- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
Oke ik slaap nog steeds niet. Ik zie Heerenveen in deze shirts spelen. Even een dikke, vette, serieuze WTF
Ze hebben wel smaak zeg 
(afbeelding)(afbeelding)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Op het eind van het seizoen spelen ze vaak in het tenue van volgend seizoen. Wat een kneuzen ook zeg.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat laatste ligt natuurlijk anders, daar evenaar je je beste prestatie ooit. Twente werd als kampioen onttroond. Als ze nu voor het eerst in hun leven CL haalde zou ik het wel begrijpen, maar ze waren gewoon de landskampioen tot gistermiddag.
En ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet zo ben van het vieren van die tweede plek, maar snap het in het geval van de NL11 wel.
Ok true, maar kom op, een groot voetballand als Nederland moet daar toch niet blij mee zijn.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Inderdaad wel een triest feestje. 46 mensen opgepakt ofzo. Was dat vorig jaar bij Twente ook zo?
@ A&L: complimenten voor je stukje huisvlijt.
Inmiddels 64 of zo. 64/100 000x100= 0,064%
Het is maar wat je triest noemt. Geen enkel evenement met zoveel mensen verloopt incidentloos. Daarnaast, het was overvol. Door de verdrukking raakten mensen gewond en uiteindelijk krijg je daar ook boze mensen door. Het museumplein had ook afgesloten moeten worden op een gegeven moment.
Maar er liepen ook wat cokesnuivers rond, die zag je ook op de televisie. Dat soort volk houd je helaas ook.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Behalve in Enschede Robert, want daar is iedereen lievvv.. 
Rare opmerkingen inderdaad, overal waar zó groot wordt gefeest en al gedurende de dag wordt gedronken, zal last hebben van een stel idioten 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Ja, ik vind het ook geen nieuws. In Enschede zijn vannacht overigens ook mensen aangehouden hoor
De burgemeester van A'dam vind het juist goed verlopen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ok true, maar kom op, een groot voetballand als Nederland moet daar toch niet blij mee zijn.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Erg vervelend, maar wel noodzakelijk.
De huldiging op het museumplein was op deze manier totaal onverantwoord en gevaarlijk. Juist een pluim aan de organisatie dat ze zo rustig bleven.
Ach kom op. Dit is gewoon een flapdrol. Maar ik doel ook gewoon op alles wat deze man doet. Ik mis Floor Tholen die de spelers opnoemt in de ArenA. Nu heb je zo'n schreeuwlelijkerd die constant dingen als 'geef alles wat je hebt' of 'maak alsjeblieft herrie vandaag, want dit is een speciale wedstrijd' schreeuwt. Echt te triest voor woorden.
Daarnaast als je die beelden op de nos terugziet, waarin hij met de microfoon een cokesnuiver in een kort broekje probeert aan te spreken schiet ik toch wel in de lach hoor. Die gast is zoooooooooo fout 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Nou... daar gaat-ie dan, voor alle ajacieden:
Gefelic...eh... gefe.... nou.... gefelici....gefoli...gefila...geveli.... nou... gevoel.. shit... gef.... ik krijg het m'n strot niet uit...gefeli... ge... g.... g.... g... g.... g.... g.... g.... a.... a....
b...... g... .gefe... .gef.... gefelici.... banaan.... gefelici....gef.... gef.... gef... gef....gif.... sorry, het lukt me niet.
gefel...gefelicit....kut...gef... g e f e l i c i t e e r d . Zo... het is eruit.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Over Dost: speelt-ie dan toch in een Ajax-shirt.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik zal het ook eens proberen.....
Teringleiers ik gun jullie helemaal niks! Helemaal niks! Ik hoop dat jullie vernederd worden in de CL. 
Zo dat lucht op. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
@ A&L: complimenten voor je stukje huisvlijt.
Haha thanks 
Had 'm van de week al gemaakt, voor als Ajax kampioen zou worden haha. Zou er vannacht niet meer de puf voor hebben gehad.
Mensen, wat ben ik blij en trots zeg. Zoals Ajax gister speelde zouden ze altijd moeten spelen. Dat zou je sowieso al je thuiswedstrijden winnen, zoals het hoort.
