- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Haha die omhaal zou echt teveel van 't goede zijn geweest, wel knap uiteindelijk. Mooi weekend!
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Erg slecht uitgespeeld door PSV en dan krijg je het deksel patsboem op de neus.
Jij haalt je overwinningen wel érg graag op het internet hé, kan er oprecht van genieten. Ik mocht willen dat je een opvoeding genoten had.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3457 stemmen
Omhaal van Vleminckx haha, zou wat zijn. Maar heerlijk om punten te pakken tegen die ratten.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Jammer van de late goal van Twente, maar overall een prima middag met ook een late winst van Ajax.
PSV-ADO, PSV-Willem II, Excelsior-PSV, NEC-PSV
Je kan duels van PSV beter vanaf de 85e minuut aanzetten hehe.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ik mocht willen dat je een opvoeding genoten had.
Een erg goede zelfs, en wie weet lever ik later ook nog wel een bijdrage in de ontwikkeling van mini-otherfool op de basisschool
.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3311 stemmen
Weer totaal onnodig. Werkelijk niets meer aan de hand na de 1-2 en dan toch nog gelijk spelen. Nu zou ik natuurlijk kunnen gaan zeuren over Vlemickx die twee keer rood had moeten hebben, maar ik ben geen Ajacied.
Och ja, nog steeds de #1 van Nederland.
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Zo zie je maar weer, je moet wel tijdig afstand nemen van zo´n ploegje..
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Weer totaal onnodig. Werkelijk niets meer aan de hand na de 1-2 en dan toch nog gelijk spelen. Nu zou ik natuurlijk kunnen gaan zeuren over Vlemickx die twee keer rood had moeten hebben, maar ik ben geen Ajacied.
Ach gussie, effe een paar sneren naar Ajax? How cute.
Nog steeds de nr 1 ja, maar voor hoelang? Excelsior en NEC behoorden tot jullie makkelijkste wedstrijden tot het einde toe!
Nog maar 3 punten achter! 
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Haha Vd Wiel twittert alweer zijn blijdschap 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Erg zuur dit. Zo slecht uitgespeeld. Wel uitstekend van Engelaar dat hij niet meteen begint over die overtreding van Zomer bij goal maar fout bij de ploeg zelf legt.
Zie overigens nu pas dat Willem II met 10 man is geeindigd. Wat een absurde rode kaart.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
PSV had ook wel met een man minder mogen eindigen (Pieters).
maxcomthrilla
-
- 15588 berichten
- 2882 stemmen
Maar heerlijk om punten te pakken tegen die ratten.
Je vergist je, de vieze ratten uit Amsterdam komen nog langs. 
Leuk voor de titelstrijd, het belooft weer spannend te gaan worden op de laatste speeldag!
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Een erg goede zelfs,
Ik merk het 
. Als je zo slecht je emoties onder controle weet te houden en gaat schelden bij het minste of geringste zou ik je een carrière in het al dan niet lagere onderwijs toch ernstig willen ontraden. Maar goed, doe er mee wat je wilt.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Nog steeds de nr 1 ja, maar voor hoelang? Excelsior en NEC behoorden tot jullie makkelijkste wedstrijden tot het einde toe!
Nog maar 3 punten achter!
Haha. Hoe vaak heb je een soortgelijke zin nu al getyped de laatste jaren? Een keer krijg je natuurlijk gelijk maar zou er toch wat voorzichtiger mee zijn geworden laatste jaren.
Overigens is iedere uitwedstrijd voor PSV lastig. Dus ook Excelsior en NEC. Heerenveen en Vitesse thuis zijn daarom dan ook de makkelijkste tegenstanders voor PSV
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
PSV had ook wel met een man minder mogen eindigen (Pieters).
Yep kwam die erg goed weg. Al hoorde ik dat Vleminx ook rood had moeten krijgen.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Vleminckx had ook rood kunnen krijgen ja. Maar het ging me om je wonderheid over het rood van Willem II, timbo.
En uiteraard was die laatste regel net een sneertje terug.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Twente-VVV
NEC-PSV
Willem II-Ajax
Komend weekend zal Ajax dus weer niet in kunnen lopen op de 2 ploegen. Beslissing zal later in het seizoen gaan vallen.
Zoals vorige week al gezegd. Uitwedstrijden zijn voor PSV en Ajax iedere week weer lastig. En zelfs Twente kwam goed weg. Met dank aan egoist Uchebo.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Hoe heet die ene PSV rat die er met een gestrekt been in kwam keihard op de schenen en vervolgens maar geel kreeg. Belachelijke gele kaart, was eigenlijk wel donkerrood.
Heerlijk die deksel op de neus, werkelijkwaar abominabele wedstrijd. Laatste half uur denk ik maar 10 minuten zuivere speeltijd? Brrr, dacht dat Willem II - Ajax niet vermakelijk was. Dit was nog tien maal erger. Voorlopig de laatste keer dat ik PSV heb gekeken zeg.
Vooral de manier waarop PSV met de voorsprong om gaat, keiharde gemakzucht en arrogantie. Eigen schuld dikke bult.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Vleminckx had ook rood kunnen krijgen ja. Maar het ging me om je wonderheid over het rood van Willem II, timbo.
En uiteraard was die laatste regel net een sneertje terug.
Die van Pieters was dik rood. Maar die van Willem II kwam nog niet in buurt van rood.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
ADO-Ajax
PSV-Utrecht
Excelsior-Twente
Lijkt me 3x knap lastig komend weekend.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ik merk het 
Als je zo slecht je emoties onder controle weet te houden en gaat schelden bij het minste of geringste zou ik je een carrière in het al dan niet lagere onderwijs toch ernstig willen ontraden. Maar goed, doe er mee wat je wilt.
!
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Erg zuur dit. Zo slecht uitgespeeld. Wel uitstekend van Engelaar dat hij niet meteen begint over die overtreding van Zomer bij goal maar fout bij de ploeg zelf legt.
Zie overigens nu pas dat Willem II met 10 man is geeindigd. Wat een absurde rode kaart.
Vind ik niet, hij is te laat en trapt dan nog is lekker na met zn andere voetje die in de lucht hangt, totaal onnodig eigenlijk. Vooral gezien de plek van de overtreding. Terecht rood, zal wel 2 of 3 wedstrijdjes krijgen.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Die van Pieters was dik rood. Maar die van Willem II kwam nog niet in buurt van rood.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Vind ik niet, hij is te laat en trapt dan nog is lekker na met zn andere voetje die in de lucht hangt, totaal onnodig eigenlijk. Vooral gezien de plek van de overtreding. Terecht rood, zal wel 2 of 3 wedstrijdjes krijgen.
Probeer je nu weer een discussie zonder einde te starten of ben je hier echt serieus?
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
ADO-Ajax
PSV-Utrecht
Excelsior-Twente
Lijkt me 3x knap lastig komend weekend.
PSV wint die gewoon
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
Probeer je nu weer een discussie zonder einde te starten of ben je hier echt serieus?
Bal is weg, hij slide door en haalt door met zijn andere voet in de lucht. Tsjah, ik snap de scheidsrechter wel hoor.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4173 stemmen
PSV wint die gewoon
Eens.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Ook prima reactie van Rutten. Niet teveel gezeik over scheids maar gewoon eigen schuld. Kunnen ze bij andere clubs nog wat van leren
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.