- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Dat verhaal over Bos en van Hintum. Ongelofelijk haha.
Montorsi
-
- 9789 berichten
- 2399 stemmen
Tuurlijk wel joh. Is van beide kanten één groot toneelstuk.
Net zoals de hele rol van Kraay een groot toneelstuk was vandaag. Ze moesten zijn terugkeer natuurlijk wel opleuken.
Kraay wil zogenaamd een verhaal vertellen, Gijp gaat er opzichtig doorheen praten, Kraay gaat roepen, en Genee en Derksen lachen. En dan een aflevering lang. Allemaal zo afgesproken als wat. Was echt geen zak aan op deze manier.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Ik vond dit ook veel te gemaakt en teveel verwachting deed het niet goed, maar Kraay is natuurlijk ook een ordinaire platte lul die ergernissen of kwaadheid niet goed kan acteren. Hopelijk komt de snor volgende keer aan met zijn vader ofzo, daar kan Kraay zich namelijk echt kwaad om maken.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Het programma wordt gedragen door het trio Derksen, v/d Gijp & Genee. Het maakt bijna niet uit wat voor gast je daarnaast zet, heb ik het idee.
Ik vond Kraay jr. gisteren ook irritant worden, m.n. naar het einde toe, eventjes gek doen is leuk, maar je kan doordraven.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mee eens, al vind ik een gast als Heertje of Spelbos ook zeker meedelen in de kwlaiteit van het programma.
robertus65
-
- 1130 berichten
- 0 stemmen
Ik hoop dat die Kraaij snel opdonderd naar zijn rioolzender SBS6, wat een stressvogel, net zijn vader, hield het ook nergens lang vol.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Terry terug als aanvoerder Engelse ploeg
(jhedmedia) John Terry mag zich na ruim een jaar weer aanvoerder noemen van de nationale ploeg van Engeland. De verdediger van Chelsea moest de band eerder inleveren nadat hij een affaire had gehad met de vriendin van ploeggenoot Wayne Bridge.
"Hij was eerder al mijn aanvoerder en ging toen in de fout. Hij is echter nog altijd een goede speler en een goede captain", laat Capello over Terry weten. De band zat de afgelopen maanden doorgaans om de arm van Rio Ferdinand of Steven Gerrard. Beide internationals moeten eind maart echter hoogstwaarschijnlijk het duel met Wales in de EK-kwalificatie missen.
Ferdinand liet eerder al weten graag weer captain van de Engelse ploeg te worden. "Hopelijk kan ik ooit het aanvoerderschap terugkrijgen. Ik ben verder gegaan. Het heeft geen zin om er bij stil te blijven staan."
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
"Ferdinand liet eerder al weten graag weer captain van de Engelse ploeg te worden. "Hopelijk kan ik ooit het aanvoerderschap terugkrijgen. Ik ben verder gegaan. Het heeft geen zin om er bij stil te blijven staan."
Is dat dan niet Terry ipv van Ferdinand?
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Feyenoord dreigt weer talent kwijt te raken: "De maat is vol"
Feyenoord is het wegroven van zijn grootste talenten door buitenlandse clubs zat en heeft harde actie ondernomen tegen de Engelse Premier League-club Manchester City. Aan de rijkste voetbalclub ter wereld dreigen de Rotterdammers de zoveelste jeugdinternational, Karim Rekik (16), kwijt te raken.
Algemeen directeur Eric Gudde van Feyenoord zegt dat zijn club nauwgezet de aangescherpte FIFA-regels hanteert. „Kiest een jonge speler, of kiezen zijn ouders, voor het buitenland, dan kijken we naar de FIFA-regels. Daar waar deze ons handvatten bieden om een speler voor Feyenoord te behouden gebruiken we deze. Zo ook in het geval van Karim Rekik,” aldus Gudde.
De directie van Feyenoord heeft de KNVB gevraagd een onderzoek in te stellen naar de handelwijze van de Engelse topclub bij het benaderen en onder contract nemen van de speler, die voor het Nederlands elftal onder 17 jaar uitkomt. Manchester City hoeft niet op een paar ton meer of minder te kijken bij het vastleggen van jeugdspelers.
City gaf onder leiding van sjeik Mansour bin Zayed dit seizoen 182 miljoen euro uit aan transfers. Feyenoord staat financieel machteloos tegenover de Engelsen, maar denkt juridisch wel een zaak te hebben.
Rekik staat op het punt voor vier jaar naar Manchester te verhuizen en bij de sjeiks zijn eerste contract te tekenen.
In de afgelopen periode is Feyenoord een handvol grote talenten, die voorbestemd waren voor het eerste elftal, kwijtgeraakt aan buitenlandse clubs. Dit seizoen tekenden Kyle Ebicilio (Arsenal) en Nathan Ake (Chelsea) bij Londense clubs. Luc Castaignos tekende vorige week een contract bij Internazionale. Een paar jaar eerder ging Jeffrey Bruma, die nu is verhuurd aan Leicester City in de eerste divisie, al naar Chelsea. Rajiv van la Parra verhuisde naar het Franse Caen.
