- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
En jullie geloven echt dat dit oprecht is? Komaan zeg.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
En jullie geloven echt dat dit oprecht is? Komaan zeg.
Dag timbo 
Als je het niks vind, ga dan lekker zappen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
timbo is gewoon te serieus voor een programma als VI. Prima, maar val ons er niet mee lastig.
Moet hier iedere week van vele mensen waaronder jou lezen dat Studio Voetbal weer saai is. Denk toch eens een keer een beetje na voordat je wat zegt.
Dag timbo 
Als je het niks vind, ga dan lekker zappen.
Gaat niet meer lang duren als Kraay zo aanwezig blijft.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Jj bent Koevermans.
Nee, die ben ik liever even niet.

The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Moet hier iedere week van vele mensen waaronder jou lezen dat Studio Voetbal weer saai is. Denk toch eens een keer een beetje na voordat je wat zegt.
Vent, ik kijk SV niet eens meer. Vind het inderdaad een dodelijk vermoeiend programma. Maar jij kan werkelijk nergens om lachen en kan nooit zaken eens met een dolletje benaderen. Bijzonder vermoeiend en ook irritant.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Vent, ik kijk SV niet eens meer. Vind het inderdaad een dodelijk vermoeiend programma. Maar jij kan werkelijk nergens om lachen en kan nooit zaken eens met een dolletje benaderen. Bijzonder vermoeiend en ook irritant.
Niet om voetbalfans nee. Om VI vaak genoeg wel maar niet om Kraay. Oh ja en The Big Lebowski natuurlijk.
kos
-
- 36230 berichten
- 8951 stemmen
Mijn hemel wat een verbijsterend slecht acteerwerk van die Kraay zeg
. .
Treurig gewoon.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Niet om voetbalfans nee. Om VI vaak genoeg wel maar niet om Kraay. Oh ja en The Big Lebowski natuurlijk.
Serieus, je hebt nog nooit geloof ik in dit topic ergens om gelachen. Bijzonder vermoeiend om dit constant te moeten lezen. Zelfs otherfool vind ik grappiger dan jij bent.
Zullen we het nu maar weer ontopic houden?
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Keek net nog even die van vorige week van AGOVV met die koeien en dat stront allemaal. Toch weer een nieuw dieptepunt hoor
Hi-la-risch!
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Serieus, je hebt nog nooit geloof ik in dit topic ergens om gelachen. Bijzonder vermoeiend om dit constant te moeten lezen. Zelfs otherfool vind ik grappiger dan jij bent.
Zullen we het nu maar weer ontopic houden?
Ik ben niet degene die persoonlijk wordt en de ander een gebrek aan humor verwijt dus dat on of off topic ligt denk ik vooral bij jou.
Overigens vind ik Otherfool bijzonder grappig dus voel me er niet door beledigd (al was het dan wel zo bedoeld)
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Keek net nog even die van vorige week van AGOVV met die koeien en dat stront allemaal. Toch weer een nieuw dieptepunt hoor
Hi-la-risch!
Nee joh, Bennie van Vitesse is toch de allerbeste. Moest lachen toen ik hem vorige week in het echt zag lopen 
Benieuwd wat we vanavond krijgen.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Ik ben niet degene die persoonlijk wordt en de ander een gebrek aan humor verwijt dus dat on of off topic ligt denk ik vooral bij jou.
Jij begint toch anders over mij met het draaien met de mening hoor.
Twente haalt Tim Cornellise
Past denk ik goed in het rijtje Bruggink, Diba etc. Nutteloos.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Jij begint toch anders over mij met het draaien met de mening hoor.
Dat is met quotes met enige regelmaat bewezen. Dat is wat anders. Bovendien is van mening veranderen doodnormaal. Doet iedereen waaronder ik zelf ook regelmatig.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen

PS: Die van Geel. Da's wel pijnlijk genant gedrag..
Die mevrouw van Geel is iets te dominant. Die wil denk ik bovenop 
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Dat was zondag ook al te zien in de SV, inderdaad genant.
