• 17.400 nieuwsartikelen
  • 182.650 films
  • 12.578 series
  • 34.819 seizoenen
  • 657.966 acteurs
  • 200.532 gebruikers
  • 9.473.274 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Gaan we die discussie nu weer beginnen?

Laten we dat maar niet doen, maar buiten types als Stevie Wonder verwacht ik dat de rest dezelfde conclusie trekt hoor .

The Oceanic Six

• 60501 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Gaan we die discussie nu weer beginnen?

Inderdaad. Rond die discussie toch eens af zeg. Spanje won, niet eens onverdiend alhoewel Nederland via Robben natuurlijk het toernooi had moeten winnen. Maargoed, niet gebeurd. Om nu elke keer als Iniesta ergens speelt te beginnen over de finale is ook wat onnodig.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Stel je niet zo aan, zo veelvuldig gebeurt dat niet. Het ging puur over het feit dat ie overal een staande ovatie krijgt. Dat zal straks in het Bernabeú zelfs het geval zijn. En bovendien is geen verbod op het noemen van Iniesta die voor een hele natie geschiedenis schreef.

The Oceanic Six

• 60501 berichten
  • 4103 stemmen

Ik had het niet over jou, had het over Nomak. De jaloezie jegens Oranje spat eraf bij hem. Beetje treurig.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ok, ik heb niets gezegd .

The Oceanic Six

• 60501 berichten
  • 4103 stemmen

Dan hoop ik vaker, dat je je grote mond eens dicht houdt

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Ronaldo krijgt afscheidswedstrijd

(Novum) - Ronaldo is in juni nog een laatste keer te bewonderen in het shirt van Brazilië. Voor de 34-jarige aanvaller is een afscheidswedstrijd tegen Roemenië georganiseerd. Ronaldo treedt daarmee in de voetsporen van zijn roemruchte landgenoten Romario, Zico en Pele, die ook een afscheidswedstrijd in het shirt van Brazilië kregen.

De afscheidswedstrijd van Ronaldo wordt op 7 juni gespeeld in het Pacaembu Stadium in São Paulo. De Braziliaan speelde op het WK in Duitsland in 2006 zijn laatste interland. Vorige maand zette de voormalig speler van PSV een punt achter zijn loopbaan.

Ronaldo was achttien jaar profvoetballer ondanks herhaaldelijke knieproblemen. Naast PSV kwam hij uit voor Cruzeiro, FC Barcelona, Internazionale, Real Madrid, AC Milan en tenslotte bij Corinthians. Ronaldo scoorde in 512 competitiewedstrijden maar liefst 352 keer.

'O Fenômeno' werd driemaal Wereldvoetballer van het Jaar en is WK-topscorer aller tijden met vijftien doelpunten. Met Brazilië pakte hij in 1994 en 2002 de wereldtitel.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Pele: Platini goede opvolger Blatter

(Novum/AP) - Pele ziet in UEFA-voorzitter Michel Platini de ideale tegenkandidaat voor Sepp Blatter voor het voorzitterschap bij de FIFA. Dat zei de grootste Braziliaanse voetballer ooit donderdag in Singapore. "Platini doet het goed bij de UEFA en maakt een goede kans."

De Fransman Platini en Mohamed bin Hammam uit Qatar, de voorzitter van de Aziatische Voetbal Federatie, worden gezien als de meest geschikte opvolgers van de 74-jarige Blatter, die op 1 juni voor de vierde keer een vierjarige termijn wil aangaan als hoofd van de FIFA. Beiden hebben echter nog niet aangegeven of ze zich kandidaat willen stellen.

De Amerikaanse sportjournalist Grant Wahl heeft zich inmiddels wel beschikbaar gesteld als tegenkandidaat van Blatter. De Fifa kreeg eind vorig jaar flinke kritiek na het toekennen van de WK's van 2018 en 2022 aan Rusland en Qatar.

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4166 stemmen

Wat blijven die Argentijnen toch smullen om naar te kijken. Hoe langer het filmpje duurt, hoe harder het nummer gaat. Vooral smullen vanaf 2:55.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Heerlijk filmpje inderdaad. Zo intens hoort voetbal beleefd te worden.

The Oceanic Six

• 60501 berichten
  • 4103 stemmen

De verloren bekerwedstrijd van FC Utrecht bij FC Twente heeft een vervelend staartje gekregen.

De FC Utrecht-spelers Sarota, Demouge en Vorstermans liepen na het duel naar hun auto. Een groep van 150 Twente-supporters liep achter hen aan.

Vorstermans werd vastgepakt en kreeg een aantal schoppen. Hij raakte niet gewond.

Of er aangifte is gedaan en of er mensen zijn aangehouden is niet bekend.

Wat een fijne supporters heeft Twente toch weer

Volgens mij hing er gister trouwens ook een spandoek met steunbetuigingen aan Douglas. Moet ook niet gekker worden...

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4166 stemmen

Man, ik geil hier zo op he Die melodieën en de manier waarop ze zingen. Prachtig en je wordt eerder raar aangekeken in het stadion wanneer je niet zingt dan wanneer je wel los gaat.

Niet zo leuk als de eerste(maarja, wat is niet leuk), maar ook zo'n lekker lang liedje wat mooi en rustig gezongen wordt. Blijft gekke shizzle.

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4166 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Volgens mij hing er gister trouwens ook een spandoek met steunbetuigingen aan Douglas. Moet ook niet gekker worden...

