• 17.381 nieuwsartikelen
  • 182.630 films
  • 12.578 series
  • 34.818 seizoenen
  • 657.955 acteurs
  • 200.529 gebruikers
  • 9.472.980 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Inderdaad. Twee blunders binnen negen maanden in hele cruciale wedstrijden is op dit nivo te veel. Genoemde trainer heeft zelf met zijn merkwaardige wissels overigens ook bijgedragen aan het feit dat het Europese hoofdstuk voor Inter dit seizoen naar alle waarschijnlijkheid veel te vroeg wordt afgesloten.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Inderdaad. Hoe kunnen mensen nou fouten maken.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Ik meen dit bloedserieus hoor. Mensen als jij en ik mogen fouten maken. Maar een heel duur betaalde doelman van de titelhouder van de CL moet na genoemde cruciale blunders ter discussie komen te staan.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ben ik blij dat Del Bosque zo niet redeneerde na Casillas zijn beschamende performance tegen Milan. Lekkere kortzichtige visie.

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4166 stemmen

Niet alleen tegen Milaan dat hij een beschamende performance heeft laten zien. Hij blundert regelmatig. Onbegrijpelijk dat hij 1e doelman bij Madrid en Spanje is.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Hij blundert wel eens, so what. Hij houdt er op belangrijke momenten ook onmogelijke ballen uit. Wat mij betreft zijn er maar twee betere keepers en dat zijn Asenjo en De Gea. En die zaten beiden niet bij de WK selectie.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ben ik blij dat Del Bosque zo niet redeneerde na Casillas zijn beschamende performance tegen Milan. Lekkere kortzichtige visie.

Dat was toen niet doorslaggevend. Real Madrid heeft zich met alle gemak van de werleld weten te plaatsen voor de achtste finales van de CL. De blunders van Julio Cesar zijn dit wel. Brazilië was weg en Inter heeft nog slechts een theoretische kans de kwartfinales van de CL te bereiken.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Tja, nog onderscheid maken ook. Achteraf ook makkelijk praten. Een blunder blijft een blunder. Het moment waarop lijkt me helemaal niet zo relevant. Ik wil je nog net geen Mussolini noemen, maar je komt wel dichtbij.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik wil je nog net geen Mussolini noemen, maar je komt wel dichtbij.

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4166 stemmen

Tsjah, dan zijn er toch echt betere keepers die minder blunderen hoor NW. Van der Sar heeft ook wel is geblunderd, maar niet bijna wekelijks zoals onze vriend Casillas.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Bijna wekelijks? Duidelijk dat jij nooit BBVA kijkt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

speranza schreef:

(quote)

Ik was deze -> emoticon vergeten. Niet serieus bedoeld .

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Dat begrijp ik.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Mooie is trouwens ook nog dat hij Manolev wel een prima voetballer vindt. Iets wat veel mensen niet eens is door lijken te hebben.

Ik denk dat hij nog complexer is dan jij denkt.. hij weet heus wel dat het een voetballer van niks is, maar doet net alsof Manolefje dat als dekmantel gebruikt om zijn eigenlijk genialiteit uiteindelijk te gaan onthullen, het komt er alleen iedere week weer niet van.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

'Je moet bloed en goals verwachten'

(Novum) - In De Grolsch Veste staan woensdagavond twee ware cupfighters tegenover elkaar. Beide ploegen bereikten de afgelopen tien jaar drie keer de finale van de KNVB-beker. Een vierde finale is voor beide ploegen het doel.

"We hebben er lang op gewacht en zijn er helemaal klaar voor", zegt FC Utrecht-middenvelder Edouard Duplan. FC Utrecht won in de laatste tien jaar twee keer de KNVB-beker. In 2003 werd Feyenoord geklopt. Een jaar later moest de komende tegenstander, FC Twente, het onderspit delven.

De verwachting bij de Utrechters is dan ook dat Twente zich wil revancheren. "Je moet bloed en doelpunten verwachten", toont Duplan zich strijdbaar. "Wij gaan er echt voor vechten."

Doelman Michel Vorm kijkt alvast vooruit naar de tegenstander in een eventuele finale. Ajax, dat het donderdag opneemt tegen RKC Waalwijk, lijkt daarop de meeste kans te maken. "Dat zou helemaal mooi zijn. In één seizoen drie keer van Ajax winnen, dat zou top zijn."

The Oceanic Six

• 60501 berichten
  • 4103 stemmen

Kai schreef:

*Toont Messi die de bal over de achterlijn loopt*

Mijn commentaar: "hihihihihi zou 'ie het zelf doorhebben? hihihi hij weet gewoon niet waar 'ie meebezig is joh, als er geen reclameborden stonden liep 'ie nu nog door. hihihihihihi".

*Toont een verkeerde pass van Messi*

Mijn commentaar: "die jongen kan er helemaal niks van, die kan nog geen lepel naar zijn mond brengen, hihihihihi."

Gaap. Wat neem jij het leven toch veel te serieus, man.

The Oceanic Six

• 60501 berichten
  • 4103 stemmen

speranza schreef:

aan het feit dat het Europese hoofdstuk voor Inter dit seizoen naar alle waarschijnlijkheid veel te vroeg wordt afgesloten.

