- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
hehe dit zijn ook de momenten dat ik dit topic snel wegklik altijd 
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Denk dat veel mensen dat hebben bij dat ellenlange ajax-geleuter. 
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Grap op een grap is eigenlijk niet zo leuk 
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Grap op een grap is eigenlijk niet zo leuk
Die van mij was ook geen grap.
Ben altijd serieus, je weet toch zelluf.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik wilde mijn gelijk pas aan het eind van het seizoen halen. 
Je moet ook niet vergeten dat er een hoop spelers geblesseerd zijn. Een Tomasson dit hele seizoen was misschien nog wel belangrijker geweest dan Ryo een half seizoen. Daarnaast is Fer er een lange periode niet bij geweest. Nu komt hij langzaam terug. Denk dat hij komende zondag weer een basisplaats heeft. Feyenoord had zonder Ryo ook veel teveel kwaliteit om te kunnen degraderen.
Feyenoord presteerde juist ondermaats omdat spelers hun vorm niet hadden. Lijkt me logisch dat de resultaten pas komen als de vorm terugkomt. Een aantal belangrijke wijzigingen hebben dit snel voor elkaar gekregen.
Ik zei overigens dat Feyenoord 11 of 12e kon eindigen zonder Ryo en Meeuwis, waarop jij me uitlachte. Nu is de 9e plaats zelfs relatief makkelijk haalbaar.
Zonder die Japanner was dit ook niet gelukt ben ik van overtuigd. Ze zaten echt in een neerwaartse spiraal totdat die jongen kwam. Nieuw elan en iedereen leek er weer zin in te krijgen.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Zonder die Japanner was dit ook niet gelukt ben ik van overtuigd. Ze zaten echt in een neerwaartse spiraal totdat die jongen kwam. Nieuw elan en iedereen leek er weer zin in te krijgen.
Tuurlijk ligt dat niet alleen aan Ryo. De Vrij centraal achterin is ongeveer net zo belangrijk (ipv Bahia). En Meeuwis voor El Ahmadi is ook ontzettend belangrijk.
De Vrij is zowat iedere wedstrijd the man of the match.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ik denk niet dat het hier al geplaatst is, maar in het weekend was het weer leuk in de Belgische competitie.
Let op vanaf 2:35 hoe Standard een penalty cadeau krijgt van De Bleeckere.
Vanaf dat moment begint de wedstrijd ook uit de hand te lopen.
En als je denkt dat El Hamdaoui een moeilijke jongen is moet je Dirar eens bezig zien.
kos
-
- 36230 berichten
- 8951 stemmen
Overigens: vanavond 2 maal gekke Jopie op TV, die waarschijnlijk gaat brabbelen over zijn Ajax-aanbevelingen: bij DWDD en bij Holland Sport.
En bij VItv is Hansie weer eens te bewonderen.
Montorsi
-
- 9789 berichten
- 2399 stemmen
Roda JC - Feyenoord
Feyenoord - AZ
FC Utrecht - Feyenoord
Feyenoord - Willem II
Feyenoord - PSV
VVV Venlo - Feyenoord
Feyenoord - NEC Nijmegen
In de komende 5 wedstrijden zie ik ze maximaal 7 punten halen.
Ik denk meer dan 10, maar we zullen zien. Van PSV hoef je ook echt niet te verliezen op het moment.
kos
-
- 36230 berichten
- 8951 stemmen
Ik denk niet dat het hier al geplaatst is, maar in het weekend was het weer leuk in de Belgische competitie.
Let op vanaf 2:35 hoe Standard een penalty cadeau krijgt van De Bleeckere.
En als je denkt dat El Hamdaoui een moeilijke jongen is moet je Dirar eens bezig zien.
(embed)
Koster gaf overigens aan hem zelf gewisseld te hebben, dus dat ie niet zelf van het veld afliep.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
(embed)
Weer een marokkaan dus
.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Die zou ik ook zo snel mogelijk wisselen als ik Koster was. En die kwam er bij mij ook niet meer in voor de rest van het seizoen.
Montorsi
-
- 9789 berichten
- 2399 stemmen
En Meeuwis voor El Ahmadi is ook ontzettend belangrijk.
De Vrij is zowat iedere wedstrijd the man of the match.
De twee grootste verschillen denk ik, gezien de manier waarop het elftal staat. Derksen blijft natuurlijk maar roepen dat Meeuwis niks toevoegd, maar ik heb niet de indruk dat hij de laatste tijd 90 minuten naar Feyenoord heeft gekeken. En De Vrij heeft gewoon zoveel ruimtelijk inzicht, als hij zich zo door blijft ontwikkelen in het centrum wordt het gewoon echt een hele goeie.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De Vrij is dan ook een CV natuurlijk, niet gek dat het nu beter gaat. Meeuwis is gewoon een hele sterke controleur. Derksen kan zoveel zeggen, hoeveel wedstrijden zou Excelsior ook alweer winnen volgens hem?
