- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Ja hoor, Robben kreeg een publiekswissel...geloof je het zelf? Hij was gewoon niet fit meer en Bayern heeft hem nog keihard nodig om 2e of 3e te worden.
Dat was inderdaad echt geen publiekswissel.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Ja hoor, Robben kreeg een publiekswissel...geloof je het zelf? Hij was gewoon niet fit meer en Bayern heeft hem nog keihard nodig om 2e of 3e te worden.
Hij was niet meer de enige die niet fit was denk ik. Met Gomez en Altintop voorin hebben ze het toch weggegeven hoor. Die bakten er vrij weinig van 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3312 stemmen
Naja, die lange ballen van Sneijder waren precies zo bedoelt. Sneller kan niet. Dat is ook zijn handelsmerk. De bal het werk laten doen.
Dat is waar. Maar vaak genoeg mislukten die ballen ook. Kwam overigens die laatste goal ook niet uit zo'n lange bal? Dat moet je Pandev dan wel nageven. Hij deed werkelijk niets goed in de wedstrijd maar die bal had hij goed door.
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Arjen Robben gaf net voor de camera anders zelf aan dat hij nog wel verder kon, maar hij uit voorzorg naar de kant is gehaald. Kwartfinale Champions League hebben we het over hè? Geen reserve zesde klasse. Even uit voorzorg naar de kant. Ik kan er met mijn bolle kale hasses niet bij!
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Geen schoten op doel schijnbaar, want die vlogen allemaal erin.
Bal die Eto'o teruglegt die vrij ingeschoten kan worden. Bal van Sneijder die geblokt wordt en Pandev die over schiet. Komen inderdaad uiteindelijk niet op goal. Maar 3 schoten op doel en 3 goals klinkts alsof ze verder geen kansen hebben gehad. Dat was natuurlijk niet zo. Want ze hadden ook nog die die dubbele kans uit de corner.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Arjen Robben gaf net voor de camera anders zelf aan dat hij nog wel verder kon, maar hij uit voorzorg naar de kant is gehaald. Kwartfinale Champions League hebben we het over hè? Geen reserve zesde klasse. Even uit voorzorg naar de kant. Ik kan er met mijn bolle kale hasses niet bij!
Hij was niet fit, uit voorzorg gewisseld. Nogmaals, het allerbelangrijkste voor Bayern is volgend jaar weer CL spelen. Denk je dat Bayern blij zou zijn als ze vanavond met Robben erin doorgingen maar hem daarna 6 weken zouden missen? Beetje nadenken.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Uit voorzorg betekent niet dat hij geblesseerd is toch? Alsof hij de enige speler was die niet meer geheel fit was. Hij gaf zelf immer ook al aan nog door te kunnen spelen. Dit is gewoon een blunder A&L. Daarmee haal je eigenlijk gelijk de enige echte goede speler uit het elftal weg. Ribery was de enige daarna nog waar ze een beetje wat aan hadden. Nu hebben ze helemaal niets en misschien ook niet eens CL volgend seizoen. Je speelt toch uiteindelijk voor die CL toch A&L? Raar om dan de prioriteiten in de CL niet voorop te stellen door hem preventief te wisselen
.
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Waarom je willen plaatsen voor de Champions League als je je er in de kwartfinale toch weer uit laat schieten omdat de competitie schijnbaar belangrijker is? Is het financiele voor een miljardenclub als Bayern nog steeds belangrijker dan het sportieve? Ik denk het niet. Pure blunder van Louis van Gaal!
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Dit zijn allemaal speculaties. We weten niet of hetgeen Robben zegt voor de camera betrouwbaar is (misschien is het toch erger, maar houdt hij het voor zich tot het medisch onderzoek is geweest). Daarnaast kan het ook zo zijn dat Robben zelf wilde wisselen.
Uiteraard was het een aderlating voor Bayern.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Waarom je willen plaatsen voor de Champions League als je je er in de kwartfinale toch weer uit laat schieten omdat de competitie schijnbaar belangrijker is? Is het financiele voor een miljardenclub als Bayern nog steeds belangrijker dan het sportieve? Ik denk het niet. Pure blunder van Louis van Gaal!
Joh...natuurlijk is het financiele belangrijker voor Bayern. Normaal presteert Bayern wel zo goed dat ze altijd bij de 1e 2 in Duitsland staan. Nu eens niet en dus gaat dat voor vanavond. En daarbij, Bayern stond 2-1 voor bij de wissel dus virtueel waren ze gekwalificieerd.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Maar dat is dan de gemakzucht/arrogantie(we hebben Robben niet meer nodig om door te bekeren) A&L, daar zijn ze dus ook mee de fout in gegaan en je zegt het dus ook al zelf.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Maar dat is dan de gemakzucht/arrogantie(we hebben Robben niet meer nodig om door te bekeren) A&L, daar zijn ze dus ook mee de fout in gegaan en je zegt het dus ook al zelf.
