• 17.551 nieuwsartikelen
  • 182.866 films
  • 12.626 series
  • 34.954 seizoenen
  • 658.250 acteurs
  • 200.655 gebruikers
  • 9.483.692 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

2-0, Real is verder.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Hmz standen vanavond niet best ingevuld zie ik.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Hoppaaaaa en de trukendoos mag open

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Misdadiger !!!!

Quido

• 14650 berichten
  • 6151 stemmen

Dat otherfool hier nog niks gemeld heeft over de immer zo fair spelende Pepe ...

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Naomi Watts schreef:

Wat was dat eerbetoon aan Abidal in het Bernabeú mooi .

Ik heb het gemist NW, wat is er precies gebeurd dan?

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Die Pepe is echt een glasharde debiel, toch? .....gadverdamme! Het zou maar in je team rondlopen..

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Ik had echt veel meer verwacht van Chelsea.

Mijn 3-0 kwam niet eens in de buurt

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Quido schreef:

Dat otherfool hier nog niks gemeld heeft over de immer zo fair spelende Pepe ...

Wat wil je horen over dit broertje van Nigel? Mogen ze van mij verbannen ver van de velden, Emile was het met me eens. Ik heb overigens zijn kaart-overtreding gemist...

Ik vroeg me trouwens zondag nog af waarom jij niks hebt gemeld over de rode kaart van Willem II? Jij bent anders altijd nogal happig op vermeende scheidsrechterlijke dwalingen bij wedstrijden van de hoofdstedelijke godenzonen... maar nu even niet?

En vond je niet eens dat Ebicilio een strafschop verdiende? Of was je niet aan het turven?

3-0 easy peasy, prima weer van Madrid.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

gizmo_o schreef:

(quote)

Ik heb het gemist NW, wat is er precies gebeurd dan?

Aangezien er een tumor bij hem is geconstateerd stonden ze symbolisch bij dit moment stil om 'm sterkte te wensen.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Aangezien er een tumor bij hem is geconstateerd stonden ze symbolisch bij dit moment stil om 'm sterkte te wensen.

Dat van die tumor (benigne / maligne moet nog blijken) wist ik, maar niet hoe ze hem eerden. Inderdaad mooi gebaar.

Bedankt voor de info.

Quido

• 14650 berichten
  • 6151 stemmen

otherfool schreef:

Jij bent anders altijd nogal happig op vermeende scheidsrechterlijke dwalingen bij wedstrijden van de hoofdstedelijke godenzonen...

Happig op scheidsrechterlijke dwalingen in het algemeen, ja. Verder lijkt het me weinig zinvol oude koeien uit de sloot te halen, of zullen we het ook nog even gaan hebben over o.a. Vleminckx en Pieters?

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Happig op scheidsrechterlijke dwalingen in het algemeen, ja. Verder lijkt het me weinig zinvol oude koeien uit de sloot te halen, of zullen we het ook nog even gaan hebben over o.a. Vleminckx en Pieters?

Ja, allebei rood.

Ennuh, die Willem II'er? Spreek je eens uit, Quido, kom op!

Quido

• 14650 berichten
  • 6151 stemmen

otherfool schreef:

Ennuh, die Willem II'er? Spreek je eens uit, Quido, kom op!

Waarom? Wil je weer een oeverloze discussie? Ik heb de wedstrijd niet live gezien, enkel de samenvatting 's nachts op de EL-site, maar de schwalbes van Sulejmani en Ebecilio waren schrijnend, de rode kaart van die Willem II-er vond ik nog enigszins te billijken. Hij komt onbesuisd in en gaat met z'n rechterbeen gestrekt en bewust naar de enkel van Vertonghen (de bal heeft ie immers al gemist, en dat heeft ie gezien, getuige het feit dat ie zijn been nog naar boven haalt nadat ie de bal met zijn sliding miste). Laat ik het zo zeggen: dit was eerder rood dan de rode kaart van Pelle.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Waarom? Wil je weer een oeverloze discussie? Ik heb de wedstrijd niet live gezien, enkel de samenvatting 's nachts op de EL-site, maar de schwalbes van Sulejmani en Ebecilio waren schrijnend, de rode kaart van die Willem II-er vond ik nog enigszins te billijken. Hij komt onbesuisd in en gaat met z'n rechterbeen gestrekt en bewust naar de enkel van Vertonghen (de bal heeft ie immers al gemist, en dat heeft ie gezien, getuige het feit dat ie zijn been nog naar boven haalt nadat ie de bal met zijn sliding miste). Laat ik het zo zeggen: dit was eerder rood dan de rode kaart van Pelle.

Omdat er voor elke Nigel post van mij (waar je me via Pepe dacht ik op aansprak) er ongeveer een dozijn strafschoppen dit rode kaarten zus inconsequent zo posts van jou tegenover staan. Dus je herinnerde me er als het ware aan.

Maar ik vind het wel verfrissend eens iets genuanceerds van je te lezen. Wel beetje vreemd dat je destijds over dat rood van Lampi of Lindgren zo moeilijk deed, want ook daar was de bal al lang en breed uit beeld verdwenen, maar goed die laten we maar hangen dan.

Apollinisch

• 21304 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Overigens vond ik het eeuwig walgelijke Barca publiek dat werkelijk elk balcontact van de tegenstander moest uitfluiten nog veel irritanter dan de wedstrijd of scheids

Wat vond je van het Madrileense publiek vanavond?

