- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
Sjoerdow
-
- 1006 berichten
- 1304 stemmen
Bedoel meer dat de teamspirit al extreem laag was de laatste bij Utrecht en nu hebben ze nog een knauw gekregen. Kwaliteiten van zo'n Nesu boeit natuurlijk niet zoveel dan
Denk dat dat juist een positief effect heeft op de instelling in het veld. Ook dat publiek, als er een opgefokte sfeer zit in de galgenwaard, dan heeft iedereen het daar moeilijk.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Die taaie beesten spoelen hun mond met dat slappe spulletje 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Die taaie beesten spoelen hun mond met dat slappe spulletje
In onze beeldspraak misschien wel, wat betreft de voetbalclubs is het precies andersom natuurlijk 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het is om gek van te worden hoe wisselvallig dit Atléti is. Dat je met zo'n selectie niet beter kan presteren, en dan doen juist de voormalig ajacieden bij Santander je nog de das om. Leuk
.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Wow je bent Atletico fan Naomi?
Geweldig! 
Ben naar 2 wedstrijden geweest van ze inmiddels
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tof
. Nog een Atletico fan dus. Ik denk dat ik zo rond de 10 wedstrijden in het Vicente Calderon gezien heb.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Wat een prachtig gebaar van Ronaldo. 
Extra prachtig als je dit vergelijkt met de hobbit die een paar weken geleden de bal met opzet keihard het publiek in ramde en daarna niet eens begreep wat hij fout deed.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Extra prachtig als je dit vergelijkt met de hobbit die een paar weken geleden de bal met opzet keihard het publiek in ramde en daarna niet eens begreep wat hij fout deed.
Heeft lekker veel met elkaar te maken. Daarnaast, als Ronaldo geen bal had geraakt, was hij linea recta naar de kleedkamer gelopen en had nog eens naar de camera gespuugd.
Verder een mooi gebaar, inderdaad. Nu nog zo groot zijn als je verliest.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Heeft lekker veel met elkaar te maken. Daarnaast, als Ronaldo geen bal had geraakt, was hij linea recta naar de kleedkamer gelopen en had nog eens naar de camera gespuugd.
Verder een mooi gebaar, inderdaad. Nu nog zo groot zijn als je verliest.
Dat je het nog probeert bij Nomak Rico. Respect
.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Als ik kop van titel lees begrijp ik het dan goed dat hij supporter eerst sloeg om vervolgens shirtje te geven?
Zie daar het grootse gebaar in dat geval niet van in. Doodnormaal en sowieso belachelijk om een supporter te slaan.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Je houdt er wel een rare gedachtegoed op na. De laatste weken zullen wel hard aangekomen zijn heb ik het idee.
Makkelijk scoren. (Wel lef, want stel je toch voor dat je na zondag derde staat. Dan heb je natuurlijk gigantisch spijt van deze stoere uitspraken) Maar wat vind je precies vreemd aan mijn gedachtegang. Dat ik kutkakkerlakken grover en minder beschaaf vind dan 100% anti? Vraag me ernstig af wiens gedachtegang er absurder is.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
(embed)
Je hebt gelijk, Messi had zijn Barca shirt ook moeten schenken aan die Madrid supporter
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Makkelijk scoren. (Wel lef, want stel je toch voor dat je na zondag derde staat. Dan heb je natuurlijk gigantisch spijt van deze stoere uitspraken) Maar wat vind je precies vreemd aan mijn gedachtegang. Dat ik kutkakkerlakken grover en minder beschaaf vind dan 100% anti? Vraag me ernstig af wiens gedachtegang er absurder is.
Dus als ik zeg tegen een neger dat ik anti-neger ben dan vind je dat ook kunnen(ik doe het liever niet, om mijn gebit heel te houden)? Ik vind het maar selectief hoor.
kos
-
- 46712 berichten
- 8868 stemmen
Als ik kop van titel lees begrijp ik het dan goed dat hij supporter eerst sloeg om vervolgens shirtje te geven?
Zie daar het grootse gebaar in dat geval niet van in. Doodnormaal en sowieso belachelijk om een supporter te slaan.
Hahaha.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Haha, das waar. Maar ik ben nog niet zo vaak tegen Nomak ingegaan. 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Haha die rode kaart van van Bommel is echt lachwekkend. Zo zie je maar weer dat ze overal makkelijk duiken 
kos
-
- 46712 berichten
- 8868 stemmen
Voetbalzone - 'Ik ben gevleid door de interesse van NEC, het is toch een niveau hoger'
Dit zou wel erg nice zijn!
.
Eniesee Europa in!
.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3399 stemmen
Ja, dan heb je echt een goed middenveld met Koolwijk, Roorda, Davids, Zimling en natuurlijk Platje voorin, schoot er gister weer 2 in
Nu nog een echte afmaker en misschien een versterking achterin en dan kan je meedoen 
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Je hebt gelijk, Messi had zijn Barca shirt ook moeten schenken aan die Madrid supporter
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Voetbalzone - 'Ik ben gevleid door de interesse van NEC, het is toch een niveau hoger'
Dit zou wel erg nice zijn!
.
Eniesee Europa in!
.
Feyenoord is weer een paar niveaus hoger. 
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
(embed)
Wat een lichaam heeft die gast 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Feyenoord blijft in categorie I van de KNVB
Zestien clubs uit het betaalde voetbal staan onder verscherpt toezicht van de KNVB. De Nederlandse voetbalbond maakte vandaag de nieuwe indeling van de categorieën bekend. Ten opzichte van de vorige publicatie, half december, zijn Nac Breda en Fc Emmen nieuw in categorie 1. In de eredivisie zitten verder Feyenoord, Roda Jc, Willem II, Excelsior, Nac Breda, Nec en Vitesse in de categorie 'onder curatele'.
De clubs uit die laagste categorie dienen op basis van een goedgekeurd plan van aanpak binnen drie jaar orde op zaken te hebben gesteld; anders dreigen ze hun licentie voor het spelen van betaald voetbal kwijt te raken. Az en MVV behoorden tijdens de vorige meting nog tot categorie 1, maar zijn nu ingedeeld in categorie 2. Het langst onder toezicht staat Roda Jc. De Zuid-Limburgers kunnen in theorie volgend jaar de licentie verliezen.
Tot de meest gezonde categorie 3 behoren vijf clubs: Fc Twente, Vvv-Venlo, Go Ahead Eagles, Telstar en Fc Volendam.
====
Toch knap van Twente.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Ja, bij FC Twente is het voor een groot deel op het conto van Munsterman te schrijven, zoals Derksen al zovaak heeft gezegd. Daarbij zitten ze nu in de 2 succesvolste jaren uit de clubhistorie zo'n beetje, dus er is een goed stand op de debiteurenkant. Neemt niet weg dat de meeste clubs een goed voorbeeld kunnen nemen aan het beleid dat bij Twente gevoerd wordt.
kos
-
- 46712 berichten
- 8868 stemmen
Mwa, van VVV vind ik het minimaal zo knap. Als je in zo'n positie als zij zit is het nogal verleidelijk flink te gaan spenderen maar dat hebben ze wijselijk niet gedaan.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
[embed]
Vermeld er ook even bij dat dat bij het publiek van Real was, niet bij zijn eigen publiek. Wel een mooi gebaar van Ronaldi idd.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Mwa, van VVV vind ik het minimaal zo knap. Als je in zo'n positie als zij zit is het nogal verleidelijk flink te gaan spenderen maar dat hebben ze wijselijk niet gedaan.
Is ook zo!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.