• 17.551 nieuwsartikelen
  • 182.867 films
  • 12.626 series
  • 34.954 seizoenen
  • 658.250 acteurs
  • 200.655 gebruikers
  • 9.483.711 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Wat hoop ik op een finale tussen Barca en Real! De strijd der titanen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Alsjeblieft niet, heb graag een CL finale die nog een beetje spannend is. Barca - Shaktar natuurlijk .

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

stfuympos schreef:

Inter is tegen niemand kansloos.

Dat klopt. Maar in de kwartfinales zie ik toch echt liever een Shaktar Donetsk of Schalke'04 om na een zwaar bevochten strijd te kunnen groeien in het toernooi. Hopelijk zijn Walter Samuel en Diego Milito er in een eventuele halve finale weer bij. Met name laast genoemde speler is keihard nodig om op papier sterkere tegenstanders te kunnen verslaan.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

speranza schreef:

(quote)
Dat klopt. Maar in de kwartfinales zie ik toch echt liever een Shaktar Donetsk of Schalke'04 om na een zwaar bevochten strijd te kunnen groeien in het toernooi.
Juist niet, hoewel ik geen Inter kenner ben als jou zijn ze meestal wel op hun best tegen de top clubs.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

kos schreef:

Voetbalzone - Zenit-keeper Malafeev getroffen door tragedie op dag van wedstrijd

my god..

Zenit heeft gevraagd de wedstrijd te verzetten maar niet gehonoreerd door UEFa. .

Inderdaad tragisch.

Ik denk trouwens niet dat Barca - Real de finale wordt.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Big-T schreef:

Wat hoop ik op een finale tussen Barca en Real! De strijd der titanen

Hoop juist op een kwart finale en dan in een korte periode vier keer van hun kunnen genieten wat wil een liefhebber meer aangezien me het echt een reet kan roesten wie die cup wint.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8522 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Hoop juist op een kwart finale en dan in een korte periode vier keer van hun kunnen genieten wat wil een liefhebber meer aangezien me het echt een reet kan roesten wie die cup wint.

Een liefhebber wil ze natuurlijk in de finale tegen elkaar zien.

Juist 4 keer in zo'n korte periode maakt het dan niet speciaal meer.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

gizmo_o schreef:

Ik denk trouwens niet dat Barca - Real de finale wordt.

De op papier sterkste clubs voorafgaand aan de loting van de kwartfinale van de CL staan zelden in de finale tegen elkaar. Er zijn altijd wel verrassingen en ze kunnen elkaar natuurlijk makkelijk in een eerder stadium treffen.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

speranza schreef:

(quote)
Dat zegt helemaal niets over de wedstrijd van volgende maand in Bernabeu. Daar zie ik Real Madrid echt wel winnen. En wie weet treffen de clubs elkaar nog wel in de kwartfinale van de CL. Meestertacticus José Mourinho acht ik in staat om dan opnieuw de gestroomlijnde machine van Barcelona te ontregelen. Zijn we meteen één gedoodverfde titelkandidaat voor de CL kwijt.

Ja hoor, tuurlijk.

Kan best dat Real eens een keertje zou winnen, maar in huidige vorm tegen dit Barca ieder geval niet. Mourinho is een goede trainer, maar wel afhankelijk van zijn materiaal. En dat is gewoon minder dan wat Barca op kan stellen.

kos

• 46825 berichten
  • 8952 stemmen

Ik hoop op Real - Schalke

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Spetie schreef:

(quote)

Zie ze liever meerdere keren en aangezien finales meestal niet om aan te zien zijn helemaal.

Real-Barca is altijd speciaal en dan juist helemaal.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

kos schreef:

Ik hoop op Real - Schalke

En dat Raul revenge neemt.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Dat zou inderdaad een enorme stunt zijn.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Wel lullig voor Raul, vertrekt ie na jaren bij Real omdat ie nog eens in de CL een rondje verder wil komen, lukt het hem dit met Schalke, ziet ie dat zijn oude club Real dit ook eens een keertje lukt

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

kos schreef:

Voetbalzone - Zenit-keeper Malafeev getroffen door tragedie op dag van wedstrijd

my god..

Zenit heeft gevraagd de wedstrijd te verzetten maar niet gehonoreerd door UEFa. .

