb er inmiddels 5 opgezocht; drie hebben het er uberhaupt niet over en 2 hebben het over 'randje buitenspel'.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

moviemafketel schreef:

Inter thuis maakte een zuivere buitenspel-goal inderdaad.

In de return werd Barca in de laatste minuten een 2-0 ontnomen. Afgefloten, was toen onzinnig.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Vanaf 2.58. Die buitenspelgoal is wel tig keer herhaald toen die avond. Gewoon toegeven dat je een keer ernaast zit mag ook wel hoor.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Ik heb een ander filmpje opgezocht; het lijkt buitenspel maar is kiele-kiele. Bij twijfel doorspelen

Hoe dan ook; de overwinning was dik- en dikverdiend, wat heb ik genoten van dat Inter. Gewoon lekker aanvallen tegen Barcelona en dan nog winnen ook, fantastisch. De return was om andere redenen memorabel, volgens mij was het in passes 658 - 71 of zo. Geweldige avond.

Quido

• 14650 berichten
  • 6151 stemmen

Dan deel dat filmpje eens, zou ik zeggen. Op dit filmpje is het namelijk echt geen kiele-kiele, hoor.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

In de return werd Barca in de laatste minuten een 2-0 ontnomen. Afgefloten, was toen onzinnig.

Ook dat inderdaad. Barcelona was heer en meester, maar hij wou er gewoon niet in. Mocht kennelijk niet zo zijn.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Je moet hem stil proberen te zetten op het moment dat-ie op Sneijders koppie komt (op 1:48 ofzo). Dan is het net aan 1 beentje ofzo. Maakt verder ook niet uit, er is niet afgefloten dus geen buitenspel. Barca mocht het hierna nog 70 minuten met 11 tegen 10 proberen en faalde, dus tja.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Haha er is niet afgefloten, dus was het geen buitenspel. Tsja zo belachelijk kun je ook beredeneren natuurlijk.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

Ik heb een ander filmpje opgezocht; het lijkt buitenspel maar is kiele-kiele. Bij twijfel doorspelen

Hoe dan ook; de overwinning was dik- en dikverdiend, wat heb ik genoten van dat Inter. Gewoon lekker aanvallen tegen Barcelona en dan nog winnen ook, fantastisch. De return was om andere redenen memorabel, volgens mij was het in passes 658 - 71 of zo. Geweldige avond.

Je brengt het leuk, maar inhoudelijk is dit kul. Barca was in Milaan een aardige tijd gewoon de betere. Inter kwam sterk terug en had mazzel dat Barca niet met een 3-2 naar huis ging, waren kansen voor.

In Nou Camp had Inter al helemaal geen schijn van kans, ook met 11 vs 11. Dat de 1-0 zolang uitbleef was een wonder, ondanks dat Inter goed verdedigde. Maar na de 1-0 had de 2-0 ook moeten vallen, wat helaas uitbleef. Ja hij viel wel, maar werd zeer dubieus afgekeurd.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

(embed)

Je moet hem stil proberen te zetten op het moment dat-ie op Sneijders koppie komt (op 1:48 ofzo). Dan is het net aan 1 beentje ofzo. Maakt verder ook niet uit, er is niet afgefloten dus geen buitenspel. Barca mocht het hierna nog 70 minuten met 11 tegen 10 proberen en faalde, dus tja.

Nou, ik kijk hem nu 3x en het is 3x keihard buitenspel.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Tja, Inter heeft Barca 90 minuten alle hoeken van het veld laten zien, en jullie beginnen over een goal die misschien 3 centimeter buitenspel was? Als Barca het daar al van moet hebben... Bij twijfel doorspelen, twijfel was hier te billijken, dus is het geen buitenspel. Zo simpel is het.

Maar het is heeeeeeel moeilijk om Inter credits te geven merk ik wel, maar goed zolang ik (en Speranza) er maar van genoten hebben. De mooiste CL-winnaar van de afgelopen 10 jaar.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

Tja, Inter heeft Barca 90 minuten alle hoeken van het veld laten zien, en jullie beginnen over een goal die misschien 3 centimeter buitenspel was? Als Barca het daar al van moet hebben... Bij twijfel doorspelen, twijfel was hier te billijken, dus is het geen buitenspel. Zo simpel is het.

Welke twijfel? Het is 100% buitenspel. Prima voor Inter, maar officieel natuurlijk een ongeldige goal.