.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Bahia kostte Feyenoord punten, de Vrij levert Feyenoord punten op.
Meeuwis is geen geweldige voetballer, maar wel het type speler waar Feyenoord zo naar hunkerde. Hij zet toch al de lijnen uit, heeft zowat iedere tweede (of derde) bal. Aan El Ahmadi had je werkelijk niets in dit elftal.
Meeuwis is ook nog niet 100% fit. Denk dat hij nog wel beter gaat presteren; het gaat per wedstrijd beter.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Straks in de playoffs is ie weer in topvorm
.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Charleroi - StandardLet op vanaf 2:35 hoe Standard een penalty cadeau krijgt van De Bleeckere.
Rookwolken, schwalbes, woede, plezier, onrecht, aanslagen, vuurwerk. Prachtig, zo hoort voetbal gespeeld te worden. Vooral die tennisballen zijn gaaf. 
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Straks in de playoffs is ie weer in topvorm
.
Wordt 'ie ondertussen nog getransfereerd? 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Rookwolken, schwalbes, woede, plezier, onrecht, aanslagen, vuurwerk. Prachtig, zo hoort voetbal gespeeld te worden. Vooral die tennisballen zijn gaaf.
Toen ik die tennisballen het veld op zag vliegen kwam ik even niet meer bij.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Leuk vermaak ja, interessant wereldje ook natuurlijk. Maar het voetbal zelf had er natuurlijk geen fuck mee te maken he. Dat was gewoon niet om aan te zien verder als ik die beelden zo zie.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Die zou ik ook zo snel mogelijk wisselen als ik Koster was. En die kwam er bij mij ook niet meer in voor de rest van het seizoen.
Haha, inderdaad, wat een malloot!
Montorsi
-
- 9789 berichten
- 2399 stemmen
De Vrij is dan ook een CV natuurlijk, niet gek dat het nu beter gaat. Meeuwis is gewoon een hele sterke controleur. Derksen kan zoveel zeggen, hoeveel wedstrijden zou Excelsior ook alweer winnen volgens hem?
.
Meeuwis is ook vooral iemand die de jonkies veel beter kan neerzetten, dat had je inderdaad echt keihard nodig. El Ahmadi deed maar wat, die had dan gecorrigeerd moeten worden omdat hij maar bleef draaien, keren en twijfelen, en van 35 meter weer die bal 4 meter naast en over te schieten. In potentie een veel betere voetballer natuurlijk, maar die El Ahmadi hebben we bij Feyenoord ook maar 2 of 3 wedstrijden gezie.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mee eens. Meeuwis neemt de jonkies ook bij de hand, ook dat aspect niet onderschatten. Ook blij als Swerts straks weer op de bank zit. Schenkenveld en Fernandez zijn toch wel pakken beter.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Leuk vermaak ja, interessant wereldje ook natuurlijk. Maar het voetbal zelf had er natuurlijk geen fuck mee te maken he. Dat was gewoon niet om aan te zien verder als ik die beelden zo zie.
Voetbal is toch vooral leuk dankzij het randgebeuren. Kijk maar eens een wedstrijd zonder publiek. Verder zag ik ook een paar leuke chaotische momenten voor de goal.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Overigens: vanavond 2 maal gekke Jopie op TV, die waarschijnlijk gaat brabbelen over zijn Ajax-aanbevelingen: bij DWDD en bij Holland Sport.
En bij VItv is Hansie weer eens te bewonderen.
Bij DWDD zit Johan om te praten over het 14 jarige bestaan van zijn Cruijff Foundation, dus ik denk dat het daar vooral over gaat. Al zal MvN vast wel informeren naar het rapport. Lijkt me ook terecht.
Maar vanavond draait natuurlijk alles om Hansie, Hansie bij VI

Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Voetbal is toch vooral leuk dankzij het randgebeuren. Kijk maar eens een wedstrijd zonder publiek. Verder zag ik ook een paar leuke chaotische momenten voor de goal.
Reinbo = het andere uiterste van otherfool.
De waarheid ligt ergens in het midden, zullen we maar zeggen. 
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Mee eens. Meeuwis neemt de jonkies ook bij de hand, ook dat aspect niet onderschatten. Ook blij als Swerts straks weer op de bank zit. Schenkenveld en Fernandez zijn toch wel pakken beter.
Schenkeveld moet zich nog bewijzen, maar goed, Swerts hoort wel in de top 5 van slechtste voetballers uit de Eredivisie.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Echt heel erg. Ik hou telkens weer mijn hart vast als hij de bal heeft. Gisteren ook, één tegen één... wat was ik blij dat hij een gele kaart pakte. Ieder balcontact is matig tot slecht.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.