- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
Ja, klasse doelpunt. Lekker strakke streep.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ongelofelijk. Hoe krijg je die er in hemelsnaam niet in
.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Vertonghen heeft hem niet eens geraakt. En ik heb iemand ook wel is in de ballen geslagen. Lekker toch 
Sowieso snap ik het gezeik over Vertonghen niet. Samen met Alderweireld lijkt het me een van de fairste verdedigingen die er is. Af en toe is een professioneel gele kaart, voor de rest zie ik ze nooit gekke dingen doen daar achterin. Boehoe hij heeft een keer kutkakkerlakken gezongen(waarvoor hulde) en een beetje te boos gereageert in een tiende van een seconde tegen Marcelo. Waar gaat het gebitch over otherfool?
Vroeger (toen alles beter was) was Ajax nog een nette club. Zo wil ik me dat graag herinneren, maar het chagrijn, de straatvechtersmentaliteit en het verbale en fysieke geweld nemen zo langzamerhand de overhand bij de hoofdstedelijke voetbaltrots. Daar vermaken jullie op 410 je misschien mee, als voetballiefhebber vind ik het dood- en doodzonde.
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
Ongelofelijk. Hoe krijg je die er in hemelsnaam niet in
.
Van der Sar 
Op zijn 40ste nog altijd de beste ter wereld. Eeuwige held.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ongekend idd. Niets tegen in te brengen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Chelsea wel betere ploeg op moment. Snap trouwens echt niet waarom Drogba niet speelt
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Vroeger (toen alles beter was) was Ajax nog een nette club. Zo wil ik me dat graag herinneren, maar het chagrijn, de straatvechtersmentaliteit en het verbale en fysieke geweld nemen zo langzamerhand de overhand bij de hoofdstedelijke voetbaltrots. Daar vermaken jullie op 410 je misschien mee, als voetballiefhebber vind ik het dood- en doodzonde.
Straatsvechtersmentaliteit? Schei toch uit. Ajax is nog steeds de club die mooi voetbal wil spelen, dat dat nu een beetje minder lukt maakt niet zoveel uit. Daarnaast vind ik mezelf nou niet echt een gewelddadige supporter, verre van zelfs.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Uil bezweken aan trap voetballer
Een uil die gisteren door een Colombiaanse voetballer van het veld werd getrapt, is toch nog bezweken aan het incident. De vogel, een mascotte van de club Barranquilla, leek het in eerste instantie te overleven met slechts een gebroken poot, maar overleed vannacht toch door shock.
Het dier, dat in de nok van het stadion woonde, landde tijdens de wedstrijd even buiten het strafschopgebied. De scheidrechter legde de wedstrijd stil toen de uil per ongeluk werd geraakt door de bal. Tot grote schrik van de fans op de tribune liep voetballer Luis Moreno daarop op de uil af en schopte hem hard van het veld, een afstand van een meter.
Excuses
Moreno zou later beweren dat hij het voor het dier zelf deed. "Ik wilde zien of hij nog kon vliegen." De voetballer moest onder politiebewaking het stadion verlaten, terwijl het publiek "moordenaar, moordenaar" scandeerde.
Moreno kan een boete krijgen van 20 euro of drie maanden de cel in gaan. Ook gaan er stemmen op om de Panamese voetballer uit de Colombiaanse competitie te gooien. Moreno heeft al gezegd elke straf te accepteren. "Mijn excuses voor het hele land en vooral de fans van Barranquilla voor deze ernstige daad. Als ik straf krijg, accepteer ik die."
Barranquilla won de wedstrijd overigens met 2-1.
Bron: NOS Nieuws - Uil bezweken aan trap voetballer
Wat een klootzak! Laat Douglas maar op hem los, eens zien hoe hij het vindt om gelanceerd te worden middels een fijne trap.
The Oceanic Six
-
- 60501 berichten
- 4103 stemmen
Bah 1-1, ook een uitstekende goal.
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1238 stemmen
Oh shit! Toch nog een lichtpuntje vanuit Engeland deze week?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Chelsea wint. Congrats Respekked.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Drogba maakt wel even duidelijk waarom hij hoort te spelen. Geweldenaar is het.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Eens timbo. Ongelofelijk dat ie niet speelt. Gewoon spelen met Drogba en Torres. Drogba moet altijd spelen natuurlijk.
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1238 stemmen
Dank! Zaken kunnen nu extreem spannend worden. Wil nu de boel niet jinxen, maar zaterdag zonder Cesc - Persie - Walcott tegen Sunderland gaat extreem moeilijk worden. Alle hoop op de jonge schouders van Wilshere ( en Nasri)!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat Bent er weg is is al een zegen voor jullie. Ik hoop op een kampioenschap van Arsenal, en nog belangrijker; dat Man U het niet wordt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Everton trouwens
Ik hoorde het. Reading
.
Respekked
-
- 6287 berichten
- 1238 stemmen
Dat Bent er weg is is al een zegen voor jullie. Ik hoop op een kampioenschap van Arsenal, en nog belangrijker; dat Man U het niet wordt.
Bent weg is zeker een pluspunt! Maar liever die andere 3 wel in het veld en Bent ook dan hoe het er nu voor staat.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Nee hoor alleen Ajacieden geloven in die onzinnige complottheorie. Heb in ieder geval nog nooit een Feyenoord, NEC, Roda of PSV supporter ook maar ooit die onzin zien verkondigen.
