- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Huntelaar loopt knieblessure op
(Novum) - Klaas-Jan Huntelaar staat mogelijk een tijd aan de kant. De aanvaller van Schalke 04 verdraaide dinsdag op de training zijn knie en moest direct voor onderzoek naar het ziekenhuis. De ernst van de blessure is nog niet duidelijk, maar de kans lijkt klein dat de Nederlandse spits woensdag kan aantreden in de halve finale van de Duitse beker tegen Bayern München.
Tijdens de afsluitende training bleef Huntelaar met zijn voet in de grond haken. De spits ging met een schreeuw naar de grond en strompelde wat later met een ingepakte knie van het veld. "Ik heb mijn knie verdraaid", was het enige dat Huntelaar aan het Duitse Bild wilde vertellen. Ook trainer Felix Magath hield zich op de vlakte. "Ik weet nog niet of hij tegen Bayern van de partij is."
Huntelaar weet namens Schalke al maanden het net niet meer te vinden. Zijn laatste doelpunt in clubverband dateert van 24 november, toen hij twee keer scoorde in de Champions League-wedstrijd tegen Olympique Lyon.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2393 stemmen
Heeft iemand het al gehad over van Beukering hier? Hij is de Kuip per direct aan het verlaten! Maar hij is nu nog bezig.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2393 stemmen
Ik las het gisterenavond laat toen ik thuis kwam. Leuk thuiskomen zo. Hoewel het natuurlijk al bekend was dat hij geen minuut meer zou spelen. Wat een flop, zijn aanstelling een paar maanden geleden.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Nu het lekker draait daar, zitten ze uiteraard niet meer op die slome pad te wachten. Kan hij gezelli met Mandy en Mido een febo'tje gaan trekken als hij eindelijk het stadion heeft verlaten.
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
Hans Kraay jr. terug in VI
Hans Kraay jr. keert eindelijk terug als vaste tafelgast in het RTL 7-programma Voetbal International (VI). 'Hansie Hansie' zal eens per maand aanschuiven bij presentator Wilfred Genee en analisten René van der Gijp en Johan Derksen.
De positie van Kraay jr. in VI is maandenlang een soapoorlog geweest tussen zijn werkgever SBS 6 en RTL 7. SBS wilde namelijk opeens een vergoeding zien voor de gastoptredens van Kraay jr. in het voetbalprogramma.
Inmiddels heeft de SBS-presentator in zijn nieuwe contract bedongen dat hij wel weer mag aanschuiven in VI. Later op de woensdagmiddag zal Kraay jr. samen met Derksen een toelichting geven op de nieuwe deal.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Dat zal het kijkplezier nog verder verhogen. Het gevit tussen Hans Kraay jr. en Johan Derksen is waar kijkgenot. René van der Gijp, is en blijft natuurlijk de onbetwiste ster van dit programma dat Studio Voetbal steeds meer op afstand weet te zetten. Het is amusement waarvoor je zelfs niet van voetbal hoeft te houden.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3451 stemmen
Geweldig nieuws! 
@speranza
Klopt, een aantal vrienden zijn dit gaan kijken vanwege het amusement terwijl ze niet eens zo van voetbal hielden. Ze zijn echter wel door het programma de sport meer gaan volgen, dus da's ook positief. Ik vind het wel onzin dat sommige zeggen dat je het hele programma niet serieus moet nemen. Tuurlijk zijn er melige momenten, maar er zijn zat serieuzere discussies en met name Johan heeft echt wel kennis van zaken. Inderdaad duizendmaal beter dan SV.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik keek SV toevallig de laatste keer weer eens, maar naar een van Hanegem die ten eerste de hele tijd met de rug naar jack toe gaat zitten en vervolgens ook nog op elke vraag een wedervraag stelt ipv alleen eens antwoord te geven gaf mij de doorslag dit nooit meer te kijken.
Mooi dat Hansie er af en toe weer bij zal zijn. Heerlijk als hij weer eens met een nieuwtje denkt te komen en Derksen en Genee zeggen dat ze dat vorige week al besproken hebben. 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Henk Spaan die de vorige keer bij Studio Voetbal zat kan wel op mijn sympathie rekenen. Die man heeft echt een enorme passie voor en kijk op het spelletje mits je door zijn nukkige uitstraling heen kunt kijken. Maar Jack van Gelder vind ik helemaal niets. Hij is veel te close met iedereen.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
SV is ook een zeer tenenkrommend programma. Jack
Youri
Waterreus
van 't hek
Helemaal sinds Borst er nooit meer zit. Alleen Jan Mulder is nog wel te pruimen.
Wel goed dat "Hansie Hansie" weer één keer per maand erbij zit. Dan hoeven ze die gare jakhals niet meer te vragen wat mij betreft.
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
VI moet je gewoon afwisselen met Kraay, Heertje en Boskamp als wisselende gast 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
SV is ook een zeer tenenkrommend programma. Jack
Youri
Waterreus
van 't hek
Helemaal sinds Borst er nooit meer zit. Alleen Jan Mulder is nog wel te pruimen.
