• 17.402 nieuwsartikelen
  • 182.651 films
  • 12.578 series
  • 34.819 seizoenen
  • 657.977 acteurs
  • 200.535 gebruikers
  • 9.473.518 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

@ Nomak Met alleen maar voetballen win je nu eenmaal geen prijzen. Je hebt ook bikkelaars als van Bommel en zwoegers als Kuijt nodig.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

speranza schreef:

@ Nomak Met alleen maar voetballen win je nu eenmaal geen prijzen. Je hebt ook bikkelaars als van Bommel en zwoegers als Kuijt nodig.

Dat hebben we gezien.

Er is een groot verschil tussen bikkelen en iemand met opzet ondersteboven trappen. Dat weet jij ook wel.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Met zo een aanslag als die van De Jong kan je iemand doodtrappen. Hoort absoluut niet op een voetbalveld thuis. Dit heeft niets meer met voetbal te maken.

Was ook meer lompigheid dan echt een bewuste actie. Al had dat rood moeten zijn ja.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

en ook fysiek spel hoort bij voetbal.

Wat lees ik nu? Dacht toch echt dat ik de enige was die er zo over dacht.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

@ Naomi Watts Dat idee heb ik ook. Hij komt voetballend tekort. Daarom zie ik liever van der Vaart als controlerende middenvelder naast van Bommel.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Guardiola opgenomen in ziekenhuis

(Novum/AP) - Pep Guardiola heeft de afgelopen nacht doorgebracht in het ziekenhuis. De trainer van FC Barcelona kampt al enige tijd met rugklachten en die werden hem na de met 1-0 gewonnen uitwedstrijd tegen Valencia te veel.

Guardiola liet de persconferentie en training van dinsdag al over aan assistent Tito Vilanova. De 40-jarige oefenmeester zat wel op de bank in Valencia. Hij voelde zich duidelijk niet op zijn gemak en kwam daardoor niet veel van zijn stoel.

De klachten van Guardiola, die de training van donderdag ook liet schieten, komen op een ongelegen moment voor Barcelona. De Catalanen spelen dinsdag namelijk de return in de Champions League tegen Arsenal. Of hij die wedstrijd haalt is nog niet duidelijk.

kos

• 46819 berichten
  • 8944 stemmen

Raul . .

Bayern weer op dezelfde manier onderuit. Precies zoals ik al zei, als ze geen ballen op Robben op Ribery kunnen spelen is het helemaal niks. 0,0 positiespel daar, echt totaal geen van Gaal voetbal.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

orbit schreef:

Ik denk dat hij nog complexer is dan jij denkt.. hij weet heus wel dat het een voetballer van niks is, maar doet net alsof Manolefje dat als dekmantel gebruikt om zijn eigenlijk genialiteit uiteindelijk te gaan onthullen, het komt er alleen iedere week weer niet van.

Van der Gijp heeft inmiddels al wel een keer of vier á vijf in interview gezegd dat Manolev een leuke speler is maar dat hij heus zijn kwaliteiten wel ziet. Manolev is trouwens ook gewoon een prima back. Van der Wiel is in vorm beter maar verder loopt er in Nederland (kan er zo snel in ieder geval geen bedenken) geen betere rechtsback rond dan Manolev.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Van Gaal zal na dit seizoen of misschien al wel eerder de eer aan zichzelf houden en vertrekken (helemaal als de CL op niks uitloopt).

Raul blijft echt een wereldspits, op die leeftijd nog zo'n goed oog voor het doel, indrukwekkend.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Die Raul is inderdaad heel goed bezig. Dankzij hem heeft Schalke '04 goede papieren om in tegenstelling tot mijn club tot de achtste finales van de CL door te dringen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

rep_robert schreef:

Alsof mensen aan zo'n tafel altijd de waarheid spreken. Hij ging ook de fout in met die 4e man, maakt het niet minder vermakelijk

Merk wel vaker dat kijkers alles wat Van der Gijp zegt serieus nemen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Even een gokvraagje.

Wat denken jullie welke wedstrijd is een groter zekerheidje.

Dat Groningen thuis wint van Heracels of

Dat Ado thuis wint van NEC

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Dat ADO thuis wint van NEC.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3451 stemmen

Weet ik nog zo net niet. Het spel van NEC is niet groots maar zijn al 9 duels ongeslagen. ADO doet het daarentegen wel uitstekend natuurlijk. Denk een gelijkspel.

Groningen heeft 2 flinke tikken gehad met 4-1 en 5-1, maar Heracles heeft uit nog niet gewonnen dus het ideale moment voor Groningen om weer eens 3 punten te pakken.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Sarota: 'Ismo heeft een aardige bult op zijn hoofd'

Adam Sarota, Frank Demouge, Ismo Vorstermans, en het broertje van Tommy Oar kregen woensdagavond de schrik van hun leven. Na afloop van het duel met FC Twente werd het viertal belaagd door een groep supporters uit Enschede.