Behalve nu weer eventjes, nu Vertonghen niet wordt aangepakt.. ennnn.. totdat er weer eens een pingel wordt onthouden hier, of onterecht gegeven daar, of geel of rood.. etc etc etc.. 
Maw: Je kunt dit soort dingen beter niet typen, want het wordt meestal sneller dan later weer meteen gelogenstraft door een meute ziedende en schuimbekkende supporters van een of alle van de bovengenoemde clubs.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Maar de hij doet ook gemeen opmerking bij Calimero is bedoeld om je zelf vrij te pleiten. Gebeurt hier helemaal niet want niemand vindt rode kaart voor Toivonen belachelijk.
Enige die deze redenatie eigenlijk heeft gebruikt de laatste dagen is Ajacied Orbit toen hij zei dat Vertonghen best mocht slaan omdat hij werd vastgehouden door Marcelo.
Er was duidelijk sprake van een belachelijk fysieke overtreding van Marcelo, waar in ieder geval geel voor gegeven had moeten worden. Vervolgens worstelt Jan zich los en probeert een peur na te geven als signaal.. lijkt me iets anders dan bij springen in de lucht zonder aanleiding iemand een buts in zijn slapen proberen beuken, maar met die Philips bril op zal jij dat waarschijnlijk minder erg vinden dan een reactie ja..
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Behalve nu weer eventjes, nu Vertonghen niet wordt aangepakt.. ennnn.. totdat er weer eens een pingel wordt onthouden hier, of onterecht gegeven daar, of geel of rood.. etc etc etc.. 
Maw: Je kunt dit soort dingen beter niet typen, want het wordt meestal sneller dan later weer meteen gelogenstraft door een meute ziedende en schuimbekkende supporters van een of alle van de bovengenoemde clubs.
Wat wordt er dan precies gelogenstraft volgens jou? Complottheorien zoals dat de scheidsrechters voor Twente fluiten omdat Kesler voorzitter is of dat scheidsrechters bewust bij wedstrijden de tegenstander van PSV een rode kaart geven ben ik nergens tegengekomen en al zeker niet van mij.
Mochten andere die complotten hier wel hebben verkondigd dan is dat wat mij betreft grote onzin.
Dat Vertonghen niet geschorst is kan me namelijk bijzonder weinig schelen. Ik vond het rood maar wat ik al eerder zei twee wedstrijdjes met of zonder Vertonghen het zal echt niet het verschil maken. Maw. Ik heb werkelijk geen idee wat je denkt te hebben aangetoond.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Er was duidelijk sprake van een belachelijk fysieke overtreding van Marcelo, waar in ieder geval geel voor gegeven had moeten worden. Vervolgens worstelt Jan zich los en probeert een peur na te geven als signaal.. lijkt me iets anders dan bij springen in de lucht zonder aanleiding iemand een buts in zijn slapen proberen beuken, maar met die Philips bril op zal jij dat waarschijnlijk minder erg vinden dan een reactie ja..
Heb gedrag van Toivonen meerdere malen veroordeeld en heb geen enkel probleem met schorsing. Als je een punt wilt maken of stoer iets wilt roepen kun je beter eerst gewoon teruglezen wat ik allemaal heb geschreven voordat je jezelf belachelijk maakt met allehande uitspraken of interpretaties die niet de mijne zijn.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3911 stemmen
Overigens vind ik het wel een bespottelijke regel dat spelers een belastende verklaring moeten afleggen om te schorsen. Veel televisiebeelden zijn zo duidelijk dat, dat voldoende zou moeten zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Sowieso onzin om een speler van de tegenpartij zoiets te vragen. Alsof je een lid van de KKK als jurylid oproept inzake een zaak waar een afro amerikaan de aangeklaagde is.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Wat wordt er dan precies gelogenstraft volgens jou? Complottheorien zoals dat de scheidsrechters voor Twente fluiten omdat Kesler voorzitter is of dat scheidsrechters bewust bij wedstrijden de tegenstander van PSV een rode kaart geven ben ik nergens tegengekomen en al zeker niet van mij.
Mochten andere die complotten hier wel hebben verkondigd dan is dat wat mij betreft grote onzin.
Dat Vertonghen niet geschorst is kan me namelijk bijzonder weinig schelen. Ik vond het rood maar wat ik al eerder zei twee wedstrijdjes met of zonder Vertonghen het zal echt niet het verschil maken. Maw. Ik heb werkelijk geen idee wat je denkt te hebben aangetoond.
Ik hoef ook weinig aan te tonen.. jij komt met allerlei stellingen over vermeende complottheoriën van iedereen met een Ajaxhart.. wat denk je daarmee nu aan te tonen? Dat dat ook zo is? Omdat je wel eens wat flauwe grapjes over Kesler bent tegengekomen?
De keren dat ik de term Studio Ajax ben tegengekomen zijn veel tallozer, terwijl dat werkelijk helemaal nergens op slaat.. oftewel, ik ben al zo vaak complottheorieën tegengekomen dat alles en iedereen alleen maar bezig is Ajax te bevoordelen.. denk je nu echt dat ik in dat soort theorieën geloof of in de theorieën andersom? Het zijn gewoon zeikerige berichtjes van mensen die boos zijn dat hun cluppie is benadeeld.. lees er niet meer in man 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.