- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Waarom? Nergens voor nodig om nog zout in de wond te strooien. Maar uiteraard moet je er wel van genieten als je land de 2 grote toernooien allebei wint. Zoals ik eeuwig baal om de verloren finale. Ik wil het nog eens meemaken, Oranje als wereldkampioen. 2014 wordt ook voor deze generatie de laatste kans op WK goud. Tot EK 2016 zit Oranje sowieso nog wel goed, daarna is het kijken wat er doorgestroomd is.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Helaas
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Waarom?
Omdat het leuk is zeker nadat de meeste zo een grote mond hadden.
edit. met je weekelijkse Knudde tekening bijv. 
IK zou het zeker WEL doen iig. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Welke grote mond? Dat we riepen dat Oranje wereldkampioen kon worden? Nou, het scheelde 4 minuten...
En er is niks mis mee om te sneren op zijn tijd, maar Nomak had het over dagelijks en dat is niet nodig.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Ach elke dag is overdreven maar je begrijpt toch wel wat ie bedoelt.
En heb het niet zozeer over hier maar in het hele land was meer dan het gemiddelde overtuigd dat Spanje kansloos ( ok veel voetbal leken maar toch) was maar laten we het daar niet over hebben moet morgen vroeg op en zometeen kan ik er weer niet van slapen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Hou op zeg. Niemand heeft minachtend over Spanje gedaan. In tegendeel, ik heb bijna niemand gehoord die Oranje als favoriet zag in de finale.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Dat snap ik natuurlijk ook wel, maar dan zie ik het alsnog somber in. Er is een verschil tussen hopen en de realiteit zien 
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Hou op zeg.
Niks liever.
Zeg ik niet alleen dat de beker voor ons was wel iig. waar ik kom.( heb er zelfs nog geld door gewonnen
)
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Trouwens RJC neemt Donald van Ajax over, is dit een goede speler, ik ken hem verder niet zo goed eigenlijk?
Prima speler voor Roda denk ik. Techniek en best stevig. Al heb ik hem al een jaar niet meer zien spelen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Blijft opvallend en best grappig, hoe extreem negatief jij altijd over je club denkt. PSV wint wel een loodzware uitwedstrijd, maar Ajax verliest hem? Anderlecht is nou niet dusdanig top dat Ajax daar niks te zoeken heeft.
Ajax speelt na de winterstop beroerd. Hoewel ik niet uitsluit dat ze zich nu wel mentaal volledig kunnen oppeppen en er een resultaat weghalen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ajax speelde ook goed tegen Twente en PSV. Althans, waren niet de mindere. Wat is je punt? Waarom probeer je altijd overdreven negatief de boel uit te lichten?
PSV was tegen Willem II gewoon slecht, tegen Twente matig en tegen ADO maar 1 helft redelijk.
Ajax speelt na de winter niet super nee, maar ze krijgen ook nauwelijks goals tegen. En El Hamdaoui is nu weer volledig terug, scheelt behoorlijk.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Länderspieltor 59!!!
Miroooooooooooo Klose 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Slechts 1-1 tegen Italie, da's wel beschamend voor Duitsland 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Gar egal.
Ik heb de Mannschaft vandaag niet eens angeschaut. Oefenwedstrijden 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Vd Gijp zal vrijdag wel weer een Ozil momentje hebben. Hij is helemaal gek van die Ozil.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ajax speelde ook goed tegen Twente en PSV.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Ajax speelde ook goed tegen PSV. Althans, waren niet de mindere.
PSV was tegen Twente matig.
Lol jij wordt echt met de dag ongeloofwaardiger.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Lol jij wordt echt met de dag ongeloofwaardiger.
Gelukkig ben jij hier de objectieveling 
@ Quido: je hebt nog nooit iets positiefs over je club gepost in de periode dat ik je posts hier lees. Wat slecht is, is slecht. Maar soms mag je ook wel wat goeds benadrukken, want niet alles gaat verkeerd. En tegen PSV was Ajax niet top, maar ook niet slecht. Was een redelijk gelijk opgaande wedstrijd. Jammer dat Suarez die bal over 60 meter er niet in kon schieten...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zeg ik niet alleen dat de beker voor ons was wel iig. waar ik kom.( heb er zelfs nog geld door gewonnen
)
Juist em. Ook de reden dat ik me destijds liet gaan. Hier om me heen ook, maar ook de spelers zelf op het WK. Ofh et was om zichzelf moed in te praten of dat het zelfvertrouwen was interesseert me niet. Die beker is van ons bullcrap vond ik zwaar irritant.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Juist em. Ook de reden dat ik me destijds liet gaan. Hier om me heen ook, maar ook de spelers zelf op het WK. Ofh et was om zichzelf moed in te praten of dat het zelfvertrouwen was interesseert me niet. Die beker is van ons bullcrap vond ik zwaar irritant.
