- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Trouwens RJC neemt Donald van Ajax over, is dit een goede speler, ik ken hem verder niet zo goed eigenlijk?
Hij heeft een paar goede wedstrijden gespeeld bij Ajax, maar is nooit echt doorgebroken, mede door zijn blessureleed. Het is een sterke speler met een goed schot. Ook is hij dynamischer dan je zou denken. Ik had ook gedacht dat hij zou doorbreken bij Ajax, maar op de een of andere manier is hij in een dal terrecht gekomen.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Ik ben het hier bijna mee eens.
Jullie moeten bij Lille OSC op Eden Hazard letten, geweldige belgische speler 19 is hij
Anderlecht- Ajax word 3-0
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Blijft opvallend en best grappig, hoe extreem negatief jij altijd over je club denkt. PSV wint wel een loodzware uitwedstrijd, maar Ajax verliest hem? Anderlecht is nou niet dusdanig top dat Ajax daar niks te zoeken heeft.
Ik zou zeggen dat je daar wel 1-1 kan spelen. Winst Ajax sluit ik ook niet uit.
PSV zie ik een kleine nederlaag boeken (2-1) en Twente pakt een punt (0-0).
De returns worden bepalend. In de vorm waarin ze nu zitten geef ik PSV het minste kans om door te bekeren, maar hopelijk heb ik het fout.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Snap die opmerkingen over vorm bij PSV eigenlijk niet zo goed. PSV speelt na de winterstop in ieder geval zeker niet minder dan ervoor. Enige verschil is dat ze veel moeilijkerer scoren. Maar VVV uit was een makkier, Willem II was een prima wedstrijd waarbij de tegenstander exact drie keer over de middenlijn kwam en PSV gewoon veel te veel kansen miste waardoor het onnodig spannend werd, In Twente deed PSV absoluut niet onder voor de tukkers en ook afgelopen zondag speelde PSV de eerste helft prima.
Eigenlijk vind ik alleen de tweede helft tegen ADO echt slecht en de tweede helft tegen Twente was ook wat minder maar dat pakte ze in de verlenging weer aardig op.
Maar ben het er wel mee eens dat Lille een hele lastige tegenstander is waar we het heel erg moeilijk gaan krijgen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Dries Mertens schatte Anderlecht trouwens hoger in dan Ajax en dacht ook dat Anderlecht zou winnen. Vond ik toch opvallend.
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Dries Mertens schatte Anderlecht trouwens hoger in dan Ajax en dacht ook dat Anderlecht zou winnen. Vond ik toch opvallend.
Zo opvallend vind ik het niet.
Het voetbal in Belgie zit ontzettend in de lift ! Clubs als Genk en Anderlecht zouden in Nederland ook gewoon vol mee doen om de titel,met spelers als De Bruyne,Legear, boussoufa en lukaku
Ook het Nationaal elftal is aan de weg aan het timmeren.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Snap die opmerkingen over vorm bij PSV eigenlijk niet zo goed. PSV speelt na de winterstop in ieder geval zeker niet minder dan ervoor. Enige verschil is dat ze veel moeilijkerer scoren. Maar VVV uit was een makkier, Willem II was een prima wedstrijd waarbij de tegenstander exact drie keer over de middenlijn kwam en PSV gewoon veel te veel kansen miste waardoor het onnodig spannend werd, In Twente deed PSV absoluut niet onder voor de tukkers en ook afgelopen zondag speelde PSV de eerste helft prima.
Eigenlijk vind ik alleen de tweede helft tegen ADO echt slecht en de tweede helft tegen Twente was ook wat minder maar dat pakte ze in de verlenging weer aardig op.
Maar ben het er wel mee eens dat Lille een hele lastige tegenstander is waar we het heel erg moeilijk gaan krijgen.
Willem II een prima wedstrijd? C'mon Timbo, zet je PSV bril eens af. Was een bedroevend niveau wat PSV haalde, ondanks dat ze natuurlijk beter waren. Tegen Twente had PSV nauwelijks een kans om te scoren en tegen ADO was de 1e helft nog redelijk, maar zakte PSV na de rust door het ijs. Krijg nou niet echt het idee dat jij echt kritisch kijkt naar PSV. Volgens mij vind je het al prima als PSV gewoon wint.