"We liepen met zijn vieren terug naar de auto om naar huis te rijden, toen we een soort van supportershome passeerden", blikt Adam Sarota terug op de website van Sport-Promotion. "Daar stonden twee groepen iets uit elkaar. Wij moesten er dus wel tussendoor lopen. Toen we zo'n beetje in het midden waren, werd er plotseling geroepen dat er Utrechters waren. Toen brak de chaos los."

Vosterman kreeg enkele raken klappen van FC Twente-supporters. "Er werd getrokken, geduwd en gescholden. We hebben het op een lopen gezet. Het was compleet onoverzichtelijk wat er gebeurde, maar we zagen wel dat er gevochten werd. We zijn naar de hoofdingang van het stadion gerend, waar bewaking stond. Daar merkten we dat we Ismo kwijt waren."

"Een kwartier later konden we alsnog bij onze auto komen en troffen we Ismo weer. We hadden geprobeerd hem te bellen, maar dat lukte niet. Zijn telefoon is tijdens de vechtpartij gestolen of hij is hem verloren. We zijn direct ingestapt en zijn weggereden. Met Ismo. Hij had een aardige bult op zijn hoofd en was aangeslagen. Dat waren we allemaal."

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Nomak schreef:

Ik ben gewoon dolblij dat het afbraakvoetbal met de afschuwelijke overtredingen het niet heeft gehaald.

Vraag me af waarom je fan van PSV bent.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Roda JC is zijn club.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2393 stemmen

gizmo_o schreef:

Van Gaal zal na dit seizoen of misschien al wel eerder de eer aan zichzelf houden en vertrekken (helemaal als de CL op niks uitloopt).

Raul blijft echt een wereldspits, op die leeftijd nog zo'n goed oog voor het doel, indrukwekkend.

Kan toch snel gaan bij een topclub. Zo ben je helemaal de man (bijna de triple gewonnen) en zo word je straks de laan uitgestuurd, binnen een jaar tijd.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2393 stemmen

timbo_ schreef:

Even een gokvraagje.

Wat denken jullie welke wedstrijd is een groter zekerheidje.

Dat Groningen thuis wint van Heracels of

Dat Ado thuis wint van NEC

Ben je bezig met een enquete?

Het eerste is een groter zekerheidje.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ben je bezig met een enquete?

Nee weddenschapje aan het voorbereiden Neig zelf ook naar Groningen.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Hoewel ik niet meer geloof in een stunt van mijn club in München kan ik me niet voorstellen dat Bayern München na de eliminatie van Inter doorstoot tot de finale van de CL. Dan heeft hij het dus gewoon op alle drie de fronten minder gedaan dan vorig seizoen. Dat accepteren de hoge heren daar niet.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

speranza schreef:

Hoewel ik niet meer geloof in een stunt van mijn club in München kan ik me niet voorstellen dat Bayern München na de eliminatie van Inter doorstoot tot de finale van de CL. Dan heeft hij het dus gewoon op alle drie de fronten minder gedaan dan vorig seizoen. Dat accepteren de hoge heren daar niet.

Eigenlijk had Van Gaal vorig jaar, op feitelijk zijn hoogtepunt, moeten stoppen. Wat hij vorig seizoen gepresteerd heeft, valt bijna niet te evenaren laat staan te verbeteren.

Ik zou trouwens ook mijn geld op Groningen zetten, maar zowel ADO als Groningen zitten in een mindere fase, dus het is lastig.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Feyenoord dreigt opnieuw talenten kwijt te raken

03/03/2011 13:47

Feyenoord probeert koortsachtig de contracten van een aantal talentvolle jeugdspelers te verlengen om te voorkomen dat zij De Kuip spoedig verlaten.

Het gaat om de jeugdinternationals Karim Rekik, Anass Achabar, Tony Trindade de Vilhena en Joey Sleers. Van het viertal vreest Feyenoord dat met name eerstgenoemde zijn handtekening niet meer onder een nieuwe verbintenis gaat zetten.

Rekik staat volgens het AD in de belangstelling van Manchester City, terwijl Juventus en Internazionale de speler eveneens zouden willen inlijven. Feyenoord vreest dat Rekik binnenkort wordt weggekaapt door een buitenlandse grootmacht. Het zou niet de eerste keer zijn dat de Rotterdamse club een toptalent kwijtraakt.

Vorig jaar werd Nathan Aké op vijftienjarige leeftijd door Chelsea weggeplukt uit de B1 van de stadionclub. Eerder al vertrokken onder meer Kyle Ebecilio (Arsenal), Rajiv van la Parra (Caen) en Jeffrey Bruma (Chelsea). Feyenoord ontving in deze gevallen alleen een schamele opleidingsvergoeding.

Algemeen directeur Eric Gudde baalt van deze ontwikkeling. 'Het is jammer dat een enkeling van onze talenten soms vertrekt nog voordat deze in De Kuip te zien is geweest.' Gudde blijft hopen dat de vier talenten spoedig zullen bijtekenen.

Bron: http://www.vi.nl/Nieuws-item/196358/Feyenoord-dreigt-opnieuw-talenten-kwijt-te-raken.htm

Laat er aub spoedig betere regelgeving komen m.b.t. tot dit soort 'tienerhandel'.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Maar Feyenoord heeft die spelers zelf toch ook vaak weggeplukt bij een andere club?

