- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Lille OSC - PSV : 3-1
Anderlecht - Ajax: 1-2
Ruben Kazan - FC Twente: 1-0
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Late Oranje-oproep voor Ron Vlaar
(Novum) - Ron Vlaar heeft woensdag alsnog een oproep gekregen voor het Nederlands elftal. De Feyenoord-verdediger vervangt Hedwiges Maduro. De speler van Valencia heeft griep. Vlaar meldt zich woensdagmiddag in Eindhoven waar het keurkorps van bondscoach Bert van Marwijk 's avonds om 20.30 uur een oefenwedstrijd tegen Oostenrijk speelt.
Vlaar speelde vier keer eerder een interland. De laatste keer dat hij opgeroepen werd was afgelopen september toen Nederland EK-kwalificatieduels speelde tegen San Marino en Finland. Toen kwam hij echter niet binnen de lijnen.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Lille OSC - PSV : 2-0
Anderlecht - Ajax: 1-1
Ruben Kazan - FC Twente: 1-0
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Lille OSC - PSV : 1-2
Anderlecht - Ajax: 2-1
Ruben Kazan - FC Twente: 2-2
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ruben
.
Lille OSC - PSV : 3-1
RSC Anderlecht - AFC Ajax: 0-2
FC Rubin Kazan - FC Twente: 0-0
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Wedstrijden zijn volgende week pas, beetje vroeg voor voorspellingen 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nee hoor, voorspellingen zijn nooit te vroeg, wel te laat.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Lille OSC - PSV : 1-1
RSC Anderlecht - AFC Ajax: 2-1
FC Rubin Kazan - FC Twente: 0-1
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Nee hoor, voorspellingen zijn nooit te vroeg, wel te laat.
Dan wil ik alvast een voorspelling doen voor de EK finale. Nederland-Spanje 3-1 
Vind de voorspellingen wel vroeg, volgende week zijn we 30 pagina's verder en is dit niet/nauwelijks meer terug te vinden. Kunnen we beter in de sportpoule topic dit neer pleuren.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dit heeft natuurlijk ook geen waarde zoals de CL voorspellingen. Maakt ook niet uit verder, van mij mag je nog een weekje wachten hoor
.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Ik doe er helemaal niet aan, zie het somber in voor de Nederlandse clubs.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Van Basten wil weer coachen
Marco van Basten wil volgend seizoen weer aan de slag als trainer. De voormalig coach van Ajax hoopt op een kans in het buitenland.
Het ligt voor de hand in het buitenland te gaan werken'', aldus de oud-bondscoach, die laatstelijk bij Ajax werkte, waar hij in mei 2009 ontslag nam.
''Als je bij Ajax gewerkt hebt, is het lastig om ergens anders in de eredivisie te werken. Ik zie mezelf daarom niet een-twee-drie weer in Nederland aan de gang gaan'', zo laat hij weten aan het AD.
Nieuwe start
Van Basten kreeg diverse kansen om aan de slag te gaan 'bij mooie clubs en mooie landen'. ''Ik ging daar niet eerder op in, omdat ik de tijd wilde nemen om na te denken en om te herstellen van een operatie aan mijn enkel. Ik voel me nu fit en sterk genoeg om een nieuwe start te maken.''
'San Marco' geeft toe graag wat langer in Nederland te hebben willen werken. ''Maar dat ging helaas niet. Bij Ajax werd het niet wat ik er van gehoopt had. Nu kijk ik verder, ik heb echt weer zin om trainer te zijn.''
FC Groningen
Hoewel Van Basten in het buitenland aan het werk wil, volgt hij het Nederlandse voetbal nog op de voet. ''Ik volg alles wat er gebeurt en ik moet zeggen, dat ik erg blij ben met de prestaties van FC Groningen. Ik wist dat Pieter Huistra een goede trainer zou zijn en dat bewijst hij dus. Mooi om te zien, zoals ook de prestaties van ADO Den Haag me wel bevallen.''
Woensdagavond debuteert Van Basten bij SBS 6 als analist tijdens de oefeninterland Nederland-Oostenrijk. Eerder vervulde hij dezelfde rol bij betaalzender Sport 1.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat kan het in elke wedstrijd natuurlijk. Ajaxl ijkt me makkelijk, ik sta niet zo hoog met Anderlecht. Twente en PSV krijgen het stukken lastiger.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
PSV gaat van de mat getikt worden, die spelen dramatisch de laatste tijd. Twente is ook niet in beste doen na de winterstop en moet ook nog is met -25 graden spelen. Kansloze missie. En hoe graag ik ook wil zeggen dat Ajax wel even makkelijk wint geloof ik daar niet in. Anderlecht is een hecht team dat al tijden met elkaar speelt. Ajax is nog veelste wisselvallig en heeft ook niet bepaald goede wedstrijden gespeeld na de winterstop.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Dat kan het in elke wedstrijd natuurlijk. Ajaxl ijkt me makkelijk, ik sta niet zo hoog met Anderlecht. Twente en PSV krijgen het stukken lastiger.
Schat juist de kansen van Twente en PSV hoger in.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
PSV gaat van de mat getikt worden,
Verheug me er nu al op, lekker onrustig word het daar dan.(hoewel ik altijd voor een nederlandse club ben)
Gek genoeg kan je in de slechtste weersomstandigheden tot je beste voetbal komen als je je tenminste alleen met voetbal bezig houd en niet met weersomstandigheden.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Inderdaad speranza, elke winst is punten waard m.b.t. de toplijst van landen en tickets die zij toegewezen krijgen voor EL & CL. Daarbij is het een mooi affiche naar het buitenland, als wij met onze ED teams indruk weten te maken.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Trouwens RJC neemt Donald van Ajax over, is dit een goede speler, ik ken hem verder niet zo goed eigenlijk?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zolang de hedendaagse voetballers geen clubmensen zijn en gewoon ordinaire prostituees wordt het alleen maar slechter. Eigenlijk zullen de verwende Hollanders weer eens goed opgevoed moeten worden.
happie
-
- 6251 berichten
- 426 stemmen
Lille OSC - PSV : 4-1
Anderlecht - Ajax: 2-0
Ruben Kazan - FC Twente: 3-0
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Trouwens RJC neemt Donald van Ajax over, is dit een goede speler, ik ken hem verder niet zo goed eigenlijk?
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Zolang de hedendaagse voetballers geen clubmensen zijn en gewoon ordinaire prostituees wordt het alleen maar slechter. Eigenlijk zullen de verwende Hollanders weer eens goed opgevoed moeten worden.
maxcomthrilla
-
- 15580 berichten
- 2855 stemmen
Lille OSC - PSV : 3-2
Anderlecht - Ajax: 1-1
Robin Kazan - FC Twente: 3-1
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Lille OSC - PSV : 0-1
Anderlecht - Ajax: 1-2
Robin Kazan - FC Twente: 1-2
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Uiteraard maar daar heb ik weinig last van als Feyenoorder zijnde
. Een salary cap als structuur zou ideaal zijn.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Een salary cap als structuur zou ideaal zijn.
Dan komt historie en aanhang om de hoek kijken en zullen de beste spelers natuurlijk in de grootste stadions willen spelen.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Lille OSC - PSV : 3-0
Anderlecht - Ajax: 0-2
Robin Kazan - FC Twente: 3-1
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.