Verschrikkelijk nieuws inderdaad, maar verzetten is absolute nonsens. Misschien als het een speler betrof, dat het dan een ander verhaal was.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8522 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Real-Barca is altijd speciaal en dan juist helemaal.

Nee want een finale is nog altijd specialer dan een kwartfinale.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Spetie schreef:

(quote)

Juist wel!

Alleen de gedachte al dat Barca in een tijdsbestek van 2 weken alle drie de prijzen die Real kan winnen claimt voor zichzelf God wat hoop ik op zulke loting morgen.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

my god..

Tragisch nieuws.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Verschrikkelijk nieuws inderdaad, maar verzetten is absolute nonsens. Misschien als het een speler betrof, dat het dan een ander verhaal was.

Nu is het minder erg:|

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Spetie schreef:

(quote)

Nee want een finale is nog altijd specialer dan een kwartfinale.

Als je geen speciaal gevoel met één van de overgebleven clubs hebt kan ik me voorstellen dat je hoopt op een finale tussen de op papier beste clubs. Ik hoop van harte dat ze morgen al aan elkaar gekoppeld worden.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Want dat is minder erg

Absoluut niet. Maar om nu een wedstrijd als deze af te lasten resulteert in een hoop papierwerk en torenhoge kosten. Ja; het is verschrikkelijk voor Malafeev (en de collega's die haar persoonlijk kennen), maar als je voor iedere familietragedie in het Europese voetbal een wedstrijd moet aflasten kun je wel aan de gang blijven.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Juist wel!

Alleen de gedachte al dat Barca in een tijdsbestek van 2 weken alle drie de prijzen die Real kan winnen claimt voor zichzelf God wat hoop ik op zulke loting morgen.

4x in 2 weken is me echt teveel, maar het zou wel een giller zijn als juist Barca zelf Real in 2 weken van alle 3 de prijzen kan beroven

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

speranza schreef:

(quote)
Als je geen speciaal gevoel met één van de overgebleven clubs.
Heb geen speciaal gevoel bij 1 van deze clubs maar geniet wel het meest van hun voetbal op dit moment en vandaar zouden ze van mij juist zoveel tegen elkaar uit mogen komen.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Absoluut niet. Maar om nu een wedstrijd als deze af te lasten resulteert in een hoop papierwerk en torenhoge kosten. Ja; het is verschrikkelijk voor Malafeev (en de collega's die haar persoonlijk kennen), maar als je voor iedere familietragedie in het Europese voetbal een wedstrijd moet aflasten kun je wel aan de gang blijven.

Heb je eigenlijk wel gelijk in maar toch klopt er gevoelsmatig iets niet.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

José Mourinho heeft zich al lang neergelegd bij het kampioenschap van Barcelona in de Primera Division. Hij zal er echter alles aan doen om historie te schrijven door als eerste trainer aller tijden met drie verschillende ploegen de Champions League te winnen. Ik hoop om een geheel andere reden dan de jouwe dat hem dat niet lukt.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

speranza schreef:

José Mourinho heeft zich al lang neergelegd bij het kampioenschap van Barcelona in de Primera Division..

Echt niet, die man gaat door tot het einde en het is nog lang niet beslist.

stfuympos

• 13369 berichten
  • 732 stemmen

'Raúl verlengt contract bij Schalke 04'

Raúl heeft met Schalke 04 een principeakkoord bereikt om zijn tot medio 2012 lopende contract met twee seizoenen te verlengen.

Dat bericht de Spaanse krant AS. De 33-jarige Raúl kwam vorig seizoen transfervrij over van Real Madrid, waar hij in zestien jaar het ene na het andere clubrecord in handen kreeg.

Met elf treffers in 26 Bundesliga-duels is de Spanjaard clubtopscorer bij Schalke 04. De club uit het Ruhrgebied presteert uitermate wisselvallig in de Bundesliga, maar bereikte wel de kwartfinales van de Champions League en de finale van de Duitse beker.

De verrichtingen in de bekercompetities konden de baan van Felix Magath niet redden: de trainer kreeg woensdag zijn congé.

In de Duitse media wordt Ralf Rangnick genoemd als zijn meest waarschijnlijke opvolger.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Materny schreef:

Zie echt niet in waarom een keeper minder erg is.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Het gaat om zijn vrouw.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Oh oke. Denk al wat een rare redenatie

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.