• 17.551 nieuwsartikelen
  • 182.858 films
  • 12.623 series
  • 34.949 seizoenen
  • 658.216 acteurs
  • 200.655 gebruikers
  • 9.483.582 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Zo best is die ploeg niet, van wat ik ken.

En zo slecht is 10 punten achter op Anderlecht niet. Die hadden/hebben met Boussoufa, Lukaku, Polak etc gewoon de beste kern van Belgie gehad dit seizoen.

In de play offs gaan de punten toch gedeeld door 2? Dan zou het gat nog 5 punten zijn. Maar ik denk dat men in Brugge met een top 3 klassering heel tevreden zou zijn. Laten we niet doen of Brugge de laatste 5 jaar veel heeft gepresteerd.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Tainio was een flop, maar daar heb ik geloof ik ook nooit veel over gezegd. Niemand kende die speler.

Ajax&Litmanen1

[permalink] geplaatst op 18 oktober 2010, 18:24 uur

Tainio is geen miskoop. Best een nuttige speler. Mido is nog te vroeg om te beoordelen. Eind dit seizoen kan je dat bepalen.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Laten we niet doen of Brugge de laatste 5 jaar veel heeft gepresteerd.

Eén zesde plaats en voor de rest altijd een derde plaats. En dat zou ook moeten met die selectie. Het is ook een wonder dat Anderlecht het dit jaar zo vaak laat afweten, het verschil zou anders veel groter zijn.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Ajax&Litmanen1

[permalink] geplaatst op 18 oktober 2010, 18:24 uur

Tainio is geen miskoop. Best een nuttige speler. Mido is nog te vroeg om te beoordelen. Eind dit seizoen kan je dat bepalen.

Gepost op 18 oktober. Dan kan je ook iemand nog geen miskoop noemen nee. Hij was er net pas een paar weken. Tainio is ook wel een aardige speler, maar heeft nauwelijks gevoetbald en was gewoon overbodig bij Ajax.

Een aantal hier probeert me steeds klem te lullen met oude quotes (nogal sneu trouwens), maar ik weet wel wat ik heb gepost hoor.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Gepost op 18 oktober. Dan kan je ook iemand nog geen miskoop noemen nee. Hij was er net pas een paar weken. Tainio is ook wel een aardige speler, maar heeft nauwelijks gevoetbald en was gewoon overbodig bij Ajax.

Een aantal hier probeert me steeds klem te lullen met oude quotes (nogal sneu trouwens), maar ik weet wel wat ik heb gepost hoor.

Kom op zeg je spreekt jezelf zo vaak tegen. Je hebt overduidelijk de helft van de tijd werkelijk geen idee wat je hier allemaal hebt gezegd. Heb er ook niet zoveel moeite mee want meerderheid spreekt zichzelf hier ongetwijfeld regelmatig tegen maar jou manieren van de laatste weken om het dan toch weer recht te lullen zijn wel redelijk pijnlijk om te volgen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Die aardbevingverslaggever die qua stem op Frank de Boer lijkt bij De Wereld Draait Door was wel erg geslaagd.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Kom op zeg je spreekt jezelf zo vaak tegen. Je hebt overduidelijk de helft van de tijd werkelijk geen idee wat je hier allemaal hebt gezegd. Heb er ook niet zoveel moeite mee want meerderheid spreekt zichzelf hier ongetwijfeld regelmatig tegen maar jou manieren van de laatste weken om het dan toch weer recht te lullen zijn wel redelijk pijnlijk om te volgen.

Vind jij. Ik vind van niet. Bij sommige dingen verander ik soms van mening (Jol blijven of Jol die beter kan gaan bv), maar verder zeg ik weinig tegenstrijdigs. Ik ga alleen niet Tainio in oktober een miskoop noemen nee. Achteraf vind ik zijn aanwezigheid zeer overbodig.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Cruijff trouwens nu bij DWDD.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4173 stemmen

Ja die doet een dubbele uitzending met DWDD en Holland Sport. Ga vannacht DWDD wel weer kijken. Straks toch Hansie Hansie bij VI.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Gaat niet om Tainio. Reden dat ik die opvoerde was jij zei dat je er nooit niets over had gezegd terwijl je in discussie met mij bovenstaande destijds zei. Als je destijds had gezegd dat je hem dramatisch vond had ik het ook gepost.