De enige manier dat dit stopt is als die spelertjes en hun begeleiders inzien dat je vaker flopt dan slaagt als je te vroeg op avontuur gaat.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Reinbo schreef:

Maar Feyenoord heeft die spelers zelf toch ook vaak weggeplukt bij een andere club?

De enige manier dat dit stopt is als die spelertjes en hun begeleiders inzien dat je vaker flopt dan slaagt als je te vroeg op avontuur gaat.

Ja klopt Reinbo. Maar ik neem nu Feyenoord gewoon als voorbeeld, geen enkele club zou dit moeten doen.

Quido

• 14650 berichten
  • 6145 stemmen

The Almighty schreef:

Adam Sarota, Frank Demouge, Ismo Vorstermans, en het broertje van Tommy Oar kregen woensdagavond de schrik van hun leven. Na afloop van het duel met FC Twente werd het viertal belaagd door een groep supporters uit Enschede.

"We liepen met zijn vieren terug naar de auto om naar huis te rijden, toen we een soort van supportershome passeerden", blikt Adam Sarota terug op de website van Sport-Promotion. "Daar stonden twee groepen iets uit elkaar. Wij moesten er dus wel tussendoor lopen. Toen we zo'n beetje in het midden waren, werd er plotseling geroepen dat er Utrechters waren. Toen brak de chaos los."

Vosterman kreeg enkele raken klappen van FC Twente-supporters. "Er werd getrokken, geduwd en gescholden. We hebben het op een lopen gezet. Het was compleet onoverzichtelijk wat er gebeurde, maar we zagen wel dat er gevochten werd. We zijn naar de hoofdingang van het stadion gerend, waar bewaking stond. Daar merkten we dat we Ismo kwijt waren."

"Een kwartier later konden we alsnog bij onze auto komen en troffen we Ismo weer. We hadden geprobeerd hem te bellen, maar dat lukte niet. Zijn telefoon is tijdens de vechtpartij gestolen of hij is hem verloren. We zijn direct ingestapt en zijn weggereden. Met Ismo. Hij had een aardige bult op zijn hoofd en was aangeslagen. Dat waren we allemaal."

Wat een triest bericht ... Die kop op NOS teletekst over de wedstrijd ("Twente knokt zich naar finale") is wel erg letterlijk genomen.

The Oceanic Six

• 60501 berichten
  • 4103 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
(quote)
Wie is er nu gefrustreerd? Maar ga vooral je tweede plaats vieren.

(quote)
(quote)
Jaloezie? Yeah right.

Gelukkig weet ik van mezelf dat dat niet zo is.

Ik ben gewoon dolblij dat het afbraakvoetbal met de afschuwelijke overtredingen het niet heeft gehaald. Als neutrale supporter had ik liefst Duitsland kampioen zien worden. Maar Spanje is ook mooi.

Boehoe frusti Nomak vind Nederland niet leuk. Wat erg zeg, net of er ook maar 1 iemand dit interessant vind

Afgelopen WK speelde alleen Duitsland behoorlijk voetbal, alhoewel zij ook een paar keer lelijk hebben gewonnen. Nederland speelde heel acceptabel. In wedstrijden tegen Slowakije, Brazilie en Uruguay bij vlagen zelfs goed. Ook in de finale in de 2e helft behoorlijk gebald. Helaas niet gered, hebben huilebalken als jij toch nog redenen om te mogen klagen

The Oceanic Six

• 60501 berichten
  • 4103 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Van der Gijp heeft inmiddels al wel een keer of vier á vijf in interview gezegd dat Manolev een leuke speler is maar dat hij heus zijn kwaliteiten wel ziet. Manolev is trouwens ook gewoon een prima back. Van der Wiel is in vorm beter maar verder loopt er in Nederland (kan er zo snel in ieder geval geen bedenken) geen betere rechtsback rond dan Manolev.

Meen je dit nou serieus? Manolev kan er toch vrij weinig van? Aanvallend is zijn inbreng sowieso al niet serieus te nemen, aangezien elke voorzet in de 2e ring vliegt. Overigens speelde hij tegen Ajax wel goed, maar ik reken hem nou niet tot de betere backs van de competitie. Niveau Rosales vind ik Manolev en da's geen compliment.

kos

• 46819 berichten
  • 8944 stemmen

Gelul. Mensen nemen die van der Gijp weer veel te serieus.

Manolev geeft in ieder geval meer assists dan de meeste rechtsbacks, zowel in competitie als in Bulgaarse elftal en scoort ook nog wel eens.

Had vorig jaar in competitie al 6 assists: vergelijkend: de geweldige van der Wiel die zogenaamd 20 miljoen waard was en naar Barcelona zou moeten heeft er maar eentje...

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

The Almighty schreef:

Reglementaire 0-3 lijkt me het minste. Twente terugzetten naar de Jupiler League of voor 10 jaar uitsluiten van Beker/Europees voetbal mag ook. Typisch het slag tuig dat vanzelf gecreëerd wordt zolang de voetballerij en haar abjecte fans mongolen als Douglas, Vertonghen of Toivonen de hand boven het hoofd houdt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.