• 17.551 nieuwsartikelen
  • 182.858 films
  • 12.623 series
  • 34.951 seizoenen
  • 658.216 acteurs
  • 200.655 gebruikers
  • 9.483.598 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4173 stemmen

Zo Derksen lacht wel erg hard

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3457 stemmen

Wat een bril-jante aflevering zeg

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Twente krijgt talentjes. Wauw. Twente heeft nu al bewezen dat ze zelf prima talenten kunnen scouten die wat toevoegen (Arnautivic, Elia, Chadli, De Jong etc). Hebben ze Man U niet voor nodig.

Dit is gewoon zonde. Twente heeft zo'n United niet nodig. Nu wordt je gewoon een handelsfiliaal.

Munsterman is niet gek, voor Twente is er vast en zeker ook wat te verdienen.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3633 stemmen

Twente-huurling niet in levensgevaar na ernstige hoofd- en nekblessure

Maandag, 14 maart 2011 om 10:20

Flamur Kastrati is zondag ernstig gewond geraakt aan zijn hoofd en nek. De door FC Twente aan VfL Osnabruck verhuurde aanvaller kwam tijdens de wedstrijd tegen Energie Cottbus (2-0 verlies) in botsing met verdediger Markus Brzenska. De Noor greep naar zijn hoofd, voordat hij in elkaar zakte. (Voetbalzone)

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

timbo_ schreef:

En jullie geloven echt dat dit oprecht is? Komaan zeg.

Natuurlijk is het bij Hansie een combinatie van een act en zijn ijdelheid - waardoor 'ie telkens hapt.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

gizmo_o schreef:

(quote)

Munsterman is niet gek, voor Twente is er vast en zeker ook wat te verdienen.

Zal best, maar ze moeten er ook veel voor laten. En in de plek van de United huurlingen had Twente ook eigen spelers op kunnen stellen. Nu spelen daar talentjes die daarna weer naar Engeland gaan waarna Twente er niks aan heeft. Dat is eenmalig een keer handig (Alex bij PSV bv) maar niet structureel. Ik mag hopen dat Ajax zoiets niet doen.

Zegt die Derksen ook nog dat Ajax en PSV wel jaloers naar deze ontwikkelingen zullen kijken

Vascago

• 4798 berichten
  • 3633 stemmen

Als ik Twente was zou ik allemaal Koreanen aannemen die gewoon aan de poort vragen of ze een keer mee mogen trainen.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Vascago schreef:

Als ik Twente was zou ik allemaal Koreanen aannemen die gewoon aan de poort vragen of ze een keer mee mogen trainen.

Kan je doen. Of je haalt er weer 1 uit het midden oosten die je 2 maanden later weer laat gaan.

kos

• 36230 berichten
  • 8951 stemmen

#HansieHansie is worldwide trending op de Twitters. .

Dat is dan wel weer grappig.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

kos schreef:

Ik zit me echt kapot te ergeren aan Kraay. Opeens weet ik waardoor ik het programma de afgelopen maanden opeens leuk begon te vinden.

Vond programma afgelopen weken echt vele malen leuker dan vanavond. Het is dat er weinig anders op tv is.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4173 stemmen

Vond het vrijdag met de Mol ook niet echt leuk, saaie kerel

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

Ik gebruik geen Twitter. Misschien kan je deze opmerking uitleggen?

kos

• 36230 berichten
  • 8951 stemmen

De hashtag ofwel onderwerp HansieHansie (spreekt voor zicht lijkt me) is 1 van de meest besproken onderwerpen op de hele wereld momenteel, haha.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Die actie van Ribery op de achterlijn

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4173 stemmen

Straks komen ze vanuit Nieuw Zeeland en Brazilië over voor Hansie Hansie.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3633 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Kan je doen. Of je haalt er weer 1 uit het midden oosten die je 2 maanden later weer laat gaan.

Die jongen was 1 van de beste spelers in het Midden Oosten en 1 van de populairste. Twente wou door hem te halen ook geld verdienen met merchandising. Daar was echt wel over nagedacht. Dat ie dan niet brengt wat iedereen ervan verwacht is jammer, maar het lag niet aan de slechte scouting.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Die jongen was 1 van de beste spelers in het Midden Oosten en 1 van de populairste. Twente wou door hem te halen ook geld verdienen met merchandising. Daar was echt wel over nagedacht. Dat ie dan niet brengt wat iedereen ervan verwacht is jammer, maar het lag niet aan de slechte scouting.

Net of Ajax in Suk geen commercieel object zag voor de Aziatische markt. Maar in dat geval is het flauwekul?

Twente heeft de laatste jaren ook aardig wat waardeloze spelers gehaald. Wellington, Akram, Diba, Bruggink...noem ze maar op.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3633 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Net of Ajax in Suk geen commercieel object zag voor de Aziatische markt. Maar in dat geval is het flauwekul?

Twente heeft de laatste jaren ook aardig wat waardeloze spelers gehaald. Wellington, Akram, Diba, Bruggink...noem ze maar op.

Het gaat erom dat die Suk zelf kwam aankloppen. Twente heeft Akram tenminste fatsoenlijk gescout. Diba en Bruggink zijn puur voor de breedte gehaald. En Wellington is wel een aardig talent, maar je moet ook de kansen krijgen. Die kreeg ie niet van McClaren.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik was even vergeten hoe bedenkelijk het niveau van VI was met Kraay in het panel.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4173 stemmen

Haha die dikke fotograaf van PSV in voetbalfans

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

kos schreef:

Weet je zeker dat het worldwide was? Zag en zie namelijk niets staan.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Het gaat erom dat die Suk zelf kwam aankloppen. Twente heeft Akram tenminste fatsoenlijk gescout. Diba en Bruggink zijn puur voor de breedte gehaald. En Wellington is wel een aardig talent, maar je moet ook de kansen krijgen. Die kreeg ie niet van McClaren.

Haha, wat is erger? Ajax die Suk op de gok nam of Twente die serieus Akram scoutte en hem dan schijnbaar goed genoeg vond?

Enne, Diba en Bruggink voor de breedte ja. Maar jij denkt dat Suk wel als potentiele 1e spits voor korte termijn kwam?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

kos aan het dansen op de tribune zie ik.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3312 stemmen

Haha, wat is erger? Ajax die Suk op de gok nam of Twente die serieus Akram scoutte en hem dan schijnbaar goed genoeg vond?

Even nadenken... dat Ajax Suk op de gok nam. Ja, dat is het, dat Ajax Suk op de gok nam.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Wat een aflevering

kos

• 36230 berichten
  • 8951 stemmen

moviemafketel schreef:

kos aan het dansen op de tribune zie ik.

Die gast zit wel vlak voor mij .

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

Tonypulp schreef:

Wat een aflevering

Vond het maar matig.

In het begin wel lachen hoor, maar als Hans denkt dat hij grappig is dan moet je uitkijken. Dat laatste stukje was toch gewoon niet grappig?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Viel ook een beetje laat in, maar vond er weinig aan met Hansie Hansie. Zal zo eens even het hele programma kijken.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4173 stemmen

Klopt, hij schreeuwde op een gegeven moment gewoon. Dat is over de top.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Dat slot was inderdaad pijnlijk. Te ingestudeerd.

Maar verder wel lol gehad met maar vooral over Hans.

Timbo trouwens op televisie Moet wel iets meer sporten.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.