En dat je van mening verandert is natuurlijk prima en ook niet meer dan logisch. Maar iedere keer als je met een dergelijke verandering wordt geconfronteerd probeer je er geforceerd toch nog iets van te maken in plaats van dat je gewoon zegt dat je van mening bent verandert. Begrijp dat niet.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Vind jij. Ik vind van niet. Bij sommige dingen verander ik soms van mening (Jol blijven of Jol die beter kan gaan bv), maar verder zeg ik weinig tegenstrijdigs. Ik ga alleen niet Tainio in oktober een miskoop noemen nee. Achteraf vind ik zijn aanwezigheid zeer overbodig.

Je zei dat Tainio best een nuttige speler was. En nu zeg je dat hij overbodig was. En waarom mogen mensen je niet quoten? Jij zegt telkens dat je iets niet gezegd hebt.

Straks Hansie Hansie. Ben bang dat hij geforceerd grappig gaat doen.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

timbo_ schreef:

Gaat niet om Tainio. Reden dat ik die opvoerde was jij zei dat je er nooit niets over had gezegd terwijl je in discussie met mij bovenstaande destijds zei. Als je destijds had gezegd dat je hem dramatisch vond had ik het ook gepost.

En dat je van mening verandert is natuurlijk prima en ook niet meer dan logisch. Maar iedere keer als je met een dergelijke verandering wordt geconfronteerd probeer je er geforceerd toch nog iets van te maken in plaats van dat je gewoon zegt dat je van mening bent verandert. Begrijp dat niet.

Pff, man wat ben je soms vermoeiend. Neem anders elk woordje compleet serieus. Ik heb geen hele verhalen gevoerd over Tainio. Ik kende hem niet en ik geef iedereen gewoon een eerlijke kans.

En je 2e punt is gewoon onzin. Als ik verander van mening, zoals op het einde over Jol, dan wordt dat duidelijk. Maar vooral jij zit me steeds woorden in de mond te leggen. Wees liever kritischer op jezelf. Jij bent ook wars van enige kritiek op je club.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Je zei dat Tainio best een nuttige speler was. En nu zeg je dat hij overbodig was. En waarom mogen mensen je niet quoten? Jij zegt telkens dat je iets niet gezegd hebt.

Straks Hansie Hansie. Ben bang dat hij geforceerd grappig gaat doen.

Hij was ook nuttig. Tainio is geen prutser zoals Swerts. Maar achteraf gezien was hij overbodig bij Ajax. Ze hadden hem niet moeten halen

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

rep_robert schreef:

Ja die doet een dubbele uitzending met DWDD en Holland Sport. Ga vannacht DWDD wel weer kijken. Straks toch Hansie Hansie bij VI.

Hansie Hansie bij VI. Onbegrijpelijk dat dezelfde mensen die Studio Voetbal inhoud verwijten nu zitten te stuiteren van enthousiasme dat Kans Kraay Jr. terug komt. Vond het programma echt stukken beter zonder Kraay. En kan me ook niet voorstellen dat het om het amusument gaat want als er iemand niet leuk is, is Kraay Jr. toch wel.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Oa dit typte ik ook nog over Tainio, begin dit jaar:

Schijnbaar leert Ajax er weinig van nadat ze met oa Luque, Kuffour, Tainio en Atouba al vele mislukte veteranen flops die het Ajax spelletje niet kennen binnen hebben gehaald. God verhoede dat die Ijslander echt komt.