Inter heeft die 2 avonden gruwelijk gemazzeld. Dat zal niet nog eens gebeuren. Maar dit Real is geen Inter. Mourinho zal zijn kunstje niet herhalen tegen Barcelona. Daarvoor is de achterhoede van Real te zwak. Voetballend beperkte jongens.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Onzin, maar goed. 3 cm buitenspel is ook buitenspel en als je je Mourinho-bril af zou zetten zou je ook niet zeggen dat Inter Barca alle hoeken van het veld liet zien. Was totaal niet zo namelijk.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Jullie hebben misschien iets te vaak tegen elkaar 'maar wij waren beter' gezegd de afgelopen 7 jaar, dat sijpelt hier tenminste een beetje door. Ik ga me er ook niet meer druk om maken, de Cup met de Grote Oren staat bij The Special One op de schoorsteenmantel, en hij heeft hem meer dan verdiend.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Deze is ook wel leuk.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Hihi wat een zure druifjes daar bij Barca. En dan die muziek erbij. Een topclub onwaardig.

Over deze beelden ga ik vannacht dromen

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Leuk dat je op deze manier reageert als je eens duidelijk onzin aan het vertellen bent. Meestal beschuldig je een ander daar van. Maar goed, je bent idolaat van die man dus dan is je mening helaas te gekleurd. Feiten liegen niet, Barca is flink bestolen over die 2 potjes.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Ja, vooral als tussen die zogenaamde 'feiten' de extreem goedkope rode kaart voor Motta niet zit. Maar daar hoor je mij verder niet over, dat was een interpretatie van de scheids en die moet je altijd respecteren. Het enige feit aan die dubbele confrontatie is dat Inter doorging en Barca niet. En een onterechte overwinning bestaat helemaal niet (dat zeg ik overigens altijd, ook als het resultaat me niet aanstaat), dus daar moet je het mee doen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Verwachtte ook niet dat je je ongelijk enigszins zou toegeven hoor. Heb ik je hier nog nooit op kunnen betrappen. En onthoud dat van Gaal de leermeester van jouw special one was.

Quido

• 14650 berichten
  • 6151 stemmen

otherfool schreef:

Jullie hebben misschien iets te vaak tegen elkaar 'maar wij waren beter' gezegd de afgelopen 7 jaar, dat sijpelt hier tenminste een beetje door. Ik ga me er ook niet meer druk om

LOL. Verder ook heel relevant, natuurlijk.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Quido schreef:

(quote)
LOL. Verder ook heel relevant, natuurlijk.

Vind je het niet opvallend dan? Ik zit te wachten totdat iemand begint over de rol van Henk Kessler in het geheel...

Quido

• 14650 berichten
  • 6151 stemmen

otherfool schreef:

Vind je het niet opvallend dan? Ik zit te wachten totdat iemand begint over de rol van Henk Kessler in het geheel...

Je draaft echt een beetje door. Best een dooddoener om elke discussie met zoiets te komen, terwijl het totaal niet ter zake doet.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Even in het archief gedoken

moviemafketel schreef:

Even een off-dag voor Barca. Kan gebeuren. Inter heeft ze perfect aangepakt. Dat kun je wel aan Mourinho overlaten zo'n tactiek.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Perfect aangepakt, maar niet verdiend gewonnen.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

moviemafketel schreef:

ok,

Inter-Barca verdiend gewonnen

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Thuiswedstrijd van Inter neem ik aan dat ik dat zei? Ja dus. Over 2 wedstrijden is Barca duidelijk genaaid en in Barcelona was Barca tig keer beter, maar mocht het een keer niet. kan gebeuren in het voetbal.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik hoor je mijn gebruikersnaam al weer intypen haha en maar weer zoeken. Voor deze had je een half uur nodig. Traag voor jouw begrip fool Feit blijft dat je altijd selectief wat quote om toch maar weer je ongelijk een beetje om te draaien.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Inter - Barca was toch dik verdiende overwinning voor Inter. Veel beter. Ook maar eens even BBC verslag even bekeken over die wedstrijd:

Inter produced a performance of which Barcelona would be proud; pressing high up the pitch and hitting Barca on the break with pace and incisiveness when they won the ball back.

With Lionel Messi subdued, Inter cashed in on their supremacy in devastating style and the Italian champions now stand on the brink of a first appearance in the final since 1972

Als toch alle Nederlandse bronnen en ook nog de Engelse schrijven dat Inter superieur was en dik verdiend won is het toch wel erg onnozel om het tegendeel te gaan beweren. Af en toe slaan mensen echt door in Barca verheerlijking. Ik doe er graag aan mee maar uitwedstrijd in Milaan was natuurlijk één van die weinigen wedstrijden vorig seizoen waar Barca helemaal niets te vertellen had.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.