Vd Vaart ook koning

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Zelfs FC Twente supporters moeten inzien dat zijn gedrag niet door de beugel kan. Een steunbetuiging is dan uit den boze. Ook al is dit voor hun een onmisbare speler.

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4166 stemmen

Ach ja, als diezelfde supporters met 150 man drie spelers even in elkaar meppen hoef je er niet veel van te verwachten natuurlijk

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Zie net Celtic - Glasgow. Wat een heerlijk potje ruzie.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Je hebt zeker wat in te halen, omdat je een hele tijd niet durfde te komen?

Ajax&Litmanen1 schreef:

Haha, kijk eens aan; we hebben weer een gefrustreerde Belg?

Groeten van de vice-wereldkampioen. Wat heeft jouw team bereikt? Oja, helemaal niks!

Wie is er nu gefrustreerd? Maar ga vooral je tweede plaats vieren.

Ajax&Litmanen1 schreef:

Haha, valt het jullie ook op dat Nomak alleen stoere praat durft te posten als hij weet dat hij gedekt wordt door bepaalde leden (otherfool, NW)?

Ajax&Litmanen1 schreef:

Ik had het niet over jou, had het over Nomak. De jaloezie jegens Oranje spat eraf bij hem. Beetje treurig.

Jaloezie? Yeah right.

Gelukkig weet ik van mezelf dat dat niet zo is.

Ik ben gewoon dolblij dat het afbraakvoetbal met de afschuwelijke overtredingen het niet heeft gehaald. Als neutrale supporter had ik liefst Duitsland kampioen zien worden. Maar Spanje is ook mooi.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Nomak, zoveel afschuwelijke overtredingen heeft NL niet gemaakt, jij hebt gewoon die finale nog goed in je hoofd zitten en de overige wedstrijden niet meer. Nederland en Spanje hebben beide de finale geheel verdiend gehaald, met mooie overwinningen! Ik ben als Hollander gewoon trots op onze 2e plek hoor, als je nagaat wat voor een kikkerlandje wij zijn, hebben we gewoon een verdomd goede prestatie neergezet.

Overigens, ik had destijds Nederland - Duitsland als finalisten, helaas ging dit niet door.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nou nou nou, Spanje - Paraguay gemist. Spanje had die moeten verliezen natuurlijk.

Bovendien had de Jong zowel tegen Denemarken en Japan nog erg pittige overtredingen.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Ja dat is waar NW(Paraguay was ik even vergeten), maar zo heeft elk land spelers die pittige overtredingen hebben gemaakt. Ik vind dat je Nederland tekort doet door te zeggen dat we afbraakvoetbal speelden met alleen maar debiele overtredingen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik was destijds ook wat anti oranje, en overdreef het ook. Maar tegen spelers als Iniesta en Xavi kan je vaak ook niet anders. Oranje deed wat ze moesten doen, en ook fysiek spel hoort bij voetbal.

Asaharo

• 1042 berichten
  • 624 stemmen

Het afgelopen WK had het probleem dat de meeste ploegen niet echt voluit gingen om te winnen, ze hadden allemaal eerder schrik om te verliezen. De meeste matchen van Nederland waren toch ook niet om te zeggen van hé mooi gespeeld. Het niveau was tenenkrullend laag, ook bij de andere landen.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

In de finale speelden beide landen op het scherpst van de snede. Wat is daar mis mee? Het zijn toch geen mietjes? Tot de finale kun je al helemaal niets roepen over vuil spel van Nederland.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Van Bommel zijn overtreding tegen Uruguay vergeten? Totaal geen oog voor de bal, knalt die Uruguayaan ondersteboven.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Van Bommel is een echte winnaar. Daar zouden er meer van moeten rondlopen.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Een ploeg die kan voetballen en er ook de spelers voor heeft, maar het niet doet en ervoor kiest om het hele toernooi amper iets te laten zien, zo een ploeg gun ik niets.

Maarja, als je zoiets hier roept wordt je al voor gefrustreerd en jaloers uitgemaakt. Tja, je zou op een forum maar eens een andere mening moeten hebben.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2393 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik was destijds ook wat anti oranje, en overdreef het ook. Maar tegen spelers als Iniesta en Xavi kan je vaak ook niet anders. Oranje deed wat ze moesten doen, en ook fysiek spel hoort bij voetbal.

Toch heb je met Sneijder en v/d Vaart ook twee bijzonder goed voetballende middenvelder. Van Bommel deed het ook niet slecht. Helaas stond er ene de Jong in de basis.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

speranza schreef:

In de finale speelden beide landen op het scherpst van de snede. Wat is daar mis mee? Het zijn toch geen mietjes? Tot de finale kun je al helemaal niets roepen over vuil spel van Nederland.

Nou Spanje speelde niet scherp hoor. We gingen constant liggen, dus wel mietjes .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Toch heb je met Sneijder en v/d Vaart ook twee bijzonder goed voetballende middenvelder. Van Bommel deed het ook niet slecht. Helaas stond er ene de Jong in de basis.

Klopt maar bedoel eerder als je ziet hoe technisch hun zijn, dat is echt lastig verdedigen dus dat je dan vaak de man raakt ipv de bal is niet zo gek.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

dat is echt lastig verdedigen dus dat je dan vaak de man raakt ipv de bal is niet zo gek.

Met zo een aanslag als die van De Jong kan je iemand doodtrappen. Hoort absoluut niet op een voetbalveld thuis. Dit heeft niets meer met voetbal te maken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.