- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Ik zit hier in mijn eigen persoonlijk hel. #Amsterdam.
Fikret8
-
- 6172 berichten
- 4238 stemmen
Black Math, er zit helemaal geen punt in je post en volgens mij zeik je om te kunnen zeiken. Volgens mij hoor je feest te vieren en je als Ajacied niet van de slechte kant te laat zien.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Ik zit hier in mijn eigen persoonlijk hel. #Amsterdam.
wtf doe je daar..?
Feyenoord-NEC was trouwens een drol van een wedstrijd
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Kos wil ook even aan de beschaving snuffelen, zo vaak kan hij de koeiendrek niet ontvluchten kennelijk 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
PSV pist trouwens finaal naast de pot
Heeft Twente gelukkig toch nog een ereprijs.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Gefelicteerd Ajaccieden. Voor de rest wil ik er niets mee te maken hebben
.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Ik wist al dat Ajax de populairste club van Nederland was en dat Dost er graag wilde spelen, maar die uitshirts van Heerenveen... WTF!!?? Mini-Ajax uit het noorden ofzo? Wordt een ingewikkelde wedstrijd in de Arena volgend seizoen 
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
Hahaha, Heerenveen doet er echt alles aan om Dost te houden 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2260 stemmen
Gefelicteerd Ajaccieden. Voor de rest wil ik er niets mee te maken hebben
.
Wordt tijd dat Ajax en Feyenoord weer eens gaan strijden voor de titel. Misschien is dit de ommekeer.
Ik zie dit kampioenschap vooral als een beloning voor de afgelopen jaren, waar Ajax telkens op het laatste moment net naast de titel greep.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wordt tijd dat Ajax en Feyenoord weer eens gaan strijden voor de titel. Misschien is dit de ommekeer.
Ik denk dat dit wel eens een paar jaar kan gaan duren, al ben ik het roerend eens met je
.
Eens. Zovaak viel het dubbeltje net de verkeerde kant op, zelfs een keer kwam het op één doelpunt aan. Vervelender kan het niet.
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
zelfs een keer kwam het op één doelpunt aan. Vervelender kan het niet.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En nog last van suizende oren NW...
Morgen even naar beter horen
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Excuses voor de reminder chevy
.
stinissen (crew films & series)
-
- 23492 berichten
- 77006 stemmen
Eindelijk weer Ajax 
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Al die Ajacieden die aan mij gaan vragen waar het Leidseplein is. Zucht.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
------------
------------------- ----
----------
--------------
------------ 
--------
-
---------- --------
------
-
---------- ---
---
----
----
- -------
--------------
----
- ------
---------------
---------
--
- --
--
-- ------ -
--
--
--
-- ----
---
----
-------------------
-
-----------------
--
---------- 

Wat een dag! Wat een stress! Wat een spanning! Wat een ontlading! Wat een feest! Wat een huldiging! Wat ben ik kapot! 
Helden 
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Contact - Sports Bar Alcatraz - alcatrazsportsbar.nl
Dit schijnt een goede bar te zijn volgens een maat van me. Hier ga ik dus ook heen zondag.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Mooie beelden van het Museumplein.
Supergeile beelden
Alleen........een freaking hel om er te staan. Man o man wat een mensenmassa. Hele volksverhuizing, niet normaal. Was geen doorkomen aan, het Museumplein stond prop, prop, prop, prop en propvol. Wat een feest 
Ajax breekt records op het Museumplein:
http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuws-artikel/Ajax-breekt-records-op-Museumplein.htm
Dan beginnen met de negatieve zaken van de dag(ik ben Ajacied, ik houd van lekker zeiken
):
1. Politie
Alle normale routes afsluiten, heb vandaag wel de marathon van Amsterdam gelopen. Ben helemaal kapot. Ben gelukkig wel wat kilootjes kwijt nu
Ook de afvoer van het Museumplein na afloop was knap waardeloos, echt waardeloos. Mensen raakten in verdrukking en krijg je dus gewonden en een boze menigte waardoor er enige onenigheden uitbraken.
2. NS
Overal extra stops maken voor Ajacieden, maar nergens een extra of een extra grote trein inzetten. Sterker nog, de treinen leken wel erg klein. Lekker handig als duizenden en duizenden supporters met de trein reizen. Helse treinritjes gehad
Maar ach, het was het allemaal waard. Ik zit vol energie.
3. Wim Bohnen
Deze speaker is echt een kneus eerste klas. De hele tijd over veiligheid lullen, man o man. En voor de wedstrijd de godganse tijd over steunen van de ploeg beginnen. Gadverdamme, alsof we die man nodig hebben voor sfeer. Die gast kon zijn kop niet houden.
Nu de positieve zaken:
KAMPIOENNNNNNNNNNNNNNN
Jan Vertonghen
Siem de Jong
De paar honderdduizend Ajacieden die ik vandaag ben tegengekomen 
Geen anti/helemaal niets songs gehoord(op wat enkelingen na in de binnenstad), heerlijk om boven dit soort gedrag te staan 
Fotoverslagje van Ajaxlife(supportersvereniging), altijd wel leuk om te lezen/kijken! Ajax Life | Supportersvereniging Ajax - ajaxlife.nl
Ik ga nu heerlijk slapen. Heerlijk land van mijn droooohooomennn
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Oke ik slaap nog steeds niet. Ik zie Heerenveen in deze shirts spelen. Even een dikke, vette, serieuze WTF
Ze hebben wel smaak zeg 

Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Goh, wat sneu dat Twente volk. Bouwen ze een feestje. Ik zou toch echt doodziek in mijn bed liggen als ik als kampioen onttroond wordt...
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
3. Wim Bohnen
Deze speaker is echt een kneus eerste klas. De hele tijd over veiligheid lullen, man o man. En voor de wedstrijd de godganse tijd over steunen van de ploeg beginnen. Gadverdamme, alsof we die man nodig hebben voor sfeer. Die gast kon zijn kop niet houden.
Erg vervelend, maar wel noodzakelijk.
De huldiging op het museumplein was op deze manier totaal onverantwoord en gevaarlijk. Juist een pluim aan de organisatie dat ze zo rustig bleven.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Nooit zo veel dom en lelijk volk bij elkaar gezien als gisteren zeg. Elke idioot zag ook wel aankomen dat het meteen mis zou gaan na die huldiging. Wat een halve zolen. Waren gewoon een stel junks of zwervers of zo die daar allemaal vooraan stonden.
En ik weet ook weer waarom ik nooit met de trein reis. Anderhalf uur lang op het balkon staan met van die Ajaxboeren uit de provincie
.
En het ergste nog wel dat de grootste groep in Nijmegen uitstapte.En dan Amsterdam, Amsterdam! gaan roepen... schaam je.
Ook grappig dat ik me op een gegeven moment in hun discussie (nou ja, dronken geblaat) ging mengen op dat treinbalkon en ze (aangezien ik de enige zonder Ajax-shirt was) vroegen of ik Ajaxied was. Nee tuurlijk niet zei ik, ik kom toch uit Nijmegen. Meteen stil. weheh.
eRCee
-
- 13448 berichten
- 1980 stemmen
Inderdaad wel een triest feestje. 46 mensen opgepakt ofzo. Was dat vorig jaar bij Twente ook zo?
@ A&L: complimenten voor je stukje huisvlijt.

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Goh, wat sneu dat Twente volk. Bouwen ze een feestje. Ik zou toch echt doodziek in mijn bed liggen als ik als kampioen onttroond wordt...
Vreemd ja. Net als een finale verliezen. Van de zomer had je ook al van die kneusjes in oranje shirtjes die zo blij waren met de zilveren medaille. Ongelofelijk.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ook grappig dat ik me op een gegeven moment in hun discussie (nou ja, dronken geblaat) ging mengen op dat treinbalkon en ze (aangezien ik de enige zonder Ajax-shirt was) vroegen of ik Ajaxied was. Nee tuurlijk niet zei ik, ik kom toch uit Nijmegen. Meteen stil. weheh.
Jij bent groots! Of wil je dat nu niet horen
?
Je hebt het blijkbaar goed uitgehouden *ugh*
Zie het al voor me..
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Vreemd ja. Net als een finale verliezen. Van de zomer had je ook al van die kneusjes in oranje shirtjes die zo blij waren met de zilveren medaille. Ongelofelijk.
Dat laatste ligt natuurlijk anders, daar evenaar je je beste prestatie ooit. Twente werd als kampioen onttroond. Als ze nu voor het eerst in hun leven CL haalde zou ik het wel begrijpen, maar ze waren gewoon de landskampioen tot gistermiddag.
En ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet zo ben van het vieren van die tweede plek, maar snap het in het geval van de NL11 wel.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.