- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3633 stemmen
Blijkbaar vond Man City Akram ook ooit goed genoeg. Hij kampte bij Twente ook met een aantal blessures en kreeg niet genoeg tijd om zich in het elftal te spelen. Had op zijn positie natuurlijk ook een paar serieuze concurrenten. En dat in een elftal dat voor het kampioenschap ging. En elke club heeft wel wat missers ook al scout je serieus, maar ik heb nog nooit gehoord dat een club, en zeker geen topclub, een gast die zelf aanklopt ook nog een contract aanbied.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Het was precies zoals ik vooraf zei: Hans gaat geforceerd grappig doen.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Blijkbaar vond Man City Akram ook ooit goed genoeg. Hij kampte bij Twente ook met een aantal blessures en kreeg niet genoeg tijd om zich in het elftal te spelen. Had op zijn positie natuurlijk ook een paar serieuze concurrenten. En dat in een elftal dat voor het kampioenschap ging. En elke club heeft wel wat missers ook al scout je serieus, maar ik heb nog nooit gehoord dat een club, en zeker geen topclub, een gast die zelf aanklopt ook nog een contract aanbied.
Haha, ja hoor.
Suk speelde ook voor Jong Zuid Korea. Immens talent.
Zo kan je alles goedpraten vascago. Waar Suk nergens op sloeg, zo heeft Twente ook zulke missers gehad.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Akram was dan wel Aziatisch voetbal van het jaar.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Timbo trouwens op televisie
Moet wel iets meer sporten.
Lol. Nee, zou ook niet geschikt zijn voor programma. Kom nooit in stadion (al heb ik er wel nog eens in gevoetbald). Ben echt eredivisielive kijker.
kos
-
- 36230 berichten
- 8951 stemmen
Mooiste was dat ie van tevoren op de radio zei 'we moeten gewoon onszelf blijven. Ik ga niet overdreven grappig zitten doen want dat zien de kijkers toch'
.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Toch vernederend hoe ze bij PSV altijd dat Feyenoord liedje zingen. Ze hebben ook echt geen schaamte he.
Voor de rest denk ik toch wel 1 van de meest normale supporters tot nu toe in het programma(op al die fanmerchandise en zo na dan).
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
De echte toptalenten kan Twente nooit betalen, geen enkele club uit Nederland kan dat. Manchester United kan dat wel. Als United dan zo een talent koopt dat om één of andere reden nog niet klaar is voor het eerste en hem vervolgens een jaartje bij Twente zet, dan heeft Twente daar toch alleen maar voordeel bij.
Ja, ik denk dat Ajax en PSV wel een beetje jaloers zouden kunnen worden.
Ik herinner me nog goed dat er een hoop Ajacieden waren die maar al te graag Bojan voor een jaartje wilden huren van Barcelona.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Dochter is te jong, maar ziet er wel aardig uit 
En dat Dzudzsak liedje is wel extreem onorigineel zeg. Je moet het maar bedenken.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Ik herinner me nog goed dat er een hoop Ajacieden waren die maar al te graag Bojan voor een jaartje wilden huren van Barcelona.
Je snapt het weer niet he? Incidenteel een speler huren kan best. PSV met Alex was top voor hun. Maar dit moet niet structureel worden, wat wel zal gebeuren bij die intensieve samenwerking.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ik denk dat jij het niet snapt. Munsterman is ook niet achterlijk, die zal geen tien spelers huren. Maar per seizoen één of twee echte talenten die iets toevoegen aan de selectie, daar is echt niets mis mee.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Dochter is te jong, maar ziet er wel aardig uit 
En dat Dzudzsak liedje is wel extreem onorigineel zeg. Je moet het maar bedenken.
Ga maar is naar die badKuip, daar draaien ze hem voor elke wedstrijd. Is dacht ik ook gewoon een Feyenoord liedje(daarom is het extra beschamend). Al hebben wij er een leukere variant op als we tegen die gassies uit Rotterdam spelen 
filmliefhebber92
-
- 1196 berichten
- 2649 stemmen
Ik was even vergeten hoe bedenkelijk het niveau van VI was met Kraay in het panel.
