• 17.551 nieuwsartikelen
  • 182.897 films
  • 12.627 series
  • 34.956 seizoenen
  • 658.250 acteurs
  • 200.656 gebruikers
  • 9.483.945 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Toch wel een giller dat Mourinho de man is die Barca zou moeten kunnen stoppen. Sommigen doen net of die 5-0 van een tijdje terug gewoon nooit gespeeld is

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Onderschat Real Madrid maar. Prima!

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

speranza schreef:

Onderschat Real Madrid maar. Prima!

Net typte je nog wat anders, maar dat heb je snel geedit! Prima

En ik onderschat Real zeker niet, maar in normale vorm zal Real van de Catalaanse machine verliezen.

rep_robert

• 27554 berichten
  • 4175 stemmen

Doen we niet. We zeggen alleen dat ze een maatje te klein zijn. Aangezien het beide aanvallend ingestelde teams zijn en Barca gewoon veel beter speelt. Dan geef je Madrid gewoon weinig kans. Hoef je niet weer met zo'n raar verhaaltje te komen dat de Special One met een briljante strategie komt, want hij kan 2 dingen doen in principe. Aanvallen of verdedigen.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Over één ding zijn we het in elk geval met elkaar eens. Real Madrid is geen Inter. Mijn club heeft het catenaccio uitgevonden en was daarmee zeer succesvol medio jaren '60. José Mourinho kon daarop vorig seizoen terugvallen op momenten dat het nodig was. Immers thuis heeft Inter vorig seizoen voetballend Barcelona verslagen. Nadat Inter in Camp Nou al snel met tien spelers verder moest kon het ook niet anders. Het zou zelfmoord zijn geweest.

rep_robert

• 27554 berichten
  • 4175 stemmen

Begint vd Wiel weer met zn motivatieloze speech

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Toch wel een giller dat Mourinho de man is die Barca zou moeten kunnen stoppen. Sommigen doen net of die 5-0 van een tijdje terug gewoon nooit gespeeld is

Volgens mij heeft hij dat al 'ns gedaan?

Het zou nu op een andere manier moeten, maar onmogelijk is het zeker niet.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

rep_robert schreef:

Begint vd Wiel weer met zn motivatieloze speech

Ik zie het net voor het eerst. Misselijkmakend. 0-1 verloren en uit naar Moskou en dan lichtzinnig erover denken? Wat een idioten.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Wilfred Genee schreef:

(quote)

Volgens mij heeft hij dat al 'ns gedaan?

Het zou nu op een andere manier moeten, maar onmogelijk is het zeker niet.

Volgens mij in een ander seizoen, met een andere ploeg.

rep_robert

• 27554 berichten
  • 4175 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ik zie het net voor het eerst. Misselijkmakend. 0-1 verloren en uit naar Moskou en dan lichtzinnig erover denken? Wat een idioten.

Ja jammer dat ik dit voor de tweede keer moet zien.

Juninho alweer met een fantastische vrije bal. Hij is het nog steeds niet verleerd na zijn Lyon periode!

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Juninho

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3457 stemmen

Onder VI even een Galatasaray - Fenerbahce streampje op staan. Prachtig zeg, wat een heksenketel weer en alleen maar opstootjes. Daar wil je gewoon niet op het veld staan.

rep_robert

• 27554 berichten
  • 4175 stemmen

Kwam dit filmpje tegen aan de vooravond van deze match. Heerlijk die reacties van die Gala supporters, denk dat ze de echt agressieve mensen eruit hebben geknipt Kan er geen reet van verstaan, maar de beelden zeggen genoeg hehe.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2395 stemmen

moviemafketel schreef:

Kluivert met de teen was natuurlijk ook iets wat ik nooit meer zal vergeten en de karatetrap van van Gaal langs de lijn.

Dat was voor de rest wel een erg lelijke wedstrijd. Saai.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3457 stemmen

rep_robert schreef:

Kwam dit filmpje tegen aan de vooravond van deze match. Heerlijk die reacties van die Gala supporters, denk dat ze de echt agressieve mensen eruit hebben geknipt Kan er geen reet van verstaan, maar de beelden zeggen genoeg hehe.

(embed)

Geweldig ja haha, deze blijft ook legendarisch, en dan toch nog die corner nemen. In Nederland staken ze al als je naar de scheidsrechter wijst:

De enige Turkse wedstrijd die ik nog wel eens op wil zetten

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Volgens mij in een ander seizoen, met een andere ploeg.

Ik zeg dan ook dat het op een andere manier moet dit keer maar dat Mourinho dus wel de aangewezen man is om dit kunstje te klaren..

En werd het vorig jaar wel mogelijk geacht door veel mensen? Denk je dat zo een Mourinho blind is en niets leert van een dergelijke afstraffing?

rep_robert

• 27554 berichten
  • 4175 stemmen

Beter laten ze bij VI ook dat Balotelli filmpje zien

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3457 stemmen

rep_robert schreef:

Beter laten ze bij VI ook dat Balotelli filmpje zien

Et voila

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Epic

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Die Balotelli is echt enorm zwakbegaafd zeg.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Raak gooien kunnen ze daar niet blijkbaar

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Dan vraag ik het maar aan jou. Wat versta jij onder een meesterlijke tactiek? Zo ingewikkeld is het voetbal nou ook weer niet hoor Met Inter ging hij gewoon extreem verdedigend spelen, of heb ik daar een meesterlijke tactiek gemist?