Wel goed dat "Hansie Hansie" weer één keer per maand erbij zit. Dan hoeven ze die gare jakhals niet meer te vragen wat mij betreft.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
VI moet je gewoon afwisselen met Kraay, Heertje en Boskamp als wisselende gast
Vooral Boskamp vind ik een machtig mooie kerel. Dat vind ik echt zo'n geweldige vent. Lekker los. Die Schelvis vind ik ook niet onaardig, maar dat vind ik echt een saaie sok.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Toffe kerel die Boskamp, en Schelvis kan je er ook prima bij hebben ja.
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
Inderdaad, zo denk ik ook precies over Borst. Die Youri Mulder vind ik echt het meest irritant van dat stel. Begint vaak steeds irritant harder te praten en heeft alleen maar van die halve zinnen. Vreselijke vent vind ik dat.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
@ happie Ze hebben bij VI genoeg mensen die voor amusement zorgen. Daar mag best zo nu en dan een saaie sok als Schelvis die wel heel veel verstand van het internationale voetbal heeft tussen zitten.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Jakhals Erik vind ik een prima kerel om er ook bij te houden zo af en toe. Laat zich niet zo makkelijk wegzetten en ziet soms ook leuke/aparte dingen voorbij komen op de velden.
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
Schelvis is saai. Weet er wel veel van, maar is niet boeiend als gast. Dan vind ik de jakhals nog beter.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2393 stemmen
Toffe kerel die Boskamp, en Schelvis kan je er ook prima bij hebben ja.
Die Boskamp moet alleen nog leren lachen. Ik bedoel, dat kan hij heel goed, maar nu nog op een normale manier. 
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2393 stemmen
Jakhals Erik vind ik een prima kerel om er ook bij te houden zo af en toe. Laat zich niet zo makkelijk wegzetten en ziet soms ook leuke/aparte dingen voorbij komen op de velden.
Hij heeft alleen totaal geen verstand van voetbal.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3451 stemmen
Schelvis vond ik saai als Sport1 presentator, maar juist door zijn bijdragen in VI kan ik hem wel meer waarderen. Jakhals Erik vond ik eerst ook een balletje, maar ook hem mag ik nu wel.
Laatst zat er wel zo'n journalistje waar ik de naam niet meer van weet, dat was pas een kneus. Gedroeg zich ook steeds alsof híj de man was die de vragen moest stellen.
Ik wacht nog steeds een keer op Van Gaal (of een andere controversiële gast), maar dat zal wel nooit gebeuren 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik neem aan dat je Frenk van der Linden bedoelt. Ik deel die mening overigens niet.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3451 stemmen
Ik neem aan dat je Frenk van der Linden bedoelt. Ik deel die mening overigens niet.
Ja die bedoel ik. Daar vond ik echt helemaal niks aan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die Boskamp moet alleen nog leren lachen. Ik bedoel, dat kan hij heel goed, maar nu nog op een normale manier.
Inderdaad, en mentaal mag ie ook wel wat sterker. Ik kan hem nog herinneren op een vrijdagavond bij VI, toen ging het heel slecht met Feyenoord, toen Feyeoord ten sprake kwam stortte hij bijna in.
En leren lachen mag ook wel idd
.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Inderdaad, en mentaal mag ie ook wel wat sterker. Ik kan hem nog herinneren op een vrijdagavond bij VI, toen ging het heel slecht met Feyenoord, toen Feyeoord ten sprake kwam stortte hij bijna in.
En leren lachen mag ook wel idd
.
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
Boskamp heeft na die uitzending nog half zitten huilen in de kleedkamer, omdat de ondergang van Feyenoord hem zo aan het hart ging. Ik hou wel van zulke mensen, die echt maximaal voor 1 club leven. Lijkt me ook erg vervelend, als het zo slecht met je club gaat. Dan ga je denk ik ook snel al naar pluspuntjes zoeken. Misschien dat Nicolage Rico daarom soms zo overdreven positief over zijn club is 
happie
-
- 6273 berichten
- 426 stemmen
@ happie Ze hebben bij VI genoeg mensen die voor amusement zorgen. Daar mag best zo nu en dan een saaie sok als Schelvis die wel heel veel verstand van het internationale voetbal heeft tussen zitten.
Ja ik vind Schelvis ook niet zo heel vervelend. Hij is over het algemeen wel goed geïnformeerd en dat is ook wel belangrijk uiteraard. Het zou wel leuk wezen als Borst ook eens af en toe bij VI aanaschuift. .
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Hugo Borst lijkt zich helemaal van TV te hebben teruggetrokken. Hij is bijvoorbeeld ook niet meer te zien bij DWDD. Hoe hij zich naast zijn leermeester Johan Derksen zou gedragen had ik ook wel willen zien.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.