Maar die post slaat timbootje liever over, begrijpelijk want daarmee krijgt hij ongelijk dat ik geen draaier ben.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

The Oceanic Six schreef:

En je 2e punt is gewoon onzin. Als ik verander van mening, zoals op het einde over Jol, dan wordt dat duidelijk. Maar vooral jij zit me steeds woorden in de mond te leggen. Wees liever kritischer op jezelf. Jij bent ook wars van enige kritiek op je club.

Lol. Wat heeft dit nu weer met kritiek op eigen club te maken? Het gaat om het veranderen van standpunten? En ik leg je inderdaad woorden in de mond. Door je te quoten. Dat jij die woorden een probleem vindt moet je zelf weten maar het zijn toch echt je eigen woorden die je dan verloochent.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Hansie Hansie bij VI. Onbegrijpelijk dat dezelfde mensen die Studio Voetbal inhoud verwijten nu zitten te stuiteren van enthousiasme dat Kans Kraay Jr. terug komt. Vond het programma echt stukken beter zonder Kraay. En kan me ook niet voorstellen dat het om het amusument gaat want als er iemand niet leuk is, is Kraay Jr. toch wel.

Vooral niet kijken zou ik zeggen. Gaap, wat een gepiep weer.

VI kijk je voor het vermaak. Overigens gaat SV zeker niet dieper dan VI doet. SV durft nauwelijks kritisch te wezen en ze willen 40 onderwerpen in een uur behandelen. Daar kan niemand diep op in gaan.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Oa dit typte ik ook nog over Tainio, begin dit jaar:

(quote)

Maar die post slaat timbootje liever over, begrijpelijk want daarmee krijgt hij ongelijk dat ik geen draaier ben.

Nee hoor als dat de quote was geweest waarop ik had gereageerd destijds had ik deze geplaatst.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Waarom is het programma beter zonder Hans Kraay Jr.? Met hem erbij heb je meer onderling "geruzie", dat klopt, maar tegenwoordig zitten er gasten tussen die totaal geen verstand van voetbal hebben. Ik zeg niet dat Kraay Jr. er veel verstand van heeft, maar soms zegt hij nog weleens iets nuttigs.

Het enige grote minpunt van VI vind ik die strontsaaie verslaggevers die hun zegje komen doen. Dat zijn echt zapmomentjes. Wat een saaie drollen, zonder enig talent voor televisie.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Vooral niet kijken zou ik zeggen. Gaap, wat een gepiep weer.

Vond laatste tijd prima te doen dus kijk ook vanavond wel weer. Snap alleen dat massale gedweep met Kraay niet.

En zit ook niet heel erg te wachten op de grote Johan Cruijff show dus nee wordt toch VI.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Nee hoor als dat de quote was geweest waarop ik had gereageerd destijds had ik deze geplaatst.

Je lult gewoon onzin. Ik zei in het begin dat hij nuttig was. Dat bleek al snel van niet doordat hij nooit speelde waarna ik al snel zei dat Ajax zo'n speler kwijt moet raken. Hou toch op met dit soort zielige actie's om je gelijk te krijgen. Hele topics nazoeken om ergens een regeltje te vinden om me mee te pakken.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Waarom is het programma beter zonder Hans Kraay Jr.? Met hem erbij heb je meer onderling "geruzie", dat klopt, maar tegenwoordig zitten er gasten tussen die totaal geen verstand van voetbal hebben. Ik zeg niet dat Kraay Jr. er veel verstand van heeft, maar soms zegt hij nog weleens iets nuttigs.

Het enige grote minpunt van VI vind ik die strontsaaie verslaggevers die hun zegje komen doen. Dat zijn echt zapmomentjes. Wat een saaie drollen, zonder enig talent voor televisie.

