- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
LOL
Wat een begin van de tweede helft!
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Schitterend ingekopt hoor. Gefeliciteerd met die 30e titel Ajax.
Wilde ik dus typen
. Iets te voorbarig misschien.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
En terecht! Nu wil ik die jackhals wel zien 
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1917 stemmen
Vanavond maar film kijken i.p.v. Studio Sport. Tevens die dikke galkop van jack van Gelder ook maar vermijden... 
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Nou ik ben 28 euro rijker.
Hoe voorspelbaar.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
Had ik nu ook maar geld ingezet. Hoewel Ajax in de tweede helft alleen maar countert weet Twente geen kans te creëren en is de winst dus zeker verdiend.
Dus gefeliciteerd.
maxcomthrilla
-
- 15579 berichten
- 2854 stemmen
Jammer, het was vermakelijk dat de Ajakkesieden sinds 2004 geen landskampioen meer waren geworden.
Toch gefeliciteerd Ajacieden! Het moet ongetwijfeld goed voelen, een titel na zo `n lange tijd zonder oogst!
Lord Flashheart
-
- 6454 berichten
- 2375 stemmen
Ik heb er niets van gezien en dat wil ik ook zo houden. Blijkbaar heeft Twente een totale off-day (iets waar Van der Gijp al bang voor was).
Alle gloryhunters en meelopers die Amsterdam nog niet eens op een kaart kunnen aanwijzen: gefeliciteerd.
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1917 stemmen
PSV heeft godzijdank een excuus om Rutten eruit te trappen nu ze zelfs geen voorronde Champions league hebben gehaald... dat is dan het enige pluspunt van vandaag.
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Wat een tegenvallend seizoen.
Een 10-0 nederlaag.
Feyenoord presteerd onder de maat.
Feyenoord haalt geen play-offs
en Ajax wordt kampioen.
Aan de reacties te zien walsde Ajax over Twente heen. Gefeliciteerd dan maar.... Had het eigenlijk nooit verwacht als je zag hoe makkelijk Ajax soms voorsprongen weg gaf, of gewoon niet erg goed speelde. Maar misschien is dat dan ook wel weer de charme van deze competitie. Alles is mogelijk tot de laatste speeldag.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Rampseizoen. Snel vergeten. Nog een paar jaar doorbijten. Wellicht wordt het dan weer wat.
Nu Excelsior supporten in de nacompetitie.
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
Geweldige wedstrijd. Na een aantal belachelijk slechte wedstrijden, waren de wedstrijden tegen Twente uitstekend. Terecht de bekerfinale verloren, maar o zo terecht deze wedstrijd gewonnen. Twente had niks in te brengen en speelde als natte kranten.
#30! 
Sjoerdow
-
- 1006 berichten
- 1304 stemmen
Complimenten voor Ajax en het publiek.
Goed gevoetbald en continue de steun van het publiek erachter. Ook al ging mijn voorkeur vooraf uit naar Twente, naarmate de wedstrijd vorderde kreeg ik veel sympathie voor Ajax. Dat publiek maakte echt zoveel kabaal, fantastisch!
Trouwens moet ik één man in het bijzonder noemen: Jan Verthongen. Klasse gespeeld, rijp voor een club in Engeland. Heeft zich in deze ene wedstrijd ontpopt als een leider.
Ajax verdiend kampioen
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Genieten!
En eindelijk ook eens geen zielig 'Helemaal niets in Alkmaar, Enschede en/of Eindhoven' van spelers in de camera's of het publiek om de 'vreugde te uiten'. Dit is het kampioenschap van Ajax, niet dat van niet-Twente, niet-PSV, niet-AZ.
Eindelijk.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Heerlijk dit! Geweldige pot, onwijs spannend. AJAX!! 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Wereldseizoen!!!!!!!!! AJAXXX Forever!!! 3 kruizen en 3 sterren!!! 

Fikret8
-
- 6172 berichten
- 4238 stemmen
Kampioen van de armoede, voor het eerst dit seizoen bovenaan omdat de andere clubs te veel punten laten liggen. Vandaag was Ajax wel beter, met snelle balcirculatie en veel driehoekjes Twente zo nu en dan weggespeeld. Gefeliciteerd.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Ik heb er niets van gezien en dat wil ik ook zo houden. Blijkbaar heeft Twente een totale off-day (iets waar Van der Gijp al bang voor was).
Alle gloryhunters en meelopers die Amsterdam nog niet eens op een kaart kunnen aanwijzen: gefeliciteerd.
En vanwege dit soort reacties alleen nog maar lekkerder, ahhhh!! Als balsem op de ziel 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Sneu voor Excelsior, een doelpunt tekort
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
Groningen. 
Excelsior één doelpunt tekort? Hoeveel heeft Vitesse dan verloren? 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
OH YEAH, 3 STERREN, YEAH!
Zuipennnn maaarrrrrrr
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Excelsior won met 1-4 bij Vitesse, bij 1-5 hadden ze nacompetitie ontlopen
Spartaan1986
-
- 3612 berichten
- 2168 stemmen
Oranje U17 in elk geval Europees kampioen
Ik dacht dat ik naar Ivoorkust-Turkije zat te kijken...
Fikret8
-
- 6172 berichten
- 4238 stemmen
Ja Ivoorkust doet ook mee aan Europese kampioenschappen. 
Spartaan1986
-
- 3612 berichten
- 2168 stemmen
Dacht dat het een WK was. Uitgezonden op Eurosport 2 nog wel
Maar ik dacht serieus aan een Afrikaans land. Totdat ik in de verte ineens een blank keepertje zag staan 
Black Math
-
- 5430 berichten
- 1753 stemmen
Kampioen van de armoede, voor het eerst dit seizoen bovenaan omdat de andere clubs te veel punten laten liggen.
Is dat niet de standaardmanier om kampioen te worden? Als anderen geen punten laten liggen wordt je nooit kampioen.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Genieten!
En eindelijk ook eens geen zielig 'Helemaal niets in Alkmaar, Enschede en/of Eindhoven' van spelers in de camera's of het publiek om de 'vreugde te uiten'. Dit is het kampioenschap van Ajax, niet dat van niet-Twente, niet-PSV, niet-AZ.
Eindelijk.
Ik baal natuurlijk als een stekker, maar het was vandaag dik verdiend. Dus Ajacieden": Gefeliciteerd met die 3e ster.
Hopelijk doen wij volgend jaar weer mee, maar voor mij is dit seizoen ondanks deze teleurstelling best geslaagd.
Ajax verdiend gewonnen vandaan. Gefeliciteerd !!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.