Wat moet je anders uitstralen? Leuk dat we er zijn maar we maken geen kans? Juist die winnaarsmentaliteit heeft Oranje in de finale gebracht. Als je kwalitatief op een aantal plekken onder doet voor Spanje, dan moet je ieder geval laten merken dat je niet bang bent voor hen. Wat bijvoorbeeld Uruguay weer tegen Nederland deed.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nee, maar neutraal reageren kan ook natuurlijk. Ook in een regulier seizoen roept toch bijna niemand op voorhand dat ze die wedstrijd gaan winnen. Al maakt het mij niet erg, dat gaf de overwinning juist nog meer glans en volgens o.a. Iniesta heeft dat juist een extra motivatie gebracht voor ze om de finale te winnen.
Ik snap je op zich wel maar maakt het voor mij niet minder irritant om dat terug te zien in al die praat programma's. Gelukkig was Gijpie er nog
.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ach, Nederland wordt altijd gek als er een eindronde wordt gespeeld. Ik vind die gekte altijd wel mooi. Soms wordt er wat overdreven, maar beter dat dan die eeuwige bescheidenheid die België bv heeft. Daar kom je ook niet ver mee.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
@ Quido: je hebt nog nooit iets positiefs over je club gepost in de periode dat ik je posts hier lees. Wat slecht is, is slecht. Maar soms mag je ook wel wat goeds benadrukken, want niet alles gaat verkeerd.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ik vind het altijd belachelijk dat mensen die nooit naar voetbal kijken, en ook niets van voetbal kennen wel ineens enthousiast gaan doen bij een EK of WK. Erg frustrerend, en in Nederland loopt veel van dat soort volk rond.
In België is het dan weer belachelijk en frustrerend dat er bij een België - Turkije of België - Bosnië meer Turken en Bosniërs aanwezig zijn dan iets anders. Totaal geen uitstraling en puur amateurisme van de Belgische bond.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vind ik ook altijd vervelend. Zoals die trutjes die opeens in een oranje jurk lopen
. Opeens zijn er dan opeens heel veel voetbalsupporters tijdens een eindronde. Best kansloos idd.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Alleen de eerste helft gezien. Mooi doelpunt van Sneijder. Mooie combinatie met Afellay en Janssen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Gelukkig ben jij hier de objectieveling
Tussen volledig objectief en het spoor compleet bijster zit gelukkig nog een hele hoop in.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Zag je die techniek ff van Kuyt, zo dood op het borstje, ok Ronaldo doet het met zn rug maar toch....
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Wat een stakker die Arnautovic ook, kan het niet hebben dat het doelpunt van Sneijder wel gewoon zo bedoeld was. Hij vindt het allemaal maar mazzel. Natuurlijk is het een goede voetballer, maar een slechte verliezer 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik vind het altijd belachelijk dat mensen die nooit naar voetbal kijken, en ook niets van voetbal kennen wel ineens enthousiast gaan doen bij een EK of WK. Erg frustrerend, en in Nederland loopt veel van dat soort volk rond.
In België is het dan weer belachelijk en frustrerend dat er bij een België - Turkije of België - Bosnië meer Turken en Bosniërs aanwezig zijn dan iets anders. Totaal geen uitstraling en puur amateurisme van de Belgische bond.
Wat is het probleem? Laat mensen lekker blij zijn in zo'n voetbalzomer. De meesten doen het trouwens heus niet voor het inhoudelijke voetbal, wel voor alle heisa en de feestjes om het toernooi heen. Je komt wel een beetje verzuurd over met dit soort meningen, Nomak. Net of mensen zo'n toernooi niet net zo intensief mogen beleven als de mensen die het clubvoetbal het hele jaar door volgen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.