- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Leerdam: "Ik herken me wel in het karakter van Nigel de Jong"
O o.... 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Maar ik plaatste die opmerking: efficiency is een kwaliteit, waar jij op reageerde.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Niks mis met Nigel hoor, alleen wat vieze tackles op het veld en een gebrek aan relativeringsvermogen na die tackles 
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Het Amerikaanse avontuur van Blaise Nkufo bij Seatlle Sounders is al weer voorbij.
De voetbalclub meldt, kort voor de start van de competitie, op zijn website dat het contract van de Zwitserse aanvaller "na onderling overleg" per direct wordt beëindigd.
De 35-jarige Nkufo kwam vorig jaar over van FC Twente. Met die club werd hij in 2010 landskampioen.
Bron: NOS Sport - Amerikaans avontuur Nkufo voorbij
Merkwaardig.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Felix Magath is niet langer trainer van Schalke 04.
De Bundesligaclub heeft de 43-voudig international, die aan zijn tweede seizoen bezig was, per direct de laan uitgestuurd.
Op 9 maart werd al bekend dat de 57-jarige leidsman na dit seizoen zou vertrekken. Aanvankelijk had Magath een contract tot medio 2013.
Bron: NOS Sport - Magath per direct weg bij Schalke

speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Onbegrijpelijk gelet op het feit dat Schalke '04 zich als enige Duitse club heeft weten te plaatsen voor de kwartfinale van de CL.
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Ik denk dat de NOS de namen van Gaal en Magath door elkaar haalt.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
De gezichten van Rummenigge en Hoeness wezen tegen het laatste fluitsignaal van de wedstrijd van gisteravond wel in die richting. Maar het zou heel kortzichtig zijn van Gaal zelfs zijn laatste bij Bayern München niet te laten afmaken.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Pak dan effe de hele quote
"Ik herken me wel in zijn karakter: nooit opgeven, wíllen winnen,' aldus de middenvelder tegen Voetbal International. 'De Jong kan daarbij hard zijn, misschien te hard. Zoals hij is, ben ik niet, maar ik respecteer zijn wedstrijdinstelling, net zoals die van Mark van Bommel. Zij zijn middenvelders naar wie ik graag kijk.'
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen

Doordat hij een vlag van zijn vaderland bij zich draagt?
Als Leonardo de bschikking had over Milito dan had die Japanner misschien niet eens op de bank gezeten, ook al was heel Japan weggevaagd door een golf.
[edit: off-topic verwijderd]
Net of Inter een Japanner in gaat brengen in zo'n cruciale wedstrijd om Japan een hart onder de riem te steken. Het kwam gewoon zo uit, toeval.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Met het doelpunt had hij overigens geen bal te maken. Hij heeft niet 1 keer de bal geraakt geloof ik zelfs in die 8 minuten.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Hij heeft inderdaad vrijwel geen bal geraakt. Leonardo had ook geen aanvallers meer op de bank zitten.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Hij zal ook heus wel kunnen voetballen en Chivu zat er behoorlijk doorheen.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Cruijff schuift De Boer, Bergkamp, Jonk naar voren
(Novum) - Johan Cruijff wil dat Frank de Boer, Dennis Bergkamp en Wim Jonk de volledige technische leiding bij Ajax in handen krijgen. Dat advies heeft hij als voorzitter van de klankbordgroep technische zaken uitgebracht aan de directie van de Amsterdamse club, meldt De Telegraaf. Cruijff hoopt op die manier Ajax weer terug naar de top te brengen.
De bedoeling is dat de drie oud-voetballers, die respectievelijk de verantwoordelijkheid krijgen over de A-selectie, de opleiding en de scouting, vaak op het veld te vinden zullen zijn om de Ajax-talenten individueel beter te maken. De functie van hoofd jeugdopleiding, die nu wordt vervuld door Jan Olde Riekerink, zal komen te vervallen. Danny Blind blijft samen met Hennie Spijkerman hoofdtrainer De Boer assisteren. Het is niet bekend of hij nog een andere rol binnen de organisatie gaat vervullen.
Rik van den Boog wil niet inhoudelijk op de adviezen ingaan, maar zegt de plannen wel te omarmen. "Het spreekt voor zich dat ik de informatie met mijn collega's ga bespreken", zegt de algemeen directeur op de clubsite. "Daarna zullen er snel beslissingen moeten worden genomen."
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Pedro is natuurlijk een geweldige voetballer he.
En als je ook nog eens met Shakira naar bed mag, dan heb je het wel gemaakt in je leven
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
God, spuit elf...dat was allang veranderd.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Je dacht toch zeker niet dat ik hier alle reacties op berichten ga napluizen. Ik heb echt wel iets beters te doen.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Maar dat is wel een oud bericht van vorige week dinsdag denk ik?
Dus blijkbaar pluis je het wel na
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Je dacht toch zeker niet dat ik hier alle reacties op berichten ga napluizen. Ik heb echt wel iets beters te doen.
Maar je komt wel met een dagen oude post aan?
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2395 stemmen
Haha, lekkere actie van speranza.
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Ach, ik ben ook wel eens met Shakira naar bed geweest. Alleen prikte ik zo door die poster heen.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Ach, ik ben ook wel eens met Shakira naar bed geweest. Alleen prikte ik zo door die poster heen.
hehe
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Abidal donderdag al onder het mes
(Novum/AP) - Eric Abidal wordt donderdag al geopereerd. Bij de verdediger van FC Barcelona moet een levertumor verwijderd worden. Aanvankelijk zou Abidal vrijdag onder het mes gaan, maar de operatie is een dag naar voren geschoven.
Bij de 31-jarige Abidal werd dinsdag een tumor in de lever gevonden. Barcelona weet nog niet hoelang de Fransman buitenspel staat. Het is nog niet bekend of de tumor goed- of kwaadaardig is.
Abidal is een vaste kracht in het elftal van trainer Pep Guardiola. De verdediger kwam dit seizoen al tot 33 optredens en maakte zijn eerste doelpunt voor de Catalanen. Abidal speelt sinds 2007 voor Barcelona en won acht prijzen bij de Spaanse koploper, waaronder de Champions League in 2009.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2278 stemmen
De wedstrijd Madrid - Lyon zullen ze vanavond wel weer niet uitzenden omdat er een belangrijker christelijk of BNN programma wordt uitgezonden..?
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Dat is niet de reden. De NOS mag nu éénmaal maar twee van de wedstrijden in de achtste finales van de CL uitzenden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En terecht natuurlijk, anders heb je als sport1 zijnde geen reet aan de rechten voor het CL voetbal.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.