- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Barca wint, tien punten los nu
. Wel met een wedstrijd meer gespeeld.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nomak een gefrustreerde Belg bedoel je? 
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Iniesta is onsterfelijk door dat heerlijke doelpunt waarmee Spanje oververdiend wereldkampioen werd en de smerigste ploeg van het toernooi terug naar huis stuurde.
Voor altijd een held 
Quido
-
- 14650 berichten
- 6145 stemmen
Gelukkig wel al 4 (!) huilie huilie posts over de Twentse voorkeursbehandeling uit (hoe verrassend) het hoofdstedelijke kamp
Mij interesseert het overigens niet veel, maar dat terzijde. Het laat enkel weer zien hoe hypocriet de gehele voetbalwereld is.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vrij logisch dat je kritiek hebt bij onterechte beslissingen en je niets zegt als het andersom is hoor.
Quido
-
- 14650 berichten
- 6145 stemmen
Vrij logisch dat je kritiek hebt bij onterechte beslissingen en je niets zegt als het andersom is hoor.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3451 stemmen
Barca!! 
En verder op Voetbalzone:
Damian Rubín gaat het Guinness Book of World Records in met zijn strenge optreden in de wedstrijd tussen Claypole en Victoriano Arenas, in de vijfde divisie van Argentinië. De scheidsrechter deelde volgens Argentijnse media rode kaarten uit aan alle veldspelers en alle wisselspelers, 36 in totaal. Rubín zag zich genoodzaakt iedereen rood te geven nadat de wedstrijd ontaardde in een ordinaire matpartij.
Tijdens de wedstrijd ging het al mis, toen Rubin een opstootje suste met enkele gele kaarten. Vervolgens haalde hij ook de andere kaarten tevoorschijn en liep de wedstrijd uit de hand. De ruzie tussen spelers en wissels van Claypole en Victoriano ontaardde en diverse supporters betraden eveneens het veld en deelden rake klappen uit.
De wedstrijd werd vervolgens gestaakt, maar daarna ging de affaire gewoon door. Rubin zou vervolgens buiten het veld alle spelers en wisselspelers rood hebben gegeven voor hun wangedrag. Dat betekent, zo melden diverse media, dat zowel Claypole als Victoriano in de komende wedstrijd een beroep moet doen op jeugdspelers.
Het kan allemaal in het voetbal 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vond Preudhomme ook nogal over de schreef gaan hoor. Ik vond het al zo lang goed gaan, dit soort uitbarstingen heeft ie wel vaker gehad.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Barca!! 
En verder op Voetbalzone:
[i]Damian Rubín gaat het Guinness Book of World Records in
Schitterend, zie het al helemaal voor me.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Voorkeursbehandeling? Zegt iemand dat?
Twente (...) gematst
Twente krijgt het helemaal in de schoot geworpen
Waarschijnlijk had het scheidsrechterscommittee het misplaatste gevoel dat ze iets goed te maken had
Twente had de scheids vanavond niet tegen.
Als A&L de meest genuanceerde van het stel fonteinen is weet je het wel...
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4166 stemmen
Je kan het natuurlijk ook wel te serieus nemen ja. Als RKC een zwakke rode kaart krijgt morgen dan krijgt Ajax het toch ook in de schoot geworpen. Sterker nog, met deze loting krijgen we het al in de schoot geworpen. Boeiaaaaaaa
Quido
-
- 14650 berichten
- 6145 stemmen
Volgens mij mist otherfool op de een of andere manier een bepaalde toon in de berichten die vanavond gepost zijn (hoewel ik er normaliter fel op tegen ben, plaatste ik zelfs nog een smiley in het door hem gequote bericht van mij. Maar die laat ie natuurlijk weg, zoals ie altijd selectief quote of dingen aanhaalt).
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Ik zie weinig verschil in toon in vergelijking met het gebruikelijke gemier over het speelschema, Kesler, de KNVB, de scheidsrechterscommissie, Pieter Vink, de tuchtcommissie, enz. enz.
rep_robert
-
- 27547 berichten
- 4166 stemmen
Je krijgt de wedstrijd toch ook in de schoot geworpen met zo'n rode kaart. Of ben ik nou achterlijk geworden? Moeten we dan allemaal gaan zeggen dat Twente het extreem moeilijk gaat krijgen omdat de tegenstander een rode kaart krijgt? Je kan de scheids een keer mee hebben, blaas de boel even op. Ik had twente sowieso wel door verwacht, deze wedstrijd kon me echt geen zak schelen ook eigenlijk 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Utrecht en halve finales van de beker, het zal nooit een goede verstandhouding worden 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2275 stemmen
Barca wint, tien punten los nu
. Wel met een wedstrijd meer gespeeld.

orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Ik zie weinig verschil in toon in vergelijking met het gebruikelijke gemier over het speelschema, Kesler, de KNVB, de scheidsrechterscommissie, Pieter Vink, de tuchtcommissie, enz. enz.
Of Bossen, scheids die juicht na doelpunt ajax, studio ajax, Vertonghen, 2 penalties niet toegekent, thuisclubs die tactisch de wedstrijd stil laten liggen, enz enz
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Als A&L de meest genuanceerde van het stel fonteinen is weet je het wel...
.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Maar orbit, dat zijn wel allemaal feiten en geen ongegronde speculaties.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Idd, dat is humor!
Bij Bossen heb ik het idee dat hij Douglas viseert.
of deze:
Alleen al van de wedstrijden tegen mijn eigen clubje (Roda) kan ik voorbeelden geven. Hoeveel dubieuze strafschoppen heeft Ajax de laatste jaren gekregen? Heel veel. Toen Sneijder er nog speelde sloeg ie zelfs eens met zijn hand de bal uit Castro's handen en mocht gewoon scoren. Scheidsrechter zei niets.
En dit soort zaken gebeuren niet enkel in Roda - Ajax. Een grote club als Ajax heeft tegen kleinere clubs vaak genoeg het geluk (de scheidsrechter) aan zijn kant.
Tot zover de gegronde feiten 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Welnee, ik zit er niet mee. Maar ze zijn wel wat selectief bij Twente. Ieder geval heeft Ajax weer een nieuw team om te vernederen in de finale.
Afgelopen decennium hadden Utrecht, AZ, PSV en Feyenoord in de bekerfinale al niks te vertellen tegen de Godenzonen
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2393 stemmen
Iniesta is onsterfelijk door dat heerlijke doelpunt waarmee Spanje oververdiend wereldkampioen werd en de smerigste ploeg van het toernooi terug naar huis stuurde.

Je hebt zeker wat in te halen, omdat je een hele tijd niet durfde te komen?
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Over dat doelpunt van Iniesta gesproken in relatie tot de discussie van gisteren over de kwaliteiten van Stekelenburg. Valt genoemde uitstekende doelman daarin werkelijk helemaal niets te verwijten?
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
Haha, kijk eens aan; we hebben weer een gefrustreerde Belg? 
Groeten van de vice-wereldkampioen. Wat heeft jouw team bereikt? Oja, helemaal niks! 
Overigens heb ik ook veel respect voor Iniesta, ondanks die goal. Iedere speler zou willen dat ze een WK finale mochten beslissen. Gelukkig won Barca gister ook. Real blijft daar gewoon de eeuwige achtervolger.
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen

Je hebt zeker wat in te halen, omdat je een hele tijd niet durfde te komen?
Haha, valt het jullie ook op dat Nomak alleen stoere praat durft te posten als hij weet dat hij gedekt wordt door bepaalde leden (otherfool, NW)?
Sjeeemineee 
We horen het wel zodra een land of club waar hij achter staat eens wat serieus presteert.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2393 stemmen
Grotendeels van de match hoor.
Gaan we die discussie nu weer beginnen? 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.