- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Wat hoop ik op een finale tussen Barca en Real! De strijd der titanen 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Alsjeblieft niet, heb graag een CL finale die nog een beetje spannend is. Barca - Shaktar natuurlijk
.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Inter is tegen niemand kansloos.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Voetbalzone - Zenit-keeper Malafeev getroffen door tragedie op dag van wedstrijd
my god..
Zenit heeft gevraagd de wedstrijd te verzetten maar niet gehonoreerd door UEFa.
.
Inderdaad tragisch.
Ik denk trouwens niet dat Barca - Real de finale wordt.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Wat hoop ik op een finale tussen Barca en Real! De strijd der titanen
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8522 stemmen

Een liefhebber wil ze natuurlijk in de finale tegen elkaar zien.
Juist 4 keer in zo'n korte periode maakt het dan niet speciaal meer.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik denk trouwens niet dat Barca - Real de finale wordt.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Ja hoor, tuurlijk.
Kan best dat Real eens een keertje zou winnen, maar in huidige vorm tegen dit Barca ieder geval niet. Mourinho is een goede trainer, maar wel afhankelijk van zijn materiaal. En dat is gewoon minder dan wat Barca op kan stellen.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen

Zie ze liever meerdere keren en aangezien finales meestal niet om aan te zien zijn helemaal.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Ik hoop op Real - Schalke
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Dat zou inderdaad een enorme stunt zijn.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Wel lullig voor Raul, vertrekt ie na jaren bij Real omdat ie nog eens in de CL een rondje verder wil komen, lukt het hem dit met Schalke, ziet ie dat zijn oude club Real dit ook eens een keertje lukt 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Voetbalzone - Zenit-keeper Malafeev getroffen door tragedie op dag van wedstrijd
my god..
.
Verschrikkelijk nieuws inderdaad, maar verzetten is absolute nonsens. Misschien als het een speler betrof, dat het dan een ander verhaal was.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8522 stemmen
Nee want een finale is nog altijd specialer dan een kwartfinale.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen

Juist wel!
Alleen de gedachte al dat Barca in een tijdsbestek van 2 weken alle drie de prijzen die Real kan winnen claimt voor zichzelf
God wat hoop ik op zulke loting morgen.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
my god..
.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Verschrikkelijk nieuws inderdaad, maar verzetten is absolute nonsens. Misschien als het een speler betrof, dat het dan een ander verhaal was.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Nee want een finale is nog altijd specialer dan een kwartfinale.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Absoluut niet. Maar om nu een wedstrijd als deze af te lasten resulteert in een hoop papierwerk en torenhoge kosten. Ja; het is verschrikkelijk voor Malafeev (en de collega's die haar persoonlijk kennen), maar als je voor iedere familietragedie in het Europese voetbal een wedstrijd moet aflasten kun je wel aan de gang blijven.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Juist wel!
Alleen de gedachte al dat Barca in een tijdsbestek van 2 weken alle drie de prijzen die Real kan winnen claimt voor zichzelf
God wat hoop ik op zulke loting morgen.
4x in 2 weken is me echt teveel, maar het zou wel een giller zijn als juist Barca zelf Real in 2 weken van alle 3 de prijzen kan beroven 
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
Absoluut niet. Maar om nu een wedstrijd als deze af te lasten resulteert in een hoop papierwerk en torenhoge kosten. Ja; het is verschrikkelijk voor Malafeev (en de collega's die haar persoonlijk kennen), maar als je voor iedere familietragedie in het Europese voetbal een wedstrijd moet aflasten kun je wel aan de gang blijven.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
José Mourinho heeft zich al lang neergelegd bij het kampioenschap van Barcelona in de Primera Division. Hij zal er echter alles aan doen om historie te schrijven door als eerste trainer aller tijden met drie verschillende ploegen de Champions League te winnen. Ik hoop om een geheel andere reden dan de jouwe dat hem dat niet lukt.
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
José Mourinho heeft zich al lang neergelegd bij het kampioenschap van Barcelona in de Primera Division..
stfuympos
-
- 13369 berichten
- 732 stemmen
'Raúl verlengt contract bij Schalke 04'
Raúl heeft met Schalke 04 een principeakkoord bereikt om zijn tot medio 2012 lopende contract met twee seizoenen te verlengen.
Dat bericht de Spaanse krant AS. De 33-jarige Raúl kwam vorig seizoen transfervrij over van Real Madrid, waar hij in zestien jaar het ene na het andere clubrecord in handen kreeg.
Met elf treffers in 26 Bundesliga-duels is de Spanjaard clubtopscorer bij Schalke 04. De club uit het Ruhrgebied presteert uitermate wisselvallig in de Bundesliga, maar bereikte wel de kwartfinales van de Champions League en de finale van de Duitse beker.
De verrichtingen in de bekercompetities konden de baan van Felix Magath niet redden: de trainer kreeg woensdag zijn congé.
In de Duitse media wordt Ralf Rangnick genoemd als zijn meest waarschijnlijke opvolger.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Zie echt niet in waarom een keeper minder erg is.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Oh oke. Denk al wat een rare redenatie 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.