• 17.381 nieuwsartikelen
  • 182.630 films
  • 12.578 series
  • 34.818 seizoenen
  • 657.953 acteurs
  • 200.528 gebruikers
  • 9.472.964 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

FillumGek schreef:

Klopt, een aantal vrienden zijn dit gaan kijken vanwege het amusement terwijl ze niet eens zo van voetbal hielden. Ze zijn echter wel door het programma de sport meer gaan volgen, dus da's ook positief. Ik vind het wel onzin dat sommige zeggen dat je het hele programma niet serieus moet nemen. Tuurlijk zijn er melige momenten, maar er zijn zat serieuzere discussies en met name Johan heeft echt wel kennis van zaken. Inderdaad duizendmaal beter dan SV.

Het probleem van het programma is juist dat het niks met voetbal te maken heeft, daarom vinden veel vrouwen die ik ken VI leuk.

Johan Derksen is een journalist en heeft weleens interessante informatie, maar voetbal inhoudelijk heeft hij niks te vertellen, de hele tafel niet overigens.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2393 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Misschien dat Nicolage Rico daarom soms zo overdreven positief over zijn club is

(afbeelding)

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Het probleem van het programma is juist dat het niks met voetbal te maken heeft, daarom vinden veel vrouwen die ik ken VI leuk.

Johan Derksen is een journalist en heeft weleens interessante informatie, maar voetbal inhoudelijk heeft hij niks te vertellen, de hele tafel niet overigens.

Dan onderschat je toch de inhoudelijke voetbalkennis van René van der Gijp. Hij zag bijvoorbeeld al in een heel vroeg stadium dat Spanje de te kloppen ploeg tijdens het afgelopen WK was.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

Als Schelvis bij SV zou zitten vond iedereen het maar niks. Van Hanegem vond iedereen bij VI ook geweldig en nu is het ineens niets (waar ik het overigens mee eens was en ben).

Nee geef mij maar Mulder, Van 't Hek, Spaan en Waterreus. Veel beter dan Heertje, Kraay Jr., Jakhals Erik en Boskamp.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

speranza schreef:

Dan onderschat je toch de inhoudelijke voetbalkennis van René van der Gijp. Hij zag bijvoorbeeld al in een heel vroeg stadium dat Spanje de te kloppen ploeg tijdens het afgelopen WK was.

Goh. Dat zag nou werkelijk niemand anders aankomen. Nee even zonder gein. Die man heeft er zeker verstand van, stuk meer zelfs dan Derksen, maar vind voorbeeld dan weer minder geslaagd.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

Als Schelvis bij SV zou zitten vond iedereen het maar niks. Van Hanegem vond iedereen bij VI ook geweldig en nu is het ineens niets (waar ik het overigens mee eens was en ben).

Nee geef mij maar Mulder, Van 't Hek, Spaan en Waterreus. Veel beter dan Heertje, Kraay Jr., Jakhals Erik en Boskamp.

Tom van 't Hek is geen echt voetbaldier en voegt daardoor niets toe.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2393 stemmen

Daarnaast zit van 't Hek er als een chagrijnige zoutzak bij. Vaak laten ze hem ook niet uitpraten. En terecht.

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4166 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Ben ik absoluut mee oneens. Juist als je even goed erdoor heen prikt hebben ze het juist gigantisch veel over voetbal. Maar vaak ook mede dankzij vd Gijp kiezen ze ook de amateuristische momentjes uit. Vind ik juist erg leuk en fris.

Iedereen heeft het er altijd maar over hoe saai SV is, maar ze gaan wel inhoudelijk op het voetbal ingaan. Vind ik zulke onzin altijd, verder dan wat elleboogjes van de week en gekontlik+samenvattingen komen ze niet.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

speranza schreef:

(quote)
Die uitzending heb ik helaas niet gezien. Wat is er mooier dan het zien van oprechte emoties? Feyenoord gaat die man echt aan het hart.

Erg mooi, maar zijn vrouw moest Derksen, Gijp en Genee erop wijzen dat ze maar niet over Feyenoord moesten beginnen anders huilde hij zich weer in slaap .

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

timbo_ schreef:

Daarnaast komen er ook interessantere gasten bij SV dan bij VI, maar dat is mijn mening.

Quido

• 14650 berichten
  • 6145 stemmen

Alleen jammer dat het daar nooit over voetbal gaat. Laatste keer dat er iets interessants gebeurde was toen Co Adriaanse delen van een wedstrijd met beelden analyseerde. En als dat in 2009 is geweest, geloof ik het best.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ouwe lullen programma. Nee, niet uit te zitten. Geef mij maar de bijna Amerikaanse presentatie van VI. Hebben wat zinvollere dingen te zeggen, meer knowhow en ook genoeg ruimte voor humor.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

speranza schreef:

(quote)

Van wat ik gezien heb zegt VD Gijp soms best zinnige dingen inderdaad. Al heb ik hem over bijvoorbeeld Cvitanich ook weleens 5 feitelijke onwaarheden in 1 minuut horen vertellen (ja dit voorbeeld heb ik al vaker gebruikt, maar ik kijk het nu eenmaal niet zovaak).

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Goh. Dat zag nou werkelijk niemand anders aankomen. Nee even zonder gein. Die man heeft er zeker verstand van, stuk meer zelfs dan Derksen, maar vind voorbeeld dan weer minder geslaagd.