Probleem met Real is dat ze niet zoals Inter zijn. Met spelers als Ronaldo kan je niet verdedigend spelen. Enige waar Real eigenlijk op kunnen hopen is dat Ronaldo er drie vanaf de middelstip inknalt, Barca minder in vorm is of dat Real gewoon zelf een fantastische dag heeft met fantastisch combinatiespel. Mourinho voetbal a la Inter kan Real gewoon niet spelen.

Met flitsend aanvalsspel werd Barca thuis ondanks een vroege achterstand opgerold, afgeschminkt en weggespeeld. In de uitwedstrijd moest Inter in no-time met 10 man verder, maar gaf het toch vrijwel geen kans weg. Een huzarenstukje zoals zelden eerder vertoond. Ik ben er van overtuigd dat The Special One als het eenmaal zover is weer met iets unieks op de proppen komt. Hij staat boven alle partijen, en is zoals gezegd de enige die Barca kan stoppen. Mijn adoratie van de man kent geen grenzen, het spijt me.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Waar ik van sta te kijken is dat sommige zeggen dat Twente het voorbeeld is voor Ajax en PSV Europees. Door een godswonder winnen ze in Enschede met 3-0 god weet hoe dat is gelukt, ze worden helemaal weggespeeld door Zenit. PSV speelt een zaadpot in Eindhoven en Ajax speelt super tegen Spartak en het is een wonder dat ze niet 3/4 keer hebben gescoord. Dan in Rusland is Twente ook niet de bovenliggende partij, ze hebben zelfs geluk dat ze geen 2 penalties tegen krijgen, PSV speelt daarintegen de eerste helft wel goed maar hebben ook nog geluk dat ze geen penalty tegen krijgen plus nog een rode kaart. Ajax speelt dramatisch in de eerste helft bij Zenit en heeft in de tweede helft weer veel pech. Een vrije trap die Alex erin schiet wat hij niet zo vaak meer zal doen en Ajax die 2x op de lat schiet. Volgens mij moet het kwartje goed vallen bij dit soort wedstrijden, twee teams die elkaar gewaagd zijn. Maar om te zeggen dat Twente het voorbeeld is? Onzin, qua voetballend spel was Ajax zelfs de beste. Maarja ze zijn niet door...

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3312 stemmen

Met flitsend aanvalsspel

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

1 ding moet je otherfool nageven, hij weet zijn mening altijd op een originele manier te verwerken in een tekst

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Inter speelde gewoonweg fabelachtig. Check dat verslag op vi.nl:

http://www.vi.nl/Nieuws-item/179273/Milito-en-Sneijder-bezorgen-Inter-zege-op-Barcelona.htm

Internazionale heeft een flinke stap gezet op weg naar de finale van de Champions League. In Milaan won de ploeg van trainer José Mourinho overtuigend van titelverdediger Barcelona (3-1).

De thuisclub begon uitstekend aan de wedstrijd en nam meteen het initiatief. (...) De gelijkmaker was meer dan verdiend, want Barça kwam er niet aan te pas. (...) De bezoekers, waar Lionel Messi vrijwel onzichtbaar was, probeerden in het laatste half uur de uitslag draaglijker te maken, maar de sterke defensie van Inter hield het bij 3-1.

Zo is het en niet anders. Heb eigenlijk nooit een ploeg aanvallender tegen Barca zien spelen, met meer kansen om te scoren. Ze werden gewoonweg van het matje geveegd.

Quido

• 14650 berichten
  • 6151 stemmen

Was dat ook niet die wedstrijd waarin de scheids een aantal maal opzichtig faalde of was dat een andere Inter - Barca?

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Dat was Barca - Inter toen de thuisclub zomaar ineens met 11 tegen 10 verder mocht, Quido. Gelukkig had The Special One zelfs daar een antwoord op.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Inter thuis maakte een zuivere buitenspel-goal inderdaad.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

ad.nl:

De overwinning van de thuisploeg, dat gretig speelde en zich voor 75.000 toeschouwers verre van angstig opstelde tegen de verdedigend wereldkampioen, was een meer dan verdiende.

(...)

Inters methode om het gevreesde positiespel van Barcelona af te stoppen werd al snel duidelijk. Onder aanvoering van Sneijder - geposteerd op zijn favoriete positie achter spitsen Milito en Samuel Eto'o - jaagden de Italianen vanaf minuut één de verdediging van de bezoekers uit Spanje op.

(...)

Ondanks het doelpunt van Barcelona was het Inter dat doorging met kansen creëren

Zo zie je maar weer hoe fabeltjes de wereld inkomen. Inter heeft Barca 90 minuten afgejaagd, en dik verdiend het op papier beste team naar huis gestuurd. Een magnifieke prestatie!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.