Onzin. Wat ik al zei, hij werd gewisseld om hem fit te houden voor de komende weken. Zou voor Bayern een drama zijn als ze de CL mislopen. Zonder Robben wordt Bayern nooit nog 2e en zelfs niet 3e denk ik.
Maar ik zit tegen een muur te praten. Mijn mening is nu wel duidelijk. Moet je maar zien of je het ook vind.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Ik snap je wel, maar het blijft een voorzorgswissel die niet noodzakelijk was. Daarmee haal je eigenlijk gelijk je enige gevaarlijke speler uit de ploeg. Het lijkt ook wel alsof wij tegen een muur staan te praten. Pruim zijn post verwoordde het ook al goed. Nu offer je in de CL een speler uit voorzorg op zodat je misschien(!!) volgend jaar weer CL kunt spelen. Alles voor die CL lijkt me, als je die prijs echt wilt winnen.
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Maar ik, als amateur die op de zaterdagmiddag de Oost Groningse velden kapot schoffelt, zie de Champions League toch als het hoogst haalbare podium. Dan wil je als coach (van Gaal) en club (Bayern) toch die kwartfinale halen? En dan zorg je toch dat je beste speler (Robben) hoe dan ook door gaat, ook al heeft hij een licht pijntje? En die beste speler (Robben dus) wil zelf toch ook ten koste van alles die wedstrijd binnen slepen. Echt hoor, ik zal er wel totaal geen verstand van hebben, maar ze hadden mij met zeven man van het veld moeten trekken als ze mij op zo'n moment wilden wisselen. Ik vond het echt een 'Advocaatje' van van Gaal!
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Onzin. Wat ik al zei, hij werd gewisseld om hem fit te houden voor de komende weken. Zou voor Bayern een drama zijn als ze de CL mislopen. Zonder Robben wordt Bayern nooit nog 2e en zelfs niet 3e denk ik.
Touw nou even zeg. Voor een club als Ajax zou het mislopen van de Champions League een ramp zijn, maar voor een dikke miljoenenploeg als Bayern is het hooguit een fikse tegenvaller. Ik denk dat het winnen van de Champions League je bovendien meer oplevert dan je plaatsen voor de Champions League. En al is dat niet zo, dan laat Bayern zich nu dus moedwilig uitschakelen in de Champions League zodat ze zich via de competitie in ieder geval wel weer voor de Champions League kunnen plaatsen? Nogmaals, voor een miljoenenploeg als Bayern is derde worden in de competitie en dus plaatsing voor het miljoenenbal dat de CL heet belangrijker dan je voor de kwartfinale van de Champions League plaatsen? Als dat zo is, dan is het moderne en commerciele voetbal nog verrotter dan ik al vreesde. Tegen het moderne voetbal!
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Wat een held, deze jongen staat vanaf nu in mijn lijstje met favoriete spelers.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Wat voor bijzonders heeft hij nou gedaan dan?
Dit is toch niet meer dan logisch? Maar oke, ik zet hem ook op mn favorieten lijstje omdat hij als Japanner toch denkt aan zijn landgenoten. Unieke actie die zeer veel respect afdwingt
Vergeten we Miyachi van Feyenoord overigens ook niet? Zag dat hij een rouwband om had zondag!
Overigens zet ik alle journaals ook op mijn favorieten lijstje omdat ze de ramp laten zien op televisie en zeggen hoe erg het is.
Apollinisch
-
- 21304 berichten
- 0 stemmen
Ik snap hem anders nog steeds niet hoor. Moeten we nu als gebaar ook Japans gaan eten hier?

En het wisselen van Robben was inderdaad onverstandig. Maar ook als hij erin was gebleven had Bayern verloren. Ienter was (de tweede helft) gewoon beter. Sjneida.
Étoijo. 
Dat moet je Pandev dan wel nageven. Hij deed werkelijk niets goed in de wedstrijd maar die bal had hij goed door.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Inter, ik gaf ze geen cent meer in de rust, maar in de laatste 25 minuten zagen we het oude Inter weer terug
Totale gekte bij speranza lijkt me zo.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
PS: 2-0 Man U, Hernandez wederom.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Was uiteraard bedoeld voor Ajax&Litmanen.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Wat een held, deze jongen staat vanaf nu in mijn lijstje met favoriete spelers.

Doordat hij een vlag van zijn vaderland bij zich draagt?
Als Leonardo de bschikking had over Milito dan had die Japanner misschien niet eens op de bank gezeten, ook al was heel Japan weggevaagd door een golf.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Je heb de discussie blijkbaar niet gevolgd. Even lezen, dan reageren.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Coutinho speelde enorm slecht, heeft weinig goeds gedaan. Stankovic hoort natuurlijk nooit meer in het Inter shirt te spelen, wat een drama is dat.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Maar ik plaatste die opmerking: efficiency is een kwaliteit, waar jij op reageerde.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.