- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Zie jij nou maar eerst eens de grote trip naar A'dam te maken voor een leuk dagje (of niet)
Ben net gebeld door de Boer dat ik op het ereterras mag zitten 
Sjoerdow
-
- 1006 berichten
- 1304 stemmen
Haha die rode kaart van van Bommel is echt lachwekkend. Zo zie je maar weer dat ze overal makkelijk duiken 
Beste schijtwedstrijd ook, eerste échte kans na 62 minuten. Voor de amusement ga je niet naar Italiaans voetbal kijken
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Wat een lichaam heeft die gast
Daarom vind ik het ook altijd zo raar dat hij zo makkelijk valt 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een knullige 1-1 weer bij Barça.
Lag er lekker dik bovenop. Die willen gewoon in eigen huis kampioen worden
.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Met de huidige stand toch ook gewoon kampioen? Ik heb i.i.g. wel een stream aan staan.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Als Ajax zondag de titel zou pakken, dan heb ik in ieder land de kampioen die ik vooraf wenste omdat ik die clubs mooi vind.
Ajax, AC Milan, Barcelona en Man Utd 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Met de huidige stand toch ook gewoon kampioen? Ik heb i.i.g. wel een stream aan staan.
Nu nog wel ja. Ze moeten wel verliezen.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3399 stemmen

Afellay doet het trouwens erg goed, mis Pedro niet eens. Messi ook een paar erg aardige acties.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen

Afellay doet het trouwens erg goed, mis Pedro niet eens. Messi ook een paar erg aardige acties.
Nee hoor, het doelsaldo van de twee onderlinge duels tussen die clubs geldt, niet het totale doelsaldo. Dat uis dus 6-1 in het voordeel van Barca.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Als Ajax zondag de titel zou pakken, dan heb ik in ieder land de kampioen die ik vooraf wenste omdat ik die clubs mooi vind.
Ajax, AC Milan, Barcelona en Man Utd
Goh, in elk land de meeloopclub voor glory hunters.... Je was zeker ook voor Bayern.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3399 stemmen
Nee hoor, het doelsaldo van de twee onderlinge duels tussen die clubs geldt, niet het totale doelsaldo. Dat uis dus 6-1 in het voordeel van Barca.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Goh, in elk land de meeloopclub voor glory hunters.... Je was zeker ook voor Bayern.
Ik support maar 1 club, maar ik heb bij de meeste landen bij de topclubs wel een favoriet ja.
Of je nu Barca of Real, Milan of Inter, Man Utd of Chelsea kiest..het blijven allemaal topclubs. Maar dat zijn de topclubs die ik graag de titel zie pakken.
Onder Louis was ik trouwens in Duitsland voor Bayern inderdaad.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Heb Bayern nooit wat aan gevonden. Beetje pronken met hun 4 sterren(terwijl ze recht hebben op 2, rare Duitse regels zodat elke club een ster op hun shirt mag plakken) op hun identiteitsloze t-shirts.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Niet gek, wij hebben hier die debiele regel ook. Veel logischer zo. Zullen de Ajacieden ook wel vinden hier
.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Campeone, Campeone olé olé olé.
Levante al minutenlang de bal niet meer aangeraakt. It's official!
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3399 stemmen
Visca el Barça!
Campeoneeeeeeee 
Madrid cabron, saluda el campeone! 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Heb Bayern nooit wat aan gevonden. Beetje pronken met hun 4 sterren(terwijl ze recht hebben op 2, rare Duitse regels zodat elke club een ster op hun shirt mag plakken) op hun identiteitsloze t-shirts.
Mis ik wat? Hoeveel titels hebben zij dan?
Ik heb verder ook niks met Bayern, maar vorig jaar speelden ze onder Louis heerlijk voetbal met oa een geniale Robben. Leuk om te zien.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Mis ik wat? Hoeveel titels hebben zij dan?
Ik heb verder ook niks met Bayern, maar vorig jaar speelden ze onder Louis heerlijk voetbal met oa een geniale Robben. Leuk om te zien.
Ze zijn 22 keer kampioen geworden. Maar Duitsland hanteert zo'n beetje als enige land een debiele regel.
In Duitsland wordt een alternatieve maatstaf gehanteerd.
3 keer kampioen van de Bundesliga geeft recht op 1 gouden kampioensster
5 keer kampioen van de Bundesliga geeft recht op 2 gouden kampioenssterren
10 keer kampioen van de Bundesliga geeft recht op 3 gouden kampioenssterren
20 keer kampioen van de Bundesliga geeft recht op 4 gouden kampioenssterren
Daarnaast veranderen de clubkleuren op het shirt elk jaar. Jammer dat ze zo toegeven aan de commercie, wat mij betreft net zo erg als Red Bull Salzburg. Qua status is het namelijk wel een leuke club.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Haha wat een rare sterrenregel
Dat slaat inderdaad nergens op. Bij 40 titels heb je het shirt onderhand vol met sterren hehe.
