- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Schenkeveld moet zich nog bewijzen, maar goed, Swerts hoort wel in de top 5 van slechtste voetballers uit de Eredivisie.
Dat is ieder geval duidelijk.
Swerts en Breuer strijden denk ik om de titel slechtste speler in de Eredivisie. Echt ongelooflijk dat zo'n prutser als Swerts bij jullie mag spelen. En in de basis nog wel. Denk dat elke selectiespeler van Feyenoord nog een betere rechtsback zou zijn 
PS: De hele dag hier Feyenoord discussies, dat kan niet he 
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Dat is ieder geval duidelijk.
Swerts en Breuer strijden denk ik om de titel slechtste speler in de Eredivisie. Echt ongelooflijk dat zo'n prutser als Swerts bij jullie mag spelen. En in de basis nog wel. Denk dat elke selectiespeler van Feyenoord nog een betere rechtsback zou zijn 
Zo hoort het Feyenoord & Litmanen.
Tja, Feyenoord had 4 backs op die positie. Fernandez en Schenkeveld langdurig geblesseerd, de Vrij is centraal een stuk beter en Leerdam is eigenlijk geen echte back. Ook niet goed genoeg. Toch is het mogelijk dat Leerdam komende wedstrijd de plek van Swerts inneemt. Ik hoop dat Been daar de ballen voor heeft. Gisteren had hij dat iig wel, door Swerts te wisselen en Leerdam daar neer te zetten.
Ik had verwacht dat Swerts in al die jaren wel beter geworden zou zijn dan in zijn 1e periode bij Feyenoord. Ik kan nu zeggen: absoluut niet. Het erge is nog dat hij redelijk recent nog kampioen is geworden met zowat iedere wedstrijd een basisplaats.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
En vergeet niet allemaal te bieden...
FR12.nl | Feyenoord nieuws: Shirts Ryo, De Vrij en Castaignos in trek bij veiling
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Ja, da's wel ongelooflijk he. Swerts won met AZ de titel. Toen was hij minder slecht dan nu. Gozer kan er nu echt helemaal niks meer van. Bij Vitesse was hij redelijk, bij AZ redelijk, Bij Standard Luik weet ik niet maar bij Feyenoord ongelooflijk slecht. Dat niveau in Belgie deed hem geen goeds hehe.
Tot wanneer ligt hij vast? Zo 1 moet je toch in de zomer meteen dumpen?
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Bereid je maar vast voor op Fernandez
.
Verdedigend ook geen geweldenaar, maar hij kan tenminste de bal nog spelen naar iemand met hetzelfde shirt aan (zoals Been ooit zei). Swerts niet.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Fernandez vond ik bij NEC wel een goede speler hoor. Behoorde toen wel tot de betere backs in de competitie. Al zal hij in Feyenoord ook wel weer 50% minder gaan presteren, hehe.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Ja, da's wel ongelooflijk he. Swerts won met AZ de titel. Toen was hij minder slecht dan nu. Gozer kan er nu echt helemaal niks meer van. Bij Vitesse was hij redelijk, bij AZ redelijk, Bij Standard Luik weet ik niet maar bij Feyenoord ongelooflijk slecht. Dat niveau in Belgie deed hem geen goeds hehe.
Tot wanneer ligt hij vast? Zo 1 moet je toch in de zomer meteen dumpen?
Bij AZ en Vitesse viel het gewoon niet zo op. Hij is natuurlijk best snel en heeft genoeg energie om telkens mee op te komen. Maar dan houdt het op. Daardoor komt hij in de omschakeling oom telkens in de problemen.
Hij wordt tot aan het eind van dit seizoen gehuurd. Dus er is niks aan de hand. 
Denk dat hij bij Standard Luik foutloos was. Daar heeft hij namelijk nooit gespeeld.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Fernandez vond ik bij NEC wel een goede speler hoor. Behoorde toen wel tot de betere backs in de competitie. Al zal hij in Feyenoord ook wel weer 50% minder gaan presteren, hehe.
Ik vond hem vrij goed in de wedstrijden dat hij bij Feyenoord speelde, al waren dat er maar 5.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Het waren 5 fantastische dagen! 
Verdiende hij bij jullie ook behoorlijk wat? Die Atouba bij Ajax krijgt geloof ik zo'n 1,5 miljoen salaris per jaar. Doe dit maal 2 seizoenen en je bent 3 miljoen salaris kwijt wat je net zo goed door de plee had kunnen spoelen 
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Feyenoord heeft een salarisplafond van 5 ton. Tenminste, voor de nieuwe spelers, al weet ik niet of er uitzonderingen zijn gemaakt.
Maar niet voor Swerts iig. Maar goed, iedere cent is teveel voor Swerts.
kos
-
- 36230 berichten
- 8951 stemmen
Hm.. Ajax wil Drenthe halen zie ik. Lijkt me nogal duur.
kos
-
- 36230 berichten
- 8951 stemmen
Fernandez vond ik bij NEC wel een goede speler hoor. Behoorde toen wel tot de betere backs in de competitie.