Hij slaat voornamelijk altijd de spijker op zijn kop met Manolefje

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Die ga je zo meteen terugkrijgen van de enige hier actief zijnde PSV'er.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Ik zou dezelfde rubriek met Messi kunnen maken, maargoed het is een flauwe rubriek net als 'elleboog van de week' overigens.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik moet en zal elke aflevering hebben gezien van VI. Als ik het niet rechtstreeks kan kijken dan via vi gemist op het i-net. Echt 1 van die programma's waar ik voor thuis blijf.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

@ Kai Bedoel je een rubriek over missers van Messi om te laten zien dat de beste speler van de wereld ook een mens van vlees en bloed is?

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

*Toont Messi die de bal over de achterlijn loopt*

Mijn commentaar: "hihihihihi zou 'ie het zelf doorhebben? hihihi hij weet gewoon niet waar 'ie meebezig is joh, als er geen reclameborden stonden liep 'ie nu nog door. hihihihihihi".

*Toont een verkeerde pass van Messi*

Mijn commentaar: "die jongen kan er helemaal niks van, die kan nog geen lepel naar zijn mond brengen, hihihihihi."

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

orbit schreef:

Mooie is trouwens ook nog dat hij Manolev wel een prima voetballer vindt. Iets wat veel mensen niet eens is door lijken te hebben.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3911 stemmen

speranza schreef:

Tom van 't Hek is geen echt voetbaldier en voegt daardoor niets toe.

Tom van 't Hek presenteert wekelijks langs de lijn waarbij zo ongeveer iedere voetbalwedstrijd wordt besproken. Absoluut wel een voetbaldier wat je ook merkt als die er over praat. Vind het één van de beste analytici in Nederland.

rep_robert

• 27547 berichten
  • 4166 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Van wat ik gezien heb zegt VD Gijp soms best zinnige dingen inderdaad. Al heb ik hem over bijvoorbeeld Cvitanich ook weleens 5 feitelijke onwaarheden in 1 minuut horen vertellen (ja dit voorbeeld heb ik al vaker gebruikt, maar ik kijk het nu eenmaal niet zovaak).

Alsof mensen aan zo'n tafel altijd de waarheid spreken. Hij ging ook de fout in met die 4e man, maakt het niet minder vermakelijk Jan Mulder zegt de ene keer ook zinnige dingen, de andere keer vette onzin.

Het enige wat ik jammer vind is dat ze aan beide tafels 0,0 verstand hebben van de supporterswereld. Heb alleen die Jakhals Erik zinnige dingen horen over de supporters. Die snapt het wel.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Manchester meldt zich voor Neuer

(Novum/AP) - Manchester United heeft zich bij Schalke 04 gemeld voor Manuel Neuer. Schalke bevestigde woensdag de interesse van de Engelsen voor de doelman van de Duitse nationale ploeg. Manchester ziet in Neuer de opvolger van Edwin van der Sar, die bezig is aan zijn laatste seizoen.

Clemens Tönnies van Schalke 04 zegt dat een tussenpersoon hem belde om de interesse van de Engelse koploper kenbaar te maken. De voorzitter van de nummer tien van de Bundesliga neemt een eventueel bod van Manchester United serieus in overweging.

Felix Magath wil Neuer niet kwijt. De trainer van Schalke zei eerder deze week dat de 24-jarige doelman niet te koop is. Neuer staat na dit seizoen nog een jaar onder contract in Gelsenkirchen. Ook Bayern München heeft belangstelling voor de international.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

speranza schreef:

Hij zag bijvoorbeeld al in een heel vroeg stadium dat Spanje de te kloppen ploeg tijdens het afgelopen WK was.

Dat had een blinde nog wel gezien

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Spanje is lang niet door iedereen vanaf het begin van het toernooi als kanshebber nummer één voor het winnen van afgelopen WK gezien. Zeker niet na het verlies in hun openingswedstrijd tegen Zwitserland. Het gaat er daarbij vooral ook om hoe hij de wedstrijden van Spanje inhoudelijk wist te analyseren en bij alle andere landen met uitzondering van Oranje liet zien dat ze er in vergelijking met Spanje helemaal niets van konden.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

speranza schreef:

Manchester meldt zich voor Neuer

(Novum/AP) - Manchester United heeft zich bij Schalke 04 gemeld voor Manuel Neuer. Schalke bevestigde woensdag de interesse van de Engelsen voor de doelman van de Duitse nationale ploeg. Manchester ziet in Neuer de opvolger van Edwin van der Sar, die bezig is aan zijn laatste seizoen.

Clemens Tönnies van Schalke 04 zegt dat een tussenpersoon hem belde om de interesse van de Engelse koploper kenbaar te maken. De voorzitter van de nummer tien van de Bundesliga neemt een eventueel bod van Manchester United serieus in overweging.

Felix Magath wil Neuer niet kwijt. De trainer van Schalke zei eerder deze week dat de 24-jarige doelman niet te koop is. Neuer staat na dit seizoen nog een jaar onder contract in Gelsenkirchen. Ook Bayern München heeft belangstelling voor de international.

Jammer het is voor Steek, de ideale stap hogerop.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Van mij mag hij vandaag nog naar Inter komen. Sneijder kent zijn kwaliteiten natuurlijk ook en Julio Cesar heeft na zijn onvergeeflijke blunder van vorige week afgedaan.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Arsenal was toch ook geinteresseerd? Ook een prima club lijkt me. Ik snap de keuze voor Neuer niet echt, waarom Neuer nemen als je De Gea kan krijgen .

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Hmm, ik had ook gedacht dat Man U zich zou melden bij Ajax.

happie

• 6273 berichten
  • 426 stemmen

Ja dat was een fikse blunder. Ik neem aan dat Leonardo zijn kwaliteiten ook wel kent van het WK en oa de CL.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.