PSV scoort stroef, niet gek als oa Reis en Afellay weggevallen zijn. PSV is na de winter minder dan voor de winter.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Wat een rotzooi joh, zo'n koor
Flikker toch op met je alternatieve toonhoogtes.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Zag je die techniek ff van Kuyt, zo dood op het borstje, ok Ronaldo doet het met zn rug maar toch....
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Wat een rotzooi joh, zo'n koor
Flikker toch op met je alternatieve toonhoogtes.
Hehe, dat dachten die spelers geloof ik ook als ik hun gezichten zag.
Het klonk inderdaad belachelijk. Gewoon een beetje vlot zoiets afspelen, dan zingt het publiek ook mee. Met dat tempo van dat ouwewijvenkoor ben je al snel 4 completten verder voordat zij daar eens zijn.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Haha ja schitterend die spelers... dat gelach, even achterom kijken en stoppen met zingen omdat het niet te volgen was 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Tering. Wat een doelpunt. Zit net even een minuutje te kijken. Lekker heur 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Sneijderrrr 
Wat een ongelooflijk mooie goal zeg!
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Kippenvel stond weer eens op m'n arm, held 
Kort daarna sloeg dat al om in pure frustratie wanneer ik zie dat het grootste deel van 't volk met hun handen in de lucht staan te klappen, terwijl ze er een klein hupje bij maken. Way to cheer...blijf me erover verbazen.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Ik kijk nu -onder lichte dwang- ook maar eens naar deze wedstrijd, en al heb ik niet veel verstand van voetbal, die goal was schitterend.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik kijk bij -onder lichte dwang- ook maar eens naar deze wedstrijd, en al heb ik niet veel verstand van voetbal, die goal was schitterend.
Wie dwingt arme Eline om voetbal te kijken? 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ik snap niet hoe mensen enthousiast kunnen worden van een midweeks oefenwedstrijdje.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik snap niet hoe mensen enthousiast kunnen worden van een midweeks oefenwedstrijdje.
Wie zegt dat we enthousiast zijn? Het was een prachtige goal in een suffe wedstrijd.
En bij gebrek aan beter op tv..prima dat er vanavond voetbal op is.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Gun Kuyt van harte die goal maar als je iemand in de gelederen heb die topscorer allertijden kan worden dan laat je het toch aan diegene over zeker tijdens een niets zeggend oefenwedstrijdje.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Krijg je met dat uitschot van Twente, 3e rang voetballers horen niet in het oranje
.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Gun Kuyt van harte die goal maar als je iemand in de gelederen heb die topscorer allertijden kan worden dan laat je het toch aan diegene over zeker tijdens een niets zeggend oefenwedstrijdje.
Denk ook niet dat Klaas de pingel van harte door Kuijt liet nemen...In het kader van teamspirit zullen we maar zeggen.
Nutteloze interland zeg. Gelukkig waren de 1-0 en 2-0 schitterende goals. Toch nog iets gezien.
Ik lees trouwens bij de BBC dat men echt lyrisch was over Eriksen bij Denemarken-Engeland. Werd de beste man van het veld genoemd 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een drama wereldkampioen worden. Krijg je dit soort potjes dus, ze doen niet eens meer moeite de wereld te laten zien wat ze kunnen als er niks op het spel staat
.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Werd de beste man van het veld genoemd
Is ook geen verrassing, Eriksen...
Zal hopelijk nog lang in Amsterdam blijven.
Wat Elia allemaal laat zien btw...oef 
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Wat een drama wereldkampioen worden.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Wat een drama wereldkampioen worden. Krijg je dit soort potjes dus, ze doen niet eens meer moeite de wereld te laten zien wat ze kunnen als er niks op het spel staat
.
Ik wou dat wij mochten zeuren over wat jij doet...Spanje heeft gosamme het EK en WK nu gewonnen. Die halen het EK wel weer, dat is toch meer dan voldoende?
Al zou ik het prima vinden als Spanje eens inzakt voor een paar jaar 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zo bedoelde ik het niet
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik wou dat wij mochten zeuren over wat jij doet...Spanje heeft gosamme het EK en WK nu gewonnen. Die halen het EK wel weer, dat is toch meer dan voldoende?
Al zou ik het prima vinden als Spanje eens inzakt voor een paar jaar
Tuurlijk overdrijf ik wat, maar nu er een gouden generatie nog staat wil ik genieten. Vooral in dit soort potjes kan je gewoon plezier hebben. Op het volgende WK zijn velen al op hun retour als heb je wel een punt uiteraard.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Zo bedoelde ik het niet
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.