Nou nee.
kos
-
- 36230 berichten
- 8951 stemmen
Het waren 5 fantastische dagen! 
Verdiende hij bij jullie ook behoorlijk wat? Die Atouba bij Ajax krijgt geloof ik zo'n 1,5 miljoen salaris per jaar. Doe dit maal 2 seizoenen en je bent 3 miljoen salaris kwijt wat je net zo goed door de plee had kunnen spoelen
'Jol weet echt wel wat meer over die speler dan jij hoor! Hij heeft jaren met hem gewerkt en ziet ze altijd op de training. ik heb er vertrouwen in'
was getekend: A&L zelfde verhaal met Tainio overigens.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Fernandez deed het toen wel goed, kos. Scoorde ook regelmatig. Voetballend is hij een stuk sterker dan Swerts. En dat kan Feyenoord wel gebruiken.
kos
-
- 36230 berichten
- 8951 stemmen
Het is meer een middenvelder. Hij staat constant verkeerd te dekken en achter verdedigers aan te rennen. Word je niet blij van.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Nee, daar hebben we de Cler al voor.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Feyenoord heeft een salarisplafond van 5 ton. Tenminste, voor de nieuwe spelers, al weet ik niet of er uitzonderingen zijn gemaakt.
Maar niet voor Swerts iig. Maar goed, iedere cent is teveel voor Swerts.
Ik had het over jullie zwaargeblesseerde Fernandez he. Die kwam in de periode toen Feyenoord nog goede contracten uitdeelde.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
'Jol weet echt wel wat meer over die speler dan jij hoor! Hij heeft jaren met hem gewerkt en ziet ze altijd op de training. ik heb er vertrouwen in'
was getekend: A&L zelfde verhaal met Tainio overigens.
Ja, en dat vind ik nog steeds. Atouba had misschien wel een prima back kunnen zijn als hij fit was gebleven. Jol kan er niks aan doen dat hij plots zwaar geblesseerd raakte en al 2 seizoenen zit te revalideren.
Tainio was een flop, maar daar heb ik geloof ik ook nooit veel over gezegd. Niemand kende die speler.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Hm.. Ajax wil Drenthe halen zie ik. Lijkt me nogal duur.
Bron?
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Fernandez deed het toen wel goed, kos. Scoorde ook regelmatig. Voetballend is hij een stuk sterker dan Swerts. En dat kan Feyenoord wel gebruiken.
kos heeft altijd moeite met credits uit te delen. Been had niet zo veel te maken met het NEC succes, Fernandez was matig, Schone doet alles fout...eigenlijk doet niemand in dienst van NEC wat goed...
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Bron?
Dat stond dagen terug al op Ajax Showtime hoor.
'Ajax weer belangstelling voor Drenthe' - Ajax Showtime - ajaxshowtime.com
Geloof er overigens niks van. Drenthe wordt al meerdere malen aan Ajax gelinkt en elke keer was het onzin.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik denk niet dat het hier al geplaatst is, maar in het weekend was het weer leuk in de Belgische competitie.
Let op vanaf 2:35 hoe Standard een penalty cadeau krijgt van De Bleeckere.
Vanaf dat moment begint de wedstrijd ook uit de hand te lopen.
En als je denkt dat El Hamdaoui een moeilijke jongen is moet je Dirar eens bezig zien.
(embed)
Is van Club Brugge toch? Niet Standard of Charleroi.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Voetbal is toch vooral leuk dankzij het randgebeuren. Kijk maar eens een wedstrijd zonder publiek. Verder zag ik ook een paar leuke chaotische momenten voor de goal.
Nee duhhhhhhh. Maar dit had verder niet met passie, strijd en spanning op het veld te maken
Die chaotische momenten is natuurlijk bullshit, dat heeft elke wedstrijd wel. Vooral bij een 0-2 wedstrijd.
Ik vind zelf het hele wereldje om het voetbal heen ook geweldig, zou je opzicht wel moeten weten he. Verdiep me er ook wel in, i.t.t. een boel anderen hier 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Verder kreeg je niets van de wedstrijd te zirn, dus of het spannend was kan ik niet beoordelen. Zag wel veel emotie. Daar gaat het me om.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Mwoah, zag het gebeuren van de tribune eigenlijk niet terug op het veld in de samenvatting. Alleen wat onbegrip na die lachwekkende penal, meer niet 
Quido
-
- 14650 berichten
- 6151 stemmen
Die tennisballen-actie ... vrij hilarisch. Hoe verzin je het?
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Is van Club Brugge toch? Niet Standard of Charleroi.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Vind het trouwens knap dat Adrie Koster daar zo goed weer aan het presteren is met een redelijk middelmatige kern. Wel mooi dat iedereen in Brugge ter discussie stond en ontslagen werd, behalve Koster. Prettige man, behoorlijke trainer. Mag van mij best wel eens terugkeren als coach van Jong Ajax of assistent bij het 1e.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Zo middelmatig is die selectie van Club Brugge helemaal niet. En een 4de plaats met maar liefst 10 punten achterstand op de leider is eigenlijk ondermaats voor Club Brugge. Ze hebben daar al voor minder trainers ontslaan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.