• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.977 films
  • 12.270 series
  • 34.074 seizoenen
  • 649.095 acteurs
  • 199.245 gebruikers
  • 9.388.222 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

Sjoerdow

• 1006 berichten
  • 1304 stemmen

rep_robert schreef:

Bedoel meer dat de teamspirit al extreem laag was de laatste bij Utrecht en nu hebben ze nog een knauw gekregen. Kwaliteiten van zo'n Nesu boeit natuurlijk niet zoveel dan

Denk dat dat juist een positief effect heeft op de instelling in het veld. Ook dat publiek, als er een opgefokte sfeer zit in de galgenwaard, dan heeft iedereen het daar moeilijk.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Iets met schoonmaakmiddel en verwijderen van ongedierte daarmee

Die taaie beesten spoelen hun mond met dat slappe spulletje

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

Die taaie beesten spoelen hun mond met dat slappe spulletje

In onze beeldspraak misschien wel, wat betreft de voetbalclubs is het precies andersom natuurlijk

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Het is om gek van te worden hoe wisselvallig dit Atléti is. Dat je met zo'n selectie niet beter kan presteren, en dan doen juist de voormalig ajacieden bij Santander je nog de das om. Leuk .

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Wow je bent Atletico fan Naomi?

Geweldig!

Ben naar 2 wedstrijden geweest van ze inmiddels .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Tof . Nog een Atletico fan dus. Ik denk dat ik zo rond de 10 wedstrijden in het Vicente Calderon gezien heb.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Wat een prachtig gebaar van Ronaldo.

Extra prachtig als je dit vergelijkt met de hobbit die een paar weken geleden de bal met opzet keihard het publiek in ramde en daarna niet eens begreep wat hij fout deed.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Groots gebaar inderdaad .

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Nomak schreef:

Extra prachtig als je dit vergelijkt met de hobbit die een paar weken geleden de bal met opzet keihard het publiek in ramde en daarna niet eens begreep wat hij fout deed.

Heeft lekker veel met elkaar te maken. Daarnaast, als Ronaldo geen bal had geraakt, was hij linea recta naar de kleedkamer gelopen en had nog eens naar de camera gespuugd.

Verder een mooi gebaar, inderdaad. Nu nog zo groot zijn als je verliest.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Wat een spontaniteit in dat filmpje

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Dat ook ja.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Heeft lekker veel met elkaar te maken. Daarnaast, als Ronaldo geen bal had geraakt, was hij linea recta naar de kleedkamer gelopen en had nog eens naar de camera gespuugd.

Verder een mooi gebaar, inderdaad. Nu nog zo groot zijn als je verliest.

Dat je het nog probeert bij Nomak Rico. Respect .

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Nomak schreef:

Als ik kop van titel lees begrijp ik het dan goed dat hij supporter eerst sloeg om vervolgens shirtje te geven?

Zie daar het grootse gebaar in dat geval niet van in. Doodnormaal en sowieso belachelijk om een supporter te slaan.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

rep_robert schreef:

Je houdt er wel een rare gedachtegoed op na. De laatste weken zullen wel hard aangekomen zijn heb ik het idee.

Makkelijk scoren. (Wel lef, want stel je toch voor dat je na zondag derde staat. Dan heb je natuurlijk gigantisch spijt van deze stoere uitspraken) Maar wat vind je precies vreemd aan mijn gedachtegang. Dat ik kutkakkerlakken grover en minder beschaaf vind dan 100% anti? Vraag me ernstig af wiens gedachtegang er absurder is.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Nomak schreef:

(embed)

Je hebt gelijk, Messi had zijn Barca shirt ook moeten schenken aan die Madrid supporter

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Makkelijk scoren. (Wel lef, want stel je toch voor dat je na zondag derde staat. Dan heb je natuurlijk gigantisch spijt van deze stoere uitspraken) Maar wat vind je precies vreemd aan mijn gedachtegang. Dat ik kutkakkerlakken grover en minder beschaaf vind dan 100% anti? Vraag me ernstig af wiens gedachtegang er absurder is.

