• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.985 films
  • 12.271 series
  • 34.076 seizoenen
  • 649.096 acteurs
  • 199.246 gebruikers
  • 9.388.410 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Ik zit hier in mijn eigen persoonlijk hel. #Amsterdam.

chevy93

• 12755 berichten
  • 1325 stemmen

Mooie beelden van het Museumplein.

Fikret8

• 6172 berichten
  • 4238 stemmen

Black Math, er zit helemaal geen punt in je post en volgens mij zeik je om te kunnen zeiken. Volgens mij hoor je feest te vieren en je als Ajacied niet van de slechte kant te laat zien.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

kos schreef:

Ik zit hier in mijn eigen persoonlijk hel. #Amsterdam.

wtf doe je daar..?

Feyenoord-NEC was trouwens een drol van een wedstrijd

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Kos wil ook even aan de beschaving snuffelen, zo vaak kan hij de koeiendrek niet ontvluchten kennelijk

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

PSV pist trouwens finaal naast de pot Heeft Twente gelukkig toch nog een ereprijs.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Gefelicteerd Ajaccieden. Voor de rest wil ik er niets mee te maken hebben .

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Ik wist al dat Ajax de populairste club van Nederland was en dat Dost er graag wilde spelen, maar die uitshirts van Heerenveen... WTF!!?? Mini-Ajax uit het noorden ofzo? Wordt een ingewikkelde wedstrijd in de Arena volgend seizoen

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Hahaha, Heerenveen doet er echt alles aan om Dost te houden

mikey

• 28999 berichten
  • 5148 stemmen

mikey feliciteert AJAX!

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2260 stemmen

Naomi Watts schreef:

Gefelicteerd Ajaccieden. Voor de rest wil ik er niets mee te maken hebben .

Wordt tijd dat Ajax en Feyenoord weer eens gaan strijden voor de titel. Misschien is dit de ommekeer.

Ik zie dit kampioenschap vooral als een beloning voor de afgelopen jaren, waar Ajax telkens op het laatste moment net naast de titel greep.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Wordt tijd dat Ajax en Feyenoord weer eens gaan strijden voor de titel. Misschien is dit de ommekeer.

Ik denk dat dit wel eens een paar jaar kan gaan duren, al ben ik het roerend eens met je .

Ik zie dit kampioenschap vooral als een beloning voor de afgelopen jaren, waar Ajax telkens op het laatste moment net naast de titel greep.

Eens. Zovaak viel het dubbeltje net de verkeerde kant op, zelfs een keer kwam het op één doelpunt aan. Vervelender kan het niet.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

En nog last van suizende oren NW...

chevy93

• 12755 berichten
  • 1325 stemmen

Naomi Watts schreef:

zelfs een keer kwam het op één doelpunt aan. Vervelender kan het niet.

Dat seizoen heeft iedere Ajacied uit zijn/haar geheugen gewist.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Bottleneck schreef:

En nog last van suizende oren NW...

Morgen even naar beter horen .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

chevy93 schreef:

(quote)
Dat seizoen heeft iedere Ajacied uit zijn/haar geheugen gewist.

Excuses voor de reminder chevy .

stinissen (crew films & series)

• 23492 berichten
  • 77006 stemmen

Eindelijk weer Ajax

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Gefeliciteerd Ajacieden.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Al die Ajacieden die aan mij gaan vragen waar het Leidseplein is. Zucht.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

------------ ------------------- ---- ---------- -------------- ------------

-------- - ---------- -------- ------ - ---------- --- --- ----

---- - ------- -------------- ---- - ------ --------------- ---------

-- - -- -- -- ------ - -- -- -- -- ---- --- ----

------------------- - ----------------- -- ----------

(afbeelding)

Wat een dag! Wat een stress! Wat een spanning! Wat een ontlading! Wat een feest! Wat een huldiging! Wat ben ik kapot!

Helden

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

Don_Rubens schreef:

Contact - Sports Bar Alcatraz - alcatrazsportsbar.nl

Dit schijnt een goede bar te zijn volgens een maat van me. Hier ga ik dus ook heen zondag.

Hoe was het? Ik heb ondanks mijn mooie praatjes "gewoon" gekeken op de Nieuwmarkt. Het feest was er uiteraard niet minder om. Gisteren zelf een roeiwedstrijd gewonnen, vandaag Ajax kampioen. Briljant weekend.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

chevy93 schreef:

Mooie beelden van het Museumplein.

Supergeile beelden Alleen........een freaking hel om er te staan. Man o man wat een mensenmassa. Hele volksverhuizing, niet normaal. Was geen doorkomen aan, het Museumplein stond prop, prop, prop, prop en propvol. Wat een feest

Ajax breekt records op het Museumplein:

http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuws-artikel/Ajax-breekt-records-op-Museumplein.htm

Dan beginnen met de negatieve zaken van de dag(ik ben Ajacied, ik houd van lekker zeiken ):

1. Politie Alle normale routes afsluiten, heb vandaag wel de marathon van Amsterdam gelopen. Ben helemaal kapot. Ben gelukkig wel wat kilootjes kwijt nu Ook de afvoer van het Museumplein na afloop was knap waardeloos, echt waardeloos. Mensen raakten in verdrukking en krijg je dus gewonden en een boze menigte waardoor er enige onenigheden uitbraken.

