• 17.529 nieuwsartikelen
  • 182.796 films
  • 12.608 series
  • 34.919 seizoenen
  • 658.162 acteurs
  • 200.630 gebruikers
  • 9.481.384 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

En een briljante pass van Iniesta.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Wat klopt hier niet?

Dat woord. Veijenoort

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

speranza schreef:

(quote)
De tweede goal is heel mooi. Aan de eerste goal ging een onvergeeflijke blunder van Fabregas vooraf. Dat moeten we niet vergeten natuurlijk.

99 op de 100 spelers hadden de fout van Cesc niet afgestraft denk ik. Iniesta en Messi deden dit samen wel. Ondanks dat hakje van hem was de pass en de afwerking van Messi natuurlijk wel fenomenaal.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

En een briljante pass van Iniesta.

Maar die briljante pass had hij nooit kunnen geven als die sukkel van een Fabregas niet zo'n onvergeeflijke blunder had gemaakt.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

speranza schreef:

(quote)
Maar die briljante pass had hij nooit kunnen geven als die sukkel van een Fabregas niet zo'n onvergeeflijke blunder had gemaakt.

Uit je emoties maar

Dat lucht op he. Pr Phil&Litmanen1 zal naar je luisteren.

And we'll be right back after the commercials...

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Ik kijk heel neutraal naar Ajax.

Jij wel ja.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Jij wel ja.

Hee Nomak, al over de vreselijke frustratie heen dat de boeven uit Barcelona door zijn?

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Geen probleem ermee als het eerlijk was verlopen. Maar dat Abidal Van Persie ongestraft naar de keel mocht vliegen en dat enkel Arsenal spelers zo snel geel kregen heeft voor mij de wedstrijd verpest.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Dat woord. Veijenoort

Ik doelde eigenlijk op de hele neutrale blik....

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Buiten dat van Abidal om hebben ze dan ook niets onreglementairs gedaan. Je maakt je wel belachelijk met je conspircy theories.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Nomak schreef:

Geen probleem ermee als het eerlijk was verlopen. Maar dat Abidal Van Persie ongestraft naar de keel mocht vliegen en dat enkel Arsenal spelers zo snel geel kregen heeft voor mij de wedstrijd verpest.

Inderdaad, ik heb dan wel de 2e helft niet gezien maar denk dat het een hele andere wedstrijd werd als Abidal rood had gekregen..

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

Nu beoordeel je iets wat de scheids niet heeft gezien. Beetje flauw allemaal. Ik vind dit echt zo'n tv-beelden overtreding. Misschien moeten ze is andere regels invoeren bij het voetbal in plaats dat zware straffen allemaal. Dat een speler bv voor 10 minuten naar de kant moet(ijshockey achtig). Lijken me veel effectievere straffen.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Nomak schreef:

Voor de grap laat je dus maar de vieze schop van v Persie op Messi en de elleboog actie op Alves weg? Had al 2x rood kunnen zijn..

Denk dat de scheids net zo voordelig als nadelig voor Barcelona is geweest.

Over 2 duels al helemaal. Oa een afgekeurde goal die niet afgekeurd had mogen worden van Barcelona in Londen.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Ik doelde eigenlijk op de hele neutrale blik....

Mm, nee daar kan ik me niet in vinden

Ben de objectiefste kenner van dit hele forum

kos

• 36230 berichten
  • 8951 stemmen

rep_robert schreef:

Nu beoordeel je iets wat de scheids niet heeft gezien. Beetje flauw allemaal. Ik vind dit echt zo'n tv-beelden overtreding. Misschien moeten ze is andere regels invoeren bij het voetbal in plaats dat zware straffen allemaal. Dat een speler bv voor 10 minuten naar de kant moet(ijshockey achtig). Lijken me veel effectievere straffen.

Net zoals die acties van Toivonen bedoel je? .

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Voor de grap laat je dus maar de vieze schop van v Persie op Messi en de elleboog actie op Alves weg? Had al 2x rood kunnen zijn..

Denk dat de scheids net zo voordelig als nadelig voor Barcelona is geweest.

Over 2 duels al helemaal. Oa een afgekeurde goal die niet afgekeurd had mogen worden van Barcelona in Londen.

Er was maar een ploeg die verdiende om door te gaan echter vind ik ook dat Arsenal recht had op een rode kaart voor Abidal, vond de scheids pro barca.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Big-T schreef:

(quote)

Er was maar een ploeg die verdiende om door te gaan echter vind ik ook dat Arsenal recht had op een rode kaart voor Abidal, vond de scheids pro barca.

Ik vind het allemaal reuze meevallen. De enige die schuld heeft aan eliminatie is Wenger, met zijn domme tactiek. Als je niets doet en niks probeert, dan zal je niet winnen nee. Wenger, v Persie en Cesc kan je eerder wat verwijten dan de scheids die iets te consequent de regeltjes volgt.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

kos schreef:

(quote)

Net zoals die acties van Toivonen bedoel je? .