Dus als ik zeg tegen een neger dat ik anti-neger ben dan vind je dat ook kunnen(ik doe het liever niet, om mijn gebit heel te houden)? Ik vind het maar selectief hoor.

kos

• 46712 berichten
  • 8868 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Als ik kop van titel lees begrijp ik het dan goed dat hij supporter eerst sloeg om vervolgens shirtje te geven?

Zie daar het grootse gebaar in dat geval niet van in. Doodnormaal en sowieso belachelijk om een supporter te slaan.

Hahaha.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Dat je het nog probeert bij Nomak Rico. Respect .

Haha, das waar. Maar ik ben nog niet zo vaak tegen Nomak ingegaan.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Haha die rode kaart van van Bommel is echt lachwekkend. Zo zie je maar weer dat ze overal makkelijk duiken

Sport 1 - Multimedia - vod.player.sport1.nl

kos

• 46712 berichten
  • 8868 stemmen

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3399 stemmen

Ja, dan heb je echt een goed middenveld met Koolwijk, Roorda, Davids, Zimling en natuurlijk Platje voorin, schoot er gister weer 2 in Nu nog een echte afmaker en misschien een versterking achterin en dan kan je meedoen

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

Je hebt gelijk, Messi had zijn Barca shirt ook moeten schenken aan die Madrid supporter

Hij had zich even kunnen verontschuldigen of die bal gewoon niet onnodig het publiek inrammen, maar dat weet jij ook wel.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Feyenoord is weer een paar niveaus hoger.

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

Nomak schreef:

(embed)

Wat een lichaam heeft die gast

kos

• 46712 berichten
  • 8868 stemmen

True, daar moet je aardig voor trainen. .

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Feyenoord blijft in categorie I van de KNVB

Zestien clubs uit het betaalde voetbal staan onder verscherpt toezicht van de KNVB. De Nederlandse voetbalbond maakte vandaag de nieuwe indeling van de categorieën bekend. Ten opzichte van de vorige publicatie, half december, zijn Nac Breda en Fc Emmen nieuw in categorie 1. In de eredivisie zitten verder Feyenoord, Roda Jc, Willem II, Excelsior, Nac Breda, Nec en Vitesse in de categorie 'onder curatele'.

De clubs uit die laagste categorie dienen op basis van een goedgekeurd plan van aanpak binnen drie jaar orde op zaken te hebben gesteld; anders dreigen ze hun licentie voor het spelen van betaald voetbal kwijt te raken. Az en MVV behoorden tijdens de vorige meting nog tot categorie 1, maar zijn nu ingedeeld in categorie 2. Het langst onder toezicht staat Roda Jc. De Zuid-Limburgers kunnen in theorie volgend jaar de licentie verliezen.

Tot de meest gezonde categorie 3 behoren vijf clubs: Fc Twente, Vvv-Venlo, Go Ahead Eagles, Telstar en Fc Volendam.

====

Toch knap van Twente.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Ja, bij FC Twente is het voor een groot deel op het conto van Munsterman te schrijven, zoals Derksen al zovaak heeft gezegd. Daarbij zitten ze nu in de 2 succesvolste jaren uit de clubhistorie zo'n beetje, dus er is een goed stand op de debiteurenkant. Neemt niet weg dat de meeste clubs een goed voorbeeld kunnen nemen aan het beleid dat bij Twente gevoerd wordt.

kos

• 46712 berichten
  • 8868 stemmen

Mwa, van VVV vind ik het minimaal zo knap. Als je in zo'n positie als zij zit is het nogal verleidelijk flink te gaan spenderen maar dat hebben ze wijselijk niet gedaan.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Nomak schreef:

[embed]

Vermeld er ook even bij dat dat bij het publiek van Real was, niet bij zijn eigen publiek. Wel een mooi gebaar van Ronaldi idd.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

kos schreef:

Mwa, van VVV vind ik het minimaal zo knap. Als je in zo'n positie als zij zit is het nogal verleidelijk flink te gaan spenderen maar dat hebben ze wijselijk niet gedaan.

Is ook zo!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.