PS
Voetbalzone - Kranten pakken massaal uit met Ajax, selectiespelers lallen in Panama
Dat eerste filmpje. Ooijer ligt dubbel 
@ kos, niet zo zeuren man. Je wist en weet ook wel dat Ajax supporters uit heel het land komen en dat ze ook daarna door heel het land Ajax leuzen schreeuwen. Maar mooi dat jij gister ons feestje mee mocht maken 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Gefelic...eh... gefe.... nou.... gefelici....gefoli...gefila...geveli.... nou... gevoel.. shit... gef.... ik krijg het m'n strot niet uit...gefeli... ge... g.... g.... g... g.... g.... g.... g.... a.... a....
b...... g... .gefe... .gef.... gefelici.... banaan.... gefelici....gef.... gef.... gef... gef....gif.... sorry, het lukt me niet.gefel...gefelicit....kut...gef... g e f e l i c i t e e r d . Zo... het is eruit.
Ik zal het ook eens proberen.....
Teringleiers ik gun jullie helemaal niks! Helemaal niks! Ik hoop dat jullie vernederd worden in de CL.

Zo dat lucht op.
Ik vat ze beiden als welgemeende felicitaties op!
Nou, ook ik zal het ook even doen dan. Namens alle Ajacieden nog bedankt voor de 3-1 op PSV en ook van harte met je knappe 1-1 tegen NEC en een fraaie 10e plaats
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen

Speciaal voor de Feyenoorders, een kleine sfeerimpressie van de wedstrijd en het Museumplein gisteren
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Spoilers al gelezen? 
Dost gaat denk ik wel naar Feyenoord, trouwens. Dost ziet het zitten en Feyenoord ook. Nu Heerenveen nog. Kan er moeilijk blij mee zijn, hoewel hij wel garant staat voor aardig wat goals. Niet teveel geld voor betalen dan maar....
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
@ kos, niet zo zeuren man. Je wist en weet ook wel dat Ajax supporters uit heel het land komen en dat ze ook daarna door heel het land Ajax leuzen schreeuwen. Maar mooi dat jij gister ons feestje mee mocht maken
De trein van het noorden zat vanaf Assen al bommetje vol, maar in Amersfoort moest ik overstappen op een trein die uit het Oosten kwam, uit Tukkerland. Die zat ook bommetjevol hoor. Die mensen uit het Oosten kunnen echt niet accentloos praten, bijzonder vervelend accent 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Spoilers al gelezen?
Hehe, zie het nu pas. Sportief 
Nja, het zal eraan te komen in een jaar waarin Ajax de competitie domineerde, topduels won en ook uit punten pakte. En waar we thuis niks weggaven. En dat allemaal met goed voetbal 
Wat een geweldige middag en avond was dat gister zeg. Pas op het einde van de huldiging hoorde ik die man op het podium wat roepen over veiligheid. Heb echt niks meegemaakt van relletjes en ander gezeik. Zonde dat er toch altijd van zulke klootzakken zijn die het willen verpesten. Ik heb gister rondgesprongen met mensen die ik nog nooit gezien heb ghehe.
Cafe Mokum zat knap vol buiten. Wel naatje dat we het met 2 kleine tv's moesten doen met 500 man d'rvoor ofzo. Gemeente Amsterdam moet zich daarvoor schamen. Net als dat ik met vrienden de halve stad later af moest lopen om nog ergens wat te kunnen eten zonder dat er 200 man voor me stonden die het ook wilden.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Ja, vanwege veiligheidsredenen geen grote schermen, maar wel een bomvolle binnenstad. Logica is ver te zoeken. Met de WK finale wilde de gemeente Groningen ook al geen groot scherm plaatsen. Belachelijk soms.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
De trein van het noorden zat vanaf Assen al bommetje vol, maar in Amersfoort moest ik overstappen op een trein die uit het Oosten kwam, uit Tukkerland. Die zat ook bommetjevol hoor. Die mensen uit het Oosten kunnen echt niet accentloos praten, bijzonder vervelend accent
Ik kom ook uit het oosten hoor. Alleen gelukkig niet uit Tukkerland hehe. Ik praat accentloos dus het kan wel 
Ik kwam vannacht bij Arnhem Centraal eruit. Station zat ook daar nog bomvol met feestende Ajacieden. Echt schitterend hoe erg de club leeft in heel Nederland. Gister zagen we weer hoe groot Ajax is. De Boer zei het goed, deze titel is voor alle supporters die hebben gesmacht naar die derde ster. Wat een held is de Boer toch! Na 2/3 seizoen ook als coach al een legende bij de club, de man die de derde ster kwam brengen.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
En dat er ook maar liefst 1 (!!!!) biertent op het museumplein stond voor ik weet niet hoeveel duizend man...