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Barcelona en Real kunnen elkaar in veertien dagen tijd viermaal treffen

Woensdag, 16 maart 2011 om 23:30Komende vrijdag wordt in Nyon geloot voor de wedstrijden in de kwartfinale van het toernooi om de Champions League. Engeland domineert dit seizoen in het Europese miljoenenbal. Drie Engelse clubs wisten de laatste acht van het lucratieve toernooi te bereiken: Manchester United, Chelsea en Tottenham Hotspur.

Ook voetbalminnend Spanje kijkt halsreikend uit naar de loting in Zwitserland. Niemand lijkt een voorkeur voor een Europese confrontatie tussen Barcelona en Real Madrid in de kwartfinale te hebben. In dat geval spelen de Spaanse topclubs in een tijdspanne van veertien dagen liefst vier keer tegen elkaar: 5/6, 12/13, 17 en 20 april.

Op 5 of 6 april staat de heenwedstrijd van de CL-kwartfinale gepland, een week later de return. Op 17 april staat El Clásico in competitieverband gepland en drie dagen later een nieuwe confrontatie, in het kader van de eindstrijd van het toernooi om de Copa del Rey. In de zomermaanden staan Barcelona en Real Madrid ook tweemaal tegenover elkaar, in het kader van de Spaanse Super Cup: landskampioen versus bekerwinnaar annex verliezend finalist.

Hehe, zou wel krankzinnig zijn, 4x El Clasico in 2 weken tijd..

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Barca-Madrid zou een jammerlijke loting zijn inderdaad.. die moeten elkaar liefst in de finale treffen Hopelijk treft Chelsea ManU, zodat tenminste één van die ploegen is opgerot, verder zal het allemaal wel..

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Doe mij van deze ploegen maar Barca, Man U, Tottenham door. Ploeg 4 is lastig, maar zolang het maar geen Real, Chelsea en Inter is. Schalke of Shaktar dan maar. Voorkeur ligt dan bij Huntelaar verder.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Barca-Man U lijkt mij een geschikte en mooie finale. Liefst Barca-Tottenham, maar dat zie ik helaas niet gebeuren.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Ik zit in dubio. Als liefhebber verdient Barca natuurlijk gewoon weer de hoofdprijs. Gruwelijk, zoals zij voetballen

Maar ik zou het ook wel fantastisch vinden als de allerlaatste wedstrijd van van der Sar een CL finale is die hij mag winnen. Bergkamp had dit ook, maar hij verloor hem in 2006. Verschil is wel dat Sar 4 finales heeft gespeeld en er toch 2 heeft gewonnen.

Apollinisch

• 21304 berichten
  • 0 stemmen

Finale moet natuurlijk Barca - Chelsea, Barca - Inter of Barca - Real zijn. Enige andere ploeg is totaal kansloos.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Ja, we zagen dit seizoen al hoeveel kans Real tegen Barcelona maakte

Apollinisch

• 21304 berichten
  • 0 stemmen

Kan je nagaan hoe leuk een finale tussen Barca en ManU, Schalke of Tottenham wordt.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Ik denk dat die Engelse ploegen meer kans maken dan Real, zelfs Inter maakt meer kans tegen Barca. En Barca moet natuurlijk wel blijven ballen zoals in de eerste seizoenshelft.. het zou jammer zijn als de fut er nu uit was, zoals vorige editie van de CL een beetje bleek tijdens de KO fases.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

Mwoah, zoveel interesseert die competitie me ook niet, maar Real - Barca gaat denkelijk een heerlijk en memorabel potje worden. En laat Barca maar kampioen worden, The Special One gun ik van harte de 3e Cup met de Grote Oren!

Ik hoop het niet otherfool. Ik hoop van harte dat we in de kwartfinales niet aan Real Madrid gekoppeld worden. Nog meer dan op het ontlopen van Barcelona. De derde club die ik liever nog even niet aan mijn club gekoppeld zie is Manchester United. Tegen alle overige clubs zijn we zeker niet kansloos.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ja, we zagen dit seizoen al hoeveel kans Real tegen Barcelona maakte

Dat zegt helemaal niets over de wedstrijd van volgende maand in Bernabeu. Daar zie ik Real Madrid echt wel winnen. En wie weet treffen de clubs elkaar nog wel in de kwartfinale van de CL. Meestertacticus José Mourinho acht ik in staat om dan opnieuw de gestroomlijnde machine van Barcelona te ontregelen. Zijn we meteen één gedoodverfde titelkandidaat voor de CL kwijt.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

De Boer gaat niet in op 'supertrio'

(Novum) - Frank de Boer wil niet ingaan op het door Johan Cruijff beschreven 'supertrio'. Dat zegt de trainer van Ajax in De Telegraaf. Cruijff heeft als voorzitter van de klankbordgroep technische zaken in zijn rapport laten opnemen dat De Boer samen met Wim Jonk en Dennis Bergkamp de technische leiding moet krijgen. "De directie is aan zet", vindt De Boer.

De coach wil zijn aandacht nu liever bij het voetbal houden. "We spelen tegen Spartak Moskou een heel belangrijke wedstrijd en het duel van zondag bij ADO Den Haag is misschien wel cruciaal in de titelstrijd. Ik wil me op het voetbal richten en geef daarom verder geen commentaar. Nogmaals, de bal ligt bij de directie."

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Inter is tegen niemand kansloos.

kos

• 46825 berichten
  • 8952 stemmen

Voetbalzone - Zenit-keeper Malafeev getroffen door tragedie op dag van wedstrijd

my god..

Zenit heeft gevraagd de wedstrijd te verzetten maar niet gehonoreerd door UEFa. .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.