Bij Bayern hebben ze commercieel wel hun zaken op orde. Gewoon al ruim 40 jaar aan de Europese top. Als Ajax dat ook zou kunnen met wat commerciele aanpassingen...ik denk dat iedereen het dan goed had gevonden.
PS: Met die 1-1 kan Barcelona niet meer de 100 puntengrens bereiken 
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3399 stemmen
PS: Met die 1-1 kan Barcelona niet meer de 100 puntengrens bereiken
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Vorig jaar had Barca 98 punten meen ik. Of 97.
Was leuk geweest als ze er nu eens 100 hadden bereikt. Maarja, kort terug verloren ze van een laagvlieger en vanavond 1-1. Dan houdt het op. Wel jammer. 100 punten staat wel echt geniaal.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Is er vakantie in het westen/oosten of weet ik veel waar?
Dacht dat het hele land vorige week vakantie had met al die feestdagen.
http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuws-artikel/Supporters-in-de-hoofdrol-bij-training.htm
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
"Celtic wil Biseswar van Feyenoord"
Diego Biseswar maakt na het seizoen mogelijk de overstap naar Celtic. Sky Sports bericht woensdag dat de 23-jarige vleugelaanvaller zich in de belangstelling van de Schotse topclub mag verheugen. Biseswar heeft na deze jaargang nog een contract voor één seizoen bij Feyenoord. Vooralsnog kwamen geen signalen naar buiten dat de Rotterdammers zijn overeenkomst gaan verlengen.
Vorige maand zei Biseswar nog dat hij niet wist of Feyenoord met hem door wil. Ik hoor wel wat mijn rol de komende jaren kan worden. Maar bij Feyenoord blijven is een optie, want dit is de mooiste club van Nederland Natuurlijk leek het er nog niet zo lang geleden op dat ik Feyenoord kon verlaten, maar ik ben altijd blijven vechten. En eenmaal terug in de basiself heb ik mijn kans gegrepen”, zei de negenvoudig jeugdinternational toen.
Zeven jaar geleden debuteerde Biseswar in het eerste van Feyenoord; na twee seizoenen met een handvol invalbeurten volgde een verhuurperiode bij Heracles Almelo. Eenmaal terug in De Kuip lag er opnieuw geen rol voor hem in het verschiet, met als gevolg een nieuwe uitleenbeurt aan De Graafschap. Daarna werkte Biseswar zich op tot basisspeler; inmiddels staan er 87 wedstrijden achter zijn naam. Ook in de Engelse Championship zou er interesse zijn voor de vleugelaanvaller
=====
Na de winterstop was hij erg nuttig. Mocht hij zo blijven spelen, is het vrij jammer dat hij vertrekt. Maar Feyenoord zal logischerwijs voor het geld kiezen.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Is er vakantie in het westen/oosten of weet ik veel waar?
Dacht dat het hele land vorige week vakantie had met al die feestdagen.
http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuws-artikel/Supporters-in-de-hoofdrol-bij-training.htm
Nee, sterker nog vandaag viel het nog mee zei Simon Zwartkruis. Er waren vandaag 'maar' 500 mensen terwijl er vorige week (toen het vakantie was) ongeveer 2000 mensen waren 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Overigens, over de Open Dag van Feyenoord: ze willen het waarschijnlijk gaan combineren met het openingsduel. Prima toch?
Als de helikopter maar blijft. Denk dat er voor aankomend seizoen minstens 2 moeten komen. En als Wijnaldum, Fer, Vlaar en de Vrij bijtekenen, mogen ze er van mij nog een keer in gaan zitten.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Ja, in de vakantie is het altijd wel druk. Vond het opvallend natuurlijk dat het buiten de vakantie om zo druk is.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Overigens, over de Open Dag van Feyenoord: ze willen het waarschijnlijk gaan combineren met het openingsduel. Prima toch?
Als de helikopter maar blijft. Denk dat er voor aankomend seizoen minstens 2 moeten komen. En als Wijnaldum, Fer, Vlaar en de Vrij bijtekenen, mogen ze er van mij nog een keer in gaan zitten.
Mweh, vind open dagen echt iets voor gezinnetjes en kinderen die handtekeningetjes willen en spelletjes doen. Vind het een beetje lullig dat ze dan zoveel kids moeten teleurstellen(vanwege scc houders). Vind het een slecht initiatief. Gewoon een oefenduel aan vastplakken en geen openingsduel van de competitie.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Mweh, vind open dagen echt iets voor gezinnetjes en kinderen die handtekeningetjes willen en spelletjes doen. Vind het een beetje lullig dat ze dan zoveel kids moeten teleurstellen(vanwege scc houders die sowieso al naar binnen gaan). Vind het een slecht initiatief.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.