2. NS Overal extra stops maken voor Ajacieden, maar nergens een extra of een extra grote trein inzetten. Sterker nog, de treinen leken wel erg klein. Lekker handig als duizenden en duizenden supporters met de trein reizen. Helse treinritjes gehad Maar ach, het was het allemaal waard. Ik zit vol energie.

3. Wim Bohnen Deze speaker is echt een kneus eerste klas. De hele tijd over veiligheid lullen, man o man. En voor de wedstrijd de godganse tijd over steunen van de ploeg beginnen. Gadverdamme, alsof we die man nodig hebben voor sfeer. Die gast kon zijn kop niet houden.

Nu de positieve zaken:

KAMPIOENNNNNNNNNNNNNNN

Jan Vertonghen

Siem de Jong

De paar honderdduizend Ajacieden die ik vandaag ben tegengekomen

Geen anti/helemaal niets songs gehoord(op wat enkelingen na in de binnenstad), heerlijk om boven dit soort gedrag te staan

Fotoverslagje van Ajaxlife(supportersvereniging), altijd wel leuk om te lezen/kijken! Ajax Life | Supportersvereniging Ajax - ajaxlife.nl

Ik ga nu heerlijk slapen. Heerlijk land van mijn droooohooomennn

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Oke ik slaap nog steeds niet. Ik zie Heerenveen in deze shirts spelen. Even een dikke, vette, serieuze WTF Ze hebben wel smaak zeg

(afbeelding)

(afbeelding)

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Goh, wat sneu dat Twente volk. Bouwen ze een feestje. Ik zou toch echt doodziek in mijn bed liggen als ik als kampioen onttroond wordt...

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

rep_robert schreef:

3. Wim Bohnen Deze speaker is echt een kneus eerste klas. De hele tijd over veiligheid lullen, man o man. En voor de wedstrijd de godganse tijd over steunen van de ploeg beginnen. Gadverdamme, alsof we die man nodig hebben voor sfeer. Die gast kon zijn kop niet houden.

Erg vervelend, maar wel noodzakelijk.

De huldiging op het museumplein was op deze manier totaal onverantwoord en gevaarlijk. Juist een pluim aan de organisatie dat ze zo rustig bleven.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Nooit zo veel dom en lelijk volk bij elkaar gezien als gisteren zeg. Elke idioot zag ook wel aankomen dat het meteen mis zou gaan na die huldiging. Wat een halve zolen. Waren gewoon een stel junks of zwervers of zo die daar allemaal vooraan stonden.

En ik weet ook weer waarom ik nooit met de trein reis. Anderhalf uur lang op het balkon staan met van die Ajaxboeren uit de provincie .

En het ergste nog wel dat de grootste groep in Nijmegen uitstapte.En dan Amsterdam, Amsterdam! gaan roepen... schaam je.

Ook grappig dat ik me op een gegeven moment in hun discussie (nou ja, dronken geblaat) ging mengen op dat treinbalkon en ze (aangezien ik de enige zonder Ajax-shirt was) vroegen of ik Ajaxied was. Nee tuurlijk niet zei ik, ik kom toch uit Nijmegen. Meteen stil. weheh.

eRCee

• 13448 berichten
  • 1980 stemmen

Inderdaad wel een triest feestje. 46 mensen opgepakt ofzo. Was dat vorig jaar bij Twente ook zo?

@ A&L: complimenten voor je stukje huisvlijt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Reinbo schreef:

Goh, wat sneu dat Twente volk. Bouwen ze een feestje. Ik zou toch echt doodziek in mijn bed liggen als ik als kampioen onttroond wordt...

Vreemd ja. Net als een finale verliezen. Van de zomer had je ook al van die kneusjes in oranje shirtjes die zo blij waren met de zilveren medaille. Ongelofelijk.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

kos schreef:

Ook grappig dat ik me op een gegeven moment in hun discussie (nou ja, dronken geblaat) ging mengen op dat treinbalkon en ze (aangezien ik de enige zonder Ajax-shirt was) vroegen of ik Ajaxied was. Nee tuurlijk niet zei ik, ik kom toch uit Nijmegen. Meteen stil. weheh.

Jij bent groots! Of wil je dat nu niet horen ?

Je hebt het blijkbaar goed uitgehouden *ugh* Zie het al voor me..

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Vreemd ja. Net als een finale verliezen. Van de zomer had je ook al van die kneusjes in oranje shirtjes die zo blij waren met de zilveren medaille. Ongelofelijk.

Dat laatste ligt natuurlijk anders, daar evenaar je je beste prestatie ooit. Twente werd als kampioen onttroond. Als ze nu voor het eerst in hun leven CL haalde zou ik het wel begrijpen, maar ze waren gewoon de landskampioen tot gistermiddag.

En ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet zo ben van het vieren van die tweede plek, maar snap het in het geval van de NL11 wel.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.