--
Hier word je echt moedeloos van.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het is dan ook schandalig dat dit in Engeland allemaal kan. Je moet in heel europa gewoon dezelfde regels hebben. Dit is gewoon kinderhandel.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Dat sowieso. Maar de enige manier voor Feyenoord om terug te komen is om talenten op te leiden en daar zijn vruchten van af te werpen. Op deze manier lukt dat natuurlijk niet.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
"Ferdinand liet eerder al weten graag weer captain van de Engelse ploeg te worden. "Hopelijk kan ik ooit het aanvoerderschap terugkrijgen. Ik ben verder gegaan. Het heeft geen zin om er bij stil te blijven staan."
Is dat dan niet Terry ipv van Ferdinand?
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Vanavond allemaal juichen voor Bayern, dat het ranzige Inter en daarmee ook nog eens de laatste club uit Italie kan elimineren uit het Europese voetbal! 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Dat ga ik zeker niet doen. C'è solo l'Inter!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zal goed voor de attractiviteit zijn als Inter wiebert.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Zal goed voor de attractiviteit zijn als Inter wiebert.
Inderdaad. Niet 1 Italiaanse ploeg heeft dit jaar Europees wat moois laten zien. Lelijkheid ten troef. Niet dat het vorig jaar beter was, toen had Inter een seizoentje dat alles mee zat. One day fly aan de wereldtop. Mensen lachen wel eens over de Eredivisie, maar wat stelt de Serie A tegenwoordig nog echt voor? Weinig. Sowieso sfeerloos en treurig, die competitie.
C'mon FC Bayern! 
Oja, komend jaar als Louis weg is mag Bayern weer de pleuris krijgen 
kos
-
- 36230 berichten
- 8951 stemmen
Hm.. vind Bayern zeker niet mooier of beter voetbal spelen dan Inter eigenlijk.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Soweieso heel vreemd om voor Bayern München te zijn.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Nu niet nee, maar ze kunnen het wel. Ieder geval is Bayerns intentie er om aanvallend te spelen. Inter is veel te luizig. Wat die bij Inter-Bayern lieten zien was laf countervoetbal.
Sowieso heel vreemd om voor Bayern München te zijn.
Dat gevoel had ik ook, maar ik ben nu al ruim 1,5 jaar pro Bayern 
Zwak voor Louis van Gaal denk ik. Gun hem wel zijn successen.
Overigens sluit ik vanavond kwalificatie voor Inter helemaal niet uit hoor. Ik hoop van niet, maar het is best mogelijk. Inter heeft een goede voorhoede + Sneijder. Bayern heeft vooral Robben.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Beter niet, mooier wel. Al puur om van die mooie buitenspelers als Ribery en Robben.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Soweieso heel vreemd om voor Bayern München te zijn.
Om dat?
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Oja, komend jaar als Louis weg is mag Bayern weer de pleuris krijgen
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Beter niet, mooier wel. Al puur om van die mooie buitenspelers als Ribery en Robben.
Weet je wat Bayern mist? Een technische en veelscorende nr 10.
Moet eens nagaan als bv Vd Vaart daar zou spelen:
Ribery-Gomez-Robben
---------Vd Vaart-----------
Gruwelijke aanval heb je dan zeg! Op papier althans.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Ik ben dan ook alleen supporter van 1 club, Ajax. Voor andere clubs kan ik (tijdelijke) symphatie hebben als ze bv een tijd leuk spelen of als er een speler of coach zit die ik graag mag.
AZ onder Adriaanse vond ik bv ook erg leuk. Of het Arsenal van Bergkamp. Of het Bayern van van Gaal.
En sommige clubs vind ik ongeacht alles gewoon niks. Real Madrid, Chelsea, Man City, Inter enzo.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Het vertrek van van Bommel hebben ze ook niet goed kunnen opvangen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ribery-Gomez-Robben
Een echt goede spelverdeler mist nog idd.
Montorsi
-
- 9789 berichten
- 2399 stemmen
Ribery-Gomez-Robben
Ze hebben Muller nota bene. En Schweinsteiger kan er ook spelen maar die speelt tegenwoordig meer controlerend.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Inter vliegt er uit. Robben en Ribery in vorm, lekkere generale tegen HSV. Uitdoelpunt al te pakken. Italianen houden niet van verplicht aanvallen, zeker niet tegen een van nature aanvallende ploeg.
Bye bye Inter 
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Ze hebben Muller nota bene. En Schweinsteiger kan er ook spelen maar die speelt tegenwoordig meer controlerend.
Muller vind ik toch een ander type. Sowieso is Muller geen wereldniveau speler. Wel een erg talentvolle speler. Schweinsteiger is ook geen veelscorende speler. Meer een controleur, wat je zegt al zegt. Ze hadden van de zomer Ozil of Vd Vaart moeten halen. Beiden waren toch nog betaalbaar en beschikbaar.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.