Schelvis was ik ook niet kapot van maar een John de Mol of Wouter Bos vind ik meer zinnige dingen zeggen dan Kraay. Heb Kraay daar ook regelmatig triomfantelijk een verhaal zien beginnen over nieuws dat hij had dat dan 4 weken oud was. Nee vind hem voetbalinhoudelijk echt heel erg zwak. En dat neppe geruzie. Nee niet mijn ding.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Schelvis was ik ook niet kapot van maar een John de Mol of Wouter Bos vind ik meer zinnige dingen zeggen dan Kraay. Heb Kraay daar ook regelmatig triomfantelijk een verhaal zien beginnen over nieuws dat hij had dat dan 4 weken oud was. Nee vind hem voetbalinhoudelijk echt heel erg zwak. En dat neppe geruzie. Nee niet mijn ding.

Die ruzie's waren bepaald niet gespeeld hoor. Zei Kraaij vorige week nog in media. Zeker toen Derksen over Kraaij Sr wel eens begon.

Kraaij past goed bij VI door zijn gedrag wat aansluit op de rest. Ik zou zeggen, lekker wisselen tussen Kraaij, Bos, Boskamp en Heertje.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Je lult gewoon onzin. Ik zei in het begin dat hij nuttig was. Dat bleek al snel van niet doordat hij nooit speelde waarna ik al snel zei dat Ajax zo'n speler kwijt moet raken. Hou toch op met dit soort zielige actie's om je gelijk te krijgen. Hele topics nazoeken om ergens een regeltje te vinden om me mee te pakken.

Pff was me de zoektocht wel ja. Het is dat ik vandaag ziek thuis was en vroeg wakker anders had ik de betreffende quote nooit gevonden.

Maar geef toe. Mensen die zo geforceerd alles wat recht is proberen krom te lullen corrigeer ik graag waar nodig. Je zult het me ook bij niemand anders zien doen. En zelfs bij jou pas nadat je tegenover vele andere je ongelijk niet durfde toe te geven. Bovendien is het volgens mij 1e en anders maximaal 2e keer dat ik je confronteer met eerdere uitspraken. Dus beetje hoog dramaqueen gehalte.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Tja, net als zowat iedereen vind ik die momenten dat Kraaij wordt geprovoceerd erg geestig. Dat happen van hem ook altijd. Heerlijk. En Kraaij heeft wel zijn contacten, waardoor hij ook weleens vers nieuws heeft, al is dat vrij zeldzaam.

Schelvis vind ik inhoudelijk best sterk, maar komt nogal oubollig over.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Haha je doet maar. Wat een kansloos gedrag zeg.

Hehe, Kraaij die door tientallen mensen een applaus krijgt

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Die ruzie's waren bepaald niet gespeeld hoor. Zei Kraaij vorige week nog in media. Zeker toen Derksen over Kraaij Sr wel eens begon.

Kraaij past goed bij VI door zijn gedrag wat aansluit op de rest. Ik zou zeggen, lekker wisselen tussen Kraaij, Bos, Boskamp en Heertje.

Weet het natuurlijk ook niet zeker maar dat hij in media zegt dat ruzie's echt waren vind ik wel te verklaren. Zou wel erg door de mand vallen als hij ging toegeven dat hij toneelstukje op aan het voeren was. Als ik ze terugzie geloof ik nog steeds niet dat die ruzies helemaal oprecht waren.

Bos en Heertje zijn prima. Boskamp heb ik ook niet veel mee.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4173 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

LOL, de interactie tussen Johan-Kraay Jr en Genee-Kraay Jr. is gewoon geniaal. Alsof ik het voor zijn persoonlijkheid doe. Voetbalprogramma's moeten net zoals het normale voetbal vermakelijk zijn. Dus moet je soms wat concessies doen. Bij VI snappen ze dat, bij SV blijven ze oubollig. Oh nee, ze doen wannabe grapjes van een PSV speler erin.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

timbo is gewoon te serieus voor een programma als VI. Prima, maar val ons er niet mee lastig.

Wel humor, binnen enkele minuten al mot met Derksen en een discussie over Kraaij Sr

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Haha ik lig nu alweer in een deuk

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.