Dan heb je geluk dat wouter bos, of die van dwdd er niet bij was. Die hebben er minder kijk op.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
De onderkin van die man is net zo groot als zijn pens 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Genee en Hansie lijken het vooral niet met elkaar te kunnen vinden.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Hoog in de bergen staat een hutje
jodelajodela hiee hoee hoee
En we zingen hoempa hoempa hoempa psv eindhovuhhhh
Blijft een carnavalsclubbie.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Hoog in de bergen staat een hutje
jodelajodela hiee hoee hoee
En we zingen hoempa hoempa hoempa psv eindhovuhhhh
Blijft een carnavalsclubbie.
Pijnlijk onorigineel inderdaad.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Genee en Hansie lijken het vooral niet met elkaar te kunnen vinden.
Tuurlijk wel joh. Is van beide kanten één groot toneelstuk.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Platini. Dat is al beter. Veel leuker als programma gaat over voetballers die niet al zo in het geheugen gegrift staan. Tenminste als ze mooie beelden hebben.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Tuurlijk wel joh. Is van beide kanten één groot toneelstuk.
Dat geloof ik niet. Zoals Derksen en Genee elkaar ook alleen maar zakelijk kunnen uitstaan. Ik heb niet het idee dat Derksen en Genee Hansie nou een leuke gozer vinden. Alleen Rene mag hem geloof ik wel. Maar ze zien wel in dat er met Hans chemie is en het is dus goed voor het programma als hij komt.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Platini. Dat is al beter. Veel leuker als programma gaat over voetballers die niet al zo in het geheugen gegrift staan. Tenminste als ze mooie beelden hebben.
Krijg je zeker weten die schandalige juich actie na zijn EC1 finale goal tegen Liverpool te zien waar bijna 100 mensen in de Heisel overleden. Schandalig zeg, het weten, toch spelen en dan uitgebreid juichen.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Dat geloof ik niet. Zoals Derksen en Genee elkaar ook alleen maar zakelijk kunnen uitstaan. Ik heb niet het idee dat Derksen en Genee Hansie nou een leuke gozer vinden. Alleen Rene mag hem geloof ik wel. Maar ze zien wel in dat er met Hans chemie is en het is dus goed voor het programma als hij komt.
Derksen en Genee mogen elkaar privé ook wel hoor, maar het zijn geen vrienden. Dat is wat anders.
Derksen houdt natuurlijk niet van het overdreven gedoe van Hansie, wat logisch is. Genee is één grote provocatiekoning. Een troll in real life.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Een troll in real life.
Verhip, ik weet plots wie otherfool in real life is! 
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Krijg je zeker weten die schandalige juich actie na zijn EC1 finale goal tegen Liverpool te zien waar bijna 100 mensen in de Heisel overleden. Schandalig zeg, het weten, toch spelen en dan uitgebreid juichen.
Ze juichden allemaal. Ze wisten ook niet wat er exact aan de hand was. Die wedstrijd had sowieso nooit gespeeld mogen worden.
Er waren trouwens 39 mensen overleden.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Platini was een hele sierlijke speler, maar als mens een beetje saai en kleurloos. Daarom denk ik bij de echt groten ook niet meteen aan hem.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Ze juichden allemaal. Ze wisten ook niet wat er exact aan de hand was. Die wedstrijd had sowieso nooit gespeeld mogen worden.
Er waren trouwens 39 mensen overleden.
Bijna 100, dat zei ik 
Ik haalde die ramp met de ramp in Engeland (Woodsborough ofzo) in de war. Toen overleden wel bijna 100 mensen. Vreselijk.
En ze wisten wel wat aan de hand was denk ik. Er werd die avond toen toch maar gespeeld omdat er anders nog meer problemen zouden komen dacht men.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Viel toch tegen.
En bleek wel uit filmpje dat ze wisten wat er aan hand was.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
In real life is ie wel lief hoor.
Quido
-
- 14650 berichten
- 6151 stemmen
Haha, die Genee blijft erg briljant (en ondergewaardeerd) met zijn bijzonder flauwe humor (kijk voor de gein eens een aflevering van Doordekken of let eens een aflevering van VI puur op hem):
Hans tegen Johan: "Ik heb jou een keer vergeleken met mijn eerste vrouw."
Genee op de achtergrond: "Had die ook een snor?"

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.