- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4166 stemmen
Daarom begrijp ik het ook niet dat ze geen andere keeper hebben neergezet, een betrouwbaardere keeper. Hij heeft ze toch al een paar CL nederlagen gekost waar je u tegen zegt. Wel een miljoenen grapje die blunders van Casillas. Maar dat is ook 1 van de redenen waarom ze nu al jaren niks meer hebben gewonnen he 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Noem ze maar eens op dan? Kan me geen cruciale fouten noemen die ze de CL gekost hebben. Goals van Lyon waren ook gewoon prima goals vorig jaar o.a.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4166 stemmen
Ik ben geen otherfool met mn fotografische geheugen. Kan me bijvoorbeeld in die thuisnederlaag tegen Milan nog herinneren dat ie zo voorbij de bal rende(wtf) en volgens mij Pato zo de bal erin kon tikken. Dat zag er echt hilarisch uit.
Feit blijft dat ik hem veel minder blunders heb zien maken dan een vd Sar. Toch een wereld van verschil. Laatst had hij toch ook een blunder? Weet zo even niet meer welke wedstrijd.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Was een poulewedstrijd en hebben zich gewoon gekwalificeerd voor de 1/8e finale. Niet zoveel aan de hand wat dat betreft.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4166 stemmen
Behalve een wedstrijd bonusje van een miljoen, maar dat is idd peanuts voor Real.
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
Nou, da's al rood voor Cornelisse.
Twente toch naar de finale gok ik.
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
Was een poulewedstrijd en hebben zich gewoon gekwalificeerd voor de 1/8e finale. Niet zoveel aan de hand wat dat betreft.
Nee, dat was vorig jaar. Ik herinner me die pot nog wel. Milan won met 2-3 bij Real toen. Was inderdaad een hele slechte wedstrijd van Casillas.
Maargoed, neemt niet weg dat hij gewoon een prima keeper is.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nee, dat was vorig jaar. Ik herinner me die pot nog wel. Milan won met 2-3 bij Real toen. Was inderdaad een hele slechte wedstrijd van Casillas.
Maargoed, neemt niet weg dat hij gewoon een prima keeper is.
Gewoon dezelfde wedstrijd die ik noem hoor.
Quido
-
- 14650 berichten
- 6145 stemmen
Bayern bij rust 0-1 achter tegen Schalke ...
Quido
-
- 14650 berichten
- 6145 stemmen
Dat was knap inderdaad, wel een mooie aanval.
Quido
-
- 14650 berichten
- 6145 stemmen
Ben wel benieuwd of Preud'homme en de gehele selectie van Twente na afloop de ballen hebben om nu ook toe te geven dat ze gematst zijn
(die tweede gele kaart van Cornelisse)
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Die lompe omhaal (hoe haalt die lamlul het ook in z'n hoofd joh
) was gewoon ook een donker gele kaart.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hoe krijg je die er nou niet in Messi
.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Aanfluiting deze wedstrijd, Twente krijgt het helemaal in de schoot geworpen
Arbitrage faalt bizar hard. Had dit wel eens met 11 - 11 willen zien..
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Ben wel benieuwd of Preud'homme en de gehele selectie van Twente na afloop de ballen heeft om nu ook toe te geven dat ze gematst zijn
(die tweede gele kaart van Cornelisse)
Waarschijnlijk had het scheidsrechterscommittee het misplaatste gevoel dat ze iets goed te maken had.. Maar nu zal je inderdaad wel geen verhitte posts zien nee 
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
Twente had de scheids vanavond niet tegen. Maar dat hoor je vast niet vanavond.
Ieder geval, Ajax-Twente is als affiche finalewaardig.
De nieuwe kampioen tegen de uittredende kampioen 
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Maar nu zal je inderdaad wel geen verhitte posts zien nee
Gelukkig wel al 4 (!) huilie huilie posts over de Twentse voorkeursbehandeling uit (hoe verrassend) het hoofdstedelijke kamp 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Gelukkig wel al 4 (!) huilie huilie posts over de Twentse voorkeursbehandeling uit (hoe verrassend) het hoofdstedelijke kamp
Gelukkig ook de grootste provinciale meehuiliehuilie die de afwezigheid van onze met twee maten metende vrienden altijd meer dan goed maakt 
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
Welnee, ik zit er niet mee. Maar ze zijn wel wat selectief bij Twente. Ieder geval heeft Ajax weer een nieuw team om te vernederen in de finale.
Afgelopen decennium hadden Utrecht, AZ, PSV en Feyenoord in de bekerfinale al niks te vertellen tegen de Godenzonen 
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4166 stemmen
Mocht ook wel na dit weekend voor ons, jij al uitgehuild van het afgelopen weekend? Morgen krijg je weer de tijd 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Hansie Hansie weer terug bij VI! 
Hans Kraay jr. zal maandelijks aanschuiven bij de uitzending van Voetbal International op de maandagavond
''De terugkeer van Hans Kraay jr. is een zwarte dag voor de sportjournalistiek. Mijn kijkcijfers zullen helaas lijden onder zijn terugkeer," stelt Derksen gekscherend.
Begint alweer goed! 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Mocht die mafkees trouwens nog meedoen in een bekerduel of niet? Heb het niet gezien en weet de regelgeving niet.
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
Mocht die mafkees trouwens nog meedoen in een bekerduel of niet? Heb het niet gezien en weet de regelgeving niet.
Wie? Douglas, Janssen of Preudhomme? 
Maar als je Douglas bedoelde..nee die heeft vanavond zijn 1e duel schorsing uitgezeten. Alleen Europees laat Twente hem meespelen.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Goede redding van Boschker trouwens, heeft Twente in de wedstrijd gehouden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat blijft het mooi. Elke speler van Barca die fluitconcerten voor zijn kiezen krijgt maar Iniesta krijgt overal in Spanje een staande ovatie. Voor altijd een held in Spanje, waar je ook komt.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Iniesta is onsterfelijk door dat heerlijke doelpunt waarmee Spanje oververdiend wereldkampioen werd en de smerigste ploeg van het toernooi terug naar huis stuurde.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.