Maar ik kijk geen SV. Heee kijk nou wat, dat zei ik eerder al. Ben ik toch geen draaier 
Maar wat hij deed kan echt niet. Roda zou die man direct moeten ontslaan.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Hahaha, zie Hansie los gaan
"Wilfred, paardenlul!"
kos
-
- 36230 berichten
- 8951 stemmen
kos heeft altijd moeite met credits uit te delen. Been had niet zo veel te maken met het NEC succes, Fernandez was matig, Schone doet alles fout...eigenlijk doet niemand in dienst van NEC wat goed...
wat een onzin zeg. Zovaak gezegd , was het collectief en spelers als Babos, Vadocz, Olsson, en met name Wisgerhof die heel veel credits dienen te krijgen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Maar wat hij deed kan echt niet. Roda zou die man direct moeten ontslaan.
Kost wel veel geld wat ze waarschijnlijk niet kunnen missen maar als het enigzins mogelijk is inderdaad meteen wegdoen.
kos
-
- 36230 berichten
- 8951 stemmen
Ik zit me echt kapot te ergeren aan Kraay. Opeens weet ik waardoor ik het programma de afgelopen maanden opeens leuk begon te vinden.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
wat een onzin zeg. Zovaak gezegd , was het collectief en spelers als Babos, Vadocz, Olsson, en met name Wisgerhof die heel veel credits dienen te krijgen.
Heb ik schijnbaar overheen gelezen dan, excuses.
kos
-
- 36230 berichten
- 8951 stemmen
Tjee, wat een verhaal over Twnte en Man Utd
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3633 stemmen
Klinkt leuk als Twente echt de mogelijkheid krijgt om een paar van de grootste talenten van Brazilie binnen te halen. Ook al is het eigenlijk voor Man U.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Dat was allang bekend hoor dat Twente met Man U gaat samenwerken.
Lijkt mij niks, krijg je constant huurlingen in je ploeg. Vitesse 2.
Zal Twente weinig geld mee verdienen.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Geheel terecht wat de tafel zegt over deze keeper van Ajax.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Dat was allang bekend hoor dat Twente met Man U gaat samenwerken.
Lijkt mij niks, krijg je constant huurlingen in je ploeg. Vitesse 2.
Zal Twente weinig geld mee verdienen.
Niks? Aanvoer van (erg) goede spelers tegen gunstige voorwaarden, zie nu bijv. Ryo bij Feyenoord, is toch een mooie deal!? Ze krijgen vast geen 9 spelers per jaar.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3633 stemmen
Ja was al wel bekend, maar niet precies hoe of wat.
Twente is ook niet gek hoor. Die zullen er ook vast wel wat aan verdienen. En ze zullen ook heus niet 7 Brazilianen op gaan stellen. Uit de eigen jeugd komt er ook wel weer wat aan.
Ik lag net op voetbalzone dat Kastrati, die toch 1 van de grootste talenten is, gisteren bij een wedstrijd voor Osnabruck zwaargewond is geraakt, maar niet in levensgevaar. Hoop dat dat goed komt en hij volgend jaar of over 2 jaar weer voor Twente kan voetballen.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Ja was al wel bekend, maar niet precies hoe of wat.
Twente is ook niet gek hoor. Die zullen er ook vast wel wat aan verdienen. En ze zullen ook heus niet 7 Brazilianen op gaan stellen. Uit de eigen jeugd komt er ook wel weer wat aan.
Ik lag net op voetbalzone dat Kastrati, die toch 1 van de grootste talenten is, gisteren bij een wedstrijd voor Osnabruck zwaargewond is geraakt, maar niet in levensgevaar. Hoop dat dat goed komt en hij volgend jaar of over 2 jaar weer voor Twente kan voetballen.
Door een overtreding?
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Niks? Aanvoer van (erg) goede spelers tegen gunstige voorwaarden, zie nu bijv. Ryo bij Feyenoord, is toch een mooie deal!? Ze krijgen vast geen 9 spelers per jaar.
Twente krijgt talentjes. Wauw. Twente heeft nu al bewezen dat ze zelf prima talenten kunnen scouten die wat toevoegen (Arnautivic, Elia, Chadli, De Jong etc). Hebben ze Man U niet voor nodig.
Dit is gewoon zonde. Twente heeft zo'n United niet nodig. Nu wordt je gewoon een handelsfiliaal.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.