- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Waarom vergeet iedereen Toivonen..
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Affelay ( hij helemaal) en van Bommel zouden meer dan prima Ajax spelers zijn en niet alleen om hun gedrag, Dudszak niet.( leuke voorzet maar net als El Ham alles of niets)..
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
KNVB stuurt zwakke Blom naar België
Kevin Blom fluit het komende speelweekend niet in de Eredivisie. De KNVB heeft hem na zijn flater in het duel FC Groningen - Willem II naar België gestuurd.
In de Belgische eerste klasse fluit Blom komend weekend het duel tussen SC Lokeren en Charleroi. De Nederlandse en Belgische voetbalbond wisselen sinds enkele jaren regelmatig scheidsrechters uit.
De uitzending van Blom kan niet los gezien worden van zijn zwakke optreden afgelopen weekend. De arbiter ging fors de fout in door Arjan Swinkels rood te geven vanwege een vermeende handsbal, terwijl de verdediger de bal in zijn liesstreek kreeg. Ook gaf hij Groningen een penalty.
Blom erkende na de wedstrijd schuld en bood zijn excuses aan. De KNVB seponeerde de kaart van Swinkels.
. Je maakt je compleet belachelijk zo. Tuurlijk het was een flinke fout maar mensen maken nou eenmaal fouten. Als je dan het boetekleed aantrekt en echt de fout volledig bij jezelf legt en ook oprecht spijt betoont (waar veel scheidsrechters wat van kunnen leren) vind ik dit wel erg overtrokken.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
In die optiek zouden o.a. Appelvlaai, Doedelzak en Van Bommel natuurlijk ook typische ajaxspelers moeten zijn
Dat is waar, al heeft het natuurlijk weinig an sich met Ajax zelf te maken. Het was een simi troll bericht
. In Rotterdam hebben we er ook één lopen in de vorm van Castaignos.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Idd. kan je net zo goed Feyenoord 1 naar Excelsior sturen ofzo ook al doen ze het de laatste wedsrijden wat beter.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Je wilt in elkaar geslagen worden op straat of zo?
Bwaha, door wie, Barca mietjes?
.]
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
. Je maakt je compleet belachelijk zo. Tuurlijk het was een flinke fout maar mensen maken nou eenmaal fouten. Als je dan het boetekleed aantrekt en echt de fout volledig bij jezelf legt en ook oprecht spijt betoont (waar veel scheidsrechters wat van kunnen leren) vind ik dit wel erg overtrokken.
Wel grappig dat het afvoerputje nu Belgie heet ipv de Nederlandse 1e divisie 
Ik heb trouwens wel respect voor Blom, die gaf tenminste zijn fout toe. Zo'n #()$*@)$**#@ Jan Wegereef die na Excelsior-Ajax strak vol bleef houden dat hij goed gefloten had zou ik eerder met een flinke rotschop over de grens trappen en weghouden uit onze competitie.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Ben het met je eens NW, onterecht en onjuiste beslissing. Je zag echt duidelijk op tv dat hij welgemeend zijn excuses aanbood en echt baalde van zijn blunder.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
We zijn nog steeds boos op Portugal he 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Ben het met je eens NW, onterecht en onjuiste beslissing. Je zag echt duidelijk op tv dat hij welgemeend zijn excuses aanbood en echt baalde van zijn blunder.
Gaat er meer om dat het vaker gebeurt bij zo'n scheidsrechter. Spelers worden ook gestraft d.m.v. schorsingen en dergelijke. Waarom scheidsrechters dan niet?
Dan had Suarez ook geen schorsing hoeven te krijgen als sorry zeggen al genoeg is.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Gaat er natuurlijk wel om of je het express doet.
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Ze zijn er wel is geweest ja 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nee, bij ons staan ze op de velden als ze heel goed fluiten
. Zo heeft de Bleeckere al eens een klassieker mogen fluiten.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Klopt. Ze geven wel eens een fout toe maar dan meer met een mentaliteit van "het is niet anders" maar Blom had echt oprecht spijt. Ik vond dat echt getuige van klasse.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Helaas wel. Heb al een keer of 2 Roda-Ajax gezien met een Belgische scheids. Die bakken er echt nog minder van dan de Nederlandse versies.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Verbist was dat, altijd lachen met 'm.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Waarom vergeet iedereen Toivonen..
Ook een lulletje eerste klas, maar meer eentje met de vallende ziekte, net zoals Robben..
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Afgelopen zaterdag: YouTube - René van der Gijp over Toivonen PSV: GADVERDAMME MAN (VI 07-02-2011) .
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ook die Pieters (niet alleen dat tikje, maar ook dat ie 5 seconden later plots ter aarde stort). Verbaast me overigens niks dat daar geen onderzoek naar komt. Pak zoiets consequent wel of niet aan, maar niet willekeurig.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
FC Twente mogelijk bij temperatuur van -25 tegen Rubin Kazan
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik wens FC Twente heel veel sterkte en wijsheid om met die extreme omstandigheden om te gaan.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
-25 lijkt mij een onwenselijke temperatuur voor elke sport (behalve de wintersporten misschien) en tast je lichaam dusdanig aan dat je spel daar hoe dan ook onder lijdt, lijkt me.
Als het doorgaat kunnen ze beter thermospullen inslaan. Het nadeel met veel laagjes kleding spelen is natuurlijk dat het zweet vriesdroogt.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik verwacht dat Richard de Mos de Russische Ambassedeur wel op het matje roept! 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Diego Milito is gedurende één maand niet inzetbaar vanwege een blessure. Dat komt heel slecht uit met het oog op de herhaling van de finale van de CL van vorig seizoen, waarin hij heel goed speelde.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Met -25 zal het vast wel afgelast of verplaatst worden. Lijkt me niet dat je goed voetbal kan spelen als je je op de Noordpool waant...
Blij dat Twente daar heen moet, terwijl Ajax met de bus naar Brussel kan 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Ook geen makkelijke tegenstander dat Kazan trouwens. Twente zal in goede doen moeten zijn.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Als ze zo spelen als thuis tegen Inter maken ze een kans.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ook geen makkelijke tegenstander dat Kazan trouwens. Twente zal in goede doen moeten zijn.
Lijkt me de taaiste ploeg van de 3 opponenten van Nederlandse clubs. Wel leuk dat alles volgende week weer begint.
Lille-PSV
Anderlecht-Ajax
Rubin Kazan-Twente
Bepaald niet makkelijk, maar wel 3 affiches met perspectief.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Lille OSC - PSV : 2-1
Anderlecht - Ajax : 1-3
Rubin Kazan - FC Twente : 1-2
Wat denken jullie? Wordt inderdaad een leuke week volgende week.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.