- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Wat is dat toch met die Mickey Mice Leagues, ze vliegen me hier om de oren. Zijn er ook Donald Duck & Goofy Leagues? Ik zou wel in de Zware Jongens League willen spelen
.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Was uiteraard bedoeld voor Ajax&Litmanen. 
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Wat een leuke wedstrijd. Sneijder strooide weer met fenomenale passes.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Ik was anders diep ontroerd. Geweldig om dat op die stand te doen. Het hoogtepunt van de avond.
Ik snap hem anders nog steeds niet hoor. Moeten we nu als gebaar ook Japans gaan eten hier? 
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Ben bang dat jij niet met stokjes kunt eten, Rep.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Heerlijk, Inter gewonnen 
Als straf voor die vervelende 0-1 in de 90e minuut van 2 weken geleden.
Daar gaat mijn toto.
CL topic of echte toto ?
Echte toto zouje toch niet voor Bayern kiezen in deze vorm met die lage thuisquatering 
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Was een hele fijne wedstrijd. Erg vermakelijk, en na de eerste helft een verrassende uitslag. Heb me erg vermaakt.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Ben bang dat jij niet met stokjes kunt eten, Rep.
Ik gebruik mn vingers 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3312 stemmen
Wat was Inter slecht zeg vanavond. Nog geen twee passes kwamen bij een medespeler aan. Het is dat ze Eto'o en Sneijder hebben anders was het treurnis troef. Bayern had met gemak met 5-2 of hogere cijfers kunnen winnen maar ja, als je vergeet te scoren...
Wel een erg leuke wedstrijd maar als ze zo blijven spelen hoeft Inter de volgende wedstrijden niet te gaan spelen.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Echte toto zouje toch niet voor Bayern kiezen in deze vorm met die lage thuisquatering
Bayern had dit gewoon af moeten maken, natuurlijk.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Die gaan de CL niet winnen op deze manier nee. Puur en alleen Bayern bedanken voor deze overwinning en meer niet.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
3 Doelpogingen van Inter 
En dan toch 3x scoren.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Ik snap hem anders nog steeds niet hoor. Moeten we nu als gebaar ook Japans gaan eten hier?
Als je het niet snapt dan kan ik je verder niet helpen reppie, helaas. Het was een groots moment, ééntje om nooit te vergeten. Daar kan geen droge knal, stiffie of driehoekje tegenop.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Wat was Inter slecht zeg vanavond. Nog geen twee passes kwamen bij een medespeler aan. Het is dat ze Eto'o en Sneijder hebben anders was het treurnis troef. Bayern had met gemak met 5-2 of hogere cijfers kunnen winnen maar ja, als je vergeet te scoren...
Wel een erg leuke wedstrijd maar als ze zo blijven spelen hoeft Inter de volgende wedstrijden niet te gaan spelen.
Ik vond Inter in de 2e helft vrij goed voetballen, hoor. Mede dankzij een enorm goed spelende Sneijder. Veel fouten, maar dat was aan beide kanten zo.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Efficiency is een kwaliteit.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Heb alleen deel tweede helft gezien maar vond Inter beter en ook betere kansen krijgen. Heb ze sowieso nog 1 grote kans en 2 mogelijkheden zien missen.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Dat blijkt. Hoe laf ook, wel erg knap.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Als je het niet snapt dan kan ik je verder niet helpen reppie, helaas. Het was een groots moment, ééntje om nooit te vergeten. Daar kan geen droge knal, stiffie of driehoekje tegenop.
Alsof jij dat als Duitsland supporter tijdens het WK wel kan snappen. Kom op Otherfool dit is gewoon bullshit en nep sentiment. Alleen omdat ie Japans is? 
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Heb alleen deel tweede helft gezien maar vond Inter beter en ook betere kansen krijgen. Heb ze sowieso nog 1 grote kans en 2 mogelijkheden zien missen.