Achteraf straffen ja. Scheidsrechter ziet zoiets toch niet, dus hoe kan je het hem kwalijk nemen? Ik praat geen Arabisch volgens mij Het gaat er verder bij Toivonen om dat hij niet eens werd gestraft voor dat matennaaien na de bestudering van de tv beelden.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

Big-T schreef:

(quote)

Had ie ook wel mogen fluiten voor die extreem overduidelijke overtreding op Messi op het randje van de 16 meter in de eerste helft.

kos

• 36230 berichten
  • 8951 stemmen

Voor een schwalbe ja, 1 van de weinige dingen die de commentator goed zag.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

Nu beoordeel je iets wat de scheids niet heeft gezien.

Als je dat soort dingen niet ziet ben je als scheidsrechter niet bekwaam. Net zoals die zware tackle van Alves op Nasri. Maar goed, het kleinste scheetje van elke Arsenal speler zag hij wel.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Big-T schreef:

(quote)

Inderdaad, ik heb dan wel de 2e helft niet gezien maar denk dat het een hele andere wedstrijd werd als Abidal rood had gekregen..

Zeker weten.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ik vind het allemaal reuze meevallen. De enige die schuld heeft aan eliminatie is Wenger, met zijn domme tactiek. Als je niets doet en niks probeert, dan zal je niet winnen nee. Wenger, v Persie en Cesc kan je eerder wat verwijten dan de scheids die iets te consequent de regeltjes volgt.

Het was een vuile thuisfluiter.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Yeah right. Arsenal heeft niets te klagen. Persie had al veel eerder rood moeten krijgen en ook Koscielny mocht blij zijn dat ie de 90 minuten vol heeft gemaakt.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Als je dat soort dingen niet ziet ben je als scheidsrechter niet bekwaam. Net zoals die zware tackle van Alves op Nasri. Maar goed, het kleinste scheetje van elke Arsenal speler zag hij wel.

Boehoe, ga is lekker overdrijven joh Raar dat hij in een mengeling van spelers niet alles ziet.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Dan wordt het verdomme snel tijd voor electronische hulpmiddelen!

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

Leuke wedstrijd gisteren met één ploeg die het verdiende om door te gaan. Arsenal was in de eerste helft bedroevend slecht. Op een gegeven moment zaten ze met 7 spelers op één lijn te verdedigen. Barcelona die er uiteindelijk toch het gaatje vond en met een fantastisch doelpunt van Messi de score opende. De situatie Abidal - V. Persie was treurig, zeer treurig. En een cruciaal moment in de wedstrijd. Maar zo kun je weer zien dat al die voetballers (tevens die van Barcelona) kleine kinderen zijn. Meneer de scheidsrechter (beeld de reactie van Abidal uit), die zwarte jongen heeft mij bij de keel gegrepen. Wheiii...

Abidal had hier wel een kaart voor mogen krijgen, maar V. Persie reageerde zeer dom door Alves een klap te geven.

De 2de helft was zeer vreemd. Door de vroege tegengoal dat later een own-goal bleek te zijn werd de match toch spannend. Ook al verdiende Arsenal het helemaal niet. Waarom dat Arsenal eruit ligt? Ze zijn een maatje te klein, en door Robin V. Persie. Zijn rode kaart heeft Arsenal de kop ingeslagen. Dom dom dom. Het einde was ook wel zeer spannend, Barca staat wel 3-1 voor maar je voelt de tegengoal van Arsenal toch al komen. De invalbeurt van Afellay had veel eerder moeten gebeuren, Villa speelde gister echt een slechte wedstrijd. En wat doet Afellay? Hij mist er 2.... Spanning tot het eind. Maar gerechtigheid geschied; de besten gaan door, de slechtste... Adios!

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Van Persie heeft het fluitsignaal niet kunnen horen in die enorme heksenketel. Er zat bovendien slechts één seconde tussen dat fluitje en zijn trap. De scheidsrechter had deze wedstrijd veel beter aan moeten voelen. Schandelijk.

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

Nee simpelweg dom te noemen van V. Persie. Die eerste gele kaart had hij helemaal niet moeten krijgen als je als voetballer eens goed nadenkt. Dat ontbrak gister bij V. Persie. Die 2de gele kaart, tja, hij had voor de eerste al rood moeten krijgen... En regels zijn regels.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

UEFA wacht rapport CL-kraker af

(Novum) - De UEFA zegt een rapport af te wachten voor de bond eventueel acties onderneemt tegen Arsenal-manager Arsène Wenger en speler Robin van Persie. De twee uitten in interviews na de verloren Champions League-wedstrijd bij Barcelona (3-1) van dinsdag stevige kritiek op scheidsrechter Massimo Busacca. Beiden wacht mogelijk een sanctie.

Wenger en Van Persie waren het niet eens met de beslissing van Busacca om de Nederlander in de tweede helft met rood naar de kant te sturen. Van Persie kreeg zijn tweede gele en dus rode kaart voor het wegtrappen van de bal na een fluitsignaal. De 27-jarige aanvaller zei het fluitje niet gehoord te hebben.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.