Had nog veel vroeger gemogen hoor

Overigens sluit ik niet uit dat Inter het alsnog redden gaat in Beieren. Twee flitsen van Sneijder of Eto'o en je bent door.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Met het gevaar dat Naomi Watts me zo meteen weer om de oren gaat slaan wil ik daaraan toevoegen mits Julio Cesar geen blunder maakt.

The Oceanic Six

• 60501 berichten
  • 4103 stemmen

Die Cesar is wel een held sinds het WK

Normaal wel een goede keeper hoor, alhoewel hij niet tot de 3 beste ter wereld behoort. Daarvoor maakt hij toch nog wel eens een cruciale fout.

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4166 stemmen

Naomi Watts schreef:

Bijna wekelijks? Duidelijk dat jij nooit BBVA kijkt.

Klopt, ik kijk overigens wel de CL. Waar ik hem wel bijzonder vaak foute zie maken Beetje zo'n zelfde gevalletje als Valdes bij Barca. Leuke keepers, maar met een echte topkeeper had je veel goals nooit tegen gehad die ze nu wel hebben gekregen.

The Oceanic Six

• 60501 berichten
  • 4103 stemmen

Niks mis met Valdes hoor, tegenwoordig 1 van de betere keepers van Europa. Vond hem een paar jaar terug nog wel eens zwak ingrijpen, maar tegenwoordig is hij toch wel echt topniveau. Spanje mag niet klagen met Casillas, Valdes en Reina als keepers voor de ploeg. En dan heb je ook nog dat grote talent de Gae ofzo, maar die ken ik niet goed genoeg.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Reina en Casillas blunderen ontzettend vaak. Vraag me niet waarom, maar het is zo. Je zult op internet wel wat compilaties vinden van het geknungel van die twee Spanjolen. Beide worden beschouwd als de beste keepers van Spanje, maar dan vraag ik je nu dit:

Zoek op Youtube eens een blundercompilatie van Stekelenburg of vd Sar. Knap als je wat kunt vinden. Beide hebben meer klasse dan die twee stuntelkampioenen.

The Oceanic Six

• 60501 berichten
  • 4103 stemmen

Stekelenburg schoot uit tegen Roda nog een bal verkeerd uit waaruit de 1-2 viel toen Ajax 0-2 voor stond.

Elke keeper maakt wel eens een foutje. Valdes doet het de laatste jaren erg goed en Casillas blijft een klasse keeper, al krijg ik ook het gevoel dat zijn beste jaren niet de laatste 2 jaar zijn, ondanks een EK en WK titel.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Stekelenburg was de beste doelman van het afgelopen WK. Onbegrijpelijk dat hem dit geen transfer naar een Europese topclub heeft opgeleverd.

The Oceanic Six

• 60501 berichten
  • 4103 stemmen

Hij speelt al voor een Europese topclub

Maar ik gun hem komende zomer wel een transfer naar een topcompetetie. Ik denk dat hij bijna bij elke club in Europa in de basis kan belanden.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Stekelenburg schoot uit tegen Roda nog een bal verkeerd uit waaruit de 1-2 viel toen Ajax 0-2 voor stond.

.

Dat beschouw ik niet als een fout. Doe je dat structureel dan ben je gewoon een slechte keeper i.p.v. een goede keeper die fouten maakt. Zou wat zijn als iedere veldspeler de bal nooit verkeerd raakt.

Kan me maar een fout herinneren van Steek, namelijk 'Forlan 1/2 finale WK'.

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4166 stemmen

Inderdaad, de bal fout uittrappen kan gebeuren. Het hele elftal staat bij die goal ook verkeerd opgesteld, dat is de grootste fout.

Stekelenburg was een paar jaar geleden iets minder zeker, maakte wat meer foutjes. Maar hij is nu op een perfecte leeftijd en keept elke wedstrijd foutloos. Zoals een topkeeper hoort te zijn. Keepers zijn wat mij betreft ook op een iets latere leeftijd op hun top. Op de leeftijd van Casillas mag je veel van die beginner blunders niet meer maken.

Casillas heeft verschillende compilaties van 8 minuten aan blunders, hoe kan je het dan in godsnaam een klasse keeper, laat staan top 5 keeper noemen

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

En dan heb je ook nog dat grote talent de Gae ofzo, maar die ken ik niet goed genoeg.

Dat je er nog net geen de Gay van maakt . De Gea vind ik op afstand de beste keeper van Spanje, en dan heb je Asenjo ook nog. De Gea noemen ze zelfs van der Gea, omdat ie qua stijl ook erg op Sar lijkt.

The Oceanic Six

• 60501 berichten
  • 4103 stemmen

rep_robert schreef:

Casillas heeft verschillende compilaties van 8 minuten aan blunders, hoe kan je het dan in godsnaam een klasse keeper, laat staan top 5 keeper noemen

Als je al 10 jaar in het 1e van Madrid keept, dan zal je ook wel eens fouten maken ja. Wat een enorme bullshit om Casillas geen klasse keeper te noemen. Zeg ik nota bene als iemand die op Real kotst.

Bayern-Schalke trouwens net 0-1 geworden, halve finale beker. Raul had alle ruimte om raak te koppen via een corner. Daarvoor had Schalke al een enorme kans gehad.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

Dat kan je bij Sar ook alleen al doen bij Juventus - Celta de Vigo destijds. Als je al zo lang keept op hoog niveau moet dat kunnen. Ik snap echt niet hoe hje Iker geen topkeeper kan noemen. Met de save van Casillas op Robben alleen al is hij een geweldenaar.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.