Geen schoten op doel schijnbaar, want die vlogen allemaal erin.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Robben had gewoon nog kunnen spelen, ongelofelijk.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3312 stemmen
Ik vond Inter in de 2e helft vrij goed voetballen, hoor. Mede dankzij een enorm goed spelende Sneijder. Veel fouten, maar dat was aan beide kanten zo.
Ik vond ze toen eigenlijk nog net zo slecht. Het is dat Bayern wat minder speelde dat ze wat beter leken. Sneijder was inderdaad erg goed. Maar meestal kwamen ze niet verder dan een lange bal spelen. En ja, die valt dan wel eens goed in de Bayern verdediging.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En dan hebben ze Luc nog niet eens in de gelederen
.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Ik vond ze toen eigenlijk nog net zo slecht. Het is dat Bayern wat minder speelde dat ze wat beter leken. Sneijder was inderdaad erg goed. Maar meestal kwamen ze niet verder dan een lange bal spelen. En ja, die valt dan wel eens goed in de Bayern verdediging.
Naja, die lange ballen van Sneijder waren precies zo bedoelt. Sneller kan niet. Dat is ook zijn handelsmerk. De bal het werk laten doen.
Niet veel combinaties gezien nee, maar ze waren een fase erg dreigend en zetten Bayern goed onder druk. Knap.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Precies. Die had er vandaag ook moeiteloos 2 ingeknald. 
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Even je beste speler (uit voorzorg) een publiekswissel geven. Pakte voor Bayern in '99 ook al zo goed uit!
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Beetje te vroeg ook nog. Schande dit en wat een blunder 
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Alsof jij dat als Duitsland supporter tijdens het WK wel kan snappen. Kom op Otherfool dit is gewoon bullshit en nep sentiment. Alleen omdat ie Japans is?
Dat eerste snap ik niet, dat 2e zou zo geweest zijn als-ie het bij 0-4 had gedaan ipv 2-2 en dat laatste... tja, ik voelde hier een snik en een traan opkomen.
Inter 
Leonardo 
Nagatomo 
C'è solo l'Inter, eindelijk weet ik wat dat betekent. De club toonde een ongekende vechters- en winnaarsmentaliteit, zonder het wereldnieuws uit het oog te verliezen. Leonardo kroonde zich vanavond als waardig opvolger van The Special One, en heeft mijn hart gestolen. Dank Inter, voor deze memorabele avond!
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Op basis van de SV tot nu toe, lijkt Man U helemaal niet veel sterker, 2x maal erg matig verdedigd door Olympique.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Even je beste speler (uit voorzorg) een publiekswissel geven. Pakte voor Bayern in '99 ook al zo goed uit!
Ja hoor, Robben kreeg een publiekswissel...geloof je het zelf? Hij was gewoon niet fit meer en Bayern heeft hem nog keihard nodig om 2e of 3e te worden.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Dat eerste snap ik niet, dat 2e zou zo geweest zijn als-ie het bij 0-4 had gedaan ipv 2-2 en dat laatste... tja, ik voelde hier een snik en een traan opkomen.
Inter 
Leonardo 
Nagatomo 
C'è solo l'Inter, eindelijk weet ik wat dat betekent. De club toonde een ongekende vechters- en winnaarsmentaliteit, zonder het wereldnieuws uit het oog te verliezen. Leonardo kroonde zich vanavond als waardig opvolger van The Special One, en heeft mijn hart gestolen. Dank Inter, voor deze memorabele avond!
IK snap nog steeds niet wat je bedoeld maar oké. Omdat ie Japans is moet jij janken achter je televisie? Op je onzin van daaronder ga ik niet eens in, elke logische ploeg zou zo proberen te voetballen bij een achterstand. Maar voeren het vaak dan beter uit ook nog, want een uitgespeelde kans is er verder niet eens gecreëerd op die goals na dan he. Shit, ga ik er toch wel op in 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.