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
P.s. wat is dat trouwens dit jaar voor gedoe over die 3de ster?
Heb ik de laatste 7 jaar nooit zoveel ophef over gehoord, of ligt dan aan mij?
Dit soort gasten ook 

Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Nja, het zal eraan te komen in een jaar waarin Ajax de competitie domineerde, topduels won en ook uit punten pakte. En waar we thuis niks weggaven. En dat allemaal met goed voetbal 
Haha, dat vat ik maar op als een grapje.
Dit is een echte kampioen van de armoede. Het - met alle respect - slechtste team dat ik kampioen heb zien worden in de Eredivisie. Maar goed, ze waren de beste dit seizoen, de terechte kampioen. De rest was nóg slechter. Feyenoord voorop.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
En dat er ook maar liefst 1 (!!!!) biertent op het museumplein stond voor ik weet niet hoeveel duizend man...
Maar de belangrijkste vraag: wat moest jij in godsnaam in Amsterdam?
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Tja, er zijn nog meer dingen in Amsterdam te doen dan Ajax, verjaardagen bijvoorbeeld,
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ja, knap karig allemaal. Was lastig zat ergens wat te eten en te drinken te krijgen. Toch slecht. Ik las ook dat ze erop rekenden dat er 30.000 zouden komen. Echt, wie calculeert dat? Na 7 matige jaren kan je er meer verwachten he..
Leidseplein waar ik tijdens de wedstrijd was zat bomvol. Ik heb maar tijdens de wedstrijd niks gedronken, anders bleef ik naar de plee gaan. Heb denk ik trouwens net de helft van de wedstrijd een beetje kunnen zien, was echt nauwelijks te doen. Vanmiddag met een maat maar eens de wedstrijd helemaal terugkijken 
PS: De derde ster is iets waar al jaren naar werd gesmacht. Kijk het filmpje eens terug van die gozer die van Basten toen pannekoek noemde. Die derde ster, daar doe je het allemaal voor! Pannekoek! 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Tja, er zijn nog meer dingen in Amsterdam te doen dan Ajax, verjaardagen bijvoorbeeld,
Die zou ik dan lekker skippen. 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Ik las ook dat ze erop rekenden dat er 30.000 zouden komen. Echt, wie calculeert dat? Na 7 matige jaren kan je er meer verwachten he..
Erg slecht ja. Het waren er trouwens 80.000. Viel op zich nog wel mee dus.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Zuijuist ontwaakt uit mijn coma.
Kan het niet laten om toch nog even te posten.
YES!!!!!
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Haha, dat vat ik maar op als een grapje.
Dit is een echte kampioen van de armoede. Het - met alle respect - slechtste team dat ik kampioen heb zien worden in de Eredivisie. Maar goed, ze waren de beste dit seizoen, de terechte kampioen. De rest was nóg slechter. Feyenoord voorop.
Joh 
Ik vind het wel machtig. Hele jaar bijna derde gestaan, week of 3 voor het einde wordt je tweede en op de slotdag weer eerste. Laatste 5 duels (na ADO uit, toen ik het opgaf) heeft Ajax een engeltje op de schouder gehad. Alleen gister speelden ze scherp, goed en op niveau. Zoals je mag verwachten van de recordkampioen vind ik.
Kampioen van de armoede? Tsja, het was niet een megajaar, maar ik spreek daar liever niet over. Vorig jaar was natuurlijk van Ajax en Twente belachelijk goed met 86 en 85 punten. Ik vind het wel eens gerechtigheid dat Ajax het nu is geworden na seizoen waarin we de